Bernoldi maakte in 2001 zijn Formule 1-debuut. Mede gesteunt door zijn persoonlijke sponsor Red Bull. In dat jaar wist de jonge Braziliaan geen enkel punt te scoren. Komend jaar hoopt Bernoldi wel enkele successen te behalen. "Mijn eerste jaar verliep moeizaam. Toch deed het me goed om te zien dat ik per week progressie boekte. Ik ben Tom Walkinshaw erg dankbaar voor zijn vertrouwen, en zal me voor de volle 100 procent inzetten om in 2002 successen voor onze renstal te behalen", aldus Bernoldi.
Arrows deelde tevens mee dat ze bezetting voor het team tijdens de lancering van hun nieuwe wagen definitief bekend zal maken. De datum voor deze presentatie is nog niet bekend. Jos Verstappen heeft in principe een contract voor komend seizoen, en dus het recht op het andere stoeltje bij de Britse renstal. Toch gaan de laatste weken steeds meer geluiden op dat Heinz Harald Frentzen de plek van de Nederlander zal innemen.
Als ik dat zo lees is het dag jos!!!
quote:Kan hij gaan doen waar hij goed in is, de grindbakken bijwerken (maar dan nu met een hark).
Op vrijdag 11 januari 2002 17:09 schreef SHARKYKING het volgende:
11 jan - Enrique Bernoldi rijdt ook volgend jaar voor Arrows. Dit heeft het team vandaag bekend gemaakt. "Enrique heeft laten zien zeer snel te kunnen zijn. Vooral tijdens de kwalificaties", aldus Tom Walkinshaw. "Daarnaast laat ie de laatste tijd zien dat hij erg vooruit gaat in het afstellen van zijn auto en presteren in de race. Daarvoor wil ik hem belonen door hem te laten rijden met een competetitieve motor in 2002", aldus de teambaas.Bernoldi maakte in 2001 zijn Formule 1-debuut. Mede gesteunt door zijn persoonlijke sponsor Red Bull. In dat jaar wist de jonge Braziliaan geen enkel punt te scoren. Komend jaar hoopt Bernoldi wel enkele successen te behalen. "Mijn eerste jaar verliep moeizaam. Toch deed het me goed om te zien dat ik per week progressie boekte. Ik ben Tom Walkinshaw erg dankbaar voor zijn vertrouwen, en zal me voor de volle 100 procent inzetten om in 2002 successen voor onze renstal te behalen", aldus Bernoldi.
Arrows deelde tevens mee dat ze bezetting voor het team tijdens de lancering van hun nieuwe wagen definitief bekend zal maken. De datum voor deze presentatie is nog niet bekend. Jos Verstappen heeft in principe een contract voor komend seizoen, en dus het recht op het andere stoeltje bij de Britse renstal. Toch gaan de laatste weken steeds meer geluiden op dat Heinz Harald Frentzen de plek van de Nederlander zal innemen.
Als ik dat zo lees is het dag jos!!!
quote:Hebben ze gelukkig ook minder schade aan de grindbakken dit jaar
Op vrijdag 11 januari 2002 17:10 schreef Juup© het volgende:[..]
Kan hij gaan doen waar hij goed in is, de grindbakken bijwerken (maar dan nu met een hark).
Nee ik zeg Jos rijd dit seizoen gewoon in de F1
quote:Vindt dat nu zo`n oude grap. Ten eerste dat was het eerste jaar dat Jos in de F1 in reed. Daarna is ie alleen maar beter gaan rijden. De laatste jaren als ie in de grindbak kwam was het niet zijn schuld.
Op vrijdag 11 januari 2002 17:10 schreef Juup© het volgende:[..]
Kan hij gaan doen waar hij goed in is, de grindbakken bijwerken (maar dan nu met een hark).
Ik hoop echt dat Jos kan blijven rijden
quote:Maar TW kennende zal hij niet zo moeilijk doen om jos er uit te gooien. Kijk naar De La Rosa vorig jaar had ook een contract en werd er toch uit geknikkerd.
Op vrijdag 11 januari 2002 17:17 schreef BernieEcclestone het volgende:
Bernie blijft erbij dat Jos ook in 2002 bij Arrows rijd.
Jos was nl. al op 23 Juni 2001 bevestigd.
Nu is het alleen nog wachten op wie de testrijder wordt en dan zal TW zijn Line-Up naar buitenbrengen.
quote:DeLaRosa had een manager die opeens meer geld wou zien daarom mocht Pedro vertrekken.
Op vrijdag 11 januari 2002 17:19 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Maar TW kennende zal hij niet zo moeilijk doen om jos er uit te gooien. Kijk naar De La Rosa vorig jaar had ook een contract en werd er toch uit geknikkerd.
quote:Spuit 11.
Op vrijdag 11 januari 2002 17:10 schreef Juup© het volgende:
Het is wel duidelijk dat je de F1 en Jos op zich niet volgt.
Verderest is dit gewoon de knoop tussen HHF en EB die door is gehakt ten faveure van Enrique. Paniekerig gedoe altijd.
Is deze site na 't einde van vorig seizoen nog niet ge-updated?
quote:Ach, mensen die nu nog zulke belegen "grappen" maken, geven daarmee alleen maar aan dat ze de F1 helemaal niet volgen.
Op vrijdag 11 januari 2002 17:16 schreef Slayher het volgende:[..]
Vindt dat nu zo`n oude grap. Ten eerste dat was het eerste jaar dat Jos in de F1 in reed. Daarna is ie alleen maar beter gaan rijden. De laatste jaren als ie in de grindbak kwam was het niet zijn schuld.
Dus kappen met die grindbak grappen die zijn echt niet meer funnie
Dus laat ze lekker dom lullen, ze maken zichzelf alleen maar belachelijk bij de mensen die er wel wat van af weten.
quote:Dat wist ik niet.
Op vrijdag 11 januari 2002 17:21 schreef BernieEcclestone het volgende:[..]
DeLaRosa had een manager die opeens meer geld wou zien daarom mocht Pedro vertrekken.
quote:Volgens mij had De la Rosa toen alleen een mondelinge overeenkomst en geen contract, Jos heeft nu wel een officieel (schriftelijk) contract.
Op vrijdag 11 januari 2002 17:19 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Maar TW kennende zal hij niet zo moeilijk doen om jos er uit te gooien. Kijk naar De La Rosa vorig jaar had ook een contract en werd er toch uit geknikkerd.
mensen die niks in F1 zien moeten zich er ook niet mee bemoeien ga lekker voetbal kijken
quote:Juist TE vroeg bevestigd.
Op vrijdag 11 januari 2002 17:17 schreef BernieEcclestone het volgende:
Bernie blijft erbij dat Jos ook in 2002 bij Arrows rijd.
Jos was nl. al op 23 Juni 2001 bevestigd.
Nu is het alleen nog wachten op wie de testrijder wordt en dan zal TW zijn Line-Up naar buitenbrengen.
Als het echt zo is dat Verstappen rijdt, dan zou TW dat toch ook meteen kenbaar maken? En dan niet zeggen dat de Line-Up binnenkort bekend wordt gemaakt. Dan kan ie zeggen dat ie binnenkort bekend maakt wie de testrijder wordt. Of zeggen dat ie bekend maakt of Verstappen of Bernoldi nummer 1-rijder wordt.
Ik vrees het ergste... het is TE stil rond Verstappen.
Als Arrows echt Frentzen of Jos voor het geld nemen dan kunnen ze deze reclame wel gaan plaatsen...
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 23:15 schreef bixister het volgende:
haha. ik las de zin alsvolgt: verstappen wordt schat, ik zo gewipt.
(Bron: JosVerstappen Homepage)
Dit is toch lachwekkend? "vooral in de kwalificaties," nou nou nou,
Erg overtuigend komt het er niet uit.
Om maar niet te spreken over RedBull-Bernoldi "maar ik heb toch ook vooruitgang geboekt".
Wat een zielig stel vormt dat samen zeg, ik wil er niet aan denken wat RedBull-Bernoldi (die volgens Jos en de rest van de F1-wereld toch al als een mietje bekend staat) s'avond allemaal doet bij Tom op z'n hotelkamer.
"Swallow!SWALLOW!! you little horny Redbull of me!"
[Dit bericht is gewijzigd door Sohobo op 12-01-2002 16:02]
quote:Door z'n vrouw misschien.
Verstappen wordt schat ik zo gewipt!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |