discotheek/concertzaal
bar
patat-tent
meer details komen nog
we moeten het ook nog helemaal opbouwen en plekkie zoeken zodat er niemand verder last van heeft
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 05-12-2001 19:58]
Dit raad ik u zelfs af.
U bent gewaarschuwd, eventuele rampzalige gevolgen zijn niet op mij te verhalen.
of propper
Zijn er mensen ide daar bezwaar tegen hebben?
Hee gezellie ..
* Hij ziet het bord dat aangeeft dat er een uitgaanscentrum komt, er liggen formulieren waarmee hij aan kan geven dat hij geen bezwaar heeft. snel vult hij in.
Geen bezwaar
* Daarna stelt hij zich voor
Hallo ik ben Simon en ben Ex-luitenant van de RoboTech. ik heet jullie welkom als buurman zijnde.
* Daarna gaat hij terug naar het vrijetijdscentrum en naar Mevr. Faat
quote:We kunnen nog wel iemand gebruiken idd die de boel een beetje wil aankleden met bijv. wat kustobjectjes.. Likje verfhier of daar... etc
Op woensdag 05 december 2001 21:08 schreef rebel_girl het volgende:
* rebel_girl ziet de aankondiging van een uitgaanscentrum is meteen door het dolle heen.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eindelijk nachten lang feesten!!!
hee hebben jullie nog behoefte aan een of twee mooie muurschilderingen???
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 05-12-2001 21:37]
Schiet het al een beetje op? Jammer genoeg kan ik niet helpen, ik heb een halve muur op te bouwen en nog wat machines/kasten eruit te sodemieteren. Ik wou eigenlijk alleen weten hoe het was met jullie.
veel troep weggegooit. durfde alleen niet die grot in waar rickmans over vertelde.
nou alles is opgeruimt. we kunnen weer gaan opbouwen
* rickmans heeft trouwens nu al trek in het ijs
* rickmans gooit voor straf een stofwolkje richting miss_bleu
ik vrees dat het nu mis gaat of we moeten heel snel aan de slag....
laten we maar gewoon hier beginnen
* miss_bleu begint alvast met het slopen van een aantal houten dingen
Wat is hier aan de hand
* Grote wolken komen naar buiten gevlogen en Orthello denk meteen het ergste. Hij ziet rickmans, pleurt de emmer over hem leeg en roept in paniek:
Hij haalt snel een emmer water en rent naar binnen.
Kom kom... hier is de uitgang, laag bij de grond blijven en houd wat voor je mond zodat je geen rook binnen krijgt.
Zijn er nog anderen binnen????
shit tis valentijn denkt rickmans even snel nog iets ophalen uit de woonark van rickmans en miss_bleu
Naja ik zet alvast het valentijnsdinertje klaar kunnen we zodadelijk beginnen met een romantisch dinertje op Valentijnsdag
*struikel*
huh wat is dat nou weer... ahhh wat lief
Rickmans waar ben je?
ahhhhhhhhhhhhhhhhhh wat is dat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |