vooral de nieuwe zangers zijn niet bepaald een aanwinst, later hoorde ik dat ze elk jaar van bandleden wisselen, dus dat verklaard het,als de band eens goed was, kan het goed zijn dat er nu prut-artiesten in de band zitten die maar wat op oude suc6en doorgaan.
ik was toch enig teleurgesteld toen ik ze live bezig zag best beroerd bekende nummers zag verkrachten die op hun cd zo cool klonken.
wie heeft er nog meer goede of slechte ervaringen met de hermes house band? want op cd blijven ze top (live niet dus op dit moment)
quote:Helemaal mee eens, en het erge is dat ze hier in Duitsland mateloos populair zijn.
Op zaterdag 12 januari 2002 19:16 schreef Zander het volgende:
Studentikoze bagger, wat mij betreft.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 12-01-2002 19:20]
Alleen is nu die echte zangeres (dat call-tv vrouwtje) met zwangerschaps verlof, dus is alles helemaal gewijzigd...
Country Roads is leuk, mits je hem 10% op-pitcht
die ik heb gehoord was dus bagger! wat ik hoorde in ieder geval wel
dit is de een deel bezetting die in de studentenband zat in 1994 toen ze "doorbraken"
HHB Nederland is de studenten band van studenten die er nu bij zitten. maar zij hebben geen hit ofzo
-k00pa
ps: geef mij maar hardtechno
quote:Dat goed/slecht zal ik maar op smaak houden. Die zangeres ziet wel goed uit
Op zaterdag 12 januari 2002 19:15 schreef dethoom het volgende:
heeej ik heb reeds heel wat hermes house band nummers op mijn computer staan, ik vind het erg gaaf dat ze oude nummers in een nieuw jasje steken als het ware, heb erg veel favorieten, maar toen ik ze laatst eens live zag vielen ze errug tegen.
Ik zag op de Duitse TV tijdens, hoe kan het anders , het zappen dat de "live-formatie" schijnbaar totaal anders is als de "line-up" in de clips wellicht geldt dat dus ook voor de CD t.o.v. live ?
Ik moet bekennen dat ik een paar CD's heb van de HHB, ik hou wel van vrolijke muziek. Ze hebben ooit een Nederlandstalige CD uitgebracht met eigen nummers, die is echt geweldig.
Er kan nu wel gezegd worden dat de huidige HHB geen hits heeft, maar het geluid van de HHB is door de jaren heen gelijk gebleven, dus de optredens van vandaag zijn nog net zo'n belevenis als de optredens van 10 jaar geleden.
quote:Ben ook een groot Techno liefhebber, maar ik heb wel goede herineringen aan de Hermes House band, do you remember Bremen
Op zaterdag 12 januari 2002 20:11 schreef k00pa het volgende:
Ze draaien bij Feyenoord iig Hermes house band met i will survive-k00pa
ps: geef mij maar hardtechno
quote:Mee eens
Op zaterdag 12 januari 2002 19:16 schreef Zander het volgende:
Studentikoze bagger, wat mij betreft.
quote:Ja, schop graag
Op zaterdag 12 januari 2002 19:17 schreef calvobbes het volgende:
Moet hier echt een part topic aan gewijd worden
Kan dat anders niet in Onzin?
quote:Helemaal mee eens
Op dinsdag 12 februari 2002 10:41 schreef apestaartje het volgende:
Goeie feestmuziek. Perfect voor in de kroeg (beter dan Arie Ribbens of zo, toch?). Country roads is echt top.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |