* rickmans legt aan en gaat op onderzoek uit
"Ej! Mot dat hier?"
Hoi
* Bij het aangezicht van de vreemdeling denkt ziet LWaS ineens een vaag bekend iemand in hem
Ken ik jou ergesn van
"Oh alweer een nieuwe bewoner? Het eerste wat deze klant mag doenis izjn boot vervangen, dat ziet er toch nietmeer uit. HEt valt uit elkaar als je er alleenal naar kijkt.."
Jakkes.. wat een ellendig ding is dat zeg. Eeuhm goedenmiddag vreemdeling. wie bent u en wat is het?
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 30-11-2001 13:30]
vork heeft mij vorige week van het strand afgeplukt en we gaan nu het eiland verkennen.
maar wat ziet die woonboot eruit
quote:Zou het mogelijk zijn dat er een paar lichte reparaties aan plaats vinden??
Op vrijdag 30 november 2001 13:29 schreef Atrimar het volgende:
"Ik ben de plaatselijke smid"
Mwoa ik zal zien of ik eens tijd heb om wat reparaties uit te voeren
maar vraag anders aan vork of je ook mee kan, vork gaat me een rondleiding geven
quote:Wie ik? Ik heb het nooit over een orndleiding gehad. een rondje over t eiland maken echter wil ik nog wel doen.. en hij hobbelt maar mee hoor... wat hij wil.
Op vrijdag 30 november 2001 13:33 schreef miss_bleu het volgende:
ik zou wel willen maar ik ben hier ook maar pas voor de 2e keer en de 1e keer weet ik niet veel van want ik was net aangespoelt.maar vraag anders aan vork of je ook mee kan, vork gaat me een rondleiding geven
quote:oke oke oke dat bedoelde ik
Op vrijdag 30 november 2001 13:34 schreef Vork het volgende:[..]
Wie ik? Ik heb het nooit over een orndleiding gehad. een rondje over t eiland maken echter wil ik nog wel doen.. en hij hobbelt maar mee hoor... wat hij wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |