abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2002 @ 17:09:07 #1
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_2785361
11 jan - Enrique Bernoldi rijdt ook volgend jaar voor Arrows. Dit heeft het team vandaag bekend gemaakt. "Enrique heeft laten zien zeer snel te kunnen zijn. Vooral tijdens de kwalificaties", aldus Tom Walkinshaw. "Daarnaast laat ie de laatste tijd zien dat hij erg vooruit gaat in het afstellen van zijn auto en presteren in de race. Daarvoor wil ik hem belonen door hem te laten rijden met een competetitieve motor in 2002", aldus de teambaas.

Bernoldi maakte in 2001 zijn Formule 1-debuut. Mede gesteunt door zijn persoonlijke sponsor Red Bull. In dat jaar wist de jonge Braziliaan geen enkel punt te scoren. Komend jaar hoopt Bernoldi wel enkele successen te behalen. "Mijn eerste jaar verliep moeizaam. Toch deed het me goed om te zien dat ik per week progressie boekte. Ik ben Tom Walkinshaw erg dankbaar voor zijn vertrouwen, en zal me voor de volle 100 procent inzetten om in 2002 successen voor onze renstal te behalen", aldus Bernoldi.

Arrows deelde tevens mee dat ze bezetting voor het team tijdens de lancering van hun nieuwe wagen definitief bekend zal maken. De datum voor deze presentatie is nog niet bekend. Jos Verstappen heeft in principe een contract voor komend seizoen, en dus het recht op het andere stoeltje bij de Britse renstal. Toch gaan de laatste weken steeds meer geluiden op dat Heinz Harald Frentzen de plek van de Nederlander zal innemen.

Als ik dat zo lees is het dag jos!!!

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_2785387
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 17:09 schreef SHARKYKING het volgende:
11 jan - Enrique Bernoldi rijdt ook volgend jaar voor Arrows. Dit heeft het team vandaag bekend gemaakt. "Enrique heeft laten zien zeer snel te kunnen zijn. Vooral tijdens de kwalificaties", aldus Tom Walkinshaw. "Daarnaast laat ie de laatste tijd zien dat hij erg vooruit gaat in het afstellen van zijn auto en presteren in de race. Daarvoor wil ik hem belonen door hem te laten rijden met een competetitieve motor in 2002", aldus de teambaas.

Bernoldi maakte in 2001 zijn Formule 1-debuut. Mede gesteunt door zijn persoonlijke sponsor Red Bull. In dat jaar wist de jonge Braziliaan geen enkel punt te scoren. Komend jaar hoopt Bernoldi wel enkele successen te behalen. "Mijn eerste jaar verliep moeizaam. Toch deed het me goed om te zien dat ik per week progressie boekte. Ik ben Tom Walkinshaw erg dankbaar voor zijn vertrouwen, en zal me voor de volle 100 procent inzetten om in 2002 successen voor onze renstal te behalen", aldus Bernoldi.

Arrows deelde tevens mee dat ze bezetting voor het team tijdens de lancering van hun nieuwe wagen definitief bekend zal maken. De datum voor deze presentatie is nog niet bekend. Jos Verstappen heeft in principe een contract voor komend seizoen, en dus het recht op het andere stoeltje bij de Britse renstal. Toch gaan de laatste weken steeds meer geluiden op dat Heinz Harald Frentzen de plek van de Nederlander zal innemen.

Als ik dat zo lees is het dag jos!!!

Kan hij gaan doen waar hij goed in is, de grindbakken bijwerken (maar dan nu met een hark).
pi_2785403
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 17:10 schreef Juup© het volgende:

[..]

Kan hij gaan doen waar hij goed in is, de grindbakken bijwerken (maar dan nu met een hark).

Hebben ze gelukkig ook minder schade aan de grindbakken dit jaar
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_2785419
HaHa Frentzen mag niet in de formule 1 rijden van mij. Wil dat Jos bij Arrows blijft. Jos wil teminste rijden bij Frentzen moet ik altijd denken dat ie het maar voor t geld doet.
pi_2785432
Hoorde laatst dat Jos weer een nieuwe sponsor heeft.
De ANWB.

Nee ik zeg Jos rijd dit seizoen gewoon in de F1

Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_2785441

Zou het echt verloedering van de sport vinden als Jos weg zou moeten. Bernoldi is gewoon niet zo goed als Jos.
Dus... Ik vind dat Jos moet rijden. Heinz Harald echt niet en Bernoldi alleen als het achter Jos is.
pi_2785484
quote:

[..]

Vindt dat nu zo`n oude grap. Ten eerste dat was het eerste jaar dat Jos in de F1 in reed. Daarna is ie alleen maar beter gaan rijden. De laatste jaren als ie in de grindbak kwam was het niet zijn schuld.
Dus kappen met die grindbak grappen die zijn echt niet meer funnie
pi_2785496
Bernie blijft erbij dat Jos ook in 2002 bij Arrows rijd.
Jos was nl. al op 23 Juni 2001 bevestigd.
Nu is het alleen nog wachten op wie de testrijder wordt en dan zal TW zijn Line-Up naar buitenbrengen.
pi_2785513
Jos hoort gewoon in de formule1 en niet die eikel van een HH frentzen die zelfs met een top auto als die williams en die jordan toen fatsoenlijk in de punten kon rijden. Bij arrows zullen ze nog steeds de meeste inhaalacties moeten doen in het begin van de race en daarin is Verstappen gewoon Koning.

Ik hoop echt dat Jos kan blijven rijden

pi_2785524
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 17:17 schreef BernieEcclestone het volgende:
Nu is het alleen nog wachten op wie de testrijder wordt en dan zal TW zijn Line-Up naar buitenbrengen.
Maar TW kennende zal hij niet zo moeilijk doen om jos er uit te gooien. Kijk naar De La Rosa vorig jaar had ook een contract en werd er toch uit geknikkerd.
Ik ben vandaag zo vrolijk
pi_2785543
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 17:19 schreef Schumi01 het volgende:

[..]

Maar TW kennende zal hij niet zo moeilijk doen om jos er uit te gooien. Kijk naar De La Rosa vorig jaar had ook een contract en werd er toch uit geknikkerd.

DeLaRosa had een manager die opeens meer geld wou zien daarom mocht Pedro vertrekken.
pi_2785551
quote:
Spuit 11.

Het is wel duidelijk dat je de F1 en Jos op zich niet volgt.

Verderest is dit gewoon de knoop tussen HHF en EB die door is gehakt ten faveure van Enrique. Paniekerig gedoe altijd.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  vrijdag 11 januari 2002 @ 17:26:21 #13
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2785595
Hmm... op the website van Arrows wordt Jos genoemd als "OrangeArrows' No 1 driver".

Is deze site na 't einde van vorig seizoen nog niet ge-updated?

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_2785602
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 17:16 schreef Slayher het volgende:

[..]

Vindt dat nu zo`n oude grap. Ten eerste dat was het eerste jaar dat Jos in de F1 in reed. Daarna is ie alleen maar beter gaan rijden. De laatste jaren als ie in de grindbak kwam was het niet zijn schuld.
Dus kappen met die grindbak grappen die zijn echt niet meer funnie

Ach, mensen die nu nog zulke belegen "grappen" maken, geven daarmee alleen maar aan dat ze de F1 helemaal niet volgen.

Dus laat ze lekker dom lullen, ze maken zichzelf alleen maar belachelijk bij de mensen die er wel wat van af weten.

pi_2785648
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 17:21 schreef BernieEcclestone het volgende:

[..]

DeLaRosa had een manager die opeens meer geld wou zien daarom mocht Pedro vertrekken.

Dat wist ik niet.
Hij is er alleen maar beter van geworden nu hij bij Jaguar zit.
Ik ben vandaag zo vrolijk
pi_2785710
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 17:19 schreef Schumi01 het volgende:

[..]

Volgens mij had De la Rosa toen alleen een mondelinge overeenkomst en geen contract, Jos heeft nu wel een officieel (schriftelijk) contract.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 23:07:22 #17
15951 raikkonen
Go Kimmmmi!!!!
pi_2789175
hier wordt ik zo moe van

mensen die niks in F1 zien moeten zich er ook niet mee bemoeien ga lekker voetbal kijken

To finish first, you first have to finish!
pi_2789242
haha. ik las de zin alsvolgt: verstappen wordt schat, ik zo gewipt.
pi_2789308
het gaat echt alleen maar om geld in dat wereldje
het is duidelijk dat Verstappen 10x zo goed kan rijden als die Bernoldi maar Arrows kan niet eens een goeie wagen voor Verstappen regelen anders was ie veel hoger geeindigt. Als ze Bernoldi boven Verstappen kiezen gaat dat dus alleen maar om het geld (hij zal wel vet bij moeten dokken)
pi_2789444
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 17:17 schreef BernieEcclestone het volgende:
Juist TE vroeg bevestigd.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_2789918
Ik kreeg ook een vreemd gevoel toen ik het bericht las op de Verstappen Nieuws Pagina.

Als het echt zo is dat Verstappen rijdt, dan zou TW dat toch ook meteen kenbaar maken? En dan niet zeggen dat de Line-Up binnenkort bekend wordt gemaakt. Dan kan ie zeggen dat ie binnenkort bekend maakt wie de testrijder wordt. Of zeggen dat ie bekend maakt of Verstappen of Bernoldi nummer 1-rijder wordt.

Ik vrees het ergste... het is TE stil rond Verstappen.

zaterdag 12 januari 2002 @ 12:57:19 #22
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_2792139
Ik hoop maar dat Prost blijft bestaan, dat H2F daar blijft en dat Walkinshaw op deze manier alleen maar aandacht voor zijn team wil hebben...

Als Arrows echt Frentzen of Jos voor het geld nemen dan kunnen ze deze reclame wel gaan plaatsen...

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 januari 2002 @ 13:03:10 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2792159
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 23:15 schreef bixister het volgende:
haha. ik las de zin alsvolgt: verstappen wordt schat, ik zo gewipt.

Blijkbaar hebben ze weinig gevoel voor humor, die F1 knullen.
Tenminste, aan de reacties op je post te zien bixis
pi_2793259
(11 januari 2002) Enrique Bernoldi rijdt ook in 2002 voor Orange Arrows.Enrique heeft zichzelf bewezen als een snelle coureur, vooral in de kwalificaties waarbij hij tien keer de snelste van het team was, aldus teambaas Tom Walkinshaw in een vanmiddag vrijgegeven officiele verklaring. De 23-jarige Braziliaan zei vanmiddag: ik heb een zwaar jaar gehad in 2001, maar ik heb ook vooruitgang geboekt. Ik wil Tom bedanken voor zijn vertrouwen en zal 100% geven om 2002 een succes te maken.

(Bron: JosVerstappen Homepage)

Dit is toch lachwekkend? "vooral in de kwalificaties," nou nou nou,
Erg overtuigend komt het er niet uit.

Om maar niet te spreken over RedBull-Bernoldi "maar ik heb toch ook vooruitgang geboekt".

Wat een zielig stel vormt dat samen zeg, ik wil er niet aan denken wat RedBull-Bernoldi (die volgens Jos en de rest van de F1-wereld toch al als een mietje bekend staat) s'avond allemaal doet bij Tom op z'n hotelkamer.

"Swallow!SWALLOW!! you little horny Redbull of me!"

[Dit bericht is gewijzigd door Sohobo op 12-01-2002 16:02]

pi_2793268
quote:
Verstappen wordt schat ik zo gewipt!!!!
Door z'n vrouw misschien.
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')