quote:
Op woensdag 28 november 2001 19:35 schreef IntroV het volgende:
Jaja, je hebt vast en zeker ook ijsklontjes in je muts gestopt, net zoals BruintjuhIV
Me knows all about it
quote:ijs.....
Op woensdag 28 november 2001 19:37 schreef SEMTEX het volgende:[..]
En waar dient dat voor?
quote:Het gaat altijd goed (hoe wild ook), het was dit keer echt het rokje denk ik (was ook best koud..)
Op woensdag 28 november 2001 19:39 schreef Ester het volgende:
Het komt toch echt door de sex denk ik, toch proberen om niet té wild te doen (tenzij je het dáár wel voor over hebt)Me knows all about it
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 28-11-2001 19:44]
quote:
Op woensdag 28 november 2001 19:41 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
quote:ff een misverstand uit de weg ruimen. Blaasontsteking krijg je niet van een rokje tijdens een koude avond. De ontsteking is een bacteriele ontsteking en die gaan echt niet via de koude lucht zomaar richting je muts. Zelfs niet als je geen slipje zou dragen (wat gezien het koude weer ook erg onwaarschijnlijk zou zijn). Enfin, de bacterieen moeten dus echt in contact komen met je plasgaatje om infectie te veroorzaken. Dus de kans is groot dat je seksuele partner deze bacterieen heeft doorgegeven. Dus vraag hem de volgende keer of'tie z'n pikkie wat vaker wilt wassen. Natuurlijk is ff douchen voordat je gaat wippen ook geen slecht idee. Is meteen al een lekker voorspel.
Op woensdag 28 november 2001 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
Heb dus WEER een blaasontsteking ja. *geeft meteen maar veel prijs*: ik doe nu alles om het te voorkomen: direct naar de wc na een wipje, veel drinken, vaak naar de wc en toch heb ik er weer 1 te pakken
Ws omdat ik een rokje aanhad (niet eens kort) tijdens een koude avond. Ik word hier MOE van. Bacillen, ga iemand anders lastig vallen!
quote:Nogmaals: een bacteriele infectie loop je niet op via de lucht. Er moet fysiek contact zijn tussen jouw plasgaatje en de infectiebron. Je krijgt ook geen voedselvergiftiging als je de hele dag met je mond open in een smoezelige keuken van een ranzige shoarmatent rondloopt. Het gaat om FYSIEK contact. Dat jij overgevoelig bent voor deze infectie dat wil ik best geloven, maar je huisarts lult dus echt uit z'n nek als hij zegt dat het volledig aan jou ligt. Als jij je dagelijks goed wast en je vriedje ook en allebij dagelijks schoon ondergoed aandoet (daar zou het ook nog aan kunnen liggen) en tevens voor elke wip nog eens lekker gaat douchen dan is het bijna uitgesloten dat er nog infectie optreedt. Als je echter je slipje meer dan 1 dag aanhebt, dan kunnen bacterieen zich ontwikkelen in het textiel wat ook een bron van infectie kan zijn. Zeg dit ook maar tegen je vriendje. Ik ken genoeg jongens die hun slip langer dan 1 dag aanhouden en das niet handig als je een vriendin hebt met een grote gevoeligheid voor dit soort infecties.
Op woensdag 28 november 2001 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
Nogmaals: aan hem ligt het dus niet. Volgens mij dokter ligt het dus ook niet aan de ander. Het moet volledig aan mij liggen: ik ben er gewoon gevoelig voor. Ik vind het alleen ontzettend vervelend dat het telkens terugkomt. En ik doe er alles aan om het te voorkomen (serieus: ik plas echt na ELKE mogelijke wip, meteen!) en dat gaat zo al een tijdje goed, alleen dit weekend is het weer misgegaan en net dit weekend droeg ik weer een rokje (dat trouwens ruim over mn knieen viel)
Maar ik denk dat korte rokjes er niet veel mee te maken hebben, er zit een bacterie, die komt niet zomaar aanwaaien.
quote:ik ben daar erg hygienisch in, trek ook elke dag een nieuwe aan. Ik weet dat hij ook erg hygienisch is en we doen er dus alles aan om het te voorkomen. Toch is er weer 1 ontstaan (de 4e of 5e al momenteel).
Op woensdag 28 november 2001 20:15 schreef plok het volgende:[..]
Nogmaals: een bacteriele infectie loop je niet op via de lucht. Er moet fysiek contact zijn tussen jouw plasgaatje en de infectiebron. Je krijgt ook geen voedselvergiftiging als je de hele dag met je mond open in een smoezelige keuken van een ranzige shoarmatent rondloopt. Het gaat om FYSIEK contact. Dat jij overgevoelig bent voor deze infectie dat wil ik best geloven, maar je huisarts lult dus echt uit z'n nek als hij zegt dat het volledig aan jou ligt. Als jij je dagelijks goed wast en je vriedje ook en allebij dagelijks schoon ondergoed aandoet (daar zou het ook nog aan kunnen liggen) en tevens voor elke wip nog eens lekker gaat douchen dan is het bijna uitgesloten dat er nog infectie optreedt. Als je echter je slipje meer dan 1 dag aanhebt, dan kunnen bacterieen zich ontwikkelen in het textiel wat ook een bron van infectie kan zijn. Zeg dit ook maar tegen je vriendje. Ik ken genoeg jongens die hun slip langer dan 1 dag aanhouden en das niet handig als je een vriendin hebt met een grote gevoeligheid voor dit soort infecties.
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 28-11-2001 20:30]
quote:
Op woensdag 28 november 2001 20:18 schreef Ellen het volgende:
Sterkte ermee!Maar ik denk dat korte rokjes er niet veel mee te maken hebben, er zit een bacterie, die komt niet zomaar aanwaaien.
quote:
Op woensdag 28 november 2001 20:15 schreef killerb het volgende:
Elke avond een paar biertjes drinken. Dat spoelt lekker door
quote:Ik vroeg me laatst al af waarom je 800 mensen op je icq-ignore list had, ofzo. Maar ik kan me voorstellen dat je dat doet, als je na een post op Fok allemaal reacties krijgt via icq. Tjonge jonge wat stom, die mensen. Meestal is het wel wederzijds als ik iemand niet wil spreken, en wordt ik niet continue gestalkt door vervelende mensen.
Op woensdag 28 november 2001 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
even eenr eply op ontzettend veel dom commentaar op ICQ:
...
Ha, ik vind het nog steeds een beetje grappig
IV
quote:Overigens, vermijdt ook anaal contact tijdens het vrijen. Dat is ook een infectiebron. Dus niet je leuter of je vinger in het holletje.
Op woensdag 28 november 2001 20:29 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ik ben daar erg hygienisch in, trek ook elke dag een nieuwe aan. Ik weet dat hij ook erg hygienisch is en we doen er dus alles aan om het te voorkomen. Toch is er weer 1 ontstaan (de 4e of 5e al momenteel).
Maar goed, ms moet ik maar nog meer 'precautions' nemen(ik doe al het broodnodige)
Was er maar een remie voor
quote:Hij ook?
Op woensdag 28 november 2001 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
ik ben zo trouw als de pest.
Klote dat je weer een blaasontsteking hebt. Heel vervelend zoiets en listig, want je kunt er op den duur ook problemen met je nieren mee krijgen.
Je dokter kan overigens zien om wat voor soort bacterie het gaat. Vaak is een bacterie uit je darmen de boosdoener. Zorg er dus (bijvoorbeeld tijdens het vrijen) voor dat contact tussen anus en plasbuis/vagina gescheiden blijft. Maar ook, iets heel banaals, dus als je naar het toilet geweest bent zorgvuldig van voor naar achter vegen.
Verder kan het ook nog zo zijn dat je plasbuis tijdens het vrijen een beetje gekneusd wordt, dus dan zwelt ie een beetje op en kan ervoor zorgen dat er urine in je blaas achter blijft zodat de bacterien langer de tijd hebben vervelend te gaan doen.
Nu houden bacterien niet van zuur, dus slik extra vitamine C om je urine flink zuur te maken.
Wat ook helpt is zo gaan zitten tijdens het plassen dat je urinebuis zo 'lang' mogelijk is. Dus niet ingezakt gaan zitten zodat je urinebuis een beetje gekneld zit, maar met je bekken naar achteren gekanteld en je rug recht. Dan kan je blaas gemakkelijker leeg lopen. Persen is niet goed.
Verder is het inderdaad goed dat je zoveel mogelijk drinkt, maar ook dat je direct gaat plassen als je aandrang voelt. Dus niet gaan ophouden.
Maar het is dus zaak eerst eens goed van je dokter te horen om welke bacterie het gaat! Want als je zo vaak en vooral zo snel na elkaar een blaasontsteking hebt, is dat dus niet goed.
Hoop dat je er wat aan hebt (tis altijd een lastig praatje voor veel mensen, maar goed, wilde je dit toch niet onthouden) en succes ermee.
Groet, San
quote:Yup.
Op woensdag 28 november 2001 22:57 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hij ook?
quote:Heel erg bedankt voor deze info zeg!
Op donderdag 29 november 2001 08:29 schreef Sanseveria het volgende:
Hey Semtex,Klote dat je weer een blaasontsteking hebt. Heel vervelend zoiets en listig, want je kunt er op den duur ook problemen met je nieren mee krijgen.
Je dokter kan overigens zien om wat voor soort bacterie het gaat. Vaak is een bacterie uit je darmen de boosdoener. Zorg er dus (bijvoorbeeld tijdens het vrijen) voor dat contact tussen anus en plasbuis/vagina gescheiden blijft. Maar ook, iets heel banaals, dus als je naar het toilet geweest bent zorgvuldig van voor naar achter vegen.
Verder kan het ook nog zo zijn dat je plasbuis tijdens het vrijen een beetje gekneusd wordt, dus dan zwelt ie een beetje op en kan ervoor zorgen dat er urine in je blaas achter blijft zodat de bacterien langer de tijd hebben vervelend te gaan doen.
Nu houden bacterien niet van zuur, dus slik extra vitamine C om je urine flink zuur te maken.
Wat ook helpt is zo gaan zitten tijdens het plassen dat je urinebuis zo 'lang' mogelijk is. Dus niet ingezakt gaan zitten zodat je urinebuis een beetje gekneld zit, maar met je bekken naar achteren gekanteld en je rug recht. Dan kan je blaas gemakkelijker leeg lopen. Persen is niet goed.
Verder is het inderdaad goed dat je zoveel mogelijk drinkt, maar ook dat je direct gaat plassen als je aandrang voelt. Dus niet gaan ophouden.Maar het is dus zaak eerst eens goed van je dokter te horen om welke bacterie het gaat! Want als je zo vaak en vooral zo snel na elkaar een blaasontsteking hebt, is dat dus niet goed.
Hoop dat je er wat aan hebt (tis altijd een lastig praatje voor veel mensen, maar goed, wilde je dit toch niet onthouden) en succes ermee.
Groet, San
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |