abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2612492
Koop je een DVD, is het hele concert gewoon op tv
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 26 december 2001 @ 20:04:02 #2
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_2612524
Van U2?
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
pi_2612529
quote:
Op woensdag 26 december 2001 20:04 schreef NewBeatle het volgende:
Van U2?
Jah
pi_2612628
Calvobbes is vast het concert op tv aan het kijken
pi_2614755
Oeh wauw een topic voor mij!

* kijkt trots *

Euhm ja idd... Maar ja, DVD is wel een stuk beter beeld, geen logotjes in beeld, veel extra's kun je lekker nog een terugkijken wanneer je wilt en veel beter geluid, op TV kun je niet naar de Directors cam kijken enz!!!

en daarbij was het voor mij ook een lichte verrassing dat die op TV kwam, maar had 'm anders ook gewoon gekocht

pi_2614768
quote:
Op donderdag 27 december 2001 00:52 schreef calvobbes het volgende:
Oeh wauw een topic voor mij!

* kijkt trots *

Euhm ja idd... Maar ja, DVD is wel een stuk beter beeld, geen logotjes in beeld, veel extra's kun je lekker nog een terugkijken wanneer je wilt en veel beter geluid, op TV kun je niet naar de Directors cam kijken enz!!!

en daarbij was het voor mij ook een lichte verrassing dat die op TV kwam, maar had 'm anders ook gewoon gekocht

Ik had hem ook gekocht hoor MAAR vind het wel een beetje raar dat het nu al op tv is, zal toch zeker een aantal verkochte DVD's schelen.
pi_2614874
quote:
Op donderdag 27 december 2001 00:53 schreef F1Bas het volgende:

Ik had hem ook gekocht hoor MAAR vind het wel een beetje raar dat het nu al op tv is, zal toch zeker een aantal verkochte DVD's schelen.

Nee denk het niet. Met al die extra's blijft de DVD interessant!!! Is denk ik ook een gebaar aan U2 fans die niet zoveel geld hebben om DVD's te kopen. Voor zover ik weet wordt die wereldwijd uitgezonden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')