Een goed voorbeeld hiervan is:
Klote Dieven!!
Er wordt 1 keer vermeld dat het om getinte mensen gaat en meteen vliegen de linkse wereldverbeteraars er als strontvliegen op af om te zeggen dat er niet zo gegeneraliseerd moet worden, en dat terwijl er helemaal nog niet eens iets is gezegd op een paar kutsmoesen na dan.
En door deze mensen moest dit topic gesloten worden.
P.s
Let niet op de typfouten, heb vandaag een chirurgische ingreep gehad aan m'n schouder, dus het typen gaat tamelijk moeilijk.
- naffers
- het zouden weer es niet buitenlanders zijn
dan snap ik best waarom daar minder rechtse mensen op af komen.
En er werd overigens niet voor niets een slotje geplaatst...
Edit:
Trouwens, de eerste mensen die begonnen te zeiken en uit te lokken waren de gebruikelijke linksaanhangers.
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 17-12-2001 21:16]
quote:Dat is niet inherent aan links anders.
Op maandag 17 december 2001 21:09 schreef Refragmental het volgende:
Ik erger me echt ongelovelijk aan die linkse wereldverbeteraars die echt alles uit context trekken en dingen opvatten zoals ze het zelf willen opvatten.
quote:Oe!
Op maandag 17 december 2001 21:13 schreef Refragmental het volgende:
Ja maar dat zijn die mensen zelf, om dan meteen een topic dicht te gooien vind ik belachelijk, edit dan gewoon die woorden/zinnen eruit.Edit:
Trouwens, de eerste mensen die begonnen te zeiken en uit te lokken waren de gebruikelijke linksaanhangers.
of een andere optie...
plaats ze niet
quote:idd. die andere kant deed dat ook
Op maandag 17 december 2001 21:16 schreef speknek het volgende:[..]
Dat is niet inherent aan links anders.
centrum? neej, nog wat verder de andere kant op
quote:Ja inderdaad, niet links moet toch wel rechts zijn...
Op maandag 17 december 2001 21:17 schreef SanderThomas het volgende:[..]
idd. die andere kant deed dat ook
centrum? neej, nog wat verder de andere kant op
quote:* Leest ondertitel Refragmental *
Op maandag 17 december 2001 21:20 schreef Refragmental o.a. het volgende:Wat een onzin kramen sommigen toch uit zeg.
proest!
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 17-12-2001 21:22]
quote:Dat zeg ik niet, maar er werd daar wel degelijk rechts geluld. En meteen omdat ik zeg dat al dat rechts BS is, word ik meteen door weet-ik-et-wie-allemaal linkse fatsoensrakker genoemd. Ik ben gewoon realist, klaar.
Op maandag 17 december 2001 21:20 schreef Refragmental het volgende:[..]
Ja inderdaad, niet links moet toch wel rechts zijn...
![]()
Wat een onzin kramen sommigen toch uit zeg.
Slotje is naar mijn mening verstandiger.
quote:Mijn ondertitel heb ik al eens in een andere topic uitgelegd.
Op maandag 17 december 2001 21:22 schreef calvobbes het volgende:[..]
* Leest ondertitel Refragmental *
proest!
quote:Als je echt realist bent besef je ook wel dat buitenlanders een ietwat criminelere aanleg hebben dan autochtonen.
Op maandag 17 december 2001 21:22 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Dat zeg ik niet, maar er werd daar wel degelijk rechts geluld. En meteen omdat ik zeg dat al dat rechts BS is, word ik meteen door weet-ik-et-wie-allemaal linkse fatsoensrakker genoemd. Ik ben gewoon realist, klaar.
Zoals ik al zei, niet links moet toch wel rechts zijn.
quote:Welke dan, effe graag quoten!
Op maandag 17 december 2001 21:26 schreef Refragmental het volgende:Ik heb wel eens posts van je gelezen waarvan ik dacht...
"Heeft die gast nu een positief of negatief IQ."
Is dat trouwens een eigenschap van LN aanhangers Zo gauw iemand duidelijk maakt dat die niet voor LN is hem/haar voor o.a. dom uitmaken
quote:Ik weet jou exacte woorden niet, maar het verschil zit em in de manier van formuleren. De toon van "goh het zou weer es niet een buitenlander zijn" bevalt me niet.
Op maandag 17 december 2001 21:29 schreef Refragmental het volgende:[..]
Als je echt realist bent besef je ook wel dat buitenlanders een ietwat criminelere aanleg hebben dan autochtonen.
Ikzelf ben ook een realist, maar wordt vaak uitgescholden voor extreemrechtse weetikveelwat.Zoals ik al zei, niet links moet toch wel rechts zijn.
Er wordt zelfs regelmatig gezegd, dat alle allochtonen harder aangepakt moeten worden, omdat daar meer criminelen zijn. Ik zeg pak de criminele allochtoon harder aan, maar stop te suggereren dat criminaliteit alleen onder allochtonen voorkwam.
Wat criminele allochtonen betreft ben ik het met een groot aantal anderen eens: stuur maar weg, ze hebben hun kans gekregen en verprutst.
Ik zeg hierbij niet dat jij dit zo zei, maar naar mijn mening wordt er teveel op die manier geredeneerd.
quote:Huh???
Op maandag 17 december 2001 21:30 schreef calvobbes het volgende:[..]
Is dat trouwens een eigenschap van LN aanhangersZo gauw iemand duidelijk maakt dat die niet voor LN is hem/haar voor o.a. dom uitmaken
quote:Blijkbaar had je dus niet begrepen dat het een vraag was! Maar ja, schelden is veel makkelijker he!
Op maandag 17 december 2001 21:34 schreef Refragmental het volgende:Huh???
Wat is dat voor een onzin?
Generaliseren is toch een kunst he
quote:Wat betreft die criminelen ben ik het 100% met je eens.
Op maandag 17 december 2001 21:34 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Ik weet jou exacte woorden niet, maar het verschil zit em in de manier van formuleren. De toon van "goh het zou weer es niet een buitenlander zijn" bevalt me niet.
Er wordt zelfs regelmatig gezegd, dat alle allochtonen harder aangepakt moeten worden, omdat daar meer criminelen zijn. Ik zeg pak de criminele allochtoon harder aan, maar stop te suggereren dat criminaliteit alleen onder allochtonen voorkwam.
Wat criminele allochtonen betreft ben ik het met een groot aantal anderen eens: stuur maar weg, ze hebben hun kans gekregen en verprutst.
Ik zeg hierbij niet dat jij dit zo zei, maar naar mijn mening wordt er teveel op die manier geredeneerd.
Ook dat formuleren is ook soms ongelukkig gedaan door sommigen, maarja wat wil je, fouten maken is menselijk.
Vaak bedoel ik ook iets met een bepaalde stukje tekst maar wordt het heel anders opgevat
quote:Kijk, als je nou had gezegd; het is gewoon een feit dat een groter gedeelte van de allochtone bevolking voor criminele activiteiten is bestraft, dan had ik daar gedeeltelijk vrede mee gehad. Gedeeltelijk, omdat ik die cijfers niet heb gezien.
Op maandag 17 december 2001 21:29 schreef Refragmental het volgende:[..]
Als je echt realist bent besef je ook wel dat buitenlanders een ietwat criminelere aanleg hebben dan autochtonen.
Ikzelf ben ook een realist, maar wordt vaak uitgescholden voor extreemrechtse weetikveelwat.Zoals ik al zei, niet links moet toch wel rechts zijn.
We kunnen niet een normale discussie voeren. We willen allemaal gelijk hebben en als dat niet lukt gaan we elkaar aanvallen.
Dus daarom zet ik er een slotje op.
Snappie?
quote:Wie begon er hier ook alweer op de man af te spelen?!?
Op maandag 17 december 2001 21:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
Blijkbaar had je dus niet begrepen dat het een vraag was! Maar ja, schelden is veel makkelijker he!
Als je niet fatsoonlijk een discussie kunt voeren moet je weg blijven. door mensen zoals jij gaan dit soort topic vaak en snel de afgrond in...
maar dat maakt je/jullie schijnbaar niks uit, omdat dat is wat je/jullie willen.
Dus ik verzoek je nu, gedraag je en speel niet zo dom op de man af, of ga weg en kom niet meer terug tenzij je iets in te brengen hebt.
quote:Yep
Op maandag 17 december 2001 21:40 schreef Ellen het volgende:
Kijk en dat bedoel ik nou!We kunnen niet een normale discussie voeren. We willen allemaal gelijk hebben en als dat niet lukt gaan we elkaar aanvallen.
Dus daarom zet ik er een slotje op.
Snappie?
quote:Helaas gaat dit topic op slot maar kun je vertellen waar ik begon met schelden
Op maandag 17 december 2001 21:42 schreef Refragmental het volgende:[..]
Wie begon er hier ook alweer op de man af te spelen?!?
Als je niet fatsoonlijk een discussie kunt voeren moet je weg blijven. door mensen zoals jij gaan dit soort topic vaak en snel de afgrond in...
maar dat maakt je/jullie schijnbaar niks uit, omdat dat is wat je/jullie willen.Dus ik verzoek je nu, gedraag je en speel niet zo dom op de man af, of ga weg en kom niet meer terug tenzij je iets in te brengen hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 17-12-2001 21:44]
quote:Damn daar heb je me inderdaad te pakken, want dat is dus absoluut niet wat ik bedoel
Op maandag 17 december 2001 21:39 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Kijk, als je nou had gezegd; het is gewoon een feit dat een groter gedeelte van de allochtone bevolking voor criminele activiteiten is bestraft, dan had ik daar gedeeltelijk vrede mee gehad. Gedeeltelijk, omdat ik die cijfers niet heb gezien.
Maar wat jij zegt, is dat allochtonen c.q. buitenlanders (dat zijn er meer) een criminelere aanleg hebben. Met andere woorden; ze zijn slechtere mensen. En dat zijn dingen waar bij mij de gedachten uitgaan naar een tijd waar in de trein nog wel op tijd kwamen.
Het is me niet om een discussie aan te gaan over autochtonen maar ik wil slechts aangeven dat je ook met de beste bedoelingen nog wel eens een verkeerde woordkeuze kunt hebben.
quote:Mischien is het verstandiger eerst een kopje relaxing-thee te nemen alvorens in een paniekaanval te vervallen en topics waar uberhaubt het woord "getint" in voorkomt maar weer op slot te gooien. Dit is niet de eerste keer dat dit mij opvalt sinds jij mod bent van dat forum:
Op maandag 17 december 2001 21:26 schreef Ellen het volgende:
Hoe denk je dat een topic eruit ziet als ik daar in ga zitten editten?Slotje is naar mijn mening verstandiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |