abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2002 @ 03:28:08 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_2819321
Tja.
Ik ga maar es m'n tanden poetsen en naar bed.
Misschien dat ik morgen wel antwoord op de vraag der vragen krijg.....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2819351
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 19:17 schreef EvilPlatypus het volgende:
De niet ULTRA versie heeft dit syndroom zover ik kan nagaan niet en ik heb um toch al weer een jaar of 3. Met diegene die ik heb is contact trouwens toch een vaag begrip, de schakelaar kan je er zo af trekken en er zit een metalen plaatje in maar op het apparaat zelf niet.

[afbeelding]

Dat werkt met een magneetje.
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_2820006
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 13:27 schreef Machiel het volgende:

[..]

Je verzorgd = verzorgT

Sorry ik kon het gewoon niet laten....
Dit gaat de verkeerde kant op....
________
Blaat
pi_8061235
quote:
Op woensdag 9 januari 2002 18:01 schreef APK het volgende:

Ik gebruik al jaren een 'Braun Oral-B Plak Control Ultra' (voor mensen met tandplak -> dat is een elektrische tandenborstel) en het valt mij elke keer weer op dat dat ding tijdens het poetsen meer 'vermogen' heeft als je de 'aan' schakelaar ingedrukt houdt.
Heeft iemand hier een verklaring voor?
Een koffiezetapparaat gaat toch ook niet sneller als je de knop in blijft drukken

Dit blijft me maar bezighouden, wanneer komt er nu eens iemand met een antwoord op deze prangende vraag...
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_8061254
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 02:35 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Dit blijft me maar bezighouden, wanneer komt er nu eens iemand met een antwoord op deze prangende vraag...

Dat antwoord is al eens gegeven als ik mij het goed herinner. Zal eens even zoeken
pi_8061299
Hier dus. Achteraf gezien had APK's topic dus toch beter in General Chat kunnen blijven staan
  donderdag 23 januari 2003 @ 02:59:30 #32
44854 dr-snuggles
vlieg naar de regenboog toe
pi_8061357
Ik denk eerder dat dit door een slecht contact komt. Waarschijnlijk is er wat oxide (roest) op de contactpunten gekomen waardoor deze minder contact maken.

Als je harder op de schakellaar drukt, komt er een beter kontact tussen de twee contactpunten van de schakkellaar.

Dit verklaard ook dat de versie die met een magneetje werkte dit probleem niet kent. Hier word het contact gemaakt met een reedrelais, een schakelaar die door een magnetisch veld schakeld. Hier kan ten eerste geen oxide ontstaan, en heeft het ook geen invloed als er harder op gedrukt wordt. De knop heeft immers geen fisiek contact met de schakellaar.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, [br]and the Universe trying to produce bigger and better idiots. [br]So far, the Universe is winning.
  donderdag 23 januari 2003 @ 03:04:08 #33
6941 APK
Factual, I think.
pi_8061377
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 02:45 schreef REC het volgende:
Hier dus. Achteraf gezien had APK's topic dus toch beter in General Chat kunnen blijven staan
REC!

Maar euh, zou dat het juiste antwoord zijn?

donderdag 23 januari 2003 @ 03:06:11 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_8061388
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 02:59 schreef dr-snuggles het volgende:
Ik denk eerder dat dit door een slecht contact komt. Waarschijnlijk is er wat oxide (roest) op de contactpunten gekomen waardoor deze minder contact maken.
Elke Braun Oral-B Plak Control Ultra die ik ooit in mijn bezit heb gehad toonde hetzelfde euvel.

Ik ben nu al aan mijn vijfde.

pi_8061394
Hmz, welke oplossing zou nu correct zijn?

(afgezien van de vraag waar dit topic thuishoort uiteraard)

pi_8061399
Tja ik vind het maar een vaag verhaal... Door de t-borstel aan te schakelen gaat er een stroom van batterij naar borstelkop-staafje die vervolgens begint te draaien als een malloot... Daartussen zal dus meer stroom worden geleverd, anders kan het niet.

Ofwel, het zit hem in de schakelaar, het contact tussen batterij en staafje

pi_8061405
Oeps.

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 23-01-2003 03:10]

donderdag 23 januari 2003 @ 03:09:41 #38
44854 dr-snuggles
pi_8061406
* dr-snuggles kan alleen verklappen dat je een condensator niet zomaar inknijpt zodat die van waarde veranderd.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, [br]and the Universe trying to produce bigger and better idiots. [br]So far, the Universe is winning.
  donderdag 23 januari 2003 @ 03:10:34 #39
6941 APK
Factual, I think.
pi_8061409
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 03:09 schreef dr-snuggles het volgende:
* dr-snuggles kan alleen verklappen dat je een condensator niet zomaar inknijpt zodat die van waarde veranderd.
Zie je wel!
pi_8061410
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 03:09 schreef dr-snuggles het volgende:
waar in een tandenborstel zit een condensator en waar wordt deze voor gebruikt?
pi_8061414
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 03:10 schreef APK het volgende:
Zie je wel!
Het is dus bedrog! Dan hoort het in Politiek
  donderdag 23 januari 2003 @ 03:13:32 #42
44854 dr-snuggles
pi_8061416
Als er iemand FF gaat klagen over het bedrog mag het weer naar de klaagbaak.

Er zit alleen maar een batterij in een tandenborstel. Een condensator kan de energie moeilijker voor een langere tijd vast houden.

[Dit bericht is gewijzigd door dr-snuggles op 23-01-2003 03:15]

pi_8061418
Wat is een condensator, en waarom zou APK die omzeilen?

(dit wordt toch langzaamaan een topic voor Digital Corner)

donderdag 23 januari 2003 @ 03:21:03 #44
44854 dr-snuggles
pi_8061443
Een condensator is een soort balon. In een balon kan je lucht opslaan voor niet al te lange tijd, in een condensator kun je elektrische energie oplslaan. Maar net als een balon loopt een condensator langzaam leeg.

En batterij is dus een condensator die bijna niet lekt.Vaak hoeft de energie hier niet langer dan een paar seconden opgeslagen te worden. Een toepassing is de momenten overbrugen dat de spaning wisselt in de wisselstroom. Hierdoor wordt de spanning afgevlakt. (Maar dit is zeker meer iets voor de Digital Corner)

pi_8061446
Wat is een balon?
pi_8061454
Thanks dr_snuggles!
  donderdag 23 januari 2003 @ 03:24:46 #47
44854 dr-snuggles
pi_8061458
pi_8061479
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 03:24 schreef dr-snuggles het volgende:
[afbeelding]
Is dat niet erg lastig, zo'n opstijgende Braun Oral-B Plak Control Ultra
  donderdag 23 januari 2003 @ 03:43:50 #49
44854 dr-snuggles
pi_8061496
Extra optie voor REC

pi_8061561
quote:
Op woensdag 9 januari 2002 18:01 schreef APK het volgende:

Ik gebruik al jaren een 'Braun Oral-B Plak Control Ultra'

Tegenwoordig is er een variant met enkele extra lange haren welke als een soort flos tussen de tanden komen, ben je bekend met dit exemplaar en zo ja, bevalt het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')