PLUS....
Maar, de tent hiernaast is nog niet dicht hoor...
quote:Nee, maar Manchester United - Liverpool is op TV vanavond. Ik kan hier lekker naar de wedstrijd kijken zonder dat er steeds Fokkers doorheen tetteren dat ze elkaar mail aan het sturen zijn.
Op dinsdag 22 januari 2002 16:52 schreef Sanne het volgende:
de tent hiernaast is nog niet dicht hoor...
quote:Ik ben blij dat je nu duidelijke voorwaarden stelt Cynix ®. Als je nu ook nog de spammers met hun dummy homepages (Commerciėle sites of HetNet clubs) buiten weet te houden, dan blijft het gezellig.
Op donderdag 17 januari 2002 18:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ja hoor, als jullie dan ook zo nu en dan iets in de RLSoap-topics willen posten.
Hallo allemaal! Gaan we hier gezellig verder? Het cafe van de buren kan elk moment gesloten worden!
Pizzal Calzone? mmm...
'k Weet niet of dit wel mag van Fok, en 't is voorlopig alleen voor mensen uit de grote stad, maar handig is 't wel: www.urbanbite.nl
Al browsend de menukaart bekijken, klikken, klaar. (nee ik heb er geen aandelen in) )
Boehhoeeeee, waarom gaat die andere kroeg dicht?!!! Vind ik niet leuk, beohoeoeohoeeeeeee.
*neus snuit*
*tranen afveegt*
En wat ruikt het hier nog nieuw naar verf !!
tssss, wil iemand trouwens die prijskaartjes van de barkrukken afhalen, want zo ga ik me hier nooit thuis voelen...
Waar blijft mijn pizza trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |