quote:Getver...
Kelly: mensen stem op Ed (dit roept ze in de camera, omdat Diane dat ook deed).
Kelly: GJ is ook een schat, ik ben ook geen lieverdje (ze praat weer met een jankstem, maar oh wonder, er komen geen tranen, dus gaat ze weer verder in haar normale kraaienmode)/
Kelly: ik ben 21, nog een snotneus. Hij is een volwassen vent, dan denk ik kom op, show your balls. Diane: liever niet, laat hem zijn zwembroek maar aan houden.Kelly heeft het echt voorelkaar met al die aandacht en mede sympathisanten...
En de reden???
quote:en deze:
alsof BB niet ziet dat ik hem niet leuk vind...
quote:
Kelly: ik kan niet met hem zijn, zoals met jullie, ik kan dat niet, vanaf het begin al niet, het is allemaal bij elkaar te veel, ik mag hem gewoon... nee, ik vind hem niet leuk. [..]Kelly: whoeeahhhhh, dan denk ik: godverdomme
quote:Tja en als die pik dan ook nog soft is dan komt die er bij Kel natuurlijk ook nooit in
Op dinsdag 04 december 2001 19:53 schreef Beertje het volgende:
Kel heeft een dikke pik nodig, die heeft GJ niet.
Andries wel....maar die zit aan de andere kant!
De WARE reden, tja volgens mij is GJ iets te soft?
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 04-12-2001 20:01]
quote:Idd voortdurend!, om gek van te worden...
Op dinsdag 04 december 2001 19:56 schreef Rica het volgende:Kelly vind Gert gewoon irritant! En dat vind ze niet alleen in het huis, alleen heeft zij de pech dat Gert haar voortdurend heeft proberen te claimen.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 04-12-2001 20:01]
quote:Ja Marky je hebt gelijk, maar dit betekent niet dat ik een Andries-Fan ben:)
Op dinsdag 04 december 2001 19:55 schreef marky het volgende:[..]
Tja en als die pik dan ook nog soft is dan komt die er bij Kel er natuurlijk ook nooit in
quote:Het zijn wel die gevoelens die ze heeft en die ze ter sprake brengt.Dat is toch niet verboden!!
Op dinsdag 04 december 2001 19:56 schreef femalehunter het volgende:
Die streamverslagen zijn idd van vanmiddag. Het was weer walgelijk om Kelly te moeten streamen. Ik denk dat we wel een irritatie-korting mogen krijgen op de codes. Maar, zoals GJ vanmiddag ook al zei: Kelly heeft haar eigen graf gegraven. Winnen zal ze zeker niet!
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 04-12-2001 20:05]
quote:Wat een kutwijf!! Ze gaat helemaal over de Rooie als GJ NETJES VRAAGT of ie de kijkers toe mag spreken zelfs IN HET VOORDEEL van Kelly. En nu gaat ze zelf nonchalant wel in de camera`s de kijekrs oproepen om GJ eruit te stemmen. ECHT EEN BITCH!!!
Op dinsdag 04 december 2001 19:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Van de streams:
[..]Getver...
Zo te zien is ze al uren bezig met een anti-GJ campagne, zowel tegen de mede-bewoners als om middels de camera de bellers te beïnvloeden.En de reden???
Je bent niet goed bij je hoofd joh. Als het nou nog niet duidelijk is wat Gert verkeerd bij haar doet... Hij heeft zich in het begin aan haar vastgeklampt omdat zij de enige was die wel enigzins normaal tegen hem deed. De rest had hem al geschoten (Frenk, Diane en Andries).
Zij bekent nu dat zij de zelfde irritatie voelde maar uit beleefdheid of omdat ze het 'zielig' vond gewoon tegen hem bleef doen.
Nu is het op bij haar en komt het er allemaal uit. GJ heeft moeite om dat te accepteren en heeft haar de afgelopen week niet met rust gelaten, terwijl Kelly dat telkens heeft gezegd.
Kelly heeft de fout gemaakt om aardig tegen hem te doen, in het begin, terwijl ze liever bij Andries en Diane was gebleven.
Maar blijkbaar zie je de dingen liever zwart-wit en heb je behoefte aan een 'slechte' en een 'goede', dan dat je probeert een beetje objectief de zaak te bekijken.
Ik ben blij als ze eruit is.
quote:Jij spreekt jezelf tegen en daar hou ik absoluut niet van! Wat heeft Gert-Jan nou momenteel met Kelly en al bijna meer dan de helft in de BB-tijd met anderen...juist ja RUZIE! En waarom vind Diane Andries nou af en toe een ouwe lul? Omdat hij soms heel vroeg en lang in zijn bed ligt!
Op dinsdag 04 december 2001 20:30 schreef Lionsguy het volgende:
Kelly en Andries zijn de smaakmakers van BB.
GJ is een uitgesproken slappe hap.
Ik val in slaap als ik hem hoor praten.
Dansen kan ie ook niet, Coos wel.
GJ eruit graag en Ed er in. Dat levert meer amusement op.
Ik wil RUZIE zien!!!!! EMOTIES!!!!
quote:Dat is wel zo maar Andries heeft tenminste nog gewoon sex in het huis.
Op dinsdag 04 december 2001 20:38 schreef BB-King het volgende:[..]
Jij spreekt jezelf tegen en daar hou ik absoluut niet van! Wat heeft Gert-Jan nou momenteel met Kelly en al bijna meer dan de helft in de BB-tijd met anderen...juist ja RUZIE! En waarom vind Diane Andries nou af en toe een ouwe lul? Omdat hij soms heel vroeg en lang in zijn bed ligt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |