Zelf ben ik ervan overtuigd dat Jim Carrey een geniale acteur is en niet zomaar een komiek met een rubberen gezicht.
Volgens mij heeft hij zich wel bewezen de laatste jaren. Wat vinden jullie van hem, van zijn films en in welke rol zouden jullie hem willen zien?
Mijn voorlopige Jim Carrey top 3 is:
1. The Truman Show
2. Man On The Moon
3. Dumb and Dumber
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:03 schreef krasje het volgende:
Wat vinden jullie van hem
sorry, k kan er nix aan doen, maar ik ben allergisch voor die man
quote:de Evil Dead man
Op donderdag 20 december 2001 14:04 schreef Herald het volgende:
en niet te vergeten, Bruce Campbell doet mee in The Majestic!
quote:Dat kan.. En waar komt die frustratie vandaan mijn jongen?
Op donderdag 20 december 2001 14:09 schreef SanderThomas het volgende:[..]
![]()
![]()
sorry, k kan er nix aan doen, maar ik ben allergisch voor die man
quote:van al die betere acteurs die minder succesvol zijn
Op donderdag 20 december 2001 14:13 schreef krasje het volgende:[..]
Dat kan.. En waar komt die frustratie vandaan mijn jongen?
In Truman Show acteerde hij best wel goed, maar ik vind het gewoon een rotfilm omdat hij weer zo hollywood is.
quote:dat is dus echt vette onzin, kom op!! In The Majestic speelt hij serieus net als in The Truman Show. In Man On The Moon speelt hij welliswaar een komiek maar omdat het een immitatie is is het toch wel een erg goede prestatie dat hij Andy Kaufman zo goed heeft kunnen neerzetten, zo geloofwaardig.
Op donderdag 20 december 2001 14:16 schreef Lantald het volgende:
Hij is wel ok! Tenminste dat wil zeggen wanneer hij zich niet gaat bezig houden met serieuze rollen want dat kan hij niet!
quote:Toch blijft hij iemand die grapjes maakt! Zeker in The Truman Show!
Op donderdag 20 december 2001 14:45 schreef krasje het volgende:[..]
dat is dus echt vette onzin, kom op!! In The Majestic speelt hij serieus net als in The Truman Show. In Man On The Moon speelt hij welliswaar een komiek maar omdat het een immitatie is is het toch wel een erg goede prestatie dat hij Andy Kaufman zo goed heeft kunnen neerzetten, zo geloofwaardig.
quote:Oei, nu je topfokker 2001 bent, ben je meteen een stuk minder scherp ----> JIm Carrey is top!
Op donderdag 20 december 2001 14:04 schreef Herald het volgende:
en niet te vergeten, Bruce Campbell doet mee in The Majestic!
quote:en het grapjes maken, het zorgen dat mensen gaan lachen, das een van de moeilijkere dingen voor acteurs volgens mij. In dat opzicht is Carrey toch een van de groteren.
Op donderdag 20 december 2001 14:48 schreef Lantald het volgende:[..]
Toch blijft hij iemand die grapjes maakt! Zeker in The Truman Show!
quote:Ik vond The Truman Show, juist een erg orriginele film. Met veel verassingen, een van de betere films van dat jaar.
Op donderdag 20 december 2001 14:29 schreef NutKees het volgende:
Liar Liar staat bij mij nog altijd op 1.
Dan Man on the Moon.
The Mask was trouwens ook niet zo slecht.In Truman Show acteerde hij best wel goed, maar ik vind het gewoon een rotfilm omdat hij weer zo hollywood is.
Ik vind het een steengoeie acteur die niet genoeg waardering krijgt!
quote:Kijk dat ben ik gewoon 100% met je eens, waarschijnlijk zal hij na The Majestic wel weer wat meer waardering krijgen maar ik heb het gevoel dat die knuppels van de Oscars een soort geheim complot hebben om nooit een prijs uit te reiken aan Carrey.
Op donderdag 20 december 2001 15:04 schreef Elbutre het volgende:
Man on the Moon was een briljante film en Jim Carrey had daar op z'n minst een Oscar-nominatie voor moeten krijgen.Ik vind het een steengoeie acteur die niet genoeg waardering krijgt!
quote:Hee da's mijn topic!
Op donderdag 20 december 2001 14:50 schreef SunChaser het volgende:[..]
Oei, nu je topfokker 2001 bent, ben je meteen een stuk minder scherp ----> JIm Carrey is top!
quote:die film heb ik vorig jaar op Net5 gezien, hij was nog erg jong maar zeker niet slecht (ook niet heel goed verder). was wel een aardige film..
Op donderdag 20 december 2001 15:06 schreef SunChaser het volgende:
MotM was top, net als de TS. JC is ook serieus te zien als
verslaafde zoon in Doing Time At Maple Drive
quote:Das echt een belachelijke instelling als je het mij vraagt.
Op donderdag 20 december 2001 15:28 schreef cptmarco het volgende:
Ik ken hem alleen maar van zijn comedies, en daar kan ik niet echt om hem lachen. Ik heb nog nooit een serieuzere film van hem gezien. Meestal als ik zie dat hij er inspeelt kijk ik niet.
quote:Dumb & Dumber is echt zo'n film die ik al zeker 30 keer heb bekeken en nog steeds om moet lachen. Mijn beste comedie ooit!!
Op donderdag 20 december 2001 15:26 schreef ErikSchierboom het volgende:
Jim Carrey is gewoon goed, maar Liar Liar vond ik persoonlijk maar een aanfluiting. Ace Ventura was geweldig en Dumb & Dumber staat zelfs in mijn top 10 allertijden!
quote:agreed, met de agent en het bierflesje
Op donderdag 20 december 2001 15:39 schreef krasje het volgende:[..]
Dumb & Dumber is echt zo'n film die ik al zeker 30 keer heb bekeken en nog steeds om moet lachen. Mijn beste comedie ooit!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |