abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2825953
Volle maan wordt de opvolger van Costa, met Daan Schuurmans, Lieke van Lexmond en Jasmine Sendar. En ik doe er ook in mee, ik speel Hans, dus dat moet leuk worden!

[Dit bericht is gewijzigd door Nemo op 15-01-2002 17:58]

dinsdag 15 januari 2002 @ 17:58:11 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_2826007
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 17:53 schreef Nemo het volgende:
Volle maan wordt de opvolger van Costa, met Daan Schuurmans, lieke van Lexmond en Jasmine Sendar. En ik doe er ook in mee, ik speel Hans, dus dat moet leuk worden!
Gebaseerd op de kwaliteit van Costa! -of liever het gebrek eraan- heb ik zo mijn twijfels...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 15 januari 2002 @ 18:00:07 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2826028
Costa is geweldig! De film, de muziek, de serie, alles is leuk. Dus ik hoop dat Volle Maan ook leuk wordt!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2826879
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 17:58 schreef Verbal het volgende:

[..]

Gebaseerd op de kwaliteit van Costa! -of liever het gebrek eraan- heb ik zo mijn twijfels...

V.

die film was gericht op pubers van 15 die niet zoveel waarde aan de geloofwaardigheid en acteerprestaties van een film stellen dus hij zal het (helaas) wel goed doen
  dinsdag 15 januari 2002 @ 21:32:06 #5
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_2828019
Ik heb gehoord dat deze film serieuzer werd en voor boven meisjes van 15 die alleen voor D. Schuurmans gaan
  donderdag 31 januari 2002 @ 11:07:17 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2996640
BNN gaat Volle Maan sponsoren, dus we kunnen weer singles van de hoofdrolspelers en een tv-serie verwachten
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 11:43:41 #7
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3347888
quote:
Waarom Ellen 'ja' zei tegen 'Volle maan'

In de filmindustrie en ook daarbuiten werd nogal verbaasd gereageerd toen duidelijk werd dat zangeres/actrice Ellen ten Damme de vrouwelijke hoofdrol zou gaan spelen in 'Volle maan', de nieuwste film van Johan Nijenhuis. Ellen is immers niet een actrice die je in een dergelijke productie zou verwachten.

De 34-jarige Ten Damme kent men voornamelijk als zangeres en staat er om bekend dat zingen ook haar grote passie is. Dat bleek toen ze vertelde waarom ze de rol in deze publieksfilm accepteerde. Toen ze het script voor het eerst onder ogen kreeg was ze niet dusdanig onder de indruk dat ze hardhollend naar Nijenhuis toe rende. "De belangrijkste reden dat ik ja gezegd heb tegen deze rol is omdat ik een zangeres speel", aldus het commentaar van Ellen.

"Als dat niet het geval was geweest weet ik niet of ik het gedaan zou hebben. Dan moet het wel een heel sterk script zijn", zo vervolgde zij. Ellen gaat dus zelf zingen in de film. Net als Daan Schuurmans trouwens, die ook zanger is in de film. Het grote verschil is alleen dat Ellen de klappen van de zweep al kent en Daan flink zal moeten studeren op zijn zang en gitaarspel.

De vaste kijker van 'Goede tijden, Slechte tijden' was het vast al opgevallen: Sidney, het vriendje van Charlie, vertrok in de serie nogal overhaast voor 6 maanden naar Thailand. Nu is duidelijk waarom: ook acteur Edgar Wurfbain heeft 'ja' gezegd tegen een rol in 'Volle maan'. Edgar zal de rol vervullen van Steven, samen met GTST-acteur Teun Kuilboer (Job) stapt hij aan boord. Maar Wurfbain kent nog niet iedereen van de cast; collega Ellen ten Damme heeft hij bijvoorbeeld alleen nog maar tijdens de auditie gezien.

Op 16 april vertrekt de voltallige cast voor de eerste opnamen van de film 'Volle Maan' naar het Spaanse eiland Mallorca.

Bron
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 14:31:31 #8
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_5280618
Costa was een puberfilm, dus zal Volle maan dat ook wel weer zijn.
Er gaat niks boven Urk
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 14:32:25 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5280631
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:31 schreef Roscoo het volgende:
Costa was een puberfilm, dus zal Volle maan dat ook wel weer zijn.
DUH!
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 14:38:19 #10
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_5280704
en nu maar hopen dat ze de master-tape kwijtraken...
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 14:51:00 #11
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5280888
mijn god, mensen die van dit soort films alla costa/vollemaan houden zijn echt wel heel triest.
dat niveau, nog lager dan laag.

klopt wel wat de meerderheid zegt, wat pubermeisjes die zich mastruberen op Daan S. gaan naar die film en een beetje van die mislukte zonnebank bruine Jody bernal kloon ventjes gaan mee...

dat soort mensen moesten ze deporteren..

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_5281219
Wanneer beseffen nederlanders nou dat ze beter geen films kunnen maken
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 15:33:34 #13
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_5281383
Dat vind ik echt gelul.
Maar Johan Nijenhuis mag wel eens beseffen dat hij nooit boven het niveau schijt zal uitstijgen. Het probleem is alleen dat Nederlandse pubers geen moeite hebben met films van dat niveau.
Met Nederlandse films is op zich helemaal niks mis. Er is meer dan alleen Costa! hoor. Godzijdank.
The short weekend begins with longing...
pi_5282656
Wie heeft de trailer van Volle Maan al gezien?
pi_5283401
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 17:05 schreef Marjolijn3 het volgende:
Wie heeft de trailer van Volle Maan al gezien?
Ik, gisteren voor de sneak van Eight Legged Freaks.

Het zag er weer triest uit, ze doen niet eens meer de moeite om in de trailer uit te leggen waar de film over gaat.
Even de koppen van die Schuurmans en Verbaan laten zien, en hop, de domme pubertjes rennen weer als een losgebroken kudde naar de bioscoop.

dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:11:37 #16
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_5283407
oke, COSTA had natuurlijk een verhaal van NIX. flinterdun plot. maar het was opzich best aardig om naar te kijken. ik heb me toen iig best vermaakt in de bios. en je kan zeggen wat je wil, COSTA is wel de enigste nederlandse film geweest in 2001 die meer dan 600.000 bezoekers naar de bios heef gekregen.

ik denk dan ook dat Volle Maan ook wel weer een behoorlijk grote bioshit wordt. het verhaal zal denk ik toch wel weer ondergeschikt zijn aan de "mooie plaatjes"

[Dit bericht is gewijzigd door Lucid op 07-08-2002 14:23]

Do you expect me to talk? No, Mr. Bond. I expect you to die.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:12:42 #17
22592 crew  Ole
pi_5283416
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:10 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Ik, gisteren voor de sneak van Eight Legged Freaks.

Het zag er weer triest uit, ze doen niet eens meer de moeite om in de trailer uit te leggen waar de film over gaat.
Even de koppen van die Schuurmans en Verbaan laten zien, en hop, de domme pubertjes rennen weer als een losgebroken kudde naar de bioscoop.

Ik heb de 'roman' Volle maan gezien.. is niet meer dan 40 pagina's, dus ik betwijfel of de film hoe dan ook ergens over gaat..

(maar ik heb hem niet gelezen... dus wie weet!)

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:13:33 #18
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_5283420
idd, die 'roman' was wel errug dun. voorspeld idd weinig goeds. heb hem trouwens ook niet gelezen.

het scenario van volle maan is trouwens geschreven door Mischa Alexander. deze heeft ook het scenario van All Stars geschreven, wat ik een goede film vond

[Dit bericht is gewijzigd door Lucid op 07-08-2002 14:19]

Moderator / Miss SHO dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:15:14 #19
22592 crew  Ole
pi_5283429
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:11 schreef Lucid het volgende:
oke, COSTA had natuurlijk een verhaal van NIX. flinterdun plot. maar het was opzich best aardig om naar te kijken. ik heb me toen iig best vermaakt in de bios. en je kan zeggen wat je wil, COSTA is wel de enigste nederlandse film geweest die meer dan 600.000 bezoekers naar de bios heef gekregen.

ik denk dan ook dat Volle Maan ook wel weer een behoorlijk grote bioshit wordt. het verhaal zal denk ik toch wel weer ondergeschikt zijn aan de "mooie plaatjes"

Ik denk toch wel dat Flodder, Turks Fruit en Soldaat van Oranje meer bezoekers hebben gehad hoor..

Maar voor de laatste jaren is 600.000 best veel.
Het is ook wel jaloezie dat dit soort films dan weer afgekraakt worden. Kennelijk zijn er toch genoeg mensen die hier graag naar kijken. Laat ze maar lekker kijken dan!

dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:17:47 #20
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_5283447
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:15 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik denk toch wel dat Flodder, Turks Fruit en Soldaat van Oranje meer bezoekers hebben gehad hoor..

ja, ok. die hadden ckerz meer bezoekers. ik had het ook over het jaar 2001. in dat jaar behaalde COSTA de hoogste bezoekersaantallen voor een nederlandse film
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:19:10 #21
22592 crew  Ole
pi_5283460
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:17 schreef Lucid het volgende:

[..]

ja, ok. die hadden ckerz meer bezoekers. ik had het ook over het jaar 2001. in dat jaar behaalde COSTA de hoogste bezoekersaantallen voor een nederlandse film

Het zal dit jaar spannend worden.. Best kans dat Oesters van Nam Kee ook wel gaat scoren, met Katja die uit de kleren gaat.
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:22:44 #22
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_5283496
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:15 schreef Ole het volgende:

[..]
Kennelijk zijn er toch genoeg mensen die hier graag naar kijken. Laat ze maar lekker kijken dan!

Helaas zijn er iets teveel mensen die denken dat ze dat willen kijken. De rol van marketing in deze is enorm. Je werd gewoon misselijk van overal COSTA-posters, om Costa kon je niet heen....

Het was geen kwestie van willen, maar van opgedrongen worden. Inhoudelijk over de film reageren kan ik niet, ik heb hem nog niet gezien.

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:23:12 #23
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_5283499
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:19 schreef Ole het volgende:

[..]

Het zal dit jaar spannend worden.. Best kans dat Oesters van Nam Kee ook wel gaat scoren, met Katja die uit de kleren gaat.

idd, ik geef Oesters en Volle Maan beide de beste kansen voor de best bezochte nederlandse film. Daarbij lijkt oesters mij bij voorbaat een film die het ook beter gaat doen bij de critici. Komen er eigenlijk nog andere nederlandse films uit die de moeite waard zijn?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:24:53 #24
22592 crew  Ole
pi_5283520
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:22 schreef XL het volgende:

[..]

Helaas zijn er iets teveel mensen die denken dat ze dat willen kijken. De rol van marketing in deze is enorm. Je werd gewoon misselijk van overal COSTA-posters, om Costa kon je niet heen....

Het was geen kwestie van willen, maar van opgedrongen worden. Inhoudelijk over de film reageren kan ik niet, ik heb hem nog niet gezien.

Er zijn anders genoeg andere Nederlandse films geweest de laatste jaren, zoals 'Ik ook van jou' en 'Lek' die behoorlijk zijn gehyped.

Toch zijn daar veel minder mensen naar gaan kijken!
Niemand dwingt je om een kaartje te kopen hoor.

Moderator / Miss SHO dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:27:14 #25
22592 crew  Ole
pi_5283557
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:23 schreef Lucid het volgende:

[..]

idd, ik geef Oesters en Volle Maan beide de beste kansen voor de best bezochte nederlandse film. Daarbij lijkt oesters mij bij voorbaat een film die het ook beter gaat doen bij de critici. Komen er eigenlijk nog andere nederlandse films uit die de moeite waard zijn?

Zou ik even moeten opzoeken.. Volgens mij eentje met Georgina Verbaan (maar die zou ook wel engelstalig kunnen zijn).
Jammer dan Jean van de Velde geen film uitbrengt, die maakt vaak wel aardige films, met zowel een verhaal, als humor erin (Allstars en Lek..)

Oh ja, en er wordt geloof ik weer een boek van Giphart verfilmd, maar of die al snel uitkomt weet ik niet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')