Alleen 50% van mijn vrienden vinden dit oke en de andere helft vindt dat ik dit niet kan maken.
Ik moet toegeven ik zou het ook niet leuk vinden als mijn relatie vreemd zou gaan, maar meestal is de relatie toch al aan diggelen, want anders doen ze het niet lijkt mij
Daarna zeg je dat je het gewoon doet.
Ik vind je een beetje dom. Als je hetzelf niet leuk vind, als het jouw aangedaan wordt, waarom doe je het anderen dan wel aan ?
Wees een consequent, doe het niet, of doe het wel, en ga zelf dan niet zeuren als het jouw aan gedaan wordt.
Maar als je netjes in elkaar zit, kies je voor het eerste.
quote:Dat zij een relatie hebben lijtk me niet jouw probleem, zij maken de keuze door met jou te sexen.. daar hoef jij je niet druk om te maken..
Op zondag 20 januari 2002 14:15 schreef Profesor het volgende:
Ik heb een aantal relaties en one night stands gehad met vrouwen van wie ik wist dat ze een vriend hadden.
Zelf heb ik dit nooit een probleem gevonden we zagen elkaar kort maar krachtig.
Ik geloof dat deze meiden en vriendinnen dit ook deed vanwege de seksuele verveling binnen hun vaste relatie. Is ook nooit mijn idee geweest in alle gevallen wilden zij ietsAlleen 50% van mijn vrienden vinden dit oke en de andere helft vindt dat ik dit niet kan maken.
Ik moet toegeven ik zou het ook niet leuk vinden als mijn relatie vreemd zou gaan, maar meestal is de relatie toch al aan diggelen, want anders doen ze het niet lijkt mij
Doe ik tenslotte ook niet
als jij geen pogingen hebt gedaan hun te versieren... hmmm
dat zij niet het fatsoen en respect op kunnen brengen door met hun tengels van anderen af te kunnen blijven... argh.
nouja, ik weiger om in andermans relatie de boel op stelten te zetten...
en ik vind dat mensen die vreemdgaan eigenlijk wel terplekke dood mogen vallen...('t kon hier wel een stil worden) en ik zal nooit nooit, zeggen, maar ik vind het wel enorm fout.
quote:Ik vind dat je hier echt te makkelijk over doet. Je vergeet namelijk de emoties van degene met wiens vriendin je vreemdgaat. Dat jij hebt gekozen hebt voor een lifestyle met veel wisselende contacten, daar heb je alle recht op, want dat is jouw beslissing. Maar zodra je anderen gaat belazeren ben je verkeerd bezig.
Op zondag 20 januari 2002 14:15 schreef Profesor het volgende:
Alleen 50% van mijn vrienden vinden dit oke en de andere helft vindt dat ik dit niet kan maken.
That said, it takes two to tango. Dus de vrouwen die met jou vreemdgaan kiezen er zelf voor en zijn dus even schuldig als jij. Maar het is nog steeds fout. Sterker nog: het slachtoffer wordt zo zelfs door twee mensen genaaid (figuurlijk).
Er zijn mensen die een relatie hebben en het tegelijkertijd ook met anderen doen. Zolang alle partijen ervan op de hoogte zijn en het goed vinden, is er niets aan de hand. Maar dat is iets heel anders dan jouw situatie.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 20-01-2002 14:33]
Die vrouwen zijn de schuldige, want zij hebben een relatie.
Alleen een kenmerk dat hun relatie allesbehalve okay is en 'voorbij' is. Of zij nuw el of niet met hem vreemd gaan doet er niet toe.
M.a.w. wat een gelul dat het niks uitmaakt. Dat verbergen achter dat zij het zelf wil en dat jij die vriend toch niet kent of dat het toch vroeg of laat fout loopt vind ik echt van de domme. Je speelt een beetje rechter maar zo te zien heb je daar totaal niet de capaciteiten voor.
Ik maak dan ook graag even gebruik van mijn recht in dit topic te kotsen:
Als het mijn vriendin was en ik zou weten wie je was, was ik zo klaar met je. Bah, wat een normvervaging weer.
quote:Als jij bewust bent van het feit dat zo'n vrouw een relatie heeft, dan ben jij even fout bezig.
Op zondag 20 januari 2002 14:33 schreef KingShakur het volgende:
Komop die vrouwen die het initiatief nemen zijn de schuldige, niet hij...Die vrouwen zijn de schuldige, want zij hebben een relatie.
Alleen een kenmerk dat hun relatie allesbehalve okay is en 'voorbij' is. Of zij nuw el of niet met hem vreemd gaan doet er niet toe.
quote:Idd
Op zondag 20 januari 2002 14:35 schreef motown het volgende:[..]
Als jij bewust bent van het feit dat zo'n vrouw een relatie heeft, dan ben jij even fout bezig.
quote:En waarom mag ik geen vrouwen proberen te versieren die al bezet zijn...
Op zondag 20 januari 2002 14:30 schreef xobelix het volgende:als jij geen pogingen hebt gedaan hun te versieren... hmmm
Zij maken toch de keuze
quote:
en ik vind dat mensen die vreemdgaan eigenlijk wel terplekke dood mogen vallen...
quote:Nee hoor, zij is verantwoordelijk voor haar gedrag en jij als vrijgezel voor je eigen gedrag. gaat ze met jou niet vreemd dan wel met een ander.
Als jij bewust bent van het feit dat zo'n vrouw een relatie heeft, dan ben jij even fout bezig.
quote:waarom dan.. de beste wint.. Hoeveel mensen zitten niet een een relatie waarmee ze niet helemaal gelukkig zijn..
Als een jongen een relatie krijgt met een meisje die al een vriend heeft, vind ik persoonlijk de verantwoording bij dat meisje liggen. Zij is degene die gebonden is en het is haar geweten waarmee ze haar vriend recht in de ogen aan moet kijken. Zij is degene die zich uiteindelijk in zo'n situatie moet zien te handhaven en dat lijkt me op zich al moeilijk zat.
Live & Let Live!
quote:Compleet mee eens..
Op zondag 20 januari 2002 14:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
Als een jongen een relatie krijgt met een meisje die al een vriend heeft, vind ik persoonlijk de verantwoording bij dat meisje liggen. Zij is degene die gebonden is en het is haar geweten waarmee ze haar vriend recht in de ogen aan moet kijken. Zij is degene die zich uiteindelijk in zo'n situatie moet zien te handhaven en dat lijkt me op zich al moeilijk zat.Live & Let Live!
Zo denk ik er dus over
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 20-01-2002 14:47]
quote:Heel sterk!
Op zondag 20 januari 2002 14:46 schreef milagro het volgende:Heel moeilijk te (ver)oordelen als je het zelf nog nooit hebt ondervonden.
quote:Heel mooi gezegd milagro!
Op zondag 20 januari 2002 14:46 schreef milagro het volgende:
Het ligt eraan, denk ik. Als het voor de derde persoon slechts tijdverdrijf is, terwijl het voor de 'overspelige' serieuzer is, moet je het misschien niet doen.
Is het voor de 'overspelige' niet serieus en voor de derde wel, dan raad ik de derde persoon aan er zo snel mogelijk een punt achter te zetten, voordat je te verstrikt raakt in je gevoelens en je misschien de stok wordt waarmee de 'overspelige' de partner wilt slaan.
Is het voor de derde én de overspelige niet serieus en kortstondig, dan is het misschien niet 'netjes' maar hoeft het niet ten koste te gaan van de lopende relatie, maar soms is het voor de 'overspelige' toch een teken dat er iets schort aan de lopende relatie.
Is het voor beide serieus, dan vind ik het gerechtvaardigd, mits je ófwel zo snel mogelijk eerlijk bent erover, ófwel discreet als er uit de lopende relatie om wat voor reden dan ook geen of niet direct een uitweg is.
Liefde kun je niet dwingen, soms kun je zelfs van twee houden om verschillende redenen en op verschillende manieren.
Heel moeilijk te (ver)oordelen als je het zelf nog nooit hebt ondervonden.Zo denk ik er dus over
quote:A) Ik denk niet dat ik deze relaties verneuk, want er is niemand dronken gevoerd of gedwongen, zij wil het gebeuren.
Op zondag 20 januari 2002 14:20 schreef MegA het volgende:
A je hebt het recht niet om relaties te verneuken.. B en vind jezelf het idee trouwens wel leuk om toch 2e keus of sexspeeltje te zijn voor deze vrouwen?
B) Klopt en soms is heel juist leuk en spannend, elkaar ontmoeten in cafes of ergens uit eten te gaan of te feesten bij haar thuis. Deze vrouwen beseffen heel goed dat ook zij 2e keus zijn, maar ik moet toegeven dat ik het wel een keer heb meegemaakt dat ze weer terug ging naar haar relatie terwijl eigelijk ik meer voelde..dat was niet echt leuk.
quote:Versieren is niks mis mee, dat moet wel kunnen, maar om nou gelijk een stap verder de gaan, vind ik gewoon asociaal.
En waarom mag ik geen vrouwen proberen te versieren die al bezet zijn... <http://213.239.154.15/fokforum/i/s/confused.gif>Zij maken toch de keuze <http://213.239.154.15/fokforum/i/s/confused.gif>
Je kan ook nog een stap verder denken, en gewoon tegen haar zeggen, als het toch al beroerd gaat met je relatie, maak het dan uit, en bel me de volgende dag maar. Klaar.
Wilt ze dat niet, weet je eigelijk al genoeg, dan is de relatie toch niet zo beroerd die ze heeft.
Maarja, als je gelijk met haar gaat, kom je daar nooit achter, en loop jij, net zoals zij, een relatie te verkloten en er voor te zorgen dat andere persoon zich beroerd voelt.
Dus neem eens wat verantwoordelijkheid voor je akties, en schuif het niet elke keer maar op een ander af, dat is namelijk in mijn ogen een teken van zwakte.
[tikfoutje ]
[Dit bericht is gewijzigd door SoNoS op 20-01-2002 15:10]
Wees een vent/vrouw en kap dan helemaal met je relatie of begin er gewoon niet aan. Er valt niks te chargeren hier doe je dat wel ben je menselijk gezien laag bezig vind ik.
Ik wed dat diegene die het goed praten zelf iets dergelijks op hun kerfstok hebben. Zo niet snappen ze naar mijn idee niks over normen en waarden in relaties en vooral naar die andere betrokken mensen toe. Je naait toch die echte vriend omdat jij zonodig even je lustgevoelens niet in bedwang kan houden, het is even niet van belang hoe slecht het tussen die 2 gaat.
Als het echte liefde zou zijn heb dan het fatsoen dat die geliefde van je het eerst uitmaakt zodat je dan volledig met schone lei kan beginnen. Maar het gaat vaak puur om de sex in dit soort gevallen.
Ik heb ook sterk het idee dat een hoop dit doen omdat het 'niet mag' en spannend is, dergelijke beweegredenen slaan al sowieso nergens op. Het feit dat die meid eraan meedoet zegt uiteraard wel ook al over de relatie zelf maar dat kan nooit een excuus zijn voor hem. Dat is haar probleem waarin ze zelf een keuze moet maken. Van 2 walletjes eten met instemming van beide partijen zou weer wel kunnen maar dat is denk ik zelden het geval.
quote:Een quote om nogmaals te herhalen...
Op zondag 20 januari 2002 14:46 schreef milagro het volgende:Heel moeilijk te (ver)oordelen als je het zelf nog nooit hebt ondervonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |