Ik ben spontaan naar een agent toe gegaan en heb mijn verhaal veteld zoals hier boven en weet je wat ie zei:
het zijn inderdaad altijd dezelfde ja...
Als iemand nou ook nogmaar durft te beweren dat het allemaal wel meevalt dan flikker gewoon op...
Waarom krijgt Pim Fortuin zoveel stemmen???? dat komt allemaal uit de lucht vallen...???
w8 allemaal maar......
quote:Gaan we dreigen jochie?
Op dinsdag 01 januari 2002 05:02 schreef ThaPimP het volgende:w8 allemaal maar......
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 18:10 schreef Cheiron het volgende:
Waar blijven de kotssmileys ?
Waarom denkt niet iedereen er zo over???
quote:Dan moet je je eens aanmelden bij Stormfront, daar opnieuw je bericht posten en stilletjes afwachten...
Op dinsdag 01 januari 2002 18:39 schreef Lassekjus het volgende:
Ik word er inderdaad ZOOOOO moe van.
Moet is een keer afgelopen zijn geweest met die buitelanders die zich niet kunnen gedragen.
Iedereen is hier van mij welkom, MAAR als maaaaaaar een iemand zich niet aan de regels houd. Al is het bijv al om GDVD mij krant gewoon om 7 uur smorgens te bezorgen ipv 11 uur!!! Iedereen die zich dus niet aan de regels houd. lekker terug naar eigen land!!. ARGGGGH IK WORD GEK..Waarom denkt niet iedereen er zo over???
quote:Bah dat vind ik nou weer TE. Moet wel op een nette manier gaan. Zoiets vind ik dus weer niks. Dat zijn gewoon Nazi's.
Op dinsdag 01 januari 2002 18:46 schreef superrat het volgende:[..]
Dan moet je je eens aanmelden bij Stormfront, daar opnieuw je bericht posten en stilletjes afwachten...
quote:Ik denk niet dat je mijn antwoord wilt horen
Op dinsdag 01 januari 2002 18:39 schreef Lassekjus het volgende:
Onbeschrijflijk dom geleuter niet gevoed door enige vorm van IQ
Waarom denkt niet iedereen er zo over???
quote:Dat vroeg hij anders wel...
Op woensdag 02 januari 2002 07:09 schreef buzzer het volgende:[..]
Ik denk niet dat je mijn antwoord wilt horen
quote:Indeed ik zou graag je mening willen horen hoe het dan wel zou moeten?? Dit allemaal toestaan?
Op woensdag 02 januari 2002 07:37 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat vroeg hij anders wel...
quote:Is je probleem nou dat mensen zich irritant gedragen of dat het buitenlanders zijn? Het kan mij niet schelen namelijk of iemand nou autochtoon of allochtoon is, ze moeten me normaal behandelen. En als een paar mensen uit een groep me niet bevallen dan erger ik me specifiek aan die mensen. Niet aan andere mensen die toevallig uit dezelfde bevolkingsgroep komen, want die hebben er op dat moment geen fuck mee te maken.
Op dinsdag 01 januari 2002 05:02 schreef ThaPimP het volgende:
ja hoor, ik was vanavond weer is de stad (eindhoven) alleen maar om een brrodje pita gyros te halen... om precies te zijn ben ik 15 minunten in de stad geweest en heb ik 3 keer ruzie gezien en elke keer begon het met een stelletje buitenlanders die weer eens zaten te provoceren.... ik ben het zo ongelofelijk zat met die lui maar als ik er ook maar iets van zeg ben ik een rasicst...Ik ben spontaan naar een agent toe gegaan en heb mijn verhaal veteld zoals hier boven en weet je wat ie zei:
het zijn inderdaad altijd dezelfde ja...Als iemand nou ook nogmaar durft te beweren dat het allemaal wel meevalt dan flikker gewoon op...
Waarom krijgt Pim Fortuin zoveel stemmen???? dat komt allemaal uit de lucht vallen...???
w8 allemaal maar......
quote:Nee, het is altijd raak in brabant. Schande! Boe!
Op dinsdag 01 januari 2002 05:02 schreef ThaPimP het volgende:
eindhovenhet zijn inderdaad altijd dezelfde ja...
quote:ehm, grammaticaal misschien.
Op woensdag 02 januari 2002 11:24 schreef Knut het volgende:
[offtopic]Volgens mij klopt de topictitel NU wel[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |