abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2629520
o ja..bij nader inzien haat ik ook paarden...
  vrijdag 28 december 2001 @ 15:05:02 #27
17205 Profesor
I have a dream!
pi_2629552
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 14:58 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Zeg profesor je weet wel dat je nick fout gespeld is, maar waarom doe je dat eigenlijk?

verkeerd ingetikt...woordblind vandaar..
Hoe spel je "Dyslexie" gewoon "W-O-O-R-D-B-L-I-N-D-H-E-I-D" en nou niet meer zeuren over die paar foutjes in mijn zinnen...........
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  vrijdag 28 december 2001 @ 16:09:22 #28
18913 DOMINIUM
_= METELBELGIER =_
pi_2630502
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 14:12 schreef Beatrice het volgende:
Ik HAAT het als het vriesvak weer eens zo ver dichtgevroren zit dat ik een half uur moet wrikken en rukken om mijn brood eruit te krijgen
Je moet je brood ook in een brooddoos douwen, niet in het vriesvak (behalve als je van ijsbrood houd)
Hell is from here to eternity
pi_2630524
Ik haat mensen die altijd wat te zeiken hebben
pi_2630542
of nog leuker...

ik haat mensen die haten

pi_2630757
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 14:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik haat mensen
ik ook al..
Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
pi_2630841
ik haat misantropen
  vrijdag 28 december 2001 @ 17:04:21 #33
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2631776
Had je nog meer wat je haten
Toffe ellende?
The truth was in here.
pi_2631781
ik haat typfouten... en kerstmutsen
  vrijdag 28 december 2001 @ 17:14:05 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2631885
Ik haat het dat als ik smorgens uit bed kom en ik geen peuken meer heb.

Ik haat het als ik shoarma wil bestellen savonds, hij "net dicht" is.

Ik haat koopzondagen!

Ik haat het als een ei net te zacht gekookt is.

Ik haat het feit dat als je wat uitleent je er altijd achteraan moet vragen.

Ik haat R&B .... nou ja grootendeels in ieder geval!

Ik haat een 404 error

pffff, he he ff afreageren weer.

The truth was in here.
pi_2631899
okay..dan haat ik klagers
  vrijdag 28 december 2001 @ 17:21:46 #37
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2631979
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 17:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
okay..dan haat ik klagers
Maar het lucht wel eens op uit te spreken wat je nou echt niet leuk vind maar het eigenlijk nooit werkelijk zegt.

Ik haat het als mn vuilniszak vol is weer en dat ik hem moet verwisselen.

Ik haat het als mn ruitensproeiervloeistof ( galgje ) op is.

Ik haat het als mn wekker om 0600 afgaat na een avond stappen.

Ik haat het als ik word gebeld tijdens een film , en ook altijd op een spannend moment.

Ik haat het als degene voor me niet heeft door getrokken en dat ik dan word geconfronteerd met zn laatste maal. Die ligt me dan ook zo glimlachend aan te kijken.

Ik haat het als ik niet de juiste crack kan vinden voor mn nieuwe progje.

Ik haat het als er hagelslag in de boter is gevallen.

Zie je niks aan!

The truth was in here.
pi_2648960
ik haat mensen die zeggen "lekkerr lekkerr"
.......
  zondag 30 december 2001 @ 11:03:20 #39
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_2648967
ik haat nix, hate is niet goed....

Maar een lauw biertje / koffie wil wel irritant

If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
  zondag 30 december 2001 @ 12:49:43 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2649556
quote:
Op zondag 30 december 2001 11:02 schreef irvine_2805 het volgende:
ik haat mensen die zeggen "lekkerr lekkerr"
Ik haat dat ook !
The truth was in here.
pi_2650115
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 10:21 schreef Bastard het volgende:
Ik haat mensen die te laat komen voor een afspraak
Ik haat films waarbij ik op mn horloge kijk om te zien hoe lang hij nog duurt
Ik haat mensen die naief zijn
Ik haat wespen
Ik haat dierenleed
Ik haat mensen met het stopwoordje " O ja? "
Ik haat gaapsmileys

Wat haat jij?

het zelfde als jij en ook nog mijn broer red-dragon
en trouwens ook nog op got mijn andere broer necrite
smiley, smiley at the door, run away quick or you'll run no more
  zondag 30 december 2001 @ 13:58:58 #42
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_2650222
Ik HAAT mannen die "psssst" zeggen en wanneer je er niet op reageert, naroepen dat je arrogant bent.
Ik haat mensen die oordelen zonder je te kennen
Ik haat m'n katten op het moment.. ze slopen m'n uis
Ik haat sneeuw
Ik haat schijnheiligen
Ik haat depressies
ik haat opruimen
ik haat het dat m'n aanstekers altijd binnen 2 dagen kwijt zijn
ik haat racisme
ik haat sinterklaas
ik haat vast nog wel meer, maar ik haat het dat ik er nu even niet op kan komen wat precies
  zondag 30 december 2001 @ 14:00:59 #43
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_2650244
laat nu nog maar es iemand durven te zeggen dat je niets mag haten!
patat ftw :)
  zondag 30 december 2001 @ 15:31:55 #44
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_2651447
quote:
Ik haat het als mn wekker om 0600 afgaat na een avond stappen.
Dat vindt ik niet zo erg, want dan ben ik nog niet thuis

(en als ik net thuiskom kan ik mooi naar mn kamer kruipen, afgaand op het geluid )

zondag 30 december 2001 @ 16:23:42 #45
19775 Slam
The True AoD
pi_2652063
Ik haat van die mensen die op ICQ of MSN (en vooral MSN!)zo'n gigantische lange nickname hebben! gewoon vet irritant, je kan gewoon niet in een oogopslag zien wie het is!
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  zondag 30 december 2001 @ 18:43:26 #46
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2653521
quote:
Op zondag 30 december 2001 13:50 schreef redmar3000 het volgende:

[..]

het zelfde als jij en ook nog mijn broer red-dragon
en trouwens ook nog op got mijn andere broer necrite

The truth was in here.
  zondag 30 december 2001 @ 19:17:45 #47
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_2653854
Ik haat bastaarden,toffe ellende, muggenzifters, zink fingers,klaplopers, incompetentie, jou, iedereen die het niet met mij eens is, hatelijke personen, u, v, en vvd'ers, pim, pim fortuyn, haat, ambtenaren, politieagenten in burger, politieagenten in het algemeen, fokkers, ICT'ers(die meen ik echt), bedrijfskunde studenten, cliniclowns, clowns, carnavalsvierders, soldaten, soldaten in burger, soldaten die kunnen mikken, duivenmelkers, boeren, boeren, landbouwers, hoofd van bureau inschrijvingen voor het vreemdelingenlegioen, winkelpersoneel bij Jive die te dik zijn en een bril dragen, brildragers achter een computer, economiestudenten, kloteklappers, regelneven, pedicures, manicures, yuppen, maatpakken met dito gezicht, treinpersoneel, perronwachters, Railtenders, mensen met een Slipknotshirt, alle inwoners van Juinen, Staphorst, Heibloem en Voerendaal, Landgravers, Dominees, God, demente bejaarden die slispelen met consumptie, bejaarden die slipselen zonder consumptie, bejaarden die met rolator ronddolen door grote steden, vrachtwagenchauffeurs, amateurvoetballers, Hago en CSU schoonmaakpersoneel, de persoon die een niet nader genoemd toilet altijd volkladdert met geen taal, Oppervlakkigheid, lange berichten op Fokzineforum, Zelfingenomen pseudointellectuelen, kilometervreters, betonmortelwagenbedieners, mensen die een clubblad bezitten, Hugo Claus-lezers, niet lezers, Voetbal International Lezers, SVN-leden, menesne die Paul heten, Natuurkundigen, Wiskundeleraren boven de 50 die geen homo zijn, Geiten, 538-ers, Yoriners, Big brotherkijkers, EO-ers, EO-jongerendagbezoekers, mensen die in Tiel wonen, Andries Knevel, Danny Rook, Blauwe M&M's, Symforock-fans met een ziekenhuis-brilletje, Emiel Ratelband, Storylezers, mensen die ontroerd raken na het zien van Titanic, Mensen die Reservoir Dogs te geweldadig vinden en het geweld niet kunnen relativeren, Contactgestoorde chinezen, giechelende Gierputcleaners, horecapersoneel in het algemeen , Dikke mensen, Dikke mensen achter een computer, dikke mensen niet achter een computer, dikke mensen die nog dikker worden, te lange concertbezoekers, Varta oplaadbare batterijen, Rotterdammers, Mexicaans beveiligingspersoneel, Laboranten, Doperwtjes met Wortels(extra fijn), Voetbalsupporters uit Limburg, voetbalsupporters niet uit Argentinie, cambodja en Italie, Wilibrord Frequin en mensen die hem Ok vinden, pools schoonmaakpersoneel op belgische festivals, mensne van boven de moerdijk, Gothic uit de jaren 90, rappers die pink floyd nummers verkrachten, rappers die uberhaupt nummers verkrachten, verkrachters van andermans nummers en vriendinnen, pederasten, vuurwerkafstekers boven de 12 en onder de 44jaar oud, personen die op vakantie naar zwitserland, oostenrijk of zuid-duitsland gaan, zuidfrankrijkgangers, mallorcagangers, Duitsers die te grote kuilen graven (inclusief wachttorens en prikkeldraad),Duitsers die te grote kuilen graven (inclusief wachttorens en prikkeldraad)in Mederland, Zenuwpezen, neuroten, Oude taarten, aardbeien, videoclipmakers voor rappers en housers,Blink182, het jaar 1998, brandstichters, brandsteders, incompetente verplegers, directeuren van multinationals, de ABN/AMRO, KPN, Hetnet, Merkenfreaks, Opticiens, oogartsen, mensen met de kort haar, mensen met geel haar, kappers, neo-hippies, holistische healers, Jomanda, ouwe koeien, Pearl Jam haters, niet blowende jamaicanen, buspersoneel, strandvakanties, De aanwezigen in cafe Thomas Eindhoven, helmonders, Tu-ers(uiteraard), Mensen met een Eastpak Rugzak(dat zijn er veel), mensen met een TU-rugzak, nogmaals Tu-ers, mensen die fluimen op straat deponeren, Smilies, , te kleine honden, gorelappen, zwetsers, speknekken, rascistische roermonders, mensen die typefouten maken, Naturel Chips, Alle crocky chips, fatsige feministen, tractoren, graafdelvers, Wao-ers die voor 69% zijn afgekeurd, en tenslotte personen die het woord ironie niet kennen.
Glasje water ? Ja lekker!

+ shizofrenen

[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  zondag 30 december 2001 @ 19:54:01 #48
pi_2654252
Mensen die zich Vitamine D noemen enz enz.
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  zondag 30 december 2001 @ 20:39:03 #49
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2654881
quote:
Op zondag 30 december 2001 19:17 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
-Lang haatverhaal-
ROFLOL!

Ik wilde ook nog wat neerzetten, maar volgens mij heb jij alles al genoemd!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 31 december 2001 @ 16:47:54 #50
pi_2663884
haat = inspiratie
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')