Ikzelf volg het nieuwe seizoen, maar ik vroeg me af of Season 1 en 2 op DVD ofzo verkrijgbaar zijn?
quote:*kuch*
Op maandag 31 december 2001 02:20 schreef speknek het volgende:
Hoe volg jij het nieuwe seizoen?
jammer idd dat het hier niet meer uitgezonde wordt... dan maar laten downloade door iemand die wel adsl heeft... mot alleen die van vorige week zondag nog zien...
Futurama is geniaal, maar wordt zo onregelmatig en onaangekondigt uitgezonden... dat is gewoon niet leuk meer. Het zelfde geldt voor Family guy en andere kleinere series..
zou willen dat ze het net als de Simpsons op dvd gingen uitbrengen.
Het enige waar je ze nu behoorlijk vandaan kunt halen is van Morpheus of iets dergelijks...
"Keep that magnet away from my head!" -Bender
Als ik het ga eh.. , dan wil ik eerst weten waar ik aan begin
quote:Stewie!
Idd, Futurama is leuk. En Familt Guy ook. Ook al is het alleen maar om die BRILJANTE kleuter.
Fry: "This is a great, as long as you don't make me smell Uranus. Heh heh."
Leela: "I don't get it."
Professor: "I'm sorry, Fry, but astronomers renamed Uranus in 2620 to end that stupid joke once and for all."
Fry: "Oh. What's it called now?"
Professor: "Urectum."
Vond hem iig wel remarkable hetzelfde klinken. Stewie for pres!
quote:Nee, 't-is de stem van Seth MacFarlane, de bedenker van Family Guy (doet ook Peter, Brian, etc).
Voor de gein, maar wordt Stewie niet ingesproken door Anthony Steward Head? (Giles van Buffy)
Dat seizoen 1 binnenkort op regio 2 DVD verschijnt is zeker. Pre-orders zijn al mogelijk via de Engelse online winkels zoals amazon.co.uk.
Ik heb echter nog nergens kunnen vinden of de boxset ook door Nederlandse winkels verkocht zal gaan worden / geïmporteerd gaat worden. Ik hoop/denk van wel, want er staan namelijk op de DVD's Nederlandse ondertitelingen. (is een feit), echter nog geen concrete bevestiging kunnen vinden hieromtrent.
quote:Kewl! Thanks voor de info... vond het altijd een helke toffe serie!
Dat seizoen 1 binnenkort op regio 2 DVD verschijnt is zeker. Pre-orders zijn al mogelijk via de Engelse online winkels zoals amazon.co.uk.
Ik heb echter nog nergens kunnen vinden of de boxset ook door Nederlandse winkels verkocht zal gaan worden / geïmporteerd gaat worden. Ik hoop/denk van wel, want er staan namelijk op de DVD's Nederlandse ondertitelingen. (is een feit), echter nog geen concrete bevestiging kunnen vinden hieromtrent.
Spimsons Halloween Specials zijn ook geweldig
damn wat een geniale show is dit toch
"hmmn.. too bad I can't read lips"
Futurama vind ik jammer dat ze af en toe van die grote fouten hebben..
vb:> Leela ontmoet een chirug die stelt voor dat ze kunnen zorgen dat ze 2 ogen heeft ipv. 1 na de operatie wordt als finishing touch nog met een stift een zwart stipje in het midden van de (nep) oog getekent (door die chirurg dus).
Vervolgens gaat ie dus een test doen met een lampje van links naar rechts bewegen alleen de rechter oog beweegt.. (opzich heel grappig ) nog geen seconde verder begint ze te praten kijkt ze weg en zie je beide ogen bewegen.. en dat de hele serie lang.
als die oog nu steeds op dezelfde plaats zou blijven de hele serie lang dan zou iedereen zich elk moment kapot lachen maar dat was niet het geval
quote:Op die site staat dat Fox er waarschijnlijk mee wil stoppen.
Op zaterdag 05 januari 2002 23:45 schreef Kiff het volgende:
Schande. .
quote:dat vond ik juist erg komisch
Op dinsdag 12 februari 2002 04:26 schreef Sapik-Online het volgende:
nog geen seconde verder begint ze te praten kijkt ze weg en zie je beide ogen bewegen..
quote:bedoel je die met kidnappster en lucy liu?
Op dinsdag 12 februari 2002 18:12 schreef Romano het volgende:
Heeft iemand de ene gezien waar ze via een soort Virtual reality Helm over het internet surfden? Man dat was lachen!
btw.. wat is die FOX gaar bezig man? ze willen én Futurama cancellen én Family Guy..!!
Een online vriend van me werkt bij de show als animator, en heeft een telefoontje gekregen voor een andere baan te zoeken
Er is echter wel al een petition online waarmee men de show wil redden:
http://www.petitiononline.com/futufu/petition.html
[Dit bericht is gewijzigd door CaptainCab op 12-02-2002 22:36]
Elke FATSOENLIJKE franchise die ze hebben wordt door hun eigen bureacratie en hebzucht om zeep geholpen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |