en ik heb em maar gestart omdat ik nu niet kan slapen... dus ik ga maar beginnen met mijn gepieker uitten
mijn ex wil me nog en ik wil haar nog, maar het kan niet want ze is bang dat een relatie niet zo lang gaat duren en dat ze me dan pijn gaat doen alsof het niet veel meer pijn doet om te weten dat ze me wil maar dat het niet kan... AAARGH
nouja ik moet haar maar uit me gedachten zetten denk ik... dit schiet niet op (gaat al maanden zo... )
zow dat wilde ik ff kwijt
...Ik heb ruzie met m'n ex...ik vraag me af of ik nog iemand anders zo lief als haar kan vinden.
zoals dat ze niet wil praten met me en dat ik da het ergst vind van allemaal
als ze nou gewoon zou praten zou dat niet zo erg zyn weet je maar ze wil niks zeggen
quote:*mee instemt*
Op woensdag 12 december 2001 05:49 schreef HighLander het volgende:
och nog leuker is het als je ex zichzelf allemaal leugens betreffende jouw heeft aangepraat.
En verder houd ik in dit topic me bek maar....
Heb geen zin om 100 A4tjes te moeten samenvatten.
quote:Verdomme, dat heb ik ook. Ze wou het eigenlijk niet uitmaken maar wou ook niet gebonden zijn. Wat is er nou zo moeilijk aan, als je van elkaar houdt ga je toch voor elkaar.
mijn ex wil me nog en ik wil haar nog, maar het kan niet want ze is bang dat een relatie niet zo lang gaat duren en dat ze me dan pijn gaat doen alsof het niet veel meer pijn doet om te weten dat ze me wil maar dat het niet kan... AAARGH
quote:das de eerste keer dat iemand m'n advies opvolgt Aragorn
Op woensdag 12 december 2001 03:49 schreef aragorntje het volgende:
zie 's avpnds piekeren en tegen mijzelf praten
een goed idee van M_THE_MAN: een topic waar je je gepieker kwijt kunt als je niet kunt slapen) bij deze dus
quote:Damn ik zit ook in hetzelfde schuitje ..
Op woensdag 12 december 2001 16:35 schreef erikh het volgende:[..]
Verdomme, dat heb ik ook. Ze wou het eigenlijk niet uitmaken maar wou ook niet gebonden zijn. Wat is er nou zo moeilijk aan, als je van elkaar houdt ga je toch voor elkaar.
Zullen wij dan degene zijn die ware liefde hebben ontdekt?
Zal ware liefde dan toch te gevaarlijk zijn.. zo gevaarlijk dat het niet samengaat.. of komt het door de maatschappij waar we in leven.
Het oordeel is altijd vrij zijn.. het komt denk ik door onze leeftijd.
Als we nu ja zeggen weten we dat we eeuwig van elkaar zullen houden.. maar je wilt je tiener-jaren nog wel de vrijheid en blijheid proeven..
Het is zo tragisch maar oh zo mooi..
En maar blijven hopen, elke dag weer.
en dat je een knipperlicht relatie met je ex hebt komt wel vaker voor. ik heb zelf niet echt ervaring op dat gebied, maar het lijkt mij het beste om er goed bij stil te staan waarom jullie uit elkaar zijn gegaan... dat zal wel niet zo zijn omdat jullie het nou zou ontzettend leuk hadden samen, of wel?
quote:Heb toevaliig nu ff zin dat uit de doeken te doen.
Op donderdag 13 december 2001 03:11 schreef M_THE_MAN het volgende:
ja, misschien zijn we nog gewoon te jong voor de ware liefde. maar het gezegde luid ook: liefde kent toch geen grenzen, dus ook geen leeftijd grenzen.en dat je een knipperlicht relatie met je ex hebt komt wel vaker voor. ik heb zelf niet echt ervaring op dat gebied, maar het lijkt mij het beste om er goed bij stil te staan waarom jullie uit elkaar zijn gegaan... dat zal wel niet zo zijn omdat jullie het nou zou ontzettend leuk hadden samen, of wel?
Maar ik ben nu al 2 weken 100% 'schoon' en zie de complete fout dus helemala in, en lastst gingen we dus weer 's wat ergens drinken (ik en me ex).
Nou, dan ziet ze de cybertim waar ze ooit verliefd op was geworden weer terug, De gesprekken die we toen hadden, de gedachtes die ik toen uitwisselde. Dus conclusie: ze zatd aar met een big smile weg te zwijmelen, en ik maar kijke in die grote glimmende oogjes.
We hadden elkaar daar wel terplekke kapot kunnen n**ke!
Probleem is echter dat ik natuurlijk altijd kan terug vallen, en zolang (dat weet ik van mezelf zij nog niet) ik voor haar moet 'vechten' om terug te winnen door weer zo als vroeger te zijn (zoals ik het ook het prettigst vind btw, ik doe het niet alleen voor haar, maar in het begin wel) heb ik dus een doel. (Nja beetje vaag verhaal iig).
Ik had het iig http://www.lollie.com/romance6.html hier vandaan.
Maar als ze me nu terug wil weet ik wel zeker dat ik in de relatie mijn complete jaloezie kwijt ben en iig VEEL meer vertrouwen in haar heb, aangezien ze me zelfs BUITEN de relatie om nog deels trouw is..
Maar wil ze me wel terug maar doet ze dat niet, heb ik r ook vrede mee, want meisjes zijn niet vies van me, een nieuwe zal wel niet zo lang op zich laten wachten, hopelijk kan zij dar mee leven.
verhaal wordt alweer te lang zie ik;)
quote:Wauw, mijn verhaal. Ze is alleen nog nooit mijn vriendin geweest, maar voor de rest zijn er genoeg vonken om de wereld in vuur en vlam te zetten
Op woensdag 12 december 2001 20:54 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
Damn ik zit ook in hetzelfde schuitje ..
Als ik der dan weer's mee uiteten neem VLIEGEN de vonken alle kanten op, maar we kunnen het er gewoon niet op wagen..Zullen wij dan degene zijn die ware liefde hebben ontdekt?
Zal ware liefde dan toch te gevaarlijk zijn.. zo gevaarlijk dat het niet samengaat.. of komt het door de maatschappij waar we in leven.Het oordeel is altijd vrij zijn.. het komt denk ik door onze leeftijd.
Als we nu ja zeggen weten we dat we eeuwig van elkaar zullen houden.. maar je wilt je tiener-jaren nog wel de vrijheid en blijheid proeven..Het is zo tragisch maar oh zo mooi..
En maar blijven hopen, elke dag weer.
k heb een tijdje gelee in <a href="http://forum.fok.nl/showtopic.php/80986/1/25" target=\"_blank\">Verliefd! en zij ook... op een ander</a> al verteld wat r toen gaande was
sindsdien s r niet echt veel veranderd, maar t blijft allemaal doorgaan... ze blijft contact zoeken met mij, zijn toen al samen een keertje de stad in geweest, en afgelopen week ben k r een middag geweest, was heel gezellig enzo... ook irl geen verandering, we zien elkaar niet veel op school, af en toe in de gang tijdens leswisselingen enzo, dan glimlacht ze weer zo mooi naar me
ze was toen verliefd op een ander... k weet sowieso dat r niks gaat gebeuren, ze is nogal onzeker en verlegen dus van haar kant komt r niks... toen al zei een vriend die haar goed kent dat we zo verrekte goed bij elkaar zouden passen en dat k met r om moest blijven omgaan, met de tijd zou t best kunnen veranderen...
en wat doe k nu... ben weer bezig zoals eerst, blijf hopen en fantaseren over ons samen in de toekomst, terwijl k weet dat k zo fout zou kunnen zitten, dat k mn hart open geef om verscheurd te worden...
maar toch, k weet t niet.. der is iets... ze heeft me afgewezen, en toch... der blijft wat hangen... ze blijf contact zoeken en k kan maar geen negatieve dingen aan der ontdekken... ze lijkt zo perfect.. en k begin nou weer helemaal gek van der te worden... oh god laat t asjeblieft een x goed gaan nu...
dat moest k ff kwijt... ben lichtelijk onder invloed dus geen commentaar op spelling een weetikveelwat
truste
W
[Dit bericht is gewijzigd door WouterFB op 15-12-2001 01:17]
quote:tja, je wilt hebben wat je niet krijgen kunt. en ze zal ook wel perfect lijken, maar bedenk wel: als zij te mooi is om waar te zijn, dan is dat waarschijnlijk ook zo. er zijn genoeg andere meiden op de wereld, dus waarom zou je je tijd verspillen aan een meid die jou toch niet wil?
Op zaterdag 15 december 2001 01:10 schreef WouterFB het volgende:
k ga ook maar weer s wat gedachten spuien...k heb een tijdje gelee in <a href="http://forum.fok.nl/showtopic.php/80986/1/25" target=\"_blank\">Verliefd! en zij ook... op een ander</a> al verteld wat r toen gaande was
sindsdien s r niet echt veel veranderd, maar t blijft allemaal doorgaan... ze blijft contact zoeken met mij, zijn toen al samen een keertje de stad in geweest, en afgelopen week ben k r een middag geweest, was heel gezellig enzo... ook irl geen verandering, we zien elkaar niet veel op school, af en toe in de gang tijdens leswisselingen enzo, dan glimlacht ze weer zo mooi naar meze was toen verliefd op een ander... k weet sowieso dat r niks gaat gebeuren, ze is nogal onzeker en verlegen dus van haar kant komt r niks... toen al zei een vriend die haar goed kent dat we zo verrekte goed bij elkaar zouden passen en dat k met r om moest blijven omgaan, met de tijd zou t best kunnen veranderen...
en wat doe k nu... ben weer bezig zoals eerst, blijf hopen en fantaseren over ons samen in de toekomst, terwijl k weet dat k zo fout zou kunnen zitten, dat k mn hart open geef om verscheurd te worden...
maar toch, k weet t niet.. der is iets... ze heeft me afgewezen, en toch... der blijft wat hangen... ze blijf contact zoeken en k kan maar geen negatieve dingen aan der ontdekken... ze lijkt zo perfect.. en k begin nou weer helemaal gek van der te worden... oh god laat t asjeblieft een x goed gaan nu...dat moest k ff kwijt... ben lichtelijk onder invloed dus geen commentaar op spelling een weetikveelwat
truste
W
Dit is verdomme al de 3e avond dat ik niet in slaap kan komen........
Wordt er onderhand schijtziek van. Ik moet verdomme om 7 uur weer op om naar school te gaan.
Zit ik morgen met zo,n maandagochtendhoofd in de schoolbanken.......
quote:Op een zondag/zaterdag? 'maandagochtend' in de schoolbanken ?
Op zaterdag 15 december 2001 02:33 schreef Zit ik morgen met zo,n maandagochtendhoofd in de schoolbanken.......
quote:Gisteren op een feessie vonkte het eigenlijk letterlijk en figuurlijk hehehe, we trakteerden mekaar op twee stroomstoten!
Op vrijdag 14 december 2001 14:20 schreef M_THE_MAN het volgende:
de vonken spatten er vanaf hiero in de Insomnia Bar (toch de laatste plaats waar je het zou verwachten?)
quote:wow! hoe is dat gebeurd dan?
Op zaterdag 15 december 2001 11:52 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Gisteren op een feessie vonkte het eigenlijk letterlijk en figuurlijk hehehe, we trakteerden mekaar op twee stroomstoten!
quote:Toen we mekaar aanraakten uiteraard
Op zaterdag 15 december 2001 13:57 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
wow! hoe is dat gebeurd dan?
Nu heb ik in levende lijve het "de spanning is te snijden" idee ondervonden.
maar die vonken zullen wel toeval geweest zijn, maar was wel een leuk toeval hehe
quote:heb ik ook een beetje. minder dan vroeger gelukkig. maar wat ik vanavond mee heb gemaakt!
Op zaterdag 15 december 2001 23:04 schreef NaRRaToR het volgende:
ik zit ook maar weer eens te piekeren waarom ik nou Gvd (sorry dat ik scheld) niet de moed heb om dat ene leuke meisje van het sporten nou een keer mee uit te vragen. ik kan altijd wel leuk met haar kletsen en heb het alt wel gezellig maar ik kan het gewoon niet snappen wrom ik het niet durf. zou het komen omdat er zoveel dames zijn op de sport ( ff voor de duidelijkheid ik doe kunstschaatsen dus er zijn veel meiden aanwezig daar )of gewoon omdat ik een gigantische scheitluis ben. ik weet het niet ik wil het gewoon zoo graag maar ik durf gewoon niet KUTzooi
ik had er dus op gerekend dat de meid die ik leuk vind er vanavond zou zijn, dus ik had al allemaal in m'n hoofd wat ik tegen haar wou zegen enzo...maar ze was er dus niet.
nou ja, was wel een leuke avond en ik heb nog een tijdje met een ander meisje staan kletsen. ik vond haar wel leuk en ben ook samen met haar en haar vriendin en nog een andere gast mee naar huis gereeen. en op een gegeven moment namen we afscheid en ik gaf haar 3 kussen op de wang. staat mijn vriend en haar vriendin mij aan te staren en wanneer ik naar dat meisje keek, zag ik dat zij me ook al aan stond te kijken op...nou ja DIE manier. ze verwachte alle drie dus dat ik verder zou gaan...maar ik ging niet verder. ik vond haar echt leuk en ik had haar gewoon kunnen zoenen, maar ik deed het niet! waarom niet? geen idee! en nou voel ik me dus klote, omdat
a. ik in iedergeval voor volgende week moet kiezen wie van de twee ik wil (het meisje van vanavond of die andere)
b. omdat ik haar niet heb gezoend en daar heb ik nu toch wel spijt van...maar die andere meid is ook zo leuk...ARRRGH!
ok, dat was een lang en niet te volgen verhaal (heb ook wel een paar biertjes op, daar zal het wel aan liggen ) maar het moest er ff uit, anders kan ik zo helemaaaal niet meer slapen.
vanochtend weer wezen trainen, en ik snap het echt niet het is ook niet eens duidelijk of ze een vriend heeft en da ff vragen is ook weer zoiets. echt vrouwen.. wrom zijn ze soms zo vaag
* NaRRaToR kan zicheigen wel iets aandoen omdat ik het gewoon niet durf
quote:yep, maar wie moet ik nu kiezen? hoe kan ik nou ooit een keuze maken tussen twee meiden die ik alle twee leuk vind?
Op zondag 16 december 2001 12:20 schreef NaRRaToR het volgende:
jah das ook iets lastigs, mjah je zal wel een keuze moeten maken je kan ze niet allebei hebben![]()
quote:of ze een vriend heeft of niet kun je beter vragen aan andere mensen die haar kennen, dat scheeld ook weer de last om het zelf aan haar te vragen.
[b]vanochtend weer wezen trainen, en ik snap het echt niet het is ook niet eens duidelijk of ze een vriend heeft en da ff vragen is ook weer zoiets. echt vrouwen.. wrom zijn ze soms zo vaag* NaRRaToR kan zicheigen wel iets aandoen omdat ik het gewoon niet durf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |