De poll "Op wie stem je als ..."
Scanman
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 03-12-2001 16:25]
Kan toch ook gebeuren?
Overigens, dan stem ik op Diane, ik stem in alle gevallen ten nadele van Kelly.
Scanman
quote:In that case wordt het erg moeilijk
Op maandag 03 december 2001 16:23 schreef scanman01 het volgende:
De poll Kelly vs Diane is nu ook toegevoegd!Scanman
quote:Ik denk dat dit komt omdat er dit jaar mischien vooral tegen ipv voor mensen wordt gestemd. Persoonlijk heb ik nog niemand gezien waar ik voor zou stemmen, wel een heleboel waar ik tegen zou stemmen. (als ik zou stemmen) En hoewel ik gruwelijk op Kelly kan schelden is ze nog altijd leuker om te zien dan Andries en Danielle bij elkaar.
Op maandag 03 december 2001 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Het staat er toch nog niet zo slecht met Kelly voor als velen misschien dachten.... Waarschijnlijk hebben de twee anti-Kelly uitzendingen haar toch niet veel kwaad gedaan!
quote:Vind Kelly nog steeds te dom om te poepen, maar zoals ik al eerder zei, ze is iemand 'I love to hate', dus wil ik haar niet kwijt, ze zorgt voor wat emotie. Negatieve emotie weliswaar, maar emotie.
Op maandag 03 december 2001 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Het staat er toch nog niet zo slecht met Kelly voor als velen misschien dachten.... Waarschijnlijk hebben de twee anti-Kelly uitzendingen haar toch niet veel kwaad gedaan!
Wanneer is Danielle nou voor het laatst op tv geweest? Drie weken geleden? M.a.w. je ziet niks van haar want ze is zo SAAI als wat! Kelly is toch veel boeiender? Zelfs Ed zou ik nog liever in het huis houden dan dat saaie wijf
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 03-12-2001 16:28]
foutje, zie hieronder!! VVVVVVV
[edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Slipknotje op 03-12-2001 17:03]
quote:Kelly vs Danielle : Kelly weg [[op het randje...]]
Op maandag 03 december 2001 16:28 schreef la.femme.nikita het volgende:
Kelly vs Danielle: Kelly,
Kelly vs Andries: zeker Kelly,
Kelly vs Diane: Diane
Kelly versus Andries: ik gun het Andries niet, zie hoe hij nu ook weer de hele tijd slijmt.
en is ook saaier dan kelly
Kelly versus diane de gemakkelijkste Diane natuurlijk
Niet saai en zeker niet zo een egoist
quote:Ik denk dat ze het Kelly niet gunnen door haar egoistische houding.
Op maandag 03 december 2001 16:28 schreef Marble het volgende:
Ik snap écht niet dat mensen liever Kelly zien vertrekken dan Danielle.Wanneer is Danielle nou voor het laatst op tv geweest? Drie weken geleden? M.a.w. je ziet niks van haar want ze is zo SAAI als wat! Kelly is toch veel boeiender? Zelfs Ed zou ik nog liever in het huis houden dan dat saaie wijf
quote:Denk eigenlijk dat het volgende week zal gaan tussen Andries en Gert-Jan.
Op maandag 03 december 2001 17:23 schreef tekkel het volgende:
Het allerergst zijn toch Andries en Danielle!
Elke gelegenheid om die twee weg te stemmen moeten we aangrijpen!
Andere team moet dan kiezen; GJ kiest Andries
Sandy kiest Andries(2x=captain)
leo kiest ?
kelly kiest ?
Wie Leo en Kelly kiezen is niet meer belangrijk want de stemmen zijn zo wie zo 3 tegen 2 dus Andries is de lul.
Dat het ene team GJ zal nomineren is ook wel zo goed als zeker want Sandy (die 2 stemmen heeft) zal nooit op Leo stemmen en er moeten nog wel hele gekke dingen gebeuren voor ze op Kelly stemt dus wordt het GJ, Kelly zal wel met een smoes weer GJ kiezen, omdat ze geen goed gevoel bij hem heeft of zoiets.... Dus wat Leo en GJ kiezen maakt ookt niet meer uit dan.
Dus conclusie; Ik denk Andries versus Gert-jan
Eindelijk de kans om die vuile achterbakse klote Fries eruit te stemmen! Wel doen allemaal hé!!!!
Laat deze kans niet voorbijgaan...........
quote:Jawel hoor... want Leo en GJ kiezen Kelly... Dus in het geval dat Sandy wéér Kelly niet nomineert zal het 2 tegen 2 staan en moet team Andries kiezen.... Misschien willen ze niet 2 keer GJ nomineren en kiezen ze dit keer Kelly! (dat verwacht ik dan ook!)
Op maandag 03 december 2001 17:33 schreef Poorguy het volgende:
Dus wat Leo en GJ kiezen maakt ookt niet meer uit dan.
quote:Zo mag ik het horen!!!!
Op maandag 03 december 2001 17:43 schreef Caresse het volgende:
KELLY....tegenover wie ze ook komt te staan,heb het helemaal gehad met haar kuren en nukken,ze mag ervan mij uit........
Kelly vs Andries: Zelfde als hierboven, Andries is nou ook niet echt boeiend te noemen. Ik mag hem wel iets meer dan Kelly maar ook weer niet zó erg dat ik hem erin wil houden.
Kelly vs Diane: DIANE ERUIT! Ik hoop echt dat Diane tegenover Kelly komt te staan, dan is ze hopelijk exit.
Ik ben geen fan van Kelly, maar ik zie die andere 3 toch liever exit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |