Ernst zag op 7 September 2001 het eerste levenslicht in Onzin, waarna hij zich al snel liet zien op de andere fora. In het begin was er nogal wat commentaar op zijn persoonlijkheid, maar na verloop van tijd werden zijn posts door een groepje geestelijk gestoorden toch wel gewaardeerd.
Ernst had zich als doel gesteld om wat fellere en scherpere reacties uit te lokken, in plaats van het in overvloede aanwezige en
-gezeik. Met een kleurtje gaat dat nou eenmaal niet, vanwege de vele topics die er in Feedback zullen komen dat een modje zo niet dient te reageren enz. etc. in exelcis. Het was nooit zijn bedoeling om volop te flamen of zwakheden van een persoon volledig uit te buiten. Ook heeft hij altijd zoveel mogelijk de zwakkeren ontzien en alleen zijn bijl gezet in de hoge bomen die veel wind vangen.
Aan dit alles kwam een einde toen omstreeks 19:00 een trouw Privé-lezeres haar primeur koste wat kost aan het publiek kenbaar wilde maken om toch weer even zelf in de spotlight te staan. De ware Ernst was al bij meer mensen bekend, maar die hadden tenminste nog het geestelijk vermogen om een beetje subtiele hints te geven in plaats van als een lompe olifant de gehele porceleinwinkel aan diggelen te stampen. Crewleden hebben nog verwoede pogingen gedaan dit slachtoffer van zinloos geweld te reanimeren, maar zonder resultaat.
Ernst zal in besloten kring gecremeerd en geconsumeerd worden. Mocht u toch interesse hebben in het beperkt aantal vrije kaartjes voor dit feestmaal, dan kunt u zich wenden tot de bekende voorverkoopadressen of de ticketlijn.
De verdeling van de erfenis (hoofdzakelijk bestaand uit koekjes en foto's) zal in overleg met de notaris op een nader te noemen tijdstip plaatsvinden.
De ruimte hieronder kunt u benutten voor condoleances, doodverwensingen (alhoewel dat nu wel mosterd na de maaltijd is), financiële giften en naaktfoto's.
L-E-I-R-T-N-H-S-I-T-O-N
lekker rustig, wel...
Maar je was veruit de beste kloon van het jaar, Ernst!
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 07-01-2002 23:33]
quote:In excelsis.
Op maandag 07 januari 2002 23:30 schreef Ernst het volgende:
in exelcis
Toch .
quote:Waarvoor hulde.
Ook heeft hij altijd zoveel mogelijk de zwakkeren ontzien en alleen zijn bijl gezet in de hoge bomen die veel wind vangen.
quote:Nou... oke dan. Omdat hij het is. Eh, was.
Op maandag 07 januari 2002 23:32 schreef Mike het volgende:
Maar je was veruit de beste kloon van het jaar, Ernst!
quote:
Aan dit alles kwam een einde toen omstreeks 19:00 een trouw Privé-lezeres haar primeur koste wat kost aan het publiek kenbaar wilde maken om toch weer even zelf in de spotlight te staan.
Ernst,
Je was mijn favo kloon en we hebben binnen het clubje die al langer wisten wie je was heel veel lol om je gehad.
quote:Het lijkt de AKO-literatuurprijs wel.
Op maandag 07 januari 2002 23:35 schreef Harry-Mulisch het volgende:[..]
Nou... oke dan. Omdat hij het is. Eh, was.
quote:En wie is de klikspaan geweest
Aan dit alles kwam een einde toen omstreeks 19:00 een trouw Privé-lezeres haar primeur koste wat kost aan het publiek kenbaar wilde maken om toch weer even zelf in de spotlight te staan. [/b]
quote:Begin met een L en eindigt op a
Op maandag 07 januari 2002 23:54 schreef Juup© het volgende:En wie is de klikspaan geweest
quote:Hmm, ik geloof dat ik het nu weet. Maar ik ben dan ook briljant.
Op maandag 07 januari 2002 23:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Begin met een L en eindigt op arissa
Eh ontopic: een groot gemis. Veel om hem kunnen lachen. Soms ook niet, maar niet geschoten is altijd mis, zei mijn te vroeg overleden grootvader altijd.
quote:Dito.
Op maandag 07 januari 2002 23:54 schreef Breuls het volgende:Jammer.
Ernst was werkelijk m'n favo kloon...
quote:Moet je daarom die smiley zo verneuken?
Op maandag 07 januari 2002 23:54 schreef Breuls het volgende:Jammer.
Ernst was werkelijk m'n favo kloon...
quote:Tja, de post van Ernst zegt genoeg denk ik om er verder niet op te reageren naar de klikspaan toe.
Op maandag 07 januari 2002 23:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Begin met een L en eindigt op a
quote:Ernst heb ik ook wel eens berispt zien worden...
Op maandag 07 januari 2002 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje laf om onder Ernst mensen af te zeiken en als Mod vervolgens mensen die het zelf doen te berispen
quote:Als je Ernst goed gevolgd had, had je wel gezien dat het altijd "afzeiken" met een knipoog was
Op maandag 07 januari 2002 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje laf om onder Ernst mensen af te zeiken en als Mod vervolgens mensen die het zelf doen te berispen
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 08-01-2002 00:04]
quote:Oh ja, Sure
Op dinsdag 08 januari 2002 00:03 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als je Ernst goed gevolgd had, had je wel gezien dat het altijd met een "afzeiken" met een knipoog was
quote:Ja die ja, die knipoog die blijkbaar niet iedereen begrijpt, of wilt begrijpen....
Op dinsdag 08 januari 2002 00:04 schreef SEMTEX het volgende:Oh ja, Sure
De befaamde knipoog
quote:Natuurlijk
Op dinsdag 08 januari 2002 00:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja die ja, die knipoog die blijkbaar niet iedereen begrijpt, of wilt begrijpen....
Jammer dat ie weggaat. Ondanks dat ik vond dat er toch wel "geforceerd" scherpe opmerkingen gemaakt moesten worden door kloon Ernst
Semtex, schatje, ik vind je huidige user icon niets, sprak schoonpappa
[/offtopic]
quote:jammer dan
Op dinsdag 08 januari 2002 00:10 schreef golfer het volgende:
[offtopic]Semtex, schatje, ik vind je huidige user icon niets, sprak schoonpappa
[/offtopic]
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 02:19 schreef Kielef het volgende:
En wie was hij nou
quote:
L-E-I-R-T-N-H-S-I-T-O-N
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 02:19 schreef Kielef het volgende:
En wie was hij nou
quote:Maar verder ben je wel wakker?
L-E-I-R-T-N-H-S-I-T-O-N
quote:Jah!
Op dinsdag 08 januari 2002 02:22 schreef SEMTEX het volgende:[..]
[..]
Hou 's op met eerder posten dan ik!
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 02:22 schreef SEMTEX het volgende:[..]
[..]
quote:Ik ben geen ster op het gebied van klonen, daarom behandel ik iedereen maar als een echte poster.
Op dinsdag 08 januari 2002 02:23 schreef broer het volgende:[..]
[..]Maar verder ben je wel wakker?
quote:Volgens mij ben JIJ niet wakker meer
Op dinsdag 08 januari 2002 02:23 schreef broer het volgende:[..]
Jah!
Hou 's op met eerder posten dan ik!
Het was al tijden bekend wie Ernst nu was en dan zou IK hem verraden hebben?
Was Lithion maar gewoon met zijn zeikklooon in Onzin gebleven, maar ook op Feedback liet hij zich zien. Als dan een Forumadmin het goede voorbeeld zou moeten geven, wie neemt het gezeik over zeikklonen dan nog serieus
Als user was Lithion te laf om onder zijn eigen naam te posten. Gisteren kwam hij speciaal op de chat me flamen omdat het "not done" zou zijn klonen te onthullen.
Nee, beste Lithion, het is NOT DONE voor crewleden om identiteiten te onthullen. Hier in Onzin is altijd al raak gespeculeerd over klonen. Dan had je gewoon niet op de speculaties in moeten gaan. Maar je verraadde jezelf toen je je zo liet kennen op de chat
quote:Een paar inkoppertjes/dooddoeners
Op dinsdag 08 januari 2002 08:53 schreef Larissa het volgende:
Kostelijk!![]()
Het was al tijden bekend wie Ernst nu was en dan zou IK hem verraden hebben?
Was Lithion maar gewoon met zijn zeikklooon in Onzin gebleven, maar ook op Feedback liet hij zich zien. Als dan een Forumadmin het goede voorbeeld zou moeten geven, wie neemt het gezeik over zeikklonen dan nog serieus
Als user was Lithion te laf om onder zijn eigen naam te posten. Gisteren kwam hij speciaal op de chat me flamen omdat het "not done" zou zijn klonen te onthullen.
Nee, beste Lithion, het is NOT DONE voor crewleden om identiteiten te onthullen. Hier in Onzin is altijd al raak gespeculeerd over klonen. Dan had je gewoon niet op de speculaties in moeten gaan. Maar je verraadde jezelf toen je je zo liet kennen op de chat
![]()
1) Lithion is geen crew meer
2) Crewleden zijn ook gewoon users.
3) Jij en flamen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |