quote:Het sloeg op mij Caresse ...
Op maandag 03 december 2001 22:47 schreef Caresse het volgende:
hahaha schatje maar het kwam op mij over .....dat je bb king vergeleek met labiele diaantje,maar goed....
quote:
Op maandag 03 december 2001 22:26 schreef Koos Voos het volgende:
' Laat ze maar lekker razen en zo vaak mogelijk 'zeekoe' roepen. '... zeekoe
Het gesprek in de badkuip tussen Diane en Danielle:
"Wie je ook stemt diegene zal het niet leuk vinden", zegt Danielle. "Hoe dan ook het is het niet leuk. als ik een stem krijg van jou en andries is niet leuk. Van Ed en Leo is het minder erg... maarja, dat hoort erbij, dat is het spel, zo zie ik het."
Diane wacht even, maar reageert dan fluisterend: "Zo zie ik het ook maar ik weet niet of iedereen het zo ziet."
"Dat is niet jou probleem", reageert Danielle meteen.
"Nee, dat is waar", fluistert Diane weer.
"Ik denk als ik mijn stem uitbreng dat jij ook niet vrolijk wordt", lacht Danielle.
"Dank je", lacht Diane terug. "Het wordt ineens een stuk makkelijker" (dit was duidelijk een geintje!)
"Ik heb hier vaker gezien dat sommige mensen het heel zwaar opnemen", zegt Danielle opeens weer.
"Ik denk dat dat dit keer ook gebeurt", fluistert Diane.
"Jullie kennen mekaar al zo lang!", gaat Danielle verder. "Jullie zitten vanaf dag 1 bij elkaar. Andries is degene die jou hier heeft gehouden."
"Dat slaat nergens op!", valt Diane haar in de rede.
Het is even stil... Dan vervolgt Danielle: "Voor mij is het duidelijk! Ik weet aan wie ik het meeste heb gehad in huis."
Het is zo fucking moeilijk.....", zucht Diane. "Zo fucking moeilijk". Ze zucht en laat haar hoofd naar achter vallen. "En echt, Pascal vroeg het nog aan me wie ik zou nomineren.. toen zei ik 'die en die'... want.... en nu is het zo ver.. en dan denk ik 'oooh'..."
"Ben je bang voor diegene z'n reactie?", vraagt Danielle.
"Ook!", antwoordt Diane meteen.
"Ja, je moet het zelf weten lieverd", besluit Danielle. "Maar wie je ook kiest, je blijft altijd mijn vriendinnentje!"
(Diane gaf duidelijk aan Andries te willen gaan nomineren.... en Danielle net zo!)
Haar opmerking in het begin van Big Brother toen ze met Frank heeft liggen rollebollen was de volgende dag op een huilende toon "Ik heb ook nog neefjes en nichtjes die naar school gaan, wat gebeurt er wel niet op school als ze het over hun tante hebben die daar in het Big Brother huis allerlei gekke dingen uithaald.
Ik schaam me daar diep voor en moet daar echt mee oppassen".
Wat doet ze dan nu?
Heeft ze dan nu ineens geen schaamtegevoel meer.
Ook naar Andries toe gaat ze te ver.
Je zult ook rekening moeten houden met het leven na het Big Brother huis.
En wat ik weet is dat ze,zeker in de woonplaats waar Andries woont,niet trots zijn op hem.
Er wordt ontzettend negatief over hem gepraat daar, ik weet hetzelf want ik kom er zelf vandaan.
En zijn ouders dan?
Diane zou daar naar mijn gevoel toch wel een beetje rekening mee moeten houden, ook omdat ze weet dat
als Andries gedronken heeft veel verder gaat dan hij normaal zou doen.
En Diane weet dat hij zich daarvoor schaamt.
Zijn eigen woorden waren zelfs tegen Diane "Jij bent mijn type niet"
En toch laat ze zich gebruiken, ze doet er gewoon alles voor om zijn aandacht te krijgen.
Waar is haar zelfrespekt?
Ik mag Diane haar gedrag niet, ze is voor een vrouw van 31 ontzettend onvolwassen.
quote:Een labiel persoon is het, niets meer en niet minder.
Op donderdag 06 december 2001 10:38 schreef riri het volgende:
Ik mag Diane haar gedrag niet, ze is voor een vrouw van 31 ontzettend onvolwassen.
quote:
Diane is 31.
Ik vind dat ze toch wel iets meer verantwoordelijkheid zou moeten tonen.
Andries heeft aangegeven dat hij zich schaamt over een aantal dingen die hij gedaan heeft in het Big Brother huis.
Vooral naar zijn vader, moeder en Nienke schaamt hij zich daarover.
Diane weet dat.
En toch laat ze Andries als hij gedronken heeft dingen doen waar hij achteraf niet trots op is.
Ze is vreselijk jaloers en wil en zal alle aandacht van Andries opeisen.
Daarin gaat ze heel ver.
Riri, ben het helemaal met je eens.
Ze weet zelfs dat Andries niet echt op haar valt.Haar opmerking in het begin van Big Brother toen ze met Frank heeft liggen rollebollen was de volgende dag op een huilende toon "Ik heb ook nog neefjes en nichtjes die naar school gaan, wat gebeurt er wel niet op school als ze het over hun tante hebben die daar in het Big Brother huis allerlei gekke dingen uithaald.
Ik schaam me daar diep voor en moet daar echt mee oppassen".Wat doet ze dan nu?
Heeft ze dan nu ineens geen schaamtegevoel meer.
Ook naar Andries toe gaat ze te ver.
Je zult ook rekening moeten houden met het leven na het Big Brother huis.
En wat ik weet is dat ze,zeker in de woonplaats waar Andries woont,niet trots zijn op hem.
Er wordt ontzettend negatief over hem gepraat daar, ik weet hetzelf want ik kom er zelf vandaan.
En zijn ouders dan?
Diane zou daar naar mijn gevoel toch wel een beetje rekening mee moeten houden, ook omdat ze weet dat
als Andries gedronken heeft veel verder gaat dan hij normaal zou doen.
En Diane weet dat hij zich daarvoor schaamt.
Zijn eigen woorden waren zelfs tegen Diane "Jij bent mijn type niet"
En toch laat ze zich gebruiken, ze doet er gewoon alles voor om zijn aandacht te krijgen.
Waar is haar zelfrespekt?Ik mag Diane haar gedrag niet, ze is voor een vrouw van 31 ontzettend onvolwassen.
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 02:05 schreef Poorguy het volgende:
Vin Diaantje wel oké...
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 07-12-2001 00:28]
quote:Goh, je meent het...
Op donderdag 06 december 2001 15:09 schreef yussie het volgende:
Met die Diane klopt echt iets niet.
V.
Is dat misschien niet het latente verlangen om ergens anders aan/op te zuigen?
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 04:05 schreef beelzebub het volgende:
Dat duimzuigen van Diane he...Is dat misschien niet het latente verlangen om ergens anders aan/op te zuigen?
Of bedoel je dat niet...?
quote:* Patty zegt; "Liefde maakt kleurenblind"
Op vrijdag 07 december 2001 00:05 schreef Koos Voos het volgende:
Liefde maakt blind en kleurt je haar...
En ja hoor.............daar komt Diane en gaat de moeder aller huilbuien uitbeelden, totaal hysterisch! (streamverslag APK)
Het maakt haar ook echt niet uit hoe, wanneer en waarom ze aandacht moet trekken, als ze het maar krijgt!
Dat stoort me ongeloveloos bij dat meisje, laat die twee toch ff, tief af, je hebt net je vriendin voor het leven genomineerd en als de twee nominees een momentje samen willen, komt Diaan er weer tussen, totaal hysterisch, gadver!
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 00:07 schreef Lionsguy het volgende:
Mannelijke charme wint het altijd van vrouwelijke logica.
Vrouwen laten zich leiden door gevoel.
quote:Dark, hier heb je ongelovelijk gelijk in.
Op vrijdag 07 december 2001 10:12 schreef Dark het volgende:
Danielle en Kelly gaan naar buiten om elkaar te huggen net nadat ze gehoord hebben dat ze beiden genomineerd zijn.En ja hoor.............daar komt Diane en gaat de moeder aller huilbuien uitbeelden, totaal hysterisch! (streamverslag APK)
Het maakt haar ook echt niet uit hoe, wanneer en waarom ze aandacht moet trekken, als ze het maar krijgt!
Dat stoort me ongeloveloos bij dat meisje, laat die twee toch ff, tief af, je hebt net je vriendin voor het leven genomineerd en als de twee nominees een momentje samen willen, komt Diaan er weer tussen, totaal hysterisch, gadver!
Voor Danielle is het sneu, let maar eens op, als voor Danielle er momenten zijn dat ze het moeilijk heeft, komt Diane met haar eigen sores aandrammen en haar huilbuien, en wat doet Danielle op zo'n moment?
Precies, alle aandacht aan Diane geven.
Echt respektloos is die Diane,ze is er nooit echt voor Danielle.
Danielle??????????
Wanneer gaan je ogen eens open???????????
quote:Pardon? Andries is volledig verantwoordelijk voor zijn eigen daden, in welke toestand hij zich ook moge bevinden. Je kunt Diane heel veel aanrekenen, maar niet dat zij verantwoordelijk is voor gevoelens van schaamte die Andries heeft.
En toch laat ze Andries als hij gedronken heeft dingen doen waar hij achteraf niet trots op is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |