Wie vind jij nou een echte Oerfokker?
Maar wie zijn nou de grootsten de groten die niet per sé het begin hebben meegemaakt?
quote:Treintje
Op dinsdag 18 december 2001 09:42 schreef SanderThomas het volgende:
Maar wie zijn nou de grootsten de groten die niet per sé het begin hebben meegemaakt?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 18-12-2001 09:46]
quote:hagelslag is een kloon dus waarom een kloon noemen
Op dinsdag 18 december 2001 09:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
smots koekepan hagelslag
quote:Nee, ik riep maar wat, had het alweer ge-edit. Van wie is HS een kloon eik?
Op dinsdag 18 december 2001 09:48 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
hagelslag is een kloon dus waarom een kloon noemen
quote:Poing poing poing,
Op dinsdag 18 december 2001 09:50 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ik riep maar wat, had het alweer ge-edit. Van wie is HS een kloon eik?
quote:oh!
Op dinsdag 18 december 2001 12:01 schreef dwerg het volgende:Poing poing poing,
op een .........eiland, waar je .........s vindt.
quote:shit, ik kan niet op dat tweede woord komen :|
Op dinsdag 18 december 2001 12:01 schreef dwerg het volgende:[..]
Poing poing poing,
op een .........eiland, waar je .........s vindt.
quote:En ik snap 'm niet
Op dinsdag 18 december 2001 12:03 schreef bixister het volgende:[..]
oh!
weer wat geleerd!
quote:like .. eh .. Seborik!
Op dinsdag 18 december 2001 12:14 schreef Seborik het volgende:
een heleboel
Farm Food H.E. is een zeer hoogwaardige voeding voor elke hond, ongeacht leeftijd en/of prestaties en ras. De samenstelling is overeenkomstig de richtlijnen van de Nutrient Requirements of Dogs van het Committee on Animal Nutrition.
Farm Food H.E. onderscheidt zich door de hoge zuiverheidgraad van de gebruikte grondstoffen, de daaruit voortvloeiende hoge calorische waarde (4145 kcal/kg) en hoge verteerbaarheid (86,8%).
Door de zuiverheid van de grondstoffen is Farm Food H.E. niet belastend voor de organen, wat ten goede komt aan de gezondheid van de hond, vooral op langere termijn. Dit wordt direct zichtbaar door de conditie van huid en vacht en merkbaar aan de vitaliteit van de honden.
Farm Food H.E. bevat geen chemische hulpstoffen zoals: antioxydanten, kleur-, geur- en/of maakstoffen, bind en conserveringsmiddelen.
Onze witte, schone, zware Farm Food Rawhide kluiven worden gemaakt van onderhuids bindweefsel van Zuid-Ameri-kaans rundvee en is 100% vrij van chemische stoffen.
Tijdens het kauwen komt collageen vrij, dat tandplak
oplost, Daardoor wordt het gebit van de hond, door het kauwen op Farm Food Rawhide, beschermd tegen tandplak en tandsteen. Tijdens het kauwen wordt Farm Food Rawhide niet slijmerig en/of kleverig.
Farm Food Rawhide is absoluut Salmonellavrij en bevat geen conserveringsmiddelen, kleur,geur en/of smaakstoffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |