Klinkt wel aardig. Beetje gejat van tal van andere nummers, maar toch ook weer net niet.
quote:Ja, het is weer net effe anders. Die videoclip is vaag joh, met van die poppen. Ziet er een beetje sesamstraat uit.
Op donderdag 03 januari 2002 22:39 schreef ABC-tje het volgende:
Heb het nummer vandaag gehoord bij "Denk aan Henk".Klinkt wel aardig. Beetje gejat van tal van andere nummers, maar toch ook weer net niet.
nummer von ik nie zo, maar nu hep ik em gedownload en na vaker horen is ie best relaxed !
hijs wel vaag idd... maar wel kwl
quote:maar eigenlijk toch ook weer niet...
Op zondag 13 januari 2002 11:45 schreef Vork het volgende:
maar mij hoor je niet klagen als dergelijke bands nou eindelijk eens de top40 gaan veroveren.
ik snap je redenering wel, maar laat de top40 lekker voor wat het is...
Als er maar mensen zijn die de muziek kennen, en ze waarderen voor wat het is, dan is het al goed genoeg denk ik (en als die muzikanten dan nog kunnen leven van de muziek die ze maken)
quote:Maar helaas is het de top 40 muziek dat overal gedraaid wordt en overal te zien is. Als dergelijke vbands, plaatjes, project noem het maar op aanslaan, daar kan ik alleenmaar om juichen. Alleen jammergenoeg, zit er altijd een keerzijde aan de medaille en dat is in dit geval natuurlijk dat het groote gevaar is dat top40 muziek over het algemeen kapotgedraaid wordt, en da's erg zonde. Meer diversiteit is het sleutelwoord.
Op zondag 13 januari 2002 14:01 schreef MadScientist het volgende:
maar eigenlijk toch ook weer niet...ik snap je redenering wel, maar laat de top40 lekker voor wat het is...
Als er maar mensen zijn die de muziek kennen, en ze waarderen voor wat het is, dan is het al goed genoeg denk ik (en als die muzikanten dan nog kunnen leven van de muziek die ze maken)
quote:Een ander nadeel vind ik dat het mensen zijn die in de regel muziek zien als een soort van consumptiegoed. Zij vinden dan één liedje van de band leuk, of misschien nog wel de hele cd maar andere bands die vergelijkbare muziek maken blijven stom, vervelend en alternatief. Daar willen ze zich niet verder in verdiepen.
Op zondag 13 januari 2002 14:05 schreef Vork het volgende:[..]
Maar helaas is het de top 40 muziek dat overal gedraaid wordt en overal te zien is. Als dergelijke vbands, plaatjes, project noem het maar op aanslaan, daar kan ik alleenmaar om juichen. Alleen jammergenoeg, zit er altijd een keerzijde aan de medaille en dat is in dit geval natuurlijk dat het groote gevaar is dat top40 muziek over het algemeen kapotgedraaid wordt, en da's erg zonde. Meer diversiteit is het sleutelwoord.
Dus wat mij betreft mag die tweedeling top40 en "alternatieve muziek" (ja de 2deling is niet helemaal consequent aanwezig, dat begrijp ik) wel blijven bestaan. Heb ik niet al te veel bezwaar tegen.
quote:Nee hoor het is geen side-project, maar je hebt wel gelijk dat ze een beetje dezelfde muziek maken
Op zondag 13 januari 2002 15:15 schreef Meril het volgende:
Het deed mij erg denken aan Beck. Zou het geen side-project van hem zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |