Velen opperden toen dat het wel kon, mits ze geen seks hadden, want dat zou dan toch niet zo netjes zijn van meneer MickeyMo....
Maar wat ziet mijn oog vandaag: Het vriendinnetje van MickeyMo is ook actief op Fok!. En ze bespreekt hun seksleven even uitvoerig met andere Fok!kers..... (zie Hij komt zo snel!!).
Dat was het dus wel betreffende hun "niet seksueel actieve relatie"....
Dus (je voelt 'm natuurlijk alweer aankomen)....... Pak maar weer aan: MICKEYMO IS EEN PEDO!
Wie gaat er accoord, wie niet?
[Dit bericht is gewijzigd door cYbErTiM op 03-01-2002 15:27]
Niet echt een jaar geleden...
18 en 26??? ja...
quote:Maar ik ben niet echt een moderator.. of wel??
Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen.
Laat die jongen..
Pedosexueel ben je als je sex met kinderen hebt...
volgens mij slaat de definitie 'kinderen' op mensen met de leeftijd 0 - 12... daarna zijn het adolosenten...
Sjonge jonge leer lezen etc...
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 15:24 schreef NorthernLights het volgende:
Enige tijd geleden hebben we met z'n allen lopen discussieren over MickeyMo en of hij pedo was of niet (http://forum.fok.nl/showtopic.php/76997/1/25 en Wanneer ben je een pedo? (vervolg)). Hij had immers een relatie met een meisje van 14, terwijl hij 22 was (kan er 1 jaartje naast zitten, sorry....).Velen opperden toen dat het wel kon, mits ze geen seks hadden, want dat zou dan toch niet zo netjes zijn van meneer MickeyMo....
Maar wat ziet mijn oog vandaag: Het vriendinnetje van MickeyMo is ook actief op Fok!. En ze bespreekt hun seksleven even uitvoerig met andere Fok!kers..... (zie Hij komt zo snel!!).
Dus (je voelt 'm natuurlijk alweer aankomen)....... Pak maar weer aan: MICKEYMO IS EEN PEDO!
Wie gaat er accoord, wie niet?
quote:
Op 20 december schreef één of ander huppelkutje het volgende...:
Hij is 16....en was voor mij onervaren....volgens eigen zeggen. Zn ouders gaan morgen op vakantie dus k zal jullie trucs is toepassen Tanx again
quote:Hee Lopat... Ik leer lezen als jij leert schrijven....
Op donderdag 03 januari 2002 15:30 schreef Lopat het volgende:
Waar hebben jullie het over... gefrustreerde pubers hier op fok...Laat die jongen..
Pedosexueel ben je als je sex met kinderen hebt...
volgens mij slaat de definitie 'kinderen' op mensen met de leeftijd 0 - 12... daarna zijn het adolosenten...
Sjonge jonge leer lezen etc...
adolosenten = Adolescenten
Dus......
quote:Hmm...16
Door IceQueen - donderdag 20 december 2001 19:07Hij is 16....en was voor mij onervaren....volgens eigen zeggen. Zn ouders gaan morgen op vakantie dus k zal jullie trucs is toepassen Tanx again
quote:Neehee... Het gaat niet om haar.... MickeyMo's vriendin is Patries86... Nu dus 15... Op de 3e pagina van het topic....
Op donderdag 03 januari 2002 15:33 schreef z0rkj3 het volgende:[..]
Hmm...16
quote:Geef dat dan even normaal aan. Goede communicatie is zeker niet je sterkste punt.
Op donderdag 03 januari 2002 15:34 schreef NorthernLights het volgende:[..]
Neehee... Het gaat niet om haar.... MickeyMo's vriendin is Patries86... Nu dus 15... Op de 3e pagina van het topic....
Daar staan ze met z'n tweeen... Hij 23 en zij 15...
quote:Daar heb je gelijk... Mijn fout!
Op donderdag 03 januari 2002 15:35 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Geef dat dan even normaal aan. Goede communicatie is zeker niet je sterkste punt.
quote:Sjonge jonge muggensifter..
Op donderdag 03 januari 2002 15:31 schreef NorthernLights het volgende:[..]
Hee Lopat... Ik leer lezen als jij leert schrijven....
adolosenten = Adolescenten
Dus......
en kom nou niet dat ik dat ook doe.. want dat doe ik niet...
We hebben het over de definitie van pedosexualiteit.... en als je niet weet wat dat woord betekent... valt er weinig te zeggen...
Toch?
quote:overigens heeft MikeyMo zelf nooit beweerd dat ie geen seksueel actieve relatie had, integendeel hij heeft herhaaldelijke keren verteld hoe welgevormd zijn vriendinnetje was. Dus niet dit:
Op donderdag 03 januari 2002 15:24 schreef NorthernLights het volgende:
Velen opperden toen dat het wel kon, mits ze geen seks hadden, want dat zou dan toch niet zo netjes zijn van meneer MickeyMo....Maar wat ziet mijn oog vandaag: Het vriendinnetje van MickeyMo is ook actief op Fok!. En ze bespreekt hun seksleven even uitvoerig met andere Fok!kers..... (zie Hij komt zo snel!!).
maar zoiets:
quote:Herald, normaal post je supercool, maar dit is toch echt om te
Op donderdag 03 januari 2002 15:45 schreef Herald het volgende:[..]
overigens heeft MikeyMo zelf nooit beweerd dat ie geen seksueel actieve relatie had, integendeel hij heeft herhaaldelijke keren verteld hoe welgevormd zijn vriendinnetje was. Dus niet dit:
[afbeelding]
maar zoiets:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |