[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 26-11-2001 22:17]
totaal niet orgineel (zeker niet als je sixth sence al hebt gezien) en ZEKER geen triller of horror, aangezien er maar 2 schrik momenten in zitten (de rest van de film is behoorlijk saai, op een paar (oke dat wel) zeer humoristische stukjes na dan.
Het was tot de pauze minder dan ik verwacht had. De regisseur gaf in een interview al aan dat hij klassieke horror elementen wilde gebruiken en dat zag je duidelijk terug in de eerste 50 minuten. Na de pauze ontrafelde het plot zich.
Het einde is subliem: zelfs voor mensen die Sixth Sense (??) gezien hebben kan je dit gewoon niet zien aankomen!
Cijfer: 7.7 (vanwege de langzame eerste helft)
Maar uiteindelijk een hele goede film!!!
quote:Idd, ik heb de film 3x gezien ofzo en dit einde zie je niet aankomen. Ik had wel wat moeite de tijdsetting te bepalen.
Op maandag 03 december 2001 17:23 schreef wheeler het volgende:Het einde is subliem: zelfs voor mensen die Sixth Sense (??) gezien hebben kan je dit gewoon niet zien aankomen!
Echt tof. Wel een beetje ERRUG Sixth Sense, maar who cares...
quote:Ik heb de film vandaag gezien en ik kon helaas het einde al van mijlen ver zien aankomen (mede doordat ik gehoord had dat de regiseur heel goed naar Six Sence heeft gekeken
Op maandag 03 december 2001 17:28 schreef SunChaser het volgende:
SPOILER.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[..]Idd, ik heb de film 3x gezien ofzo en dit einde zie je niet aankomen. Ik had wel wat moeite de tijdsetting te bepalen.
maar hoe dan ook ik vond het een behoorlijke creepy film, eerste keer dat ik een film echt eng vond
mn conclusie is dat de film zeker n +8,5 heeft
maar ja das my menig
quote:
Op maandag 10 december 2001 02:54 schreef Cyberclaw2000 het volgende:
en in de bios begon alleen iedereen te schrikken met die ...
The Others is een ontzettend goede film, met prima acteerprestaties van Kidman en die kids (vooral dat meisje is briljant)!
Een 8!
Kortom, als je een film wil zien zonder spoilers te lezen moet je topic vooral niet openen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |