Verder heb ik de verbindingslijn tussen Quenda en haar aanhang hersteld. Ik kwam er achter, dat een deel van de boom geen wortels had.
Ik zal proberen morgen de stamboom waar Yvonne zo haar best voor heeft gedaan door er diverse kinderen van diverse vaders op na te houden uit te pluizen en die dan ook een welverdiende plaats te geven.
Coos jij krijgt morgen je nieuwste plaatje.
De link blijft hetzelde:
De problemen met Netscape en verouderde versies van I.E. blijven. Ook doet Homestead regelmatig moeite om te verkopen, dat hun download-server zo druk is.
Voor diegenen, die een exemplaartje willen, geef me het ff door ICQ/E-mail of onder de Topic. Ze krijgen er dan één per mail.
* fondaco zou erg gelukkig zijn, als deze Topic ALLEEN gebruikt wordt voor aanpassingen, cq veranderingen, nieuwe aanmeldingen etc. etc..
Er wordt op dit eiland zo veel gekletst, dat het niet meer te volgen valt wat, waar en wanneer gebeurd.
* fondaco heeft hexen-drankje vanavond hardnodig.
Ik mis nog mijn zusje Xenia, onze buurman Webber.
Jolanda, moet denk ik zelf maar bepalen aan welke tak ze wil.
Kozzmic wordt waarschijnlijk gelinkt aan tante Bep, die heeft haar oogje op hem laten vallen, maar ook Oma Borgia.
Calypso, die altijd onschuldig is.
Is Digger nu nog niet geboren, hier loopt hij al een tijdje rond als nachtburgemeester.
Blauwe is ook een zoon van Yvonne en Iteejer.
Schanulleke is een popje die graag meespeelt.
quote:
op 06-11-2000 om 09:12 PM schreef killer tweety het volgende:
Ach Quenda, laat ze gaan. Per slot van rekening heeft Drazzy een regenjasje aan, dus zo riskant is het niet.
En zo wel, dan breidt de tak zich weer verder uit.
Regenjasje? Die heb ik niet eens.. Draag ik ook niet; zitten niet lekker....
DE STAMBOOM zonder familiefotos
Hoop binnenkort toch dat probleem met netscape te kunnen oplossen.
[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 12 Juni 2000).]
quote:opa fundaco is er nog een plaatsje voor berney bij;ik heb altijd al een grote familie willen hebben
op 06-11-2000 om 08:29 PM schreef fondaco het volgende:
Nog maar eens alle stambomen.
Bijgewerkt met plaatjes en al voor Vixen.. en Tweety.Verder heb ik de verbindingslijn tussen Quenda en haar aanhang hersteld. Ik kwam er achter, dat een deel van de boom geen wortels had.
Ik zal proberen morgen de stamboom waar Yvonne zo haar best voor heeft gedaan door er diverse kinderen van diverse vaders op na te houden uit te pluizen en die dan ook een welverdiende plaats te geven.
Coos jij krijgt morgen je nieuwste plaatje.
De link blijft hetzelde:
De problemen met Netscape en verouderde versies van I.E. blijven. Ook doet Homestead regelmatig moeite om te verkopen, dat hun download-server zo druk is.
Voor diegenen, die een exemplaartje willen, geef me het ff door ICQ/E-mail of onder de Topic. Ze krijgen er dan één per mail.* berney zou erg gelukkig zijn, als deze Topic ALLEEN gebruikt wordt voor aanpassingen, cq veranderingen, nieuwe aanmeldingen etc. etc..
Er wordt op dit eiland zo veel gekletst, dat het niet meer te volgen valt wat, waar en wanneer gebeurd.* berney heeft hexen-drankje vanavond hardnodig.
nee, uuh, hmm, het maakt me heeeeeeeeeelemaal niks uit
* jolanda is toch zooooooo'n makkelijk persoon .
Ik heb van een aantal nog geen foto kunnen vinden. Daar naast zou ik graag van Dutchie, Speedcoe en Tazz vernemen of zij man dan wel vrouw zijn.
Daarnaast heeft opa de vrucht van het avontuur tussen oma en Cynix nog niet geplaatst. Opa is er belazerd!
Het kan zijn, dat een aantal links in de oude afleveringen zijn verbroken. Opa zal proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
* fondaco vindt, dat dit eiland heel wat is en wordt afgefokt..
Was benieuwd naar mijn nieuwe plaatje
Lieve Fondaco, ik vind het vervelend om te zeggen, want ik snap best dat je er ontzettend veel
werk aan hebt gehad, maar ook het opsturen per mail geeft hetzelfde reultaat: geen stamboom te
zien, alleen een gebroken link teken in de linkerbovenhoek.
Omdat ik dacht dat het een Netscape probleem was heb ik het ook al op een pc met IE geprobeerd
maar ook daar kreeg ik hetzelfde resultaat. Zou je de stamboom misschien eens bij een ander
kunnen plaatsen, b.v. bij yahoo, lycos, geocities, ik zeg maar wat hoor, of misschien de tekst
versie gewoon een keertje bij FOK zelf?
Denk, dat de oorzaak ligt in het feit, dat ik de pagina's aanmaak onder WORD2000.
Ik maak eerst het document en verschrijf het dan als webpagina en breng de links aan.
Ik vermoed, dat WORD2000 niet gepikt wordt door oudere versies van I.E.(minder dan 5.0) en door Netscape. Een bewijs van een monopoli-positie. Ben al van provider (Homestead en Lycos) veranderd en dat hielp niet.
Ik ga in ieder geval doen, wat Tante Bep voorstelde.
Sorry voor het ongemak.
P.S. Coos heb je plaatje vergeten.
[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 13 Juni 2000).]
quote:
op 06-13-2000 om 02:50 AM schreef fondaco het volgende:
Hieronder volgen de last updates van DE STAMBOMEN.Ik heb van een aantal nog geen foto kunnen vinden. Daar naast zou ik graag van Dutchie, Speedcoe en Tazz vernemen of zij man dan wel vrouw zijn.
Daarnaast heeft opa de vrucht van het avontuur tussen oma en Cynix nog niet geplaatst. Opa is er belazerd!
Het kan zijn, dat een aantal links in de oude afleveringen zijn verbroken. Opa zal proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
* yvonne vindt, dat dit eiland heel wat is en wordt afgefokt..
Heb je Dutchie nog nooit in haar blote nixie rond zien rennen???
Dan heb je wat gemist
Ze heeft aleen haar blote nixie aan de wilgen gehangen, dus jullie zijn te laat
Speedcore is mijn maffia-zoon,
en tazz, de lang verloren broer van Iteejer
quote:
op 06-11-2000 om 09:09 PM schreef Quenda® het volgende:
vraagje, Kan iedereen vanavond tijdens het kampvuur, Pluisje en Drazzy in de gaten houden????
Ik zag net Drazzy al op zijn buik door het zand schuiven om zich "onopvallend"richting Pluisjes sheltertje te bewegen.....
En Drazzy.. ik hoop dat je zandvlooien gekregen hebt van het buikschuiven door het zand
quote:
op 06-13-2000 om 10:29 AM schreef just me het volgende:
[QUOTE]op 06-11-2000 om 09:09 PM schreef Quenda® het volgende:
vraagje, Kan iedereen vanavond tijdens het kampvuur, Pluisje en Drazzy in de gaten houden????
Ik zag net Drazzy al op zijn buik door het zand schuiven om zich "onopvallend"richting Pluisjes sheltertje te bewegen.....
En Drazzy.. ik hoop dat je zandvlooien gekregen hebt van het buikschuiven door het zand
[/quote]
Mammie, sorry, maar hij begon!
En ik had op dat gezellige kampvuurfeestje wat te drinken gehad, ik dacht echt dat het ranja was, maar daarna moest ik opeens heel erg hikken, en zag ik alles dubbel.....
<-----(zoiets dus)
Hoe nu?
quote:
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 13 Juni 2000).]
Nog steeds dezelfde links als hierboven.
Heb nu Netscape en I.E.4 zelf geprobeerd. (ook uploaden). Resultaat? NIENTE, nul comma nul.
Het is nu duidelijk, dat word2000 alleen door I.E.5 wordt geaccepteerd.
* fondaco wordt nu toch wel erg moe van Bill Gates.
[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 13 Juni 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 14 Juni 2000).]
Ondanks al zijn technische tekortkomingen is het Opa dan toch gelukt de 2 pagina's op Fok! te voorschijn te toveren.
* fondaco is erg blij, dat hij Tante Bep pleziertje heeft kunnen doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |