Nu is t niet veel inderdaad..
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 19:49 schreef Noodles het volgende:
Nee.
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn mening:
quote:Wat een goed beargumenteerde meningen hiero..
Op vrijdag 28 december 2001 19:55 schreef Vibromass het volgende:
Eminem suX0rs
Ik vind Eminem wel degelijk hot, een van de beste lyricists die ik ken. Luister zijn bijdrage aan Jay-Z - Renegade eens, echt ergg goed IMHO. Originele flow..
zijn texten zijn niet zo goed (luister eens normale muziek en geen spritney bears en het is echt niet zo byzonder, al dat gevloek heeft echt GEEN meerwaarde aan de muziek)
muziek zelf is niet echt mijn smaak van dat nutteloze gerap (oke dat dido liedje was mooi, maar de toevoeging van dat nutteloze verhaal van emenm vond ik echt zonde van de muziek)
quote:Ok dan ik vind Eminem's muziek maar gekke kermisdeuntjes met kale, slappe beats. Zijn neusstem is eigenlijk helemaal niet bijzonder en nu de opwinding over zijn psycho-thematiek weg is valt op dat het geheel gewoon niet prettig is om naar te luisteren. Jay-Z vind ik ook zwaar overgewaardeerd dus daar valt wat mij betreft ook geen eer aan te behalen.
Op vrijdag 28 december 2001 20:09 schreef Premo het volgende:
Wat een goed beargumenteerde meningen hiero..Ik vind Eminem wel degelijk hot, een van de beste lyricists die ik ken. Luister zijn bijdrage aan Jay-Z - Renegade eens, echt ergg goed IMHO. Originele flow..
Eminem is triest.
Nee dus.
quote:Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind Dre's beats niet kaal en slap, eerder te veel aanwezig. Over zijn stem.. tsja, bij rappers gaat het er niet o of je stem zo mooi of zuiver is, maar of hij herkenbaar is. (Zie ook Ja Rule of Mystikal of Coo Coo Cal of Bizzy Bone of Fat Joe of Petey Pablo of.. of..).
Op vrijdag 28 december 2001 20:23 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ok dan ik vind Eminem's muziek maar gekke kermisdeuntjes met kale, slappe beats. Zijn neusstem is eigenlijk helemaal niet bijzonder en nu de opwinding over zijn psycho-thematiek weg is valt op dat het geheel gewoon niet prettig is om naar te luisteren. Jay-Z vind ik ook zwaar overgewaardeerd dus daar valt wat mij betreft ook geen eer aan te behalen.
quote:Wel hot (bij de massa dus)helaas, niet muziekaal goed nee...
Op vrijdag 28 december 2001 20:37 schreef Tokus het volgende:
nooit hot geweest
quote:Ik ook niet, NWA en Dre's eigen materiaal (pre-Chronic 2000) behoort tot de fijnste hiphop die ik ken. En wat in het verleden voor Snoop gedaan heeft is ook geweldig. Maar de productie voor Eminem slaat wat mij betreft de plank mis.
Op vrijdag 28 december 2001 20:31 schreef Premo het volgende:[..]
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind Dre's beats niet kaal en slap, eerder te veel aanwezig.
quote:Opvallend is zijn stem zeker, maar niet bijzonder prettig om naar te luisteren. Ik vind het zelf echt storend.
Over zijn stem.. tsja, bij rappers gaat het er niet o of je stem zo mooi of zuiver is, maar of hij herkenbaar is. (Zie ook Ja Rule of Mystikal of Coo Coo Cal of Bizzy Bone of Fat Joe of Petey Pablo of.. of..).
quote:Psycho in de zin dat hij rapt dat hij een verkrachter is en een moordenaar en dat het hem allemaal geen ruk kan schelen omdat hij stijf staat van de crack etc. Hij kan nog zo snel zijn en zo listig rijmen, nu ik het allemaal ontcijferd heb heb ik verder niet veel trek meer om die CDs nog op te zetten om er naar te luisteren. En dat is dus het verschil tussen een hype en tijdloze muziek.
Psycho thematiek? Watte? Ik vind hem gewoon vaak heel erg om te lachen (puber..), en daarnaast rijmt hij gewoon verschrikkelijk goed. De laatste tijd is hij wat serieuzer, zoals op Renegade of Don't approach me maar dat kan ik ook wel waarderen. Hij laat een beetje zien hoe hij echt is, onder dat image..
Jay-Z: hij is overgewaardeerd, maar ik heb het over Eminem's verses in dat liedje, echt een aanrader.
quote:Tsja, als je de beats nix vindt, dan valt er weinig verder te discussieren..
Op vrijdag 28 december 2001 20:59 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik ook niet, NWA en Dre's eigen materiaal (pre-Chronic 2000) behoort tot de fijnste hiphop die ik ken. En wat in het verleden voor Snoop gedaan heeft is ook geweldig. Maar de productie voor Eminem slaat wat mij betreft de plank mis.
quote:Ik vind de vervelendheid van Eminem's stem nogal meevallen als je hem vergelijkt met oersaaie Guru, of een schreeuwlelijk als Fat Joe.. Maar then again., die gasten zijn ook onbekend in NL.
Op vrijdag 28 december 2001 20:59 schreef Vibromass het volgende:
[..]Opvallend is zijn stem zeker, maar niet bijzonder prettig om naar te luisteren. Ik vind het zelf echt storend.
[..]
quote:Em rapt niet alleen maar over moorden en verkrachten toch? Ik geef toe dat dat gezeur over Britney en zijn moeder/vrouw nu vermoeiend is geworden, maar er is ook een berg liedjes waarin hij niet puur doet alsof hij een ontsnapte lunatic is.. (ik geloof niet dat ik nu Stan mag roepen
Op vrijdag 28 december 2001 20:59 schreef Vibromass het volgende:
Psycho in de zin dat hij rapt dat hij een verkrachter is en een moordenaar en dat het hem allemaal geen ruk kan schelen omdat hij stijf staat van de crack etc. Hij kan nog zo snel zijn en zo listig rijmen, nu ik het allemaal ontcijferd heb heb ik verder niet veel trek meer om die CDs nog op te zetten om er naar te luisteren. En dat is dus het verschil tussen een hype en tijdloze muziek.
quote:Dat wilde ik net gaan zeggen.
Op vrijdag 28 december 2001 21:48 schreef Lady_Faolan het volgende:
In mijn ogen is Eminem nooit hot geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |