abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12981544
Ik heb sinds een paar dagen ook Niandra lades and usually just a t-shirt in mijn bezit. Ik zag hem gewoon zomaar liggen bij de Waaghals in Nijmegen, uiteraard meteen gekocht.

John's nieuwe solo-album is trouwens al een tijdje af, wanneer hij uitgebracht wordt is nog niet bekend. Verschillende mensen die hem al gehoord hebben spreken van zijn beste solo-werk tot nu toe, dus dat belooft wat. Het album gaat Shadows heten. Op het forum van www.jftab.com verwacht men dat ie ergens in oktober uit wordt gebracht trouwens, ik ben heel erg benieuwd!

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_12981887
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 15:08 schreef nozem het volgende:
John's nieuwe solo-album is trouwens al een tijdje af, wanneer hij uitgebracht wordt is nog niet bekend. Verschillende mensen die hem al gehoord hebben spreken van zijn beste solo-werk tot nu toe, dus dat belooft wat. Het album gaat Shadows Collide With People heten. Op het forum van www.jftab.com verwacht men dat ie ergens in oktober uit wordt gebracht trouwens, ik ben heel erg benieuwd!
Ik verwacht Januari/Februari, waarom vraag je je af? Omdat ze nog volop aan het toeren zijn. Als SCWP in oktober komt kan John nog geen promotietour doen. Aangezien het geen album wordt wat in de Top10 komt wil Warner toch wel hebben dat John wat promotie doet.
pi_12982017
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 15:28 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ik verwacht Januari/Februari, waarom vraag je je af? Omdat ze nog volop aan het toeren zijn. Als SCWP in oktober komt kan John nog geen promotietour doen. Aangezien het geen album wordt wat in de Top10 komt wil Warner toch wel hebben dat John wat promotie doet.

Sjee, dat mag ik toch niet hopen, maar ik denk dat je misschien wel een punt hebt ja..

Toch hoeft John zijn songs niet echt te 'promoten' denk ik. Hij heeft inmiddels een zeer fanatieke groep fans opgebouwd, die sowieso alles van hem blind kopen.

pi_12983073
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 15:37 schreef nozem het volgende:

[..]

Sjee, dat mag ik toch niet hopen, maar ik denk dat je misschien wel een punt hebt ja..

Toch hoeft John zijn songs niet echt te 'promoten' denk ik. Hij heeft inmiddels een zeer fanatieke groep fans opgebouwd, die sowieso alles van hem blind kopen.

Vindt ik ook, maar ja platenmaatschappijen zien alleen geld.
pi_12984134
Ik hoop dat die cd zo snel mogelijk uitkomt, hij is gewoon een geniale kerel, daar moet ik gewoon alles van hebben
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_12986487
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 17:43 schreef Dezz het volgende:
Ik hoop dat die cd zo snel mogelijk uitkomt, hij is gewoon een geniale kerel, daar moet ik gewoon alles van hebben
Heb je Niandra en Smile al?
Smile is zo goed als niet te krijgen denk ik, zijn er mensen hier die weten of die CD nog/weer geperst wordt?
pi_12986600
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 19:31 schreef nozem het volgende:

[..]

Smile is zo goed als niet te krijgen denk ik, zijn er mensen hier die weten of die CD nog/weer geperst wordt?

Smile wordt niet meer geperst nee, zijn ook geen plannen voor. Je kan wel proberen de europese release uit 1998 te pakken te krijgen, deze heb ik ook (2 maanden geleden bij Music Store in Rotterdam vandaan gevist), is niks bijzonders hetzelfde als alle andere smiles. Als je deze zou willen hebben zou ik achter deze aangaan aangezien deze ook Out Of Print is/gaat, maar nog wel soms te bestellen is (www.plato.nl). Anders kun je nog proberen de australische versie te krijgen, maar dat gaat oplopen in kosten.
pi_12988601
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 19:36 schreef Shogo het volgende:

[..]

Smile wordt niet meer geperst nee, zijn ook geen plannen voor. Je kan wel proberen de europese release uit 1998 te pakken te krijgen, deze heb ik ook (2 maanden geleden bij Music Store in Rotterdam vandaan gevist), is niks bijzonders hetzelfde als alle andere smiles. Als je deze zou willen hebben zou ik achter deze aangaan aangezien deze ook Out Of Print is/gaat, maar nog wel soms te bestellen is (www.plato.nl). Anders kun je nog proberen de australische versie te krijgen, maar dat gaat oplopen in kosten.

Bij Plato is Smile inderdaad te bestellen. Had ik nooit verwacht, ik dacht dat ie nergens meer te vinden was. Weet jij wat het verschil is tussen de '97 en de '98 release trouwens? Het scheelt een euro in prijs, vanwaar dat verschil?
pi_12992186
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 21:13 schreef nozem het volgende:

[..]

Bij Plato is Smile inderdaad te bestellen. Had ik nooit verwacht, ik dacht dat ie nergens meer te vinden was. Weet jij wat het verschil is tussen de '97 en de '98 release trouwens? Het scheelt een euro in prijs, vanwaar dat verschil?

De ene is amerikaanse release de ander europese, de amerikaanse is sowieso niet meer te krijgen, met die 98 release kan je nog geluk hebben.
pi_12993624
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 19:31 schreef nozem het volgende:

[..]

Niandra wel maar Smile nog niet, ga ik NU bestellen bij de plato
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 7 september 2003 @ 02:12:25 #86
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_12993931
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 00:05 schreef nozem het volgende:

Wat is dat nou voor vreemd iets bij z'n elleboog?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_12995149
quote:
Op zondag 7 september 2003 00:08 schreef Shogo het volgende:

[..]

De ene is amerikaanse release de ander europese, de amerikaanse is sowieso niet meer te krijgen, met die 98 release kan je nog geluk hebben.

Hoe kun je iets bestellen wat je niet meer kunt krijgen? Die smile uit '97 is misschien niet meer op voorraad, maar hij is dus wel te bestellen anders stond ie er niet bij denk ik.
pi_12997280
quote:
Op zondag 7 september 2003 02:12 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor vreemd iets bij z'n elleboog?

Nee idd, heroine spuiten is toch niet zo goed...
pi_12998067
Hehe bij rhcp vind ik zijn zang nog wel redelijk goed aan te horen Maar na 4 nrs van zijn internet album te hebben gedload Verschrikkelijk Ik laat de rest maar achterwege Naja maar even wat van zijn recentere solo werk opzoeken

Btw One Hot Minute vind ik echt wel een lekker album Dave Navarro kan er ook wat van Niet helemaal rhcp style maar wel lekker... Mensen hier al de nieuwe Jane's Addiction beluisterd? (Dave Navarro dus )

pi_12998095
quote:
Op zondag 7 september 2003 05:15 schreef nozem het volgende:

[..]

Hoe kun je iets bestellen wat je niet meer kunt krijgen? Die smile uit '97 is misschien niet meer op voorraad, maar hij is dus wel te bestellen anders stond ie er niet bij denk ik.

Nou ja probeer het maar. Maar ik durf toch wel met 90% zekerheid te zeggen dat je dan een emailtje gauw krijgt met daarin dat deze niet meer te krijgen is.

Edit: Even toevoegen zodat je het misschien beter begrijpt. Zoals je vast wel weet was John niet zo blij met dat album achteraf, hij heeft hem alleen gemaakt voor geld voor drugs. Dus John heeft van Birdman records (de originele uitgever) de master gekocht, met andere woorden er kunnen geen nieuwe geperst meer worden omdat hij de master heeft. Misschien dat plato al geperste nog ergens uit een magazijntje kan halen, maar dat zie ik somber in.

[Dit bericht is gewijzigd door Shogo op 07-09-2003 13:28]

pi_12998323
quote:
Op zondag 7 september 2003 12:47 schreef D3nn15 het volgende:
Hehe bij rhcp vind ik zijn zang nog wel redelijk goed aan te horen Maar na 4 nrs van zijn internet album te hebben gedload Verschrikkelijk Ik laat de rest maar achterwege Naja maar even wat van zijn recentere solo werk opzoeken
Internet album is het meest recente.
pi_13003416
quote:
Op zondag 7 september 2003 12:49 schreef Shogo het volgende:

[..]

Nou ja probeer het maar. Maar ik durf toch wel met 90% zekerheid te zeggen dat je dan een emailtje gauw krijgt met daarin dat deze niet meer te krijgen is.

Edit: Even toevoegen zodat je het misschien beter begrijpt. Zoals je vast wel weet was John niet zo blij met dat album achteraf, hij heeft hem alleen gemaakt voor geld voor drugs. Dus John heeft van Birdman records (de originele uitgever) de master gekocht, met andere woorden er kunnen geen nieuwe geperst meer worden omdat hij de master heeft. Misschien dat plato al geperste nog ergens uit een magazijntje kan halen, maar dat zie ik somber in.

Ik heb een mailtje teruggekregen met de mededeling dat mijn bestelling ontvangen is, met de door mij ingevulde gegevens. Verder stond er meen ik ook nog in dat de leveringsduur afhangt van het feit of de cd wel of niet op voorraad is (dat is ie dus niet uiteraard)

Maar dat de CD helemaal niet leverbaar wordt door plato dus niet zwart op wit gesteld, dus we blijven hopen :

pi_13004145
quote:
Op zondag 7 september 2003 16:41 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik heb een mailtje teruggekregen met de mededeling dat mijn bestelling ontvangen is, met de door mij ingevulde gegevens. Verder stond er meen ik ook nog in dat de leveringsduur afhangt van het feit of de cd wel of niet op voorraad is (dat is ie dus niet uiteraard)

Maar dat de CD helemaal niet leverbaar wordt door plato dus niet zwart op wit gesteld, dus we blijven hopen :

Ik hoop het voor je.
pi_13162415
Moderators van het officieele RHCP forum, hebben John gesproken en die heeft gezegd dat Shadows in Januari komt (ik heb het gezegd ). Dus nog een tijdje wachten.
pi_13167613
Weet iemand waarom John, Niandra Lades, heeft opgedragen aan Clara, de dochter van Flea? En wie weet wie Niandra LaDes is? Ik heb deze CD van de week gekocht, en ik vind m echt goed . Ik was er al een tijdje naar op zoek, en oppeens zag ik m in een aantal CD-winkels liggen, misschien is er oppeens veel vraag naar?
pi_13167830
quote:
Op zondag 14 september 2003 17:30 schreef Shogo het volgende:
Moderators van het officieele RHCP forum, hebben John gesproken en die heeft gezegd dat Shadows in Januari komt (ik heb het gezegd ). Dus nog een tijdje wachten.
Wacht vol smart
De peppers hebben trouwens ook 15 nieuwe nummers opgenomen in een soort creatieve 'rush' aldus Flea. In november wordt de nieuwe single al weer uitgebracht. Er staan ons dus boeiende tijden te wachten!
pi_13167905
quote:
Op zondag 14 september 2003 21:26 schreef sankarst het volgende:
Weet iemand waarom John, Niandra Lades, heeft opgedragen aan Clara, de dochter van Flea? En wie weet wie Niandra LaDes is? Ik heb deze CD van de week gekocht, en ik vind m echt goed . Ik was er al een tijdje naar op zoek, en oppeens zag ik m in een aantal CD-winkels liggen, misschien is er oppeens veel vraag naar?
Niandra Lades is volgens mij gewoon een fictief vrouwenfiguur. Op de hoes van de CD zien we John als Niandra Lades, althans zo heb het begrepen van www.jftab.com (aanrader trouwens, die site!)
En Niandra is een tijdje terug weer opnieuw uitgebracht, en volgens mij is er een hele lading naar Nederland gekomen, want ik hoor wel van meer mensen dat ze hem hebben zien liggen.

Nu Smile nog...

pi_13168727
quote:
Op zondag 14 september 2003 21:35 schreef nozem het volgende:

[..]

Niandra Lades is volgens mij gewoon een fictief vrouwenfiguur. Op de hoes van de CD zien we John als Niandra Lades, althans zo heb het begrepen van www.jftab.com (aanrader trouwens, die site!)
En Niandra is een tijdje terug weer opnieuw uitgebracht, en volgens mij is er een hele lading naar Nederland gekomen, want ik hoor wel van meer mensen dat ze hem hebben zien liggen.

Nu Smile nog...

Wow, snel reactievermogen heb jij! Grappig dat het John zelf is op de voorkant dat wist ik helemaal niet. Nu je het zegt zie ik het idd wel. Nu moet ik alleen smiles nog zien te vinden. Welke nummers staan er nog meer op de casette-versie van Niandra, behalve Ants? Ants heb ik inmiddels gedownload
pi_13211473
quote:
Op zondag 14 september 2003 21:35 schreef nozem het volgende:

[..]

Nu Smile nog...

Ik heb ergens gelezen dat het een figuur uit een film is van lang geleden. Ik zal thuis eens even opzoeken welke dat was.
pi_13333259
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 16:23 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen dat het een figuur uit een film is van lang geleden. Ik zal thuis eens even opzoeken welke dat was.

Bedoel je dat het Frusciante zelf niet is, of dat het gebaseerd op een figuur uit een film?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')