Liefs,
Helga
De jongetjes riepen dat ik een uitgezogen klit had en dat ik maar eens moest beffen met Sugar Lee Hooper!
Ik hou niet van kale vrouwen maar toen ik dat zei, lachten ze me uit!
Liefs,
Helga
quote:Ik niet.
Op zaterdag 29 december 2001 02:08 schreef DeF2K het volgende:
welke jongen kent nou weer het woord ternijer?
Vreemd verhaal zeg. Je had wel kleren aan?
Liefs,
Helga
quote:En kale mannen?
Op zaterdag 29 december 2001 02:09 schreef Helga het volgende:
Ik hou niet van kale vrouwen maar toen ik dat zei, lachten ze me uit!
quote:tjonge wat een lompe vraag
Op zaterdag 29 december 2001 02:10 schreef Seborik het volgende:[..]
En kale mannen?
quote:Ja dat wel.
Op zaterdag 29 december 2001 02:10 schreef Seborik het volgende:[..]
En kale mannen?
quote:Helga!!
Op zaterdag 29 december 2001 02:09 schreef Helga het volgende:De jongetjes riepen dat ik een uitgezogen klit had en dat ik maar eens moest beffen met Sugar Lee Hooper!
Liefs,
Helga
Je hebt toch wel het tegendeel bewezen?
quote:Ik zie zelf helaas ook vaker seniele vrouwen met panties om hun enkels rondlopen. Dan is Alzheimer voor mij ook pas het tweede waar ik aan denk
Op zaterdag 29 december 2001 02:03 schreef Helga het volgende:
Loop ik van de tram naar mijn voordeur, roepen ineens drie gozertjes: "Moet je die ouwe temeier eens kijken!" Lijk ik op een prostituee? Ik loop altijd heel netjes en ik druk mijn sigaret eigenlijk nooit uit op de hak van mijn schoen maar vanavond wel. En verder was er niets aan de hand. Waarom noemt men mij hoer?Liefs,
Helga
quote:Natuurlijk! Helaas werkte het averechts toen ik mijn antwoord riep: Ik ben niet vies van vrouwen en ik hoop ooit Mariska van Kolck eens te beffen!
Op zaterdag 29 december 2001 02:11 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Helga!!
Je hebt toch wel het tegendeel bewezen?
Wat ik als reactie kreeg berustte op louter onbegrip. De jongetjes hadden nog nooit van dit multitalent gehoord dus ze besloten me verder uit te jouwen. Voor snol, voor sloerie, voor trut, voor taart en wat dies meer zij.
Ik ga een klacht indienen denk ik, want ik ben zwaar beledigd.
Liefs,
Helga
quote:Gut zie jij dat? En jij zegt niets? Wie is er dan seniel? Mondje verloren lieve Dubbelzuurrr?
Op zaterdag 29 december 2001 02:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:[..]
Ik zie zelf helaas ook vaker seniele vrouwen met panties om hun enkels rondlopen. Dan is Alzheimer voor mij ook pas het tweede waar ik aan denk
quote:Ik ben mijn tong verloren in de oorlog.
Op zaterdag 29 december 2001 02:17 schreef Helga het volgende:[..]
Gut zie jij dat? En jij zegt niets? Wie is er dan seniel? Mondje verloren lieve Dubbelzuurrr?
Spot maar met andermans leed, feeks..
quote:Dan komt het goed uit dat ze gelijk hadden
Op zaterdag 29 december 2001 02:15 schreef Helga het volgende:[..]
Natuurlijk! Helaas werkte het averechts toen ik mijn antwoord riep: Ik ben niet vies van vrouwen en ik hoop ooit Mariska van Kolck eens te beffen!
Wat ik als reactie kreeg berustte op louter onbegrip. De jongetjes hadden nog nooit van dit multitalent gehoord dus ze besloten me verder uit te jouwen. Voor snol, voor sloerie, voor trut, voor taart en wat dies meer zij.
Ik ga een klacht indienen denk ik, want ik ben zwaar beledigd.
Liefs,
Helga
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 02:22 schreef SEMTEX het volgende:
De jeugd van tegenwoordig
quote:Oh wat zielig! Ik vond je al wat kort van stof! Neem me niet kwalijk hoor...
Op zaterdag 29 december 2001 02:19 schreef Dubbelzuurrr het volgende:[..]
Ik ben mijn tong verloren in de oorlog.
Spot maar met andermans leed, feeks..
En Gellius: Ik ben diep geroerd maar toch niet overtuigd. Wat wilde je nou éigenlijk zeggen?
Liefs voor jullie allebei en kusjes op beide neuzen,
Helga
quote:Is het niet verschrik-ke-lijk? (let op de spaties, daar ligt de nadruk op wanneer je het woordelijk uitspreekt!)
Op zaterdag 29 december 2001 02:22 schreef SEMTEX het volgende:
De jeugd van tegenwoordig
quote:het is af-schuw-e-lijk
Op zaterdag 29 december 2001 02:26 schreef Helga het volgende:[..]
Is het niet verschrik-ke-lijk? (let op de spaties, daar ligt de nadruk op wanneer je het woordelijk uitspreekt!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |