Superbouncy electro-achtig nummertje. Die Sven, die snapt het wel. Iedereen verwacht technobikkelarij van hem, en dan komt 'ie met zo'n track. Me like very much.
Iemand anders het al gehoord?
quote:Waaat? Ken jij Vath?
Op zondag 13 januari 2002 19:33 schreef static het volgende:
Yeps, was erbij toen de release-party was hier in Frankfurt (ik ken hem vrij goed).
* jaloers
quote:Wat is de togevoegde waarde voor je verhaal van het feit dat jij Sven Vath goed kent? Pleb kent Rino Cerrone goed, heeft 'ie vorige week nog z'n huis uitgeschopt toen 'ie kwam afteren. En is overigens ook goed op de hoogte van de schaamharstructuur van Steve Rachmad.
Op zondag 13 januari 2002 19:33 schreef static het volgende:
Yeps, was erbij toen de release-party was hier in Frankfurt (ik ken hem vrij goed).
die vink ook
quote:Dat rectificeert enigszins het feit dat ik op de release-party was daar dit een besloten feest was (zoals je je misschien wel kunt voorstellen).
Op zondag 13 januari 2002 19:44 schreef RoK het volgende:[..]
Wat is de togevoegde waarde voor je verhaal van het feit dat jij Sven Vath goed kent? Pleb kent Rino Cerrone goed, heeft 'ie vorige week nog z'n huis uitgeschopt toen 'ie kwam afteren. En is overigens ook goed op de hoogte van de schaamharstructuur van Steve Rachmad.
FF denken voordat je zoiets post.
quote:HAHAHA! Inderdaad, dat was lachen. Die gast nam de halve Mazzo naar m'n huis. Dan kan je honderd keer een technogrootheid zijn, homey don't play that. En die Steve Bicknel komt er ook niet meer in, hihi....
Pleb kent Rino Cerrone goed, heeft 'ie vorige week nog z'n huis uitgeschopt toen 'ie kwam afteren. En is overigens ook goed op de hoogte van de schaamharstructuur van Steve Rachmad.
quote:Na die vorige post durf ik nauwelijks meer 'ja' te zeggen.
Op zondag 13 januari 2002 19:35 schreef Boondock_Saint het volgende:[..]
Waaat? Ken jij Vath?
* jaloers
Ja, ik ken hem dus.
quote:En wat heeft dit met Sven te maken?
Wat is de togevoegde waarde voor je verhaal van het feit dat jij Sven Vath goed kent? Pleb kent Rino Cerrone goed, heeft 'ie vorige week nog z'n huis uitgeschopt toen 'ie kwam afteren. En is overigens ook goed op de hoogte van de schaamharstructuur van Steve Rachmad.
quote:Ehhh, inderdaad. Anyway, hoe was die releaseparty? Was het voor die track of voor een hele nieuwe cd?
Op zondag 13 januari 2002 19:56 schreef static het volgende:[..]
En wat heeft dit met Sven te maken?
quote:Voor de track en zijn nieuwe dubbel-CD.
Op zondag 13 januari 2002 19:59 schreef Pleb het volgende:[..]
Ehhh, inderdaad. Anyway, hoe was die releaseparty? Was het voor die track of voor een hele nieuwe cd?
PS: de party zelf was heel erg gaaf...
[Dit bericht is gewijzigd door static op 13-01-2002 20:25]
Ik heb de 12" liggen met ook "Design Music" en "Ghost (part 1)". De hand van producer Anthony Rother is erg nadrukkelijk in dat nummer aanwezig .
Ik heb alleen de clip nog niet gezien, kwam wel een keer langs bij Viva 2, had ik net gemist .
gezeur, het hoeft toch niet altijd zwaar op de hand te zijn, gewoon een leuk tussendoornummertje.
quote:'t Is gedaan met een knipoog. Niet zoals Britney Spears die bloedserieus kreunt dat ze geen 'satisfaction' kan krijgen. En dan mag 't van de technopolitie nou goed?
Op dinsdag 15 januari 2002 08:44 schreef Tokus het volgende:
Als die Sven Vath zo goed is als iedereen zegt, waarom bedenkt ie dan niks nieuws, in plaats van ff simpel scoren met een cover?
quote:Goeie smoes toch om met Miss Kittin' te kunnen samenwerken
Op dinsdag 15 januari 2002 08:44 schreef Tokus het volgende:
Als die Sven Vath zo goed is als iedereen zegt, waarom bedenkt ie dan niks nieuws, in plaats van ff simpel scoren met een cover?
Zoals gezegd is het echt niet het enige nummer op de 12", dus ik snap dat gezeur niet .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |