abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2691551
Enige tijd geleden hebben we met z'n allen lopen discussieren over MickeyMo en of hij pedo was of niet (http://forum.fok.nl/showtopic.php/76997/1/25 en Wanneer ben je een pedo? (vervolg)). Hij had immers een relatie met een meisje van 14, terwijl hij 22 was (kan er 1 jaartje naast zitten, sorry....).

Velen opperden toen dat het wel kon, mits ze geen seks hadden, want dat zou dan toch niet zo netjes zijn van meneer MickeyMo....

Maar wat ziet mijn oog vandaag: Het vriendinnetje van MickeyMo is ook actief op Fok!. En ze bespreekt hun seksleven even uitvoerig met andere Fok!kers..... (zie Hij komt zo snel!!).

Dat was het dus wel betreffende hun "niet seksueel actieve relatie"....

Dus (je voelt 'm natuurlijk alweer aankomen)....... Pak maar weer aan: MICKEYMO IS EEN PEDO!

Wie gaat er accoord, wie niet?

ban wegens gebruik van javascript
pi_2691569
14 - 22 is .. sorry hoor
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_2691572
Gelijk heeft t'ie
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 3 januari 2002 @ 15:26:26 #4
3767 Herald
Come get some
pi_2691580
volgens mij zijn ze beide alweer een jaartje ouder hoor
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 3 januari 2002 @ 15:27:13 #5
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_2691587
http://forum.fok.nl/showtopic.php/91782/1/25]
Of de chemie was sterk tussen hun.
Who knows.

[Dit bericht is gewijzigd door cYbErTiM op 03-01-2002 15:27]

Je leeft maar één keer...
pi_2691589
Eh.... De vorige keer dat we het hierover hadden was op donderdag 08 november 2001 11:28.

Niet echt een jaar geleden...

donderdag 3 januari 2002 @ 15:27:30 #7
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_2691594
iedereen zijn/haar eigen visie. Als je het alle2 wil, ga je gang. En als je er niet tegen kan, dan lees je dat soort dingen gewoon niet. Der gebeuren nog wel veel gekkere dingen in de wereld.
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_2691595
Ik vind het ook niet kunnen.
  donderdag 3 januari 2002 @ 15:28:28 #9
18261 masterzipper
Nissan Skyline R34 GT-R
pi_2691603
14 en 22??? nee!!!

18 en 26??? ja...

[url=http://www.middlehurst.co.uk]Nissan Skyline[/url] GT-R BNR-34 V-Spec II - (0 - 100km/h: 5,2 sec.) - (max.power: 280HP @ 6800rpm) - (max.torque: 400Nm @ 4400rpm)
pi_2691616
1 woord: vies
Is het nog laat? Of alweer vroeg?
  donderdag 3 januari 2002 @ 15:29:17 #11
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_2691617
Ow meneer de moderator, als ik me bericht voor de 2e keer edit krijg ik:
quote:
Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen.
Maar ik ben niet echt een moderator.. of wel??
Je leeft maar één keer...
pi_2691636
Waar hebben jullie het over... gefrustreerde pubers hier op fok...

Laat die jongen..

Pedosexueel ben je als je sex met kinderen hebt...

volgens mij slaat de definitie 'kinderen' op mensen met de leeftijd 0 - 12... daarna zijn het adolosenten...

Sjonge jonge leer lezen etc...

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_2691661
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 15:24 schreef NorthernLights het volgende:
Enige tijd geleden hebben we met z'n allen lopen discussieren over MickeyMo en of hij pedo was of niet (http://forum.fok.nl/showtopic.php/76997/1/25 en Wanneer ben je een pedo? (vervolg)). Hij had immers een relatie met een meisje van 14, terwijl hij 22 was (kan er 1 jaartje naast zitten, sorry....).

Velen opperden toen dat het wel kon, mits ze geen seks hadden, want dat zou dan toch niet zo netjes zijn van meneer MickeyMo....

Maar wat ziet mijn oog vandaag: Het vriendinnetje van MickeyMo is ook actief op Fok!. En ze bespreekt hun seksleven even uitvoerig met andere Fok!kers..... (zie Hij komt zo snel!!).

Dus (je voelt 'm natuurlijk alweer aankomen)....... Pak maar weer aan: MICKEYMO IS EEN PEDO!

Wie gaat er accoord, wie niet?

quote:
Op 20 december schreef één of ander huppelkutje het volgende...:
Hij is 16....en was voor mij onervaren....volgens eigen zeggen. Zn ouders gaan morgen op vakantie dus k zal jullie trucs is toepassen Tanx again
Is it washable?
pi_2691667
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 15:30 schreef Lopat het volgende:
Waar hebben jullie het over... gefrustreerde pubers hier op fok...

Laat die jongen..

Pedosexueel ben je als je sex met kinderen hebt...

volgens mij slaat de definitie 'kinderen' op mensen met de leeftijd 0 - 12... daarna zijn het adolosenten...

Sjonge jonge leer lezen etc...

Hee Lopat... Ik leer lezen als jij leert schrijven....

adolosenten = Adolescenten

Dus......

pi_2691677
Ik vind het leeftijdsverschil ook een beetje te groot. Ik zou er zelf niet aan moeten denken als ik 14 was met iemand van 22 te zijn. Of andersom.
Maar dat je dan een pedo bent, vind ik weer erg overdreven. Kan toch gebeuren dat je ondanks die leeftijden toch verliefd op elkaar wordt
Kijk, het is een ander verhaal als je als volwassene altijd verliefd wordt op te jonge meisjes...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 3 januari 2002 @ 15:33:01 #16
19936 z0rkj3
Tweakers.net
pi_2691693
quote:
Door IceQueen - donderdag 20 december 2001 19:07

Hij is 16....en was voor mij onervaren....volgens eigen zeggen. Zn ouders gaan morgen op vakantie dus k zal jullie trucs is toepassen Tanx again

Hmm...16
pi_2691710
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 15:33 schreef z0rkj3 het volgende:

[..]

Hmm...16

Neehee... Het gaat niet om haar.... MickeyMo's vriendin is Patries86... Nu dus 15... Op de 3e pagina van het topic....
pi_2691730
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 15:34 schreef NorthernLights het volgende:

[..]

Neehee... Het gaat niet om haar.... MickeyMo's vriendin is Patries86... Nu dus 15... Op de 3e pagina van het topic....

Geef dat dan even normaal aan. Goede communicatie is zeker niet je sterkste punt.
Is it washable?
pi_2691739
quote:
MickeyMo's vriendin
Vriendinnetje??
Is het nog laat? Of alweer vroeg?
pi_2691741
Een kerstkaart van Patries en Mikey

Daar staan ze met z'n tweeen... Hij 23 en zij 15...

pi_2691757
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 15:35 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

Geef dat dan even normaal aan. Goede communicatie is zeker niet je sterkste punt.

Daar heb je gelijk... Mijn fout!
pi_2691769
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 15:31 schreef NorthernLights het volgende:

[..]

Hee Lopat... Ik leer lezen als jij leert schrijven....

adolosenten = Adolescenten

Dus......

Sjonge jonge muggensifter..
Draag liever nog iets bij aan de discussie in plaats van zeuren over zoiets..

en kom nou niet dat ik dat ook doe.. want dat doe ik niet...
We hebben het over de definitie van pedosexualiteit.... en als je niet weet wat dat woord betekent... valt er weinig te zeggen...

Toch?

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  donderdag 3 januari 2002 @ 15:45:00 #23
3767 Herald
Come get some
pi_2691885
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 15:24 schreef NorthernLights het volgende:

overigens heeft MikeyMo zelf nooit beweerd dat ie geen seksueel actieve relatie had, integendeel hij heeft herhaaldelijke keren verteld hoe welgevormd zijn vriendinnetje was. Dus niet dit:

maar zoiets:

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2691922
Ik was 12 toen ik sex had met een jongen van 21.. Zat inderdaad wat verschil tussen.. Maar voel je niet hoor
Ik vond het toen niet erg.. Maar wel gemerkt dat we uit elkaar groeide omdat hij zich in andere dingen interesseerde dan/als ik.. Hij ging stappen en ja waar kom je binnen als je 12 ben.. Nergens dus.. Na verloop van tijd ging het uit.. Ik was 16 en vond het dus niets meer.. Wilde weer eens wat nieuws..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_2691948
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 15:45 schreef Herald het volgende:

[..]

overigens heeft MikeyMo zelf nooit beweerd dat ie geen seksueel actieve relatie had, integendeel hij heeft herhaaldelijke keren verteld hoe welgevormd zijn vriendinnetje was. Dus niet dit:

[afbeelding]
maar zoiets:
[afbeelding]

Herald, normaal post je supercool, maar dit is toch echt om te .... Yuk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')