abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 januari 2002 @ 22:32:39 #1
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_2696818
Geweldig nummer, geweldige videoclip. Iemand die em ook kent?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_2696897
Heb het nummer vandaag gehoord bij "Denk aan Henk".

Klinkt wel aardig. Beetje gejat van tal van andere nummers, maar toch ook weer net niet.

Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
  donderdag 3 januari 2002 @ 22:42:51 #3
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_2696931
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 22:39 schreef ABC-tje het volgende:
Heb het nummer vandaag gehoord bij "Denk aan Henk".

Klinkt wel aardig. Beetje gejat van tal van andere nummers, maar toch ook weer net niet.

Ja, het is weer net effe anders. Die videoclip is vaag joh, met van die poppen. Ziet er een beetje sesamstraat uit.
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:03:31 #4
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_2697155
Clip is vet
idd net sesamstraat haha

nummer von ik nie zo, maar nu hep ik em gedownload en na vaker horen is ie best relaxed !

Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
  vrijdag 4 januari 2002 @ 18:51:39 #5
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_2705902
* Pea als metalhead zijnde vind um ook wel lachen

hijs wel vaag idd... maar wel kwl

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
pi_2713100
jaaaa de clip is inderdaad heel erg leuk ... de cd van ze is ook goed
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
  zondag 13 januari 2002 @ 11:45:53 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2800218
Ik ken wel gek genoeg een hoop andere numemrs van ze... En van deze, de clip is erg leuk en leidt ook erg veel af, het nummers zelf, mjah niet uitzondelrijk leuk, maar ook niet slecht. Ik ben er nogsteeds niet kapot van, maar mij hoor je niet klagen als dergelijke bands nou eindelijk eens de top40 gaan veroveren.
pi_2800226
Die clip roeleert!
pi_2801136
quote:
Op zondag 13 januari 2002 11:45 schreef Vork het volgende:
maar mij hoor je niet klagen als dergelijke bands nou eindelijk eens de top40 gaan veroveren.
maar eigenlijk toch ook weer niet...

ik snap je redenering wel, maar laat de top40 lekker voor wat het is...
Als er maar mensen zijn die de muziek kennen, en ze waarderen voor wat het is, dan is het al goed genoeg denk ik (en als die muzikanten dan nog kunnen leven van de muziek die ze maken)

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  zondag 13 januari 2002 @ 14:05:12 #10
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2801174
quote:
Op zondag 13 januari 2002 14:01 schreef MadScientist het volgende:
maar eigenlijk toch ook weer niet...

ik snap je redenering wel, maar laat de top40 lekker voor wat het is...
Als er maar mensen zijn die de muziek kennen, en ze waarderen voor wat het is, dan is het al goed genoeg denk ik (en als die muzikanten dan nog kunnen leven van de muziek die ze maken)

Maar helaas is het de top 40 muziek dat overal gedraaid wordt en overal te zien is. Als dergelijke vbands, plaatjes, project noem het maar op aanslaan, daar kan ik alleenmaar om juichen. Alleen jammergenoeg, zit er altijd een keerzijde aan de medaille en dat is in dit geval natuurlijk dat het groote gevaar is dat top40 muziek over het algemeen kapotgedraaid wordt, en da's erg zonde. Meer diversiteit is het sleutelwoord.
pi_2801549
quote:
Op zondag 13 januari 2002 14:05 schreef Vork het volgende:

[..]

Maar helaas is het de top 40 muziek dat overal gedraaid wordt en overal te zien is. Als dergelijke vbands, plaatjes, project noem het maar op aanslaan, daar kan ik alleenmaar om juichen. Alleen jammergenoeg, zit er altijd een keerzijde aan de medaille en dat is in dit geval natuurlijk dat het groote gevaar is dat top40 muziek over het algemeen kapotgedraaid wordt, en da's erg zonde. Meer diversiteit is het sleutelwoord.

Een ander nadeel vind ik dat het mensen zijn die in de regel muziek zien als een soort van consumptiegoed. Zij vinden dan één liedje van de band leuk, of misschien nog wel de hele cd maar andere bands die vergelijkbare muziek maken blijven stom, vervelend en alternatief. Daar willen ze zich niet verder in verdiepen.

Dus wat mij betreft mag die tweedeling top40 en "alternatieve muziek" (ja de 2deling is niet helemaal consequent aanwezig, dat begrijp ik) wel blijven bestaan. Heb ik niet al te veel bezwaar tegen.

Hmmzz....
pi_2801653
Het deed mij erg denken aan Beck. Zou het geen side-project van hem zijn?
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_2802150
quote:
Op zondag 13 januari 2002 15:15 schreef Meril het volgende:
Het deed mij erg denken aan Beck. Zou het geen side-project van hem zijn?
Nee hoor het is geen side-project, maar je hebt wel gelijk dat ze een beetje dezelfde muziek maken
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')