quote:CORRECTIE
Op woensdag 12 december 2001 22:43 schreef weyden het volgende:
Ga naar [url="http://www.bb3.nu.COO"]www.bb3.nu.
COO[/url]S IS BOOS!!!Bij 11dec kun je stukje van Coos en Pascal horen toen ze bestraft zijn door BB. Dit schijnt niet uitgezonden te zijn. Het is van WC eend. Leuk om te horen. Sorry voor het nieuwe topic, maar ik wist niet waar ik het kon posten.
quote:Cynix 22:51 uur
Op woensdag 12 december 2001 22:43 schreef weyden het volgende:Sorry voor het nieuwe topic, maar ik wist niet waar ik het kon posten.
quote:Weet je wat nou veel leuker is, dat maakt het spelletje voor Cynix ook wat leuker, meteen een link geven naar een topic waar het dan wel in thuishoort.
Op woensdag 12 december 2001 22:46 schreef thecrook het volgende:[..]
Cynix 22:51 uur
quote:idd zo dus.
Op woensdag 12 december 2001 22:47 schreef calvobbes het volgende:
In het coos topic, of het pascal topic of Ruzies plannetje van Coos en Pascal?Cynix, 22.59 dus!
quote:idd, want anders is het wel heel erg gemeen om zomaar SLOTJE of zo te roepen
Op woensdag 12 december 2001 22:48 schreef Uiruru het volgende:idd zo dus.
quote:Oké....strak plan!
Op woensdag 12 december 2001 22:48 schreef Uiruru het volgende:Weet je wat nou veel leuker is, dat maakt het spelletje voor Cynix ook wat leuker, meteen een link geven naar een topic waar het dan wel in thuishoort.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 12-12-2001 22:54]
quote:Ja maar op die site is het dus te horen hoe coos uit zijn dak gaat met media-player. Luisteren dus. En nu wil ik ook eens mijn eigen topic en geen slotje.
Op woensdag 12 december 2001 22:48 schreef Uiruru het volgende:[..]
idd zo dus.
quote:Je eigen topic is helemaal niet leuk man. Bah eigen topics zijn vervelend.
Op woensdag 12 december 2001 22:54 schreef weyden het volgende:[..]
Ja maar op die site is het dus te horen hoe coos uit zijn dak gaat met media-player. Luisteren dus. En nu wil ik ook eens mijn eigen topic en geen slotje.
quote:Nou vooruit, mogen wij dan gaan slowchatten hier, raakt het ook nog een beetje vol
Op woensdag 12 december 2001 22:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het zo sneu om het 5e topic van weyden nu ook weer meteen op slot te gooien. Zullen we 't één nachtje laten staan?
quote:Dank je Cynix, ik voel me vereerd! YYYYYYYYYYeessssssssss. Toppertje.........
Ik vind het zo sneu om het 5e topic van weyden nu ook weer meteen op slot te gooien. Zullen we 't één nachtje laten staan?
quote:Was trouwens ook nog spam!
Op woensdag 12 december 2001 22:54 schreef weyden het volgende:Ja maar op die site is het dus te horen hoe coos uit zijn dak gaat met media-player. Luisteren dus. En nu wil ik ook eens mijn eigen topic en geen slotje.
quote:Goh, ik wist niet niet je ging ijlen van de griep!
quote:Waarom denk je dat ik de deeplink meteen erbij zette.
Op woensdag 12 december 2001 22:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Was trouwens ook nog spam!
quote:Jaloers female hunter. Heb ook de griep. Beterschap
Op woensdag 12 december 2001 22:56 schreef femalehunter het volgende:[..]
Goh, ik wist niet niet je ging ijlen van de griep!
quote:
Op woensdag 12 december 2001 22:55 schreef cptmarco het volgende:
Cynix donderdag 10.12
mag hij eerst nog effe uitslapen...
Cynix donderdag 13/12 9:46 uur
quote:Ja idd, hoe gaat ie???
Op woensdag 12 december 2001 23:03 schreef calvobbes het volgende:
Toch wel aardig van Cynix dat die het niet meteen op slot gooit, kunnen wij hier nog even slowchatten
quote:zal wel door de griep komen, hij staat natuurlijk stijf van de asprines
Op woensdag 12 december 2001 23:03 schreef calvobbes het volgende:
Toch wel aardig van Cynix dat die het niet meteen op slot gooit, kunnen wij hier nog even slowchatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |