Ik een horloge van 1000,-- (Seiko kinetic - jul. 2001)
duurdste? 214.768,- ... huisje...
quote:Euh dus als ik het goed begrijp was de aanschaf van je huisje 'onzin'?
Op zondag 09 december 2001 02:38 schreef Macconner het volgende:
'onzin' is mening gevoelig...Ik een horloge van 1000,-- (Seiko kinetic - jul. 2001)
Hmmm nu ik. Tsja, ik kan niks bedenken. Als ik iets duurs wil aanschaffen denk ik daar meestal goed en lang over na, om te voorkomen dat ik er later spijt van krijg.
quote:Duurste onzin uitgave, was een motor van F19000.-
'onzin' is mening gevoelig...Ik een horloge van 1000,-- (Seiko kinetic - jul. 2001)
quote:Hehehe, de mijne was maar fl. 995,--
Ik een horloge van 1000,-- (Seiko kinetic - jul. 2001)
Verder heb ik nooit zoveel grote aankopen gedaan... zo hou ik geld over om lekker van uit eten te gaan
Wat ik zelf echt een onzin-aankoop vind is een kruik voor in bad (ja je leest het goed). Deze kruik is geïsoleerd en zorgt ervoor dat het water de juiste temperatuur behoudt. Andere mensen zouden gewoon de warme kraan nog even opendraaien maar dat vergeet ik wanneer ik lig te lezen. Maar eigenlijk is het natuurlijk belachelijk.
Liefs,
Helga
quote:Ja, ik lees het goed: een kruik voor in bAd.
Op zondag 09 december 2001 04:02 schreef Helga het volgende:
..
Wat ik zelf echt een onzin-aankoop vind is een kruik voor in bad (ja je leest het goed). Deze kruik is geïsoleerd en zorgt ervoor dat het water de juiste temperatuur behoudt. Andere mensen zouden gewoon de warme kraan nog even opendraaien maar dat vergeet ik wanneer ik lig te lezen. Maar eigenlijk is het natuurlijk belachelijk.Liefs,
Helga
quote:Nou nee, PEPERduur!
Op zondag 09 december 2001 04:15 schreef sooty het volgende:[..]
Ja, ik lees het goed: een kruik voor in bAd.
Geloof er niks van; was een aanbieding zeker
quote:Verklaart alles
Op zondag 09 december 2001 04:17 schreef Helga het volgende:[..]
Nou nee, PEPERduur!
quote:Pech, vogel !
Op zondag 09 december 2001 05:05 schreef Skull-splitter het volgende:
130 piek voor een predator schedel
- Scates van 600 piek (3x gebruikt)
- Internet + telefoon via de kabel (ben > 6 maanden niet thuis)
- Doorlopende reisverzekering (in 10 jaar tijd nog nooit iets geclaimd)
- Ik heb een kast vol met nooit gedragen kleding
Achteraf is 'ie soms toch wel handig. Bij de fotozaken (waar ik ze anders zou laten ontwikkelen) hoeven ze echt niet te weten hoe mijn slaapkamer er van binnen uit ziet, of zo.
quote:Hey postinggirl kan je wat meer vertellen over dat ding of weet je een site waar ik meer kan lezen, ik ben nl. zelf dol op allerhande cameraatjes die ik a la minute te voorschijn kan toveren om er plaatjes mee te maken, ik vind 70 gulden niet zo duur maar ik vraag me af of het hetzelfde is als het polaroid systeem daarvan zijn nl de films (foto's) wel erg duur, 30 gulden voor 10 stuks en ze zijn er mee gestopt.
Op zondag 09 december 2001 10:51 schreef postinggirl het volgende:
Het valt mee bij mij. Ik winkel graag, maar heel erg bewust. Het duurste was mijn I-zone-cameraatje van f 70,- . Zo'n polaroid-cameraatje waar je van die piepkleine fotootjes mee kan maken. Beetje knullige, onduidelijke fotootjes komen eruit.Achteraf is 'ie soms toch wel handig. Bij de fotozaken (waar ik ze anders zou laten ontwikkelen) hoeven ze echt niet te weten hoe mijn slaapkamer er van binnen uit ziet, of zo.
Lijkt me leuk om erbij te hebben
1.5 jaar geleden en maar liefst 20x gebruikt
skaten deed ik vroeger nog wel met m'n roces wat streeten, maar van dat afstand rijden is toch niks gekomen
ze staan nu ook eindelijk in de vondst, alleen heb ik nog geen reactie gehad
Duurste tot nu toe, ons eigen app. Prijs?
quote:Nee hoor, heb hem hier liggen
Op zondag 09 december 2001 05:11 schreef sooty het volgende:[..]
Pech, vogel !
Zijn net uitverkocht
quote:Kadootjes vind ik geen onzin hoor
Op zondag 09 december 2001 17:18 schreef starghost het volgende:
Ik koop meestal ook heel doelbewust, behalve als het om cadeautjes gaat!
maar ja...
Enige waar ik spijt van heb is me webcam, gebruik hem bijna nooit en moest hem perse hebben toen (Fl. 150 ofzo).
Ook zonde is mijn nieuwe telefoon abo van 6 uur, met Siemens S35. Kheb hem nu 3 maanden ofzo maar helaas niet meer nodig (geen vriendin meer) dus gebruik misschien 1 uur per maand nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |