Met als nadeeltje: ze draait gaskranen dicht,
zodat jij in de kou zit te wachten op een CV monteur, die je ondertussen vervloekt hebt omdat hij pas op zondagmiddag komt ipv zaterdag toen je gebeld had.
En je gaat aan jezelf twijfelen waarom je in vredesnaam een paar maanden een nieuwe ketel heb hangen, terwijl je oude keteltje van uch jaar oud het nog goed deed.
verder is ze wel lief
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 25-11-2001 15:40]
quote:Te koop moeder die met de wasmand tegen het knopje onder de boiler drukt..2 dagen geen warm water en voorrijkosten
Op zondag 25 november 2001 15:37 schreef moussy het volgende:
een lief poppetje van 2 jaarMet als nadeeltje: ze draait gaskranen dicht,
zodat jij in de kou zit te wachten op een CV monteur, die je ondertussen vervloekt hebt omdat hij pas op zondagmiddag komt ipv zaterdag toen je gebeld had.
En je gaat aan jezelf twijfelen waarom je in vredesnaam een paar maanden een nieuwe ketel heb hangen, terwijl je oude keteltje van uch jaar oud het nog goed deed.
quote:*niet snapt*
En je gaat aan jezelf twijfelen waarom je in vredesnaam een paar maanden een nieuwe ketel heb hangen, terwijl je oude keteltje van uch jaar oud het nog goed deed.verder is ze wel lief
Zet je de CV toch weer gewoon aan
waar je dus zelf niet zo 1,2,3 op komt omdat je je gasfornuis niet nodig hebt??
quote:nou euhm ik denk het niet want er kwamen geen bierviltjes/chips/billendoekies/onderdelen barbie pop uit rollen. Wat dus wel al het geval was bij de video en de playstation.
Op zondag 25 november 2001 15:44 schreef Blue Thunder het volgende:
whahahahahahaen ze heeft niet achter de pc gezeten?
quote:minstens een lolly stokje of een pokémon flippo
Op zondag 25 november 2001 15:48 schreef Blue Thunder het volgende:
doet je diskdrive het nog?daar kan je vast nog wel wat inproppen
quote:haha L
En je gaat aan jezelf twijfelen waarom je in vredesnaam een paar maanden een nieuwe ketel heb hangen, terwijl je oude keteltje van uch jaar oud het nog goed deed.verder is ze wel lief
quote:Mijn broer moest vroeger altijd even controleren of de vlammetjes van de open haard al warm waren , en de strijkbout moest áltijd gecontroleerd worden.
Op zondag 25 november 2001 19:37 schreef Light het volgende:
Ik heb ooit eens onderzocht of de waakvlam van de geiser warm was
dat schattige kind van mij, ook een reden om tot verkoop over te gaan
Heeft het gepresteerd om van dat plastic folie voor op de ramen er binnen 5 minuten af te rukken. Terwijl ik uren aan het pielen was geweest om figuurtjes er uit te snijden en zo.
quote:een auto fistfucken?
Op zondag 25 november 2001 19:12 schreef blieblie het volgende:[..]
haha L
L, ik weet van verhalen dat ik alleen maar mijn hand ooit in de uitlaat van de auto had gedouwd toen ik klein was, de reden waarom weet ik nie meer
quote:we hebben toch maar besloten dat ze mag blijven
Op zondag 25 november 2001 20:24 schreef Blue Thunder het volgende:
staat ze al op marktplaats.nl ofzo? of op ebay?
quote:Geinig... heb vanavond m'n tweejarige meisjestweeling te koop aangeboden op ICQ
quote:hahahahahahaaaa......... ook daar zijn we al geweest.
Op maandag 26 november 2001 01:58 schreef CarOnline het volgende:[..]
Geinig... heb vanavond m'n tweejarige meisjestweeling te koop aangeboden op ICQ
Die slapen tegenwoordig niet meer, maar breken de slaapkamer af, en het ellendige is dat ze de babyphone uitzetten, dus dat je denkt dat ze lekker slapen, maar dus met een lippenstift (van een kast gepakt met behulp van een stoel) 2 nagelnieuwe slaapzakken (á 40,- p.st.) naar z'n grootje helpen, 80 luierdoekjes uit de verpakking rukken en de kledingkast leeghalen. EN DAT VOOR DE 10e KEER DEZE WEEK!!![]()
En als dat nou alles was....
Ze vind het bijvoorbeeld ook erg leuk om voor postbode te spelen.... alleen gaat dan alles naar buiten toe.. post , afstandsbedieningen, mobiele telefoon, boekjes in ieder geval alles wat door de brievenbus gaat.
maar toch kan ik ook vreselijk lachen om die dingen die ze allemaal uitvreet
quote:Aha! Waren jullie dat
Op maandag 26 november 2001 08:05 schreef moussy het volgende:[..]
hahahahahahaaaa......... ook daar zijn we al geweest.
-Knip-
Of nog een leuke actie.... Loop ik in de super, kind in het stoeltje in het karretje scheurt ze in eens mn spijkerbloes open.. je kent ze wel zo 1 met van die druk knoopjes ook daar kwam weer het wel bekende OOOOOOOHHHHHHHH MAMA TIETUHHHHHHH
quote:heb ik ook gedaan, ja!
Op zondag 25 november 2001 18:01 schreef Beatrice het volgende:
Vroeger wilden ze ook nog wel eens als ze bij mama achterop de fiets zaten onderweg ineens die fiets op slot zetten.
quote:Oh goh, wat gënant!
Op maandag 26 november 2001 10:14 schreef moussy het volgende:
en de uitspraken die ze ook nog eens hebben
Die van mij vindt het gigantisch om het woord "tietuh" gepast en ongepast te gebruiken .....
Zitten we in een politiebusje om naar het ziekenhuis te gaan, loopt er een vrouw langs, met écht onwijze schud tieten ( een bh was geen overbodige luxe geweest) Komt er opeens uit een snikkend en snotterd kind .... oh mama kijk tietuh!!! Je kan wel door de grond zakken.. bodemplaat in dit geval.Of nog een leuke actie.... Loop ik in de super, kind in het stoeltje in het karretje scheurt ze in eens mn spijkerbloes open.. je kent ze wel zo 1 met van die druk knoopjes ook daar kwam weer het wel bekende OOOOOOOHHHHHHHH MAMA TIETUHHHHHHH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |