abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:07:10 #1
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_2861860
maar kan je condooms een beetje veilig meerdere keren gebruiken? En als dat zo is hoe maken jullie hem dan schoon en hoe rol je hem weer het makkelijkste op?
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:08:14 #2
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_2861869
Doe normaal, natuurlijk niet.
pi_2861874
Simpel antwoord: Nee, dat is niet aan te raden.

(.)

pi_2861888
Je hangt tampons na gebruik toch ook niet in een glaasje water?
:{
pi_2861889
Nee. Lees de gebruiksaanwijzing en daar staat toch duidelijk op dat je ze maar één keer kan gebruiken. Om geld te besparen moet je dan gewoon wat minder vaak met hem/haar naar bed gaan. En niet condooms dubbel gaan gebruiken.

Bovendien krijg je 'm niet voor een tweede keer om je leuter.

pi_2861894
"Turn it inside out and shake the f*ck out of it."
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_2861909
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:10 schreef Cora het volgende:
Je hangt tampons na gebruik toch ook niet in een glaasje water?
Nee, die pers je uit natuurlijk.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:38:41 #8
18989 __________
pi_2862024
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:10 schreef goudappeltje het volgende:

Bovendien krijg je 'm niet voor een tweede keer om je leuter.

Jawel , ik doe namelijk het volgende: Gewoon weer oprollen zoals hij was ipv aan het topje van je pik trekken. De keer daarop rol je hem net als een nieuwe gewoon weer af en dan kan je hem even met wat wc papier met warm water schoonwrijven.

Maar ik zag inderdaad de melding op een verpakking dat je hem maar 1 keer mag gebruiken. Ik dacht het gaat al zolang goed en het is MIJN condoom ik maak zelf wel uit of ik hem meerdere keren gebruik. Ik doe nu een keer of drie per condoom. Meerdere keren vertrouw ik niet.

pi_2862031
dit kan je niet serieus menen?
pi_2862043
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:38 schreef __________ het volgende:

[..]

Jawel , ik doe namelijk het volgende: Gewoon weer oprollen zoals hij was ipv aan het topje van je pik trekken. De keer daarop rol je hem net als een nieuwe gewoon weer af en dan kan je hem even met wat wc papier met warm water schoonwrijven.

Maar ik zag inderdaad de melding op een verpakking dat je hem maar 1 keer mag gebruiken. Ik dacht het gaat al zolang goed en het is MIJN condoom ik maak zelf wel uit of ik hem meerdere keren gebruik. Ik doe nu een keer of drie per condoom. Meerdere keren vertrouw ik niet.

Meen je dit nou echt.........??????? Het zou wel heel erg zijn als je een zwnagerschap van het niet willen kopen van nieuwe condooms af zou laten hangen!! Het gaat een keer FOUT!!!
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_2862057
quote:

[..]

Die dingen zijn ook zoooo duur ja. Goed idee

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_2862064
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:39 schreef katje het volgende:
dit kan je niet serieus menen?
Ik kan diegene die hem wel serieus genomen heeft alleen maar aanraden om een arts op te zoeken.

inderdaad... dit kan ik echt niet serieus nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 18-01-2002 21:45]

pi_2862065
5 gulden voor een pakje condooms waar je drie keer plezier van kan hebben noem ik niet duur maar goed zal wel weer aan mij liggen
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:55:10 #14
18989 __________
pi_2862109
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:41 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Meen je dit nou echt.........??????? Het zou wel heel erg zijn als je een zwnagerschap van het niet willen kopen van nieuwe condooms af zou laten hangen!! Het gaat een keer FOUT!!!

Het gaat mij niet zozeer om de zwangerschap maar om de SOA. Een zwangerschap kan je altijd nog laten aborteren in het uiterste geval. Als je dit vroeg genoeg onderkent is het nog alleen maar een paar (zeg stuk of 300) cellen.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:58:31 #15
18989 __________
pi_2862127
dat stukje staat een beetje rottig. Ik bedoel dus dat er omdat ik een condoom gebruik geen zwangerschap is en het alleen om de eventuele SOA gaat.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:58:32 #16
15585 Cynica
Cynisch ja!
pi_2862128
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:55 schreef __________ het volgende:

[..]

Het gaat mij niet zozeer om de zwangerschap maar om de SOA. Een zwangerschap kan je altijd nog laten aborteren in het uiterste geval. Als je dit vroeg genoeg onderkent is het nog alleen maar een paar (zeg stuk of 300) cellen.

Gebruik je datzelfde condoom bij verschillende vrouwen? Want dan kun je nog steeds bepaalde ziektes van vrouw naar vrouw overbrengen.

(Ik moet er niet aan denken... bah! )

Q: "To be or not to be" [br] A: "Yes"
pi_2862159
Ben jij een neger uit het regenwoud ofzo dat je geen nieuwe condooms kan krijgen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 januari 2002 @ 22:18:13 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2862240
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:07 schreef __________ het volgende:
maar kan je condooms een beetje veilig meerdere keren gebruiken? En als dat zo is hoe maken jullie hem dan schoon en hoe rol je hem weer het makkelijkste op?
Gewoon omhouden
  vrijdag 18 januari 2002 @ 22:22:09 #19
18989 __________
pi_2862260
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 22:04 schreef Suzanne het volgende:
Ben jij een neger uit het regenwoud ofzo dat je geen nieuwe condooms kan krijgen
Nee, ik heb wel altijd nieuwe bij me, ik gebruik ze ook niet meer dan 3 keer. Soms 1 keer een heel enkele keer 4 keer. Maar dan heb ik ook geen extra condoom bij me.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 22:22:49 #20
15585 Cynica
Cynisch ja!
pi_2862263
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gewoon omhouden

Hij heeft het over een condoom, niet over een peniskoker.

Neuken met een peniskoker lijkt me alleen wel erg pijnlijk voor de uuhhmm.. tegenpartij.

Q: "To be or not to be" [br] A: "Yes"
pi_2862353
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 22:22 schreef Cynica het volgende:

[..]

Hij heeft het over een condoom, niet over een peniskoker.

Neuken met een peniskoker lijkt me alleen wel erg pijnlijk voor de uuhhmm.. tegenpartij.

LOL!
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 22:48:39 #22
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_2862498
Koop zown blik met 24condooms dan ben je goedkopen uit..
en een tijdje zoet...
maar niet 2x de zelfde gebruiken
pi_2862614
Jongen Jongen Jongen, je bent 26 dan hoor je dat allemaal al te weten. En hoe vaak heb je een condoom dan al meerdere keren gebruikt? Of moet je je eerste pakje condooms nog kopen. Nou lees dan eerst de gebruiksaanwijzing ff goed door, en eerst ff oefenen.

Succes,
Golfen

vrijdag 18 januari 2002 @ 23:10:54 #24
13564 Teigjuh
"Chocola?? Waar?!"
pi_2862656
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 22:48 schreef blup het volgende:
Koop zown blik met 24condooms dan ben je goedkopen uit..
en een tijdje zoet...
maar niet 2x de zelfde gebruiken
[offtopic]
Hij gebruikt ze ook niet 2x, maar drie keer
[/offtopic]

Maarreuhm.. Er staat toch niet voor niks op het pakje dat je ze niet meer dan 1 keer (!!) moet gebruiken?!

Goal of a bitch: [br] To dominate, control and destroy a man's health, selfesteem and any hope for happiness :) [br] [url=http://www.geocities.com/ouwedrogers]Ouwedrogers![/url] [br] "Everyone is a Geep, until proven not guilty"
pi_2862873
quote:

[..]

Wat vind je vriendin hiervan??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')