Hoooi!
Natuurlijk mag dat, even wachten hoor, ik moet even deze ijs opeten en dan pak ik voor U een sleutel.
Als je nou es wat timmerwerken doet voor de hotel. Deur van kamer 5 krijg ik niet open
* Marlo geeft Magneet de sleutel van kamer 5 en eentje van kamer 3.
Die 5 is dus stuk, maar in 3 kan je wel slapen.
Voor IJzen moet je bij sjaak de malle vogel zijn. Vroeger had Faat die, maar is weg volgens mij
* Marlo loopt weer achter de balie en neemt een glaasje ranja. Tot zijn schrik ziet hij dat hij bijna weer door zijn vaatjes heen is
Moet ik ook maar weer eens nieuwe halen
He Nou ben ik nog niet groter dan jij
* Marlo klimt weer van de boek af.
Hier issie hoor, legt u hem zelf wel weer terug dan?
* silentbob legt het boek terug op de plank
Zeg Marlo, in welke kamer verblijft Magneet? Ik kom de balie betalen.
Menmeer Magneet zit in kmaer 3. Even het hoekje om daar en dan aan de linker kant. Tweede deur. Ik denk dat hij er wel is, dus even aankloppen zou voldonede moeten zijn.
quote:* Lelijke_Aap loopt het hoekje om en klopt op de tweede deur aan de linker kant.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:58 schreef Marlo het volgende:
Hoi makkelaar meneerMenmeer Magneet zit in kmaer 3. Even het hoekje om daar en dan aan de linker kant. Tweede deur. Ik denk dat hij er wel is, dus even aankloppen zou voldonede moeten zijn.
Ja wat moet dat? kan een mens niet eens even rustig pitten?
* magneet loopt naar de deur toe en maakt deze open
[b] Aha het is de lelijke aap die komt betalen, geef dat geld maar kan ik lekker verder pitten , ben knikkapot van aldat werken eerst die balie nu die garage en straks nog die dierenartsenpraktijggebouwinrichting damn wat heb ik het zwaar[b]
* en met een harde klap gooit magneet de deur dicht maar op datzelfde moment beseft hij dat hij het geld nog niet heeft gehad.
quote:* Lelijke_Aap staart ontredderd naar de dichtgeslagen deur.
Op dinsdag 22 juli 2003 14:06 schreef Magneet het volgende:
* en met een harde klap gooit magneet de deur dicht maar op datzelfde moment beseft hij dat hij het geld nog niet heeft gehad.
Nou dan niet meneer Magneet. Dan krijg je je geld niet!
* Lelijke_Aap draait zich om en loopt boos het hotel uit.
en nu toch graag dat geld, mijn excuses voor net
Heej wat is dat! Zomaar geweld hier op straat!! Hoe durf je magneet!
* Preliator pakt handboeien om magneet in de boeien te slaan
lelijke aap editten is niet nodig zo kan het ook
Hahaha Wat bent U grappig
Iemand die graag wil werken
* Als Marlo weer een beetje bijgekomen is kijkt hij de man nog eens goed aan.
Een boordeel, wat is dat? Misschien kunt U beter solliciteren bij een timmerman? Of kan U wel schoonmaken ofzo? Of U mag ook wel biertjes verkopen ofzo, ik kan toch niet bij de tap
quote:Ik zie het... u heeft idd nogal korte beentjes.
Op dinsdag 22 juli 2003 15:39 schreef Marlo het volgende:
Hallo meneer!Hahaha
Wat bent U grappig
Iemand die graag wil werken
* Als Marlo weer een beetje bijgekomen is kijkt hij de man nog eens goed aan.
Een boordeel, wat is dat? Misschien kunt U beter solliciteren bij een timmerman? Of kan U wel schoonmaken ofzo? Of U mag ook wel biertjes verkopen ofzo, ik kan toch niet bij de tap
* Het kleine huisdraakje laat zijn nieuwste werknemer de bar van het Hotel zien. Ze staan voor een dichte deur en Marlo probeerd wat sleutels totdat de deur open gaat.
Kijk, hier is het. Een beetje stoffig, maar ik neem aan dat U dat wel een beetje kan schoonmaken he Dan kunt U meteen aan de slag.
En het verdient genoeg. Geld maakt mij niet uit zolang ik ook nog wat heb.
Wilt U hier ook wonen trouwens? Of heeft U ergens anders al een bedje?
Je hoeft niet telkens die hele verhalen te quoten hoor, ik weet ook zonder quote wel dat je het tegen me hebt en dat ziet er wel zo netjes uit.
Ik heb mijn eigen hutje tussen 8 palmbomen op het strand, dus slaap plaats is voor mij geen probleem.
Ik ga direct de boel schoonmaken en opknappen. En over een half uurtje kan de bar worden geopend.
Dus als u graag geld wil verdienen.... dan kunt u vast beginnen met de reclame campagne.
Ik verwacht volgende maand een salaris van 1200 euro op mijn bankrekening trouwens.
* Marlo loopt vervolgens naar de kast in de lobby en haalt er papier en verf uit. Ijverig begint hij met schilderen.
Half uur later -->
* Marlo pakt z'n onmiddels affe papieren op en loopt richting de bar.
Ik ben denk ik een beetje jong hoor
Maar ik ben even weg, reclames maken
Tijd doen we ook niet echt aan hier, alles op zn tijd en lekker rustig aan :-D
Maar ik ben nu dus weg, even reclames maken
heej daar kan ik zaken doen
* Preliator loopt naar de bar en zit dat die te klein is, na heel veel moeite om aandacht te krijgen klimt hij uiteindelijk maar op de bar
dag meneer achter de bar,
ik zie dat u bier verkoopt en ik ben hier toevallig op FOK!eiland die dwergenbier brouwt. Wat zegt u ervan als ik elke week wat dwergenbier lever voor een kleine vergoeding???
Misschien kunt U even een bier drinken terwijl U wacht, of een andere keertje langkomen he
* Marlo ziet dat er in de bar een mannetje is dat ongeveer net zo groot is als hij. Hij rent er heen en trekt voorzichtig aan z´n jas.
Hoooooi meneer! Klein is fijn he
quote:heel fijn
Op dinsdag 22 juli 2003 17:40 schreef Marlo het volgende:* Marlo ziet dat er in de bar een mannetje is dat ongeveer net zo groot is als hij. Hij rent er heen en trekt voorzichtig aan z´n jas.
Hoooooi meneer!
Klein is fijn he
maarre gaat u misschien over de bevoorrading van deze bar???
Ik snap bij jou ook wel dat je tegen mn praat zonder die quote :-D
dwergenbier heb ik hier wel bij me hoor *wijs naar tonnetje dat op rug gebonden zit* en daar hoef je deze keer niet voor te betalen
* Preliator geeft biertje
Een waarschuwing: They're germans. (Don't mention the war.)
*zwaai zwaai*
Joehoe meneer die over de bar ging!!! *zwaai zwaai* ik kom voor de dwergenbier-contract weet u nog?!!??
* Preliator draait zich om naar magneet
ej magneet gooi me is tegen die barman aan misschien heb ik dan zn aandacht. en kijk uit dr staan hier te veel glaasjes waar ik in kan landen
ik zie dat u nog geen dwergenbier verkoopt. En ik brouw dwergenbier hier op FOK!Eiland. Wat zegt u ervan als ik voor de dwergenbier lever tegen een kleine vergoeding??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |