Wat zeg ik wie hebben we daar Poorgui en Koos Voos
quote:Hai Patty Drab !
Op dinsdag 01 januari 2002 23:25 schreef Poorguy het volgende:
GJ gaat een Marathon lopen........
Ik zet 'm hier ook nog even neer, kunnen de mensen die na mij komen 't ook nog effies zien, d'r zijn er vast wel een paar bij die hem willen aanmoedigen......
Dat kan een leuke promo worden voor Gert-Jan in Egmond en omstreken.
quote:Koos ook ik had het ook over sanshine.nl, ik wilde mijn fakes nog opsturen, omdat ze daar waarschijnlijk wat langer kunnen blijven staan. Ze staan dan op de Sanshine surfer en niet als link, want die op Fok! van mij laten al kruisjes zien. Thats All
Op dinsdag 01 januari 2002 23:19 schreef Koos Voos het volgende:
nee FF voor de duidelijkheid..ik had het net over de Fakecontest bij sanshine.nl..of er iets van Fok nog komt weet ik niet..
[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 02-01-2002 00:06]
Ik denk dat het wel aardig is als we op Fok! ook iets van een contestje doen, maar dan natuurlijk alleen met de Fake Pics die er nu nog te zien zijn.
Mijn enigste optie is een marathon post, met meer dan 20 fakes. En dan maar hopen, dat de links weer een paar weken blijven werken.
Daar wou ik het eigenlijk nog ff met Sanne over hebben, maar ze is wel erg lang bezig met het poederen van haar neus
Hoe is het trouwens Cynix, hier een frisje.
Ik ben goed door de feestdagen gerold, maar kan nu dan ook de eerste dagen geen eten meer zien. En ook even geen familie.
Ik kan nog wel proberen of ik samen met de Gert-Jan marathon ook een marathon kan gaan doen. Een fake marathon van mijn fakes die jij zo netjes voor ons bewaard.
Daag allemaal, is er nog nieuws over de bewoners?? Mag ik ook een capu??
Ethel niet naar de wispo
Nou ik moet even niet aan de wispo denken. Ben vandaag maar niet naar m'n werk gegaan en zit een beetje in de lappenmand. Moet je kijken wat een stapel tissues ik hier heb. Dus als je ook verkouden bent aan tissues geen gebrek.
Je ziet er trouwens wel een beetje pips uit.
Nu heb ik daar stiekem ingebroken en foto's meegenomen en verandert en hier in Pannonica aan de muur gehangen. Je kunt dus niet zien dat het jouw originele foto's zijn.
Ben je nu boos op mij
Ik vind het alleen niet leuk als andere sites mijn foto's presenteren alsof het hun foto's zijn. Snappie?
En als je mijn fakes leuk vindt dan mag je ze best tussen jouw kunst collectie hangen.
lekker bakkie trouwens
Oh nee dat gaat om 17.00 dicht.
En dat met mijn verkoudheid, maar ik probeer het morgen gelijk weer, dan kan ik ze eerst nog even oppoetsen, want ze zitten onder het stof. Moet je niet tegen Ethel zeggen hoor, want die geeft je zo een stofzuiger in de hand en neemt zelf de benen
je ziet trouwens wel erg bleekjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |