Leo heeft GJ bewust willen beschadigen, en daarom verdient hij de ULTIEME Willembokaal! Bah, misselijk ventje!
quote:Nee!! Beter is als hij derde wordt en van Patty 114 krasloten krijgt.
Op vrijdag 21 december 2001 01:27 schreef BB-King het volgende:
Als straf moet Leo maar naar huis volgende week!
quote:Doe niet zo flauw Rica. Ik weet niet of je vanavond de live-streams hebt gezien, maar nog voordat de uitslag was bekend, werd GJ al door Leo beschuldigd van 'Willem' gedrag. Terwijl hij (GJ) volledig trouw is gebleven aan zijn 'ik nomineer Leo nooit' principe, ondanks de irritaties.
Op vrijdag 21 december 2001 01:35 schreef Rica het volgende:
Jeetje Jammie, pesten ze die arme Gert weer? Tis toch wat...
Geen spijkers op laag water zoeken s.v.p.
quote:Leo krast alle vakjes open van elk lot en wint dus niets!
Op vrijdag 21 december 2001 01:29 schreef Coos het volgende:
Nee!! Beter is als hij derde wordt en van Patty 114 krasloten krijgt.
Met zijn geluk heeft hij nog geen knaak gewonnen!
quote:Kan wel zijn, maar Leo schoot als enige onmiddellijk in de aanval naar GJ toe met zijn 'Willem'-voorbeeld als toppunt. En dat was véél te voorbarig. Zo'n reactie zit in de persoon, daar heeft BB niets mee te maken.
Op vrijdag 21 december 2001 03:41 schreef PC eend het volgende:
Dat leo dit zei had veel te maken met de actie van de redactie (die daardoor het gewenste resultaat had): eerst 2 enveloppe en daarna nog 1.
quote:Ik denk wel dat het door BB kwam.
Op vrijdag 21 december 2001 03:48 schreef Jammie het volgende:[..]
Kan wel zijn, maar Leo schoot als enige onmiddellijk in de aanval naar GJ toe met zijn 'Willem'-voorbeeld als toppunt. En dat was véél te voorbarig. Zo'n reactie zit in de persoon, daar heeft BB niets mee te maken.
quote:De uitdrukking is dat je slakken niet moet.. eh.. dat je het zout moet leggen... nou ja, iets met zout en slakken.
Op vrijdag 21 december 2001 01:44 schreef Jammie het volgende:[..]
Doe niet zo flauw Rica. Ik weet niet of je vanavond de live-streams hebt gezien, maar nog voordat de uitslag was bekend, werd GJ al door Leo beschuldigd van 'Willem' gedrag. Terwijl hij (GJ) volledig trouw is gebleven aan zijn 'ik nomineer Leo nooit' principe, ondanks de irritaties.
Geen spijkers op laag water zoeken s.v.p.
En verder slaat dit "Wat je zegt ben je zelf"-topic helemaal nergens op. Leo beschuldigt GJ van Willem-gedrag en is er dus zelf eentje. Jjjjja....
Eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken dat Leo daarbij is.
quote:Niet waar want als Sandy en Leo allebei twee stemmen hadden gekregen en Andries één, dan was Andries niet genomineerd. Leo kon dus niet weten dat er nog een envelop kwam.
Op vrijdag 21 december 2001 12:18 schreef casseman het volgende:
Leo heeft zelf ook Andries genomineerd en had dus kunnen weten dat er op zn minst nog een genomineerde aan zat te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |