Moet je daarvoor perse in kapotte kleding met veiligheids spelen lopen, asociaal gedragen en weet ik veel. Tja dat heet jeugd zijn.
Dan is ook alles een fase net als burgelijke minder prettige schuttingen om je tuin heen zetten zodat je vrouw topless kan zonnen zonder dat de buurvrouw van net over de 60 kan komen storen.
Tja.. iedereen wordt uitgefaseerd.
Hoewel er natuurlijk ook genoeg punkers zijn die na hun 'punk-jeugd' doodleuk in driedelig pak in het systeem meedraaien
Ook in drie delig pak al heb ik gelukkig geen drie delig pak.
Kvoel me dan wel anders dan de rest, maar niet zoals jullie bedoelen haha.
Maar idd, het punk zijn is van binnen en niet zo zeer van buiten.
quote:Ehm jij speelt hockey? Is leuk wat je zeft, ze zijn dus te arm om een sjaaltje te kopen, daar bedoel je dus mee dat ze er dan niet bij horen. Vervolgens nog over sociale vaardigheden beginnen, het lijkt mij dat ze het dan allang hebben gewonnen, de alto's dus. Ze hebben het namelijk niet zo op het ergens bij horen door dat je dure merk kleding hebt. Lekker elitair en alleen voor de mensjes met rijke ouders. Die dus ook alleen met dat soort mensen omgaan, idd heel sociaal vaardig.
Op zondag 13 januari 2002 00:47 schreef Morkje het volgende:
Geez, alto zijn in het algemeen is een fase. 50% van de alto's is gewoon alto omdat ze ergens bij willen horen maar te arm zijn om een oilily sjaaltje te kopen, of te sociaal onvaardig om plezier te hebben op een random hockeyclub. Als je een andere mening hebt hoef je toch niet elke keer dat je uitgaat je gezicht wit te schminken of elke dag een uur voor de spiegel te staan om je haar goed te doen? En maar schoppen tegen de zogenaamde meelopers. tssss... als je meeloopt met een kleinere groept maakt het je niet ineens een non-meeloper ofzo. Goth's of Punkers zijn bijna net zo erg als random (hockey) kakkers.
(zo, en nu kan ik weer een jaartje verderleven zonder anti-alto tirades)
Maar goed dit topic gaat niet over alto's of kakkers, het gaat over punkers das weer iets anders.
De 'groen-haar-en-spikes-en-wijde-broek-punker' bevindt zich meestal in een fase waar hij uitkomt als hij volwassen is. Maar dat is slechts het uiterlijke vertoon. En dat doet er niet toe.
Ik ben dol op punk en alternative muziek en toch loop ik niet altijd rond met een hele grote broek een paar spikes en een skateboard.
Wel heb ik bepaalde overtuigingen over de maatschappij en het systeem.
What the hell ik ben gewoon anarchist tot op het bot zeg maar
Dus ik vind het ook geen fase ik vind het gewoon datgene wat je denkt of uitdraagt.
De topicstarter heeft zich denk ik niet genoeg in punk verdiept. ik hoop dat hij/zij (sorry, geen zin om te kijken wie t topic heeft geopend en of het een hij of een zij was) zich voortaan een beetje beter verdiept in het onderwerp als hij/zij klaarstaat met een mening.
quote:dacht ik eerst ook maar sinds ik met punkers omga zijn de meeste socialer dan "gewone" mensen.
Op zaterdag 12 januari 2002 19:02 schreef BotXXX het volgende:
asociaal gedragen
Iemand die een ECHTE overtuiging heeft over bepaalde levenzaken zal die overtuiging nooit zow maar opgeven..Dat kan namelijk niet..een overtuiging is een deel van je indentiteit..ik geloof neit dat je door een nieuwe baan, door je vriend[in] van je indentiteit afgepraat kan worden...conclusie; punl is geen fase
quote:ja dat vraag ik me soms ook weleens af, maar er zit wel een filosofie achter!!
Op zondag 13 januari 2002 11:36 schreef Bierie het volgende:
Vraag me alleen wel af waarom je perse ook zo gekleed moet zijn om een punker te zijn.
hanekam, toont hun onafhankelijkheid aan en hun trots enzo.
witte veters, nazi
rooie veters, communist
rooie en gele veters, mcdonalds punk
van die kapotte verotte ruitjes broeken...ach ja punkers houden gewoon van een beetje contrast en ze hebben niet veel geld om elke week/maand een nieuwe broek te kopen (zo willen ze overkomen) dus dragen ze dezelfde broek totdat die kapot gaat.
leren jasje, hebben de punks overgenomen van jawel....da man: fonzie!
het is niet alleen uiterlijk, van binnen ben ik nog net zo hardcore/punk dan vroeger, alleen kleed ik me nu anders...
mijn bepaalde geloofsovertuiging heb ik nog steeds.
R.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |