"Japie, denk je nou echt dat ik, DE baron door dat raam ga kruipen?"
die zinnen zijn echt TE wreed gewoon!!, en wij doen ze op school en zo ook altijd na. alleen ik wil ze nog wel eens een keer van de echte masters horen..
quote:You have got to be kidding
Op dinsdag 25 december 2001 13:47 schreef kwanten o.a. het volgende:die zinnen zijn echt TE wreed gewoon!!, en wij doen ze op school en zo ook altijd na.
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 25-12-2001 16:46]
Waah, ik lig hier helemaal dubbel!
Een keer stond in de prive een uitspraak van Katja Schuurman. Die ging over Bassie.
Katja Schuurman had een keer een handtekening van Bassie gevraagd als klein kind en kreeg deze handtekening toen niet.
Toen had Katja Schuurman een grove opmerking gemaakt naar Bassie's kant en toen ontstond er een onderlinge rel.
Hoe en wat het precies was weet ik niet meer. Moest wel keihard lachen om die kolder.
Bassie was woest geworden om een uitspraak van Katja Schuurman. Hij was echt pisneidig
Ik heb trouwens nog een rasechte Bassie en Adriaan Koffiemok in de aanbieding. 20 jaar oud. Gekocht toen ik 4-5 jaar was. Dat ding bestaat nog steeds en ik bewaar mijn tandenborstel erin.
Vraagprijs = 1,95
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 19:29 schreef Tijn het volgende:
Bassie is ook wel 'es boos op me geworden. Ik zat met koninginnedag op zo'n kleedje wat ouwe rommel van me te verkopen (kwas 9 ofzo) en toen kwam Bassie langs (hij woont hier om de hoek). En toen wou 'ie me afzetten en ik zei dat 'ie gewoon de prijs op het kaartje moest betalen. Toen werd 'ie boos en liep 'ie weg. Gekke vent
quote:Nou ja, ik kan me er wel wat bij voorstellen. Hoe aardig zou jij kinderen nog vinden als je elke minuut van de dag "Hey Bassie, doe 'es wat leuks" te horen kreeg. En dat je je nergens meer normaal kan verplaatsen omdat er altijd drommen kinderen je een handje willen geven. Ik zou ook chagerijnig worden denk ik.
Op dinsdag 25 december 2001 19:52 schreef yingyang het volgende:[..]
hahahaha...die Bassie is helemaal geen kindervriend dus
quote:Dan had hij nooit ervoor moeten kiezen om clown te worden
Op dinsdag 25 december 2001 20:04 schreef Tijn het volgende:[..]
Nou ja, ik kan me er wel wat bij voorstellen. Hoe aardig zou jij kinderen nog vinden als je elke minuut van de dag "Hey Bassie, doe 'es wat leuks" te horen kreeg. En dat je je nergens meer normaal kan verplaatsen omdat er altijd drommen kinderen je een handje willen geven. Ik zou ook chagerijnig worden denk ik.
Doet me denken aan een scene van Goodfellas met Joe Pesci.
You think I am a clown??? You think I am here to amuse you
quote:Dat denk ik ook niet. Heb al van aardig wat mensen rare verhalen gehoord over Bassie. Zou me niks verbazen dat ie ook nog opichter is. Van de belasting ofzo...
Op dinsdag 25 december 2001 19:52 schreef yingyang het volgende:[..]
hahahaha...die Bassie is helemaal geen kindervriend dus
Bassie, waarom huil je?
-omdat ik verdrietig ben
Bassie, waarom ben je verdrietig?
-omdat ik huil
-Graag gedaan, maar ik heb liever een banaan.
Bassie, ik heb een rekensom voor je. Ik heb 5 guldens...
-Dat vind ik fijn voor je
Daarna verlies ik 3 guldens..
-Dat vind ik rot voor je
Wat heb ik dan?
-EEN GAATJE IN JE BROEKZAK!
-Adriaan, ik ben zo zemelachtig!
Zenuwachtig
-Dat zeg ik, zemelachtig
Baas, het zijn die clown en die acrobaat.
Wat zeg je? Zeg dat dan! Dat zeg ik toch?
anders die band zelf maar kopen en caputeren. helaas zie ik dat mooie spul niet op dvd !
quote:Alle serie's van B&A komen op DVD....
Op woensdag 16 april 2003 00:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben al een tijdje hard op zoek naar die geluiden, zou zo gaaf zijn als een foutmelding voorzien zou zijn van "Drommels, drommels en nog eens drommels!" ;-)anders die band zelf maar kopen en caputeren. helaas zie ik dat mooie spul niet op dvd !
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:01 schreef Majin het volgende:-Graag gedaan, maar ik heb liever een banaan.
mijn favoriet is uit het geheim van de sleuter
b1 en b2 zitten in de hotelkamer naast B&A. b1 zit met 'n koptelefoon en microfoon bassie en adriaan af teluisteren
B2: Hoor je al wat?
*B1 gaat door met afluisteren
B2: Hoor je al wat???
*B1 gaat gewoon door
*B2 pakt de microfoon en schreewt
B2: HOOR JE AL WAT!!??
geniaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |