Wolk, nee ik ben geen rascist, alhoewel mensen me wel zo bestempelen omdat ik op Pim Fortuyn stem.
quote:Doe aub normaal want je kent me helemaal niet, dus je domme loze beledigingen slaan nergens op.
Door Lithion - dinsdag 15 januari 2002 17:13--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 15 januari 2002 17:10 schreef Refragmental het volgende:
Ja, nou, we zijn wel een gezellig kliekje hier in Feedback zo met _Hummer_ en jij.
quote:
Oh, of misschien ben jij niet slim genoeg om te beseffen dat je ook het tweede topic compleet hebt laten ontsporen met dat gezeik over je signature.
Edit:
Oh en in plaats van em te sluiten, kun je em beter neerzetten waar ie misschien hoort.
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 15-01-2002 17:20]
Leg het nog een keer uit: "je sig is een 'weerspiegeling' van... bla bla bla.. "
quote:Mensen hebben hun vooroordelen al klaarliggen zodra ze zien dat ik stem op LN, en daar wordt ik tamelijk niet goed van.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:20 schreef gelly het volgende:
Er wordt toch ook niet gezegt dat je een racist bent, door je sig lijkt het zo.
quote:Om met jouw woorden te spreken:
Op dinsdag 15 januari 2002 17:19 schreef Refragmental het volgende:
Doe aub normaal want je kent me helemaal niet, dus je domme loze beledigingen slaan nergens op.
"Jamaar jij begon! *huil*"
Anyway,
quote:Ik vind dit niet kunnen. Generalisatie ten top.
Een allochtoon Nederland is geen Leefbaar Nederland!
Ik vraag me dus af (serieus), of het plaatsen van een sig ook de mening van de poster weergeeft?
Of kan ik gewoon als sig nemen : 'Dood aan de Belgen' en dan domweg zeggen dat het een 'afspiegeling' is van andere sigs Dat vraag ik me dus af !!
quote:Misschien moet je het begrip racisme eens in de Dikke van Dale opzoeken. Je soms tamelijk ongenuanceerde uitspraken samen met je sig geven mij het beeld van een politieke blinde vink. Maar dat is mijn mening.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:21 schreef Refragmental het volgende:[..]
Mensen hebben hun vooroordelen al klaarliggen zodra ze zien dat ik stem op LN, en daar wordt ik tamelijk niet goed van.
Want dat is rascisme maar dan de andere kant op.
quote:Jammer voor jou dan, dan moet je bij Ulx zijn er vragen of hij zijn domme sig wil verwijderen.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:23 schreef Lithion het volgende:[..]
Om met jouw woorden te spreken:
"Jamaar jij begon! *huil*"
Anyway,
[..]Ik vind dit niet kunnen. Generalisatie ten top.
En doe AUB normaal of vertrek naar waar je thuishoort, in Onzin.
quote:Zijn er hier dan belgen die als sig hebben "Dood aan nederlanders"
Op dinsdag 15 januari 2002 17:23 schreef Wolk het volgende:
Hey hey! FF on topic blijven: je sigs!!Ik vraag me dus af (serieus), of het plaatsen van een sig ook de mening van de poster weergeeft?
Of kan ik gewoon als sig nemen : 'Dood aan de Belgen' en dan domweg zeggen dat het een 'afspiegeling' is van andere sigs
Dat vraag ik me dus af !!
Nee, dus je vergelijking gaat niet op.
quote:Die is niet generaliserend, want die heeft maar betrekking op één persoon.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:24 schreef Refragmental het volgende:
Jammer voor jou dan, dan moet je bij Ulx zijn er vragen of hij zijn domme sig wil verwijderen.
quote:Ga jij dan naar Polinco?
En doe AUB normaal of vertrek naar waar je thuishoort, in Onzin.
quote:Voor mij is Ulx zijn sig erg beledigend, en dan zet ik er eentje die net zo erg beledigt voor in de plaats.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:26 schreef Lithion het volgende:[..]
Die is niet generaliserend, want die heeft maar betrekking op één persoon.
[..]Ga jij dan naar Polinco?
quote:Het gaat om het principe.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:25 schreef Refragmental het volgende:[..]
Zijn er hier dan belgen die als sig hebben "Dood aan nederlanders"
Nee, dus je vergelijking gaat niet op.
Jij schrijft 'allochtoon nederland is geen leefbaar nederland' ,maar je zegt geen racist te zijn. Je zegt te reageren op andere sigs. Maar als iemand mij vertelt dat homo's dood moeten en ik verander dat in 'belgen moeten dood', dan is dat toch geen aanklacht, maar gewoon heel erg dom Of niet!!
quote:Ga aub weg, want door dit soort posts gaat een topic inderdaad offtopic.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:26 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]Speciaal voor Refragmental omdat-ie weer een topic opent dat toch weer op slot gaat.
Ps.
Leuke afbeelding.
quote:Jahaaaaa, da's ook altijd zo leuk! Mensen die menen er een compleet gefingeerde persoonlijkheid op na te moeten houden op internet en die dan, als ze daar op aangesproken worden gaan roepen; "maar, maar, HEY, je KENT me helemaal niet!".
Op dinsdag 15 januari 2002 17:19 schreef Refragmental het volgende:
Dan gaan we er maar een apart topic van maken.Wolk, nee ik ben geen rascist, alhoewel mensen me wel zo bestempelen omdat ik op Pim Fortuyn stem.
[..]Doe aub normaal want je kent me helemaal niet, dus je domme loze beledigingen slaan nergens op.
Edit:
Oh en in plaats van em te sluiten, kun je em beter neerzetten waar ie misschien hoort.
Pffffff, wat doe je hier dan? Dit is een forum, geen amateur toneel club.
[Dit bericht is gewijzigd door Nuoro op 15-01-2002 17:32]
quote:Goh, en helpt het?
Op dinsdag 15 januari 2002 17:28 schreef Refragmental het volgende:
Voor mij is Ulx zijn sig erg beledigend, en dan zet ik er eentje die net zo erg beledigt voor in de plaats.
quote:Nee hoor, moet het natuurlijk wel een belg zijn die dat zegt.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:29 schreef Wolk het volgende:[..]
Het gaat om het principe.
Jij schrijft 'allochtoon nederland is geen leefbaar nederland' ,maar je zegt geen racist te zijn. Je zegt te reageren op andere sigs. Maar als iemand mij vertelt dat homo's dood moeten en ik verander dat in 'belgen moeten dood', dan is dat toch geen aanklacht, maar gewoon heel erg dom
Of niet!!
quote:Ja, bij voorkeur door niet precies hetzelfde te doen in je eigen sig.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:31 schreef Refragmental het volgende:
Maar als jij veel homovrienden hebt, en een belg zegt dat alle homo's dood moeten in zijn sig, zou je dan niet protesteren?
quote:Ja hoor, kijk maar wat voor een reacties er allemaal op komen, en dan verwijs ik ze direct door na de desbetreffende persoon.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:31 schreef Lithion het volgende:[..]
Goh, en helpt het?
quote:Nee, ik zou gewoon praten. Met woorden iets duidelijk maken. En niet zijn standpunten omdraaien..
Op dinsdag 15 januari 2002 17:31 schreef Refragmental het volgende:[..]
Nee hoor, moet het natuurlijk wel een belg zijn die dat zegt.
Maar als jij veel homovrienden hebt, en een belg zegt dat alle homo's dood moeten in zijn sig, zou je dan niet protesteren?
quote:Ik heb de mods al gewaarschuwd, maar die doen er dus niks aan.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:32 schreef 4252603764690804349 het volgende:[..]
Ja, bij voorkeur door niet precies hetzelfde te doen in je eigen sig.
quote:Dat bedoelde ik eigenlijk
Op dinsdag 15 januari 2002 17:32 schreef 4252603764690804349 het volgende:[..]
Ja, bij voorkeur door niet precies hetzelfde te doen in je eigen sig.
quote:Voor wie is mijn sig dan beledigend? Voor Pim Fortuyn? Mocht hij klachten hebben over mijn signature dan stuurt hij maar een aangetekende brief naar Codanted met het verzoek om mijn sig te laten wijzigen. Na verificatie van de echtheid van die brief zal ik dan mijn sig aanpassen.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:28 schreef Refragmental het volgende:[..]
Voor mij is Ulx zijn sig erg beledigend, en dan zet ik er eentje die net zo erg beledigt voor in de plaats.
En trouwens, het gaat niet over 1 persoon, maar ook over de personen die Pim Fortuyn steunen.
Ik kaats de bal naar Pim.
Mocht je mijn sig veranderd willen zien moet je bij hem zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |