abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2633105
Tijd voor een nieuwe topic over Eminem, nou wel alweer een tijdje niks van hem gehoord hebben (behalve bij d12 dan). Is hij nog steeds in? Wat vinden jullie?
pi_2633140
Nee.
pi_2633147
Not. 1 keer is leuk, 2 keer is minder, 3 keer is vervelend, nog meer is zielig (de gimmick is verdwenen).
pi_2633158
Ach, hoorde laatst the real slim shady weer en is toch wel een lekker nummer Maarja, ik verwacht niks spectaculairs nieuws meer van hem, dus hijs UIT.
  vrijdag 28 december 2001 @ 19:54:35 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2633192
Mijn mening:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 28 december 2001 @ 19:55:36 #6
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2633200
Eminem suX0rs
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_2633281
Als Em eens minder stoere teksten gaat spitten op vettere beats dan is ie voor mij hot!

Nu is t niet veel inderdaad..

pi_2633308
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 19:49 schreef Noodles het volgende:
Nee.
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn mening:
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 19:55 schreef Vibromass het volgende:
Eminem suX0rs
Wat een goed beargumenteerde meningen hiero..

Ik vind Eminem wel degelijk hot, een van de beste lyricists die ik ken. Luister zijn bijdrage aan Jay-Z - Renegade eens, echt ergg goed IMHO. Originele flow..

vrijdag 28 december 2001 @ 20:20:12 #9
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_2633392
menm heb ik nooit leuk gevonden, nix aan en nog steeds niet.

zijn texten zijn niet zo goed (luister eens normale muziek en geen spritney bears en het is echt niet zo byzonder, al dat gevloek heeft echt GEEN meerwaarde aan de muziek)

muziek zelf is niet echt mijn smaak van dat nutteloze gerap (oke dat dido liedje was mooi, maar de toevoeging van dat nutteloze verhaal van emenm vond ik echt zonde van de muziek)

Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
  vrijdag 28 december 2001 @ 20:23:05 #10
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2633409
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 20:09 schreef Premo het volgende:
Wat een goed beargumenteerde meningen hiero..

Ik vind Eminem wel degelijk hot, een van de beste lyricists die ik ken. Luister zijn bijdrage aan Jay-Z - Renegade eens, echt ergg goed IMHO. Originele flow..

Ok dan ik vind Eminem's muziek maar gekke kermisdeuntjes met kale, slappe beats. Zijn neusstem is eigenlijk helemaal niet bijzonder en nu de opwinding over zijn psycho-thematiek weg is valt op dat het geheel gewoon niet prettig is om naar te luisteren. Jay-Z vind ik ook zwaar overgewaardeerd dus daar valt wat mij betreft ook geen eer aan te behalen.
pi_2633430
the Slim Shady LP was en is een goed album, zijn tweede vond ik echt slecht, en toen die hele hype opeens kwam had ik al mijn vertrouwen in m verloren wat ik zowiezo al in de hiphop had verloren.

Eminem is triest.

Nee dus.

pi_2633434
Eminem is toch gewoon triest. Alleen een paar scheldwoord tekstjes uitbraken kan iedereen, het is alleen de snelheid waarmee hij die scheldwoorden kan zeggen. Muzikaal hoeven we het niet over te hebben, want dat stelt niks voor.
Wat ik toch echt het toppunt van zelfoverschatting vind is Britney en Christina afkraken, terwijl zijn prut, excuseer muziek, minstens zo banaal zo niet banaler is.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_2633469
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 20:23 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ok dan ik vind Eminem's muziek maar gekke kermisdeuntjes met kale, slappe beats. Zijn neusstem is eigenlijk helemaal niet bijzonder en nu de opwinding over zijn psycho-thematiek weg is valt op dat het geheel gewoon niet prettig is om naar te luisteren. Jay-Z vind ik ook zwaar overgewaardeerd dus daar valt wat mij betreft ook geen eer aan te behalen.

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind Dre's beats niet kaal en slap, eerder te veel aanwezig. Over zijn stem.. tsja, bij rappers gaat het er niet o of je stem zo mooi of zuiver is, maar of hij herkenbaar is. (Zie ook Ja Rule of Mystikal of Coo Coo Cal of Bizzy Bone of Fat Joe of Petey Pablo of.. of..).
Psycho thematiek? Watte? Ik vind hem gewoon vaak heel erg om te lachen (puber..), en daarnaast rijmt hij gewoon verschrikkelijk goed. De laatste tijd is hij wat serieuzer, zoals op Renegade of Don't approach me maar dat kan ik ook wel waarderen. Hij laat een beetje zien hoe hij echt is, onder dat image..
Jay-Z: hij is overgewaardeerd, maar ik heb het over Eminem's verses in dat liedje, echt een aanrader.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 december 2001 @ 20:37:41 #14
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2633509
nooit hot geweest
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_2633517
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 20:37 schreef Tokus het volgende:
nooit hot geweest
Wel hot (bij de massa dus)helaas, niet muziekaal goed nee...
pi_2633526
Altijd al NOT geweest
Helaas is mn broertje nogal fan van hem
pi_2633571
Bij de groote meelopende massa is hij hot
Veel mensen vinden hem ook erg not
Stan bv. vind ik een goed nummer
Maar daarbij moet het ook blijven
Blackball, the new disease!
pi_2633631
Hot vind ik.

Altijd al gevonden.

vrijdag 28 december 2001 @ 20:57:51 #19
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_2633683
nooit hot, altijd not
  vrijdag 28 december 2001 @ 20:59:04 #20
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2633709
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 20:31 schreef Premo het volgende:

[..]

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind Dre's beats niet kaal en slap, eerder te veel aanwezig.

Ik ook niet, NWA en Dre's eigen materiaal (pre-Chronic 2000) behoort tot de fijnste hiphop die ik ken. En wat in het verleden voor Snoop gedaan heeft is ook geweldig. Maar de productie voor Eminem slaat wat mij betreft de plank mis.
quote:
Over zijn stem.. tsja, bij rappers gaat het er niet o of je stem zo mooi of zuiver is, maar of hij herkenbaar is. (Zie ook Ja Rule of Mystikal of Coo Coo Cal of Bizzy Bone of Fat Joe of Petey Pablo of.. of..).
Opvallend is zijn stem zeker, maar niet bijzonder prettig om naar te luisteren. Ik vind het zelf echt storend.
quote:
Psycho thematiek? Watte? Ik vind hem gewoon vaak heel erg om te lachen (puber..), en daarnaast rijmt hij gewoon verschrikkelijk goed. De laatste tijd is hij wat serieuzer, zoals op Renegade of Don't approach me maar dat kan ik ook wel waarderen. Hij laat een beetje zien hoe hij echt is, onder dat image..
Jay-Z: hij is overgewaardeerd, maar ik heb het over Eminem's verses in dat liedje, echt een aanrader.
Psycho in de zin dat hij rapt dat hij een verkrachter is en een moordenaar en dat het hem allemaal geen ruk kan schelen omdat hij stijf staat van de crack etc. Hij kan nog zo snel zijn en zo listig rijmen, nu ik het allemaal ontcijferd heb heb ik verder niet veel trek meer om die CDs nog op te zetten om er naar te luisteren. En dat is dus het verschil tussen een hype en tijdloze muziek.
pi_2633917
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 20:59 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ik ook niet, NWA en Dre's eigen materiaal (pre-Chronic 2000) behoort tot de fijnste hiphop die ik ken. En wat in het verleden voor Snoop gedaan heeft is ook geweldig. Maar de productie voor Eminem slaat wat mij betreft de plank mis.

Tsja, als je de beats nix vindt, dan valt er weinig verder te discussieren.. .
quote:
[..]

Opvallend is zijn stem zeker, maar niet bijzonder prettig om naar te luisteren. Ik vind het zelf echt storend.
[..]

Ik vind de vervelendheid van Eminem's stem nogal meevallen als je hem vergelijkt met oersaaie Guru, of een schreeuwlelijk als Fat Joe.. Maar then again., die gasten zijn ook onbekend in NL. .
quote:
Psycho in de zin dat hij rapt dat hij een verkrachter is en een moordenaar en dat het hem allemaal geen ruk kan schelen omdat hij stijf staat van de crack etc. Hij kan nog zo snel zijn en zo listig rijmen, nu ik het allemaal ontcijferd heb heb ik verder niet veel trek meer om die CDs nog op te zetten om er naar te luisteren. En dat is dus het verschil tussen een hype en tijdloze muziek.
Em rapt niet alleen maar over moorden en verkrachten toch? Ik geef toe dat dat gezeur over Britney en zijn moeder/vrouw nu vermoeiend is geworden, maar er is ook een berg liedjes waarin hij niet puur doet alsof hij een ontsnapte lunatic is.. (ik geloof niet dat ik nu Stan mag roepen )
pi_2634293
In mijn ogen is Eminem nooit hot geweest
Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
pi_2634354
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 21:48 schreef Lady_Faolan het volgende:
In mijn ogen is Eminem nooit hot geweest
Dat wilde ik net gaan zeggen.
pi_2634652
haha oei, dat gaat de verkeerde kant op met ons rappertje...
pi_2634667
Nooit hot geweest in mijn ogen.....krijg al rode vlekken in m'n nek als ik die lul alleen al zie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')