abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 december 2001 @ 01:26:12 #1
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2564795
Dit topic zal wel snel worden gesloten (er is ook een Willembokaal-topic), maar ik kan het toch niet laten, sorry. Maar ik denk dat de ultieme Willembokaal voor Leo is. Terwijl de nominaties door BB nog moeten worden bekendgemaakt, beschuldigt hij GJ van matennaaierij: Leo (tegen GJ) "Je weet wat er is gebeurd met Ruud en Willem." Hij zei dat op het moment dat Sandy en Leo beiden waren genomineerd, terwijl er nog een derde nominatie zou volgen (Andries). Leo maakte veel zuigende opmerkingen tegen GJ, terwijl GJ wist wie hij had genomineerd, dat niet mocht zeggen en probeerde de boel te sussen: GJ (tegen Leo): "Leo, doe geen suggesties." Pas daarna werd het Leo duidelijk dat GJ zich aan zijn woord had gehouden ("Ik zal Leo NOOIT nomineren.").

Leo heeft GJ bewust willen beschadigen, en daarom verdient hij de ULTIEME Willembokaal! Bah, misselijk ventje!

vrijdag 21 december 2001 @ 01:27:21 #2
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2564809
Als straf moet Leo maar naar huis volgende week!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_2564823
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 01:27 schreef BB-King het volgende:
Als straf moet Leo maar naar huis volgende week!
Nee!! Beter is als hij derde wordt en van Patty 114 krasloten krijgt.
Met zijn geluk heeft hij nog geen knaak gewonnen!
  vrijdag 21 december 2001 @ 01:34:27 #4
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2564848
Leo naar huis alsjeblieft! Daniëlle is te lief en Andries moet als derde eindigen ( ). Maar Leo gun ik werkelijk GEEN plaats in de finale. Is nu wel enorm door de mand gezakt!
  vrijdag 21 december 2001 @ 01:35:24 #5
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2564852
Jeetje Jammie, pesten ze die arme Gert weer? Tis toch wat...

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2564855
pi_2564874
Hmmm....volgens mij was Willem slimmer, of in elk geval gewiekster
  vrijdag 21 december 2001 @ 01:44:41 #8
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2564896
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 01:35 schreef Rica het volgende:
Jeetje Jammie, pesten ze die arme Gert weer? Tis toch wat...
Doe niet zo flauw Rica. Ik weet niet of je vanavond de live-streams hebt gezien, maar nog voordat de uitslag was bekend, werd GJ al door Leo beschuldigd van 'Willem' gedrag. Terwijl hij (GJ) volledig trouw is gebleven aan zijn 'ik nomineer Leo nooit' principe, ondanks de irritaties.

Geen spijkers op laag water zoeken s.v.p.

vrijdag 21 december 2001 @ 02:25:04 #9
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2565013
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 01:29 schreef Coos het volgende:
Nee!! Beter is als hij derde wordt en van Patty 114 krasloten krijgt.
Met zijn geluk heeft hij nog geen knaak gewonnen!
Leo krast alle vakjes open van elk lot en wint dus niets!
pi_2565151
Dat leo dit zei had veel te maken met de actie van de redactie (die daardoor het gewenste resultaat had): eerst 2 enveloppe en daarna nog 1.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 21 december 2001 @ 03:48:37 #11
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2565156
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 03:41 schreef PC eend het volgende:
Dat leo dit zei had veel te maken met de actie van de redactie (die daardoor het gewenste resultaat had): eerst 2 enveloppe en daarna nog 1.
Kan wel zijn, maar Leo schoot als enige onmiddellijk in de aanval naar GJ toe met zijn 'Willem'-voorbeeld als toppunt. En dat was véél te voorbarig. Zo'n reactie zit in de persoon, daar heeft BB niets mee te maken.
pi_2565164
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 03:48 schreef Jammie het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar Leo schoot als enige onmiddellijk in de aanval naar GJ toe met zijn 'Willem'-voorbeeld als toppunt. En dat was véél te voorbarig. Zo'n reactie zit in de persoon, daar heeft BB niets mee te maken.

Ik denk wel dat het door BB kwam.
Eerst gaven ze 2 enveloppe, en daar zat de genomineerde met de meeste stemmen expres niet bij, daarmee wilde ze verwarring scheppen (wat dus lukte).
Iedereen heeft zo ongeveer wel in zijn hoofd wie wie nomineert en door die nominatie-enveloppe van andries later aan ze te geven, bleven er zeg maar stemmen over, waardoor leo dacht dat hij dan wel door gj genomineert moest zijn.
Hij zei ook gelijk als er nog een enveloppe komt neem ik me woorden meteen terug.
Moet wel zeggen dat gj correct reageerde.
Moet er ook wel gelijk bij zeggen dat ik denk dat hij wel weet dat de kijkers correct gedrag waarderen.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator vrijdag 21 december 2001 @ 10:25:12 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2565896
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 01:44 schreef Jammie het volgende:

[..]

Doe niet zo flauw Rica. Ik weet niet of je vanavond de live-streams hebt gezien, maar nog voordat de uitslag was bekend, werd GJ al door Leo beschuldigd van 'Willem' gedrag. Terwijl hij (GJ) volledig trouw is gebleven aan zijn 'ik nomineer Leo nooit' principe, ondanks de irritaties.

Geen spijkers op laag water zoeken s.v.p.

De uitdrukking is dat je slakken niet moet.. eh.. dat je het zout moet leggen... nou ja, iets met zout en slakken.

En verder slaat dit "Wat je zegt ben je zelf"-topic helemaal nergens op. Leo beschuldigt GJ van Willem-gedrag en is er dus zelf eentje. Jjjjja....

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2566022
De Grote BB3 Finale!

Eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken dat Leo daarbij is.

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
pi_2566872
ik vind eigenlijk dat Danielle de willem-bokaal verdient
zei ze vorige week nog dat ze sandy en leo nooi zal nomineren omdat ze met hun in spanje geweest is.
en andries en diane omdat haar maatjes zijn.
nomineert ze nu wel leo
omdat ze met gert een goeie week gehad heeft...
naja,die verdiend een willem-bokaal absoluut
pi_2567078
Leo heeft zelf ook Andries genomineerd en had dus kunnen weten dat er op zn minst nog een genomineerde aan zat te komen
"My wife doesn't understand me - Albert Einstein"
pi_2567494
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 12:18 schreef casseman het volgende:
Leo heeft zelf ook Andries genomineerd en had dus kunnen weten dat er op zn minst nog een genomineerde aan zat te komen
Niet waar want als Sandy en Leo allebei twee stemmen hadden gekregen en Andries één, dan was Andries niet genomineerd. Leo kon dus niet weten dat er nog een envelop kwam.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')