abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 november 2001 @ 11:07:02 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2325498
Vervolg op deel 2.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2326357
Loop me al best wel een tijdje aan Kelly te ergeren, maar gisteren heeft ze weer puntjes gescoord. Ze doet het toch maar even met die maden. Ze maakt tenminste waar dat ze steeds haar grenzen verlegd en haar panische reacties waren erg vermakelijk.
Wat mij betreft heeft ze het weer verdiend om nog een tijdje te blijven!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  donderdag 29 november 2001 @ 12:12:41 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2326399
quote:
Op donderdag 29 november 2001 12:10 schreef tiki het volgende:
Loop me al best wel een tijdje aan Kelly te ergeren, maar gisteren heeft ze weer puntjes gescoord. Ze doet het toch maar even met die maden. Ze maakt tenminste waar dat ze steeds haar grenzen verlegd en haar panische reacties waren erg vermakelijk.
Wat mij betreft heeft ze het weer verdiend om nog een tijdje te blijven!
Dat is dan precies waar Yorin op hoopte. Dus de strategie werkt. Knap heeel knap.
  donderdag 29 november 2001 @ 12:13:05 #4
3542 Gia
User under construction
pi_2326404
Ik had liever gehad dat ze haar vooraf hadden gezegd dat ze maden over haar heen gingen gooien. Eens kijken of ze het er dan ook zo goed vanaf had gebracht.

Ze wist nl. pas na de battle dat het maden waren, want ze wilde niet eerder kijken.

pi_2326428
quote:
Op donderdag 29 november 2001 12:12 schreef marky het volgende:

[..]

Dat is dan precies waar Yorin op hoopte. Dus de strategie werkt. Knap heeel knap.

En als kelly het niet had gedaan en na 10 seconden was opgesprongen (wat ik had gedaan denk ik) dan had zoiets alleen maar averechts gewerkt. Dus op die manier konden ze het helemaal niet manipuleren. Ik heb respect voor het doorzettingsvermogen van Kelly.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_2326433
quote:
Op donderdag 29 november 2001 12:13 schreef Gia het volgende:
Ik had liever gehad dat ze haar vooraf hadden gezegd dat ze maden over haar heen gingen gooien. Eens kijken of ze het er dan ook zo goed vanaf had gebracht.
Ja ik heb ook zo mijn twijfels, want volgens mij had zij de battle dan niet aangegaan! Toch mag ze blijven van mij, want ze heeft een hoog amusementsgehalte!
sommigen kijken zonder te zien, anderen zien zonder te kijken, wij zien en kijken verder. De verderkijkers
pi_2326441
quote:
Op donderdag 29 november 2001 12:13 schreef Gia het volgende:

Ze wist nl. pas na de battle dat het maden waren, want ze wilde niet eerder kijken.

Ze keek wel, en heel angstig ook. Bovendien is het uitzicht op die maden denk ik minder eng dan de lucht en dat vreselijke gerkioel over je hele lijf.
pi_2326452
quote:
Op donderdag 29 november 2001 12:15 schreef Frogman het volgende:

[..]

Ja ik heb ook zo mijn twijfels, want volgens mij had zij de battle dan niet aangegaan! Toch mag ze blijven van mij, want ze heeft een hoog amusementsgehalte!

Maar: de battle was pas geslaagd als ze 2,5 minuut bleef liggen. Ze hadd dus makkelijk na 10 seconden kunnen opspringen, maar dat deed ze niet.
  donderdag 29 november 2001 @ 12:19:03 #9
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2326475
Ik vind Kelly gewoon leuk, erger me af en toe wel, maar meestal moet ik om haar (glim)lachen, iedere gek zijn gebrek zullen we maar denken!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_2326597
Hallo alle fokluitjes

Ik blijf me steeds verbazen over Kelly steeds weer opnieuw en lachen dat je om dat malle wijf kan ontzettend ik heb erg gelachen om haar soundmixact met Tarzan gewoon weer echt een idee van Kel om al zingend met dat ding de huiskamer in te lopen!

En dan dat ze probeerde te kwatten buiten bij de stoof en haarzelf gewoon onder tufte heerlijk toch kun je echt zien dat het een wijfie is en geen kerel meer want die kwatten zichzelf niet onder hihihihi

Nee Kelly blijft gewoon het toppunt van vermaak en nu ze wat minder jankt kan ik haar zeker wel weer waarderen ik hoop in iedergeval dat ze tot de laatste dag mag blijven want ik denk dat er nog meer gekke dingen komen die we met haar kunnen gaan beleven en we mogen ook niet vergeten dat zij Mini enorm mee trekt in al haar grappen en grollen ben bang als Kelly weg is dat Sandy helemaal op de achtergrond valt en dat zou ik jammer vinden want Mini is een toppertje!

Groetjes van een gekke BB Fan.

pi_2326631
quote:
Op donderdag 29 november 2001 12:15 schreef Ripley het volgende:
Ik heb respect voor het doorzettingsvermogen van Kelly.
En de rest van het team, ze hebben namelijk allemaal hun "angsten" overwonnen om zo het teambelang niet te schaden.
O+. Ripley. O+.
  donderdag 29 november 2001 @ 13:11:40 #12
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_2327003
quote:
Uit de streamverslagen
Kel vraagt waar Diane's fotoboek is want dat wil ze graag bekijken.
Ze gaat bij het hek zitten zodat Diane het haar kan geven. Door het hek heen bekijkt kel de foto's.
Ehm.. had GertJan hier niet een boete van 500 piek voor gekregen? Het lijkt me dat BB nu consequent moet zijn en Kelly ook een sanctie geven.. aangezien dat haar 2e is zal ze exit moeten.

Dan zijn we daar ook weer vanaf.

Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
pi_2327110
quote:
Op donderdag 29 november 2001 13:11 schreef hoihepiet het volgende:

[..]

Ehm.. had GertJan hier niet een boete van 500 piek voor gekregen? Het lijkt me dat BB nu consequent moet zijn en Kelly ook een sanctie geven.. aangezien dat haar 2e is zal ze exit moeten.

Dan zijn we daar ook weer vanaf.

GJ heeft een boek gelezen door het hek, dat is iets anders dan plaatjes kijken...
  donderdag 29 november 2001 @ 13:27:34 #14
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_2327138
quote:
Op donderdag 29 november 2001 13:24 schreef femalehunter het volgende:

[..]

GJ heeft een boek gelezen door het hek, dat is iets anders dan plaatjes kijken...

Gert Jan heeft toch ook gewoon lettertjes gekeken?
pi_2327197
quote:
Op donderdag 29 november 2001 13:27 schreef hoihepiet het volgende:

[..]

Gert Jan heeft toch ook gewoon lettertjes gekeken?

Vind ik ook maar BB noemde het: overdracht van intellectuele goederen, of iets dergelijks...
  donderdag 29 november 2001 @ 13:38:42 #16
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_2327239
http://frontpage.fok.nl/

FOK! Poll
Aantal stemmen: 3994 - Gestart op 22-11 @ 20:11

Kelly uit BB in de Playboy®, wat vind jij daarvan ?
Gatverdamme, alsjeblieft niet zeg, ik zeg meteen mijn abonnement op !
35% (1400)
Zit er niet echt op te wachten...
30.3% (1214)
Ben eigenlijk stiekum wel een beetje nieuwsgierig...
18.3% (731)
Playboy® ? WTF is Playboy® ?
8.4% (336)
Prima, ik vind 't wel een lekker ding...
7.8% (312)

Ben benieuwd wat de mensen hier van vinden!!!

Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  donderdag 29 november 2001 @ 17:18:27 #17
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_2329664
quote:
Op donderdag 29 november 2001 13:34 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Vind ik ook maar BB noemde het: overdracht van intellectuele goederen, of iets dergelijks...

LOL en dat kan bij Kelly natuurlijk niet

Zowiezo was die sanctie van gertjan onzin, als je al naar 't andere deel kijkt kan je wel eens intellectuele gedachtes krijgen, of als je met de bewoners aan de andere kant praat. En hoe zit het met de kookkunsten van pascal vanuit 't arme gedeelte? Dat zou je opzich nog wel het overbrengen van iets naar het andere gedeelte kunnen noemen.

pi_2330424
Gert-Jan maakt Kelly misselijk
Ik erger me soms heel erg aan Gert, vertelt Kelly in de Dagboekkamer. Aan Big Brother legt ze uit waarom en lucht ze haar hart.

Esther Coumans 29-11-2001 18:19
Rijk Ik vind hem soms zo kinderachtig en dan krijg ik echt de kriebels van binnen, zegt Kelly. Af en toe word ik zo misselijk van hem, gaat ze verder. Big Brother vraagt haar of ze misschien niet verliefd op hem is. Kelly gilt het uit. Nee, hij is helemaal niet mijn type. Ik val echt niet op hem.
Kelly heeft nog veel meer over Gert-Jan te vertellen. Ik vind hem soms te zoetsappig en af en toe komt hij echt mijn strot uit. En weet je Kelly kruipt iets dichter naar de camera toe. Ik vind hem soms net een oude man. Dan kijk ik naar zijn figuur en dan zie ik zijn platte kont. Nee, daar val ik absoluut niet op.

Kelly legt Big Brother precies uit wanneer haar ergernis voor Gert-Jan is begonnen. Het is begonnen toen er teams werden gekozen. Gert koos mij en dat vond ik niet leuk, want ik had het heel erg gezellig met Andries en Diane. In zijn team voelde ik me alleen, want ik had totaal geen gevoel bij hem. Het is alsof hij me heeft weggetrokken bij mensen die ik heel leuk vond. Ondanks deze negatieve uitingen kan Kelly ook een positief puntje over Gert-Jan noemen. Hij haalt me altijd wel uit de put als ik verdrietig ben. Daar is Gert-Jan erg goed in, bekent ze.

BB-SITE

wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
pi_2330444
K.twijf! De gisteren door haar bij mij gescoorde punten, worden haar nu weer afgenomen.
  donderdag 29 november 2001 @ 18:38:43 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2330455
quote:
Op donderdag 29 november 2001 18:34 schreef Poorguy het volgende:
(HEt stukje van Esther Coumans)
Dit is wel heel erg veelzeggend... Vooral dat ene positieve puntje.... Dat dat nou net iets is waar zij van profiteert!!! Het is al lang geen verrassing meer, maar ze blijft me toch weer verbazen met die uitspraken!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2330499
Wat een raar wijf is het toch
pi_2330872
quote:
Op donderdag 29 november 2001 12:12 schreef marky het volgende:

[..]

Wat een bullshit!!
En als ze tijd niet had volbracht!!
  donderdag 29 november 2001 @ 19:39:47 #23
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2330976
Kelly: Het is begonnen toen er teams werden gekozen. Gert koos mij en dat vond ik niet leuk, want ik had het heel erg gezellig met Andries en Diane. In zijn team voelde ik me alleen, want ik had totaal geen gevoel bij hem. Het is alsof hij me heeft weggetrokken bij mensen die ik heel leuk vond. Ondanks deze negatieve uitingen kan Kelly ook een positief puntje over Gert-Jan noemen. Hij haalt me altijd wel uit de put als ik verdrietig ben. Daar is Gert-Jan erg goed in, bekent ze.

Wat een loeder! Wees dan zo consequent en ga niet naar GJ als je ergens mee zit. Op deze manier gebruikt ze hem gewoon. Ik had al het idee dat ze GJ niets vond, zo raar als ze af en toe op hem reageert.

pi_2331075
quote:
Op donderdag 29 november 2001 18:34 schreef Poorguy het volgende:
Gert-Jan maakt Kelly misselijk
Ik erger me soms heel erg aan Gert, vertelt Kelly in de Dagboekkamer. Aan Big Brother legt ze uit waarom en lucht ze haar hart.

Esther Coumans 29-11-2001 18:19
Rijk Ik vind hem soms zo kinderachtig en dan krijg ik echt de kriebels van binnen, zegt Kelly. Af en toe word ik zo misselijk van hem, gaat ze verder. Big Brother vraagt haar of ze misschien niet verliefd op hem is. Kelly gilt het uit. Nee, hij is helemaal niet mijn type. Ik val echt niet op hem.
Kelly heeft nog veel meer over Gert-Jan te vertellen. Ik vind hem soms te zoetsappig en af en toe komt hij echt mijn strot uit. En weet je Kelly kruipt iets dichter naar de camera toe. Ik vind hem soms net een oude man. Dan kijk ik naar zijn figuur en dan zie ik zijn platte kont. Nee, daar val ik absoluut niet op.

Kelly legt Big Brother precies uit wanneer haar ergernis voor Gert-Jan is begonnen. Het is begonnen toen er teams werden gekozen. Gert koos mij en dat vond ik niet leuk, want ik had het heel erg gezellig met Andries en Diane. In zijn team voelde ik me alleen, want ik had totaal geen gevoel bij hem. Het is alsof hij me heeft weggetrokken bij mensen die ik heel leuk vond. Ondanks deze negatieve uitingen kan Kelly ook een positief puntje over Gert-Jan noemen. Hij haalt me altijd wel uit de put als ik verdrietig ben. Daar is Gert-Jan erg goed in, bekent ze.

BB-SITE

Dit is Kelly, how low can you go...
  donderdag 29 november 2001 @ 19:53:42 #25
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2331171
quote:
Op donderdag 29 november 2001 19:46 schreef Tante Bep het volgende:
Dit is Kelly, how low can you go...
Tante Bep; wij zijn het met elkaar eens, die meid spoort niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')