abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2377416
Van de streams:
quote:
Kelly: mensen stem op Ed (dit roept ze in de camera, omdat Diane dat ook deed).
Kelly: GJ is ook een schat, ik ben ook geen lieverdje (ze praat weer met een jankstem, maar oh wonder, er komen geen tranen, dus gaat ze weer verder in haar normale kraaienmode)/
Kelly: ik ben 21, nog een snotneus. Hij is een volwassen vent, dan denk ik kom op, show your balls. Diane: liever niet, laat hem zijn zwembroek maar aan houden.

Kelly heeft het echt voorelkaar met al die aandacht en mede sympathisanten...

Getver...
Zo te zien is ze al uren bezig met een anti-GJ campagne, zowel tegen de mede-bewoners als om middels de camera de bellers te beïnvloeden.

En de reden???

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_2377428
Tijd voor een vrief aan Hummie.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  dinsdag 4 december 2001 @ 19:50:12 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2377436
Nou hoor stoute Kelly hoe durft ze.
  dinsdag 4 december 2001 @ 19:51:51 #4
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2377456
Komen ze weer aan Gert?!! Hoe durven ze! Arme, arme Gert..
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2377466
Goed zo Kelly, ook die is haar eigen graf aan het graven.
  dinsdag 4 december 2001 @ 19:53:34 #6
7054 Beertje
Niets is wat het lijkt....
pi_2377473
Kel heeft een dikke pik nodig, die heeft GJ niet.
Andries wel....maar die zit aan de andere kant!
De WARE reden, tja volgens mij is GJ iets te soft?
niet aaien!
pi_2377484
Hier een reden van Kelly:
quote:
alsof BB niet ziet dat ik hem niet leuk vind...
en deze:

quote:
Kelly: ik kan niet met hem zijn, zoals met jullie, ik kan dat niet, vanaf het begin al niet, het is allemaal bij elkaar te veel, ik mag hem gewoon... nee, ik vind hem niet leuk. [..]

Kelly: whoeeahhhhh, dan denk ik: godverdomme

dinsdag 4 december 2001 @ 19:55:51 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2377493
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 19:53 schreef Beertje het volgende:
Kel heeft een dikke pik nodig, die heeft GJ niet.
Andries wel....maar die zit aan de andere kant!
De WARE reden, tja volgens mij is GJ iets te soft?
Tja en als die pik dan ook nog soft is dan komt die er bij Kel natuurlijk ook nooit in

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 04-12-2001 20:01]

dinsdag 4 december 2001 @ 19:56:12 #9
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2377498
Kelly vind Gert gewoon irritant! En dat vind ze niet alleen in het huis, alleen heeft zij de pech dat Gert haar voortdurend heeft proberen te claimen. Krijgt zij de kriebels van en dat zou ik ook krijgen. Gert is gewoon een kwal.
Your games are death
With every breath
pi_2377507
Die streamverslagen zijn idd van vanmiddag. Het was weer walgelijk om Kelly te moeten streamen. Ik denk dat we wel een irritatie-korting mogen krijgen op de codes. Maar, zoals GJ vanmiddag ook al zei: Kelly heeft haar eigen graf gegraven. Winnen zal ze zeker niet!
  dinsdag 4 december 2001 @ 19:57:45 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2377518
foutje
pi_2377552
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 19:56 schreef Rica het volgende:

Kelly vind Gert gewoon irritant! En dat vind ze niet alleen in het huis, alleen heeft zij de pech dat Gert haar voortdurend heeft proberen te claimen.

Idd voortdurend!, om gek van te worden...
laat GJ toch eens ophouden Kelly voortdurend te claimen!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 04-12-2001 20:01]

pi_2377559
Misschien dat Kelly het idee heeft dat GJ haar debilliseert of zoiets. Ze kan niet op hetzelfde niveau als Gert een discussie aangaan? Of een vent moet bij haar de nodige sex-appeal hebben om aardig te kunnen vinden? Ik zeg maar wat.
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:02:01 #14
7054 Beertje
Niets is wat het lijkt....
pi_2377571
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 19:55 schreef marky het volgende:

[..]

Tja en als die pik dan ook nog soft is dan komt die er bij Kel er natuurlijk ook nooit in

Ja Marky je hebt gelijk, maar dit betekent niet dat ik een Andries-Fan ben:)
niet aaien!
pi_2377586
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 19:56 schreef femalehunter het volgende:
Die streamverslagen zijn idd van vanmiddag. Het was weer walgelijk om Kelly te moeten streamen. Ik denk dat we wel een irritatie-korting mogen krijgen op de codes. Maar, zoals GJ vanmiddag ook al zei: Kelly heeft haar eigen graf gegraven. Winnen zal ze zeker niet!
Het zijn wel die gevoelens die ze heeft en die ze ter sprake brengt.Dat is toch niet verboden!!
GJ moet ook niet zo zeuren maar gewoon zeggen 'hou je bek' ofzo.Hij kan ook overdrijven. Kelly heeft ook haar momenten.Dat kind staat nu eenmaal stijf van de hormoon pillen.
Ik blijf Kelly en GJ toppers vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 04-12-2001 20:05]

dinsdag 4 december 2001 @ 20:03:10 #16
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2377591
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 19:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Van de streams:
[..]

Getver...
Zo te zien is ze al uren bezig met een anti-GJ campagne, zowel tegen de mede-bewoners als om middels de camera de bellers te beïnvloeden.

En de reden???

Wat een kutwijf!! Ze gaat helemaal over de Rooie als GJ NETJES VRAAGT of ie de kijkers toe mag spreken zelfs IN HET VOORDEEL van Kelly. En nu gaat ze zelf nonchalant wel in de camera`s de kijekrs oproepen om GJ eruit te stemmen. ECHT EEN BITCH!!!
Nu wordt het moeilijk voor mij. Ik weet nu niet meer of ik liever Kweillie of Poedries zie verdwijnen
....in de donkere nacht.
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:14:31 #17
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2377711
Kelly voert anti-GJ campagne?

Je bent niet goed bij je hoofd joh. Als het nou nog niet duidelijk is wat Gert verkeerd bij haar doet... Hij heeft zich in het begin aan haar vastgeklampt omdat zij de enige was die wel enigzins normaal tegen hem deed. De rest had hem al geschoten (Frenk, Diane en Andries).
Zij bekent nu dat zij de zelfde irritatie voelde maar uit beleefdheid of omdat ze het 'zielig' vond gewoon tegen hem bleef doen.
Nu is het op bij haar en komt het er allemaal uit. GJ heeft moeite om dat te accepteren en heeft haar de afgelopen week niet met rust gelaten, terwijl Kelly dat telkens heeft gezegd.
Kelly heeft de fout gemaakt om aardig tegen hem te doen, in het begin, terwijl ze liever bij Andries en Diane was gebleven.
Maar blijkbaar zie je de dingen liever zwart-wit en heb je behoefte aan een 'slechte' en een 'goede', dan dat je probeert een beetje objectief de zaak te bekijken.

Your games are death
With every breath
pi_2377829
Ik denk en verwacht, zodra Kelly genomineerd is dat ze er uit gaat. Zit ze vorige week urenlang vol te houden dat Gert zijn stem heeft verdraaid met betrekking tot Leo en Andries. Terwijl als je de beelden terug ziet het totaal nergens op slaat. En Sandy zit er maar tussen in die ziel .

Ik ben blij als ze eruit is.

pi_2377909
Kelly en Andries zijn de smaakmakers van BB.
GJ is een uitgesproken slappe hap.
Ik val in slaap als ik hem hoor praten.
Dansen kan ie ook niet, Coos wel.
GJ eruit graag en Ed er in. Dat levert meer amusement op.
Ik wil RUZIE zien!!!!! EMOTIES!!!!
hey I'm blond, what's your excuse?
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:38:50 #20
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2378034
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 20:30 schreef Lionsguy het volgende:
Kelly en Andries zijn de smaakmakers van BB.
GJ is een uitgesproken slappe hap.
Ik val in slaap als ik hem hoor praten.
Dansen kan ie ook niet, Coos wel.
GJ eruit graag en Ed er in. Dat levert meer amusement op.
Ik wil RUZIE zien!!!!! EMOTIES!!!!
Jij spreekt jezelf tegen en daar hou ik absoluut niet van! Wat heeft Gert-Jan nou momenteel met Kelly en al bijna meer dan de helft in de BB-tijd met anderen...juist ja RUZIE! En waarom vind Diane Andries nou af en toe een ouwe lul? Omdat hij soms heel vroeg en lang in zijn bed ligt!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_2378063
Hij moet wel uitslapen.
Diana sloopt hem zowat.
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:41:52 #22
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2378070
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 20:38 schreef BB-King het volgende:

[..]

Jij spreekt jezelf tegen en daar hou ik absoluut niet van! Wat heeft Gert-Jan nou momenteel met Kelly en al bijna meer dan de helft in de BB-tijd met anderen...juist ja RUZIE! En waarom vind Diane Andries nou af en toe een ouwe lul? Omdat hij soms heel vroeg en lang in zijn bed ligt!

Dat is wel zo maar Andries heeft tenminste nog gewoon sex in het huis.
pi_2378132
Mensen die veel en vaak over sex praten hebben meestal niet zo veel in werkelijkheid.
Laat Andries zich maar op zijn gitaar uitleven.
Hopelijk komen zijn piercings niet onder stroom te staan.
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:47:41 #24
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2378161
kelly weet gewoon niet zo goed wat ze wil. ze heeft een hekel aan Gert, maar nomineert Pascal aan wie ze nu zoetsappig terug mijmert.
ik ben bang dat ze als ze weer in rijk zit nog eens een plastisch chirurg bestelt voor in de verwenkamer.
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
pi_2378165
Ik wordt er zo moe van, van dat geruzie tussen GJ en Kelly. Het gaat helemaal nergens over en Kelly lult als een kip zonder kop zonder enige kennis van de gebeurtenissen. BB moet Kelly eens flink aanpakken. Mond snoeren
Altijd sprankelend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')