Conclusie: Schumacher stop heel snel
quote:Wanneer leren mensen nu eens eindelijk af: "Als..., dan...". Je weet niet of Senna Schumacher verslagen zou hebben, doodsimpel omdat hij er helaas niet meer bij is.
Op zondag 25 november 2001 15:06 schreef F1Bas het volgende:
Ik zit met smacht weer te wachten op het nieuwe formule1 seizoen. Weer al die spannende races en extra leuke weekenden. Met 1 ding ben ik wel blij dat we een poosje af zijn van die irritante Michael Schumacher. Ik ben gewoon van mening dat als Senna nog had geleefd dat Michael nooit 4 wereltitels had gehaald. Hij heeft nu het geluk dat alles bij Ferrari nu op hem gericht is en als Barrichello het zelf materiaal had en dezelfde steun als Schumacher dan waren ze zeker gelijkwaardig.Conclusie: Schumacher stop heel snel
En dat gedoe rondom die Barrichello. Hij wist waarvoor hij tekende; "I rest my case!!".
Forza Ferrari et Schumi!!!!
quote:4 maart...
Op zondag 25 november 2001 15:37 schreef Fean_Fan het volgende:
wanneer is de 1ste race weer?
ik zit ook met smart te wachten.
hopen dat jos eindelijk de bak heeft die ie verdient en gewoon in de punten rijdt!
Jos the Boss
quote:Dank je voor deze reactie Kubstudent, ik ben het volledig met jouw reactie eens.
Op zondag 25 november 2001 15:34 schreef Kubstudent het volgende:[..]
Wanneer leren mensen nu eens eindelijk af: "Als..., dan...". Je weet niet of Senna Schumacher verslagen zou hebben, doodsimpel omdat hij er helaas niet meer bij is.
En dat gedoe rondom die Barrichello. Hij wist waarvoor hij tekende; "I rest my case!!".
Forza Ferrari et Schumi!!!!
Maar Schumacher is gewoon erg goed. Het is een fijt dat als Schumacher in de wagen rijd van verstappen. Dat hij zeker 1sec sneller is dan verstappen. Dat heeft verstappen ooit gezegt in een blad. Sterker nog. Schumacher kan in elke auto de tijde verbeteren van de rijder. Kampioen word je niet zo maar. Oke een goede wagen help zeker wel. Maar als jij niet met dat matriaal om kan gaan. Dan word jij zeker geen kampioen. Het is een cominatie van bijde. Tuurlijk zal verstappen stukken beter rijden in een Ferrari. Maar kampioen? Ik weet het niet.
Groeten
OOK_GEK
Uiteraard staat buiten discussie dat hij een erg goede rijder is, maar de overwinning komt vele malen meer ter ere van ferrari en het technisch team dan dat het ter ere van schumi zelf komt.
Los daarvan mag ik die vent niet, maar dat doet niets aan of af aan de discussie en de feiten.
quote:Opzich moet je daar juist wel trots op zijn, het is ook een gave om altijd toe te kunnen slaan als je tegenstander een steekje laat vallen. Je bent niet de beste als je alleen maar hard kan racen. om te winnen (en veel te winnen) heb je vooral inzicht nodig in het wedstrijd verloop. En dat heeft Schumacher in combinatie met Ross Brawn als geen ander.
Op zondag 25 november 2001 16:49 schreef Sakura het volgende:
Maar je kan zeggen wat je wilt, hij hoeft zichzelf voor zijn overwinning van afgelopen jaar echt niet op de borst te kloppen. Is hem echt kado gegeven door het uitvallen van de wagens van zijn directe belagers op de titel.Uiteraard staat buiten discussie dat hij een erg goede rijder is, maar de overwinning komt vele malen meer ter ere van ferrari en het technisch team dan dat het ter ere van schumi zelf komt.
Los daarvan mag ik die vent niet, maar dat doet niets aan of af aan de discussie en de feiten.
quote:sinds wanneer wordt er een gp op maandag gehouden
Op zondag 25 november 2001 15:38 schreef F1Bas het volgende:[..]
4 maart...
Jos the Boss
3 maart komt dichterbij hoor en 1 maart begint de training op 01:00 uur ofwel 81d 5u 6m
quote:Je hebt helemaal gelijk maar wie is er 4 maart jarig....juist ja
Op zondag 09 december 2001 19:53 schreef raikkonen het volgende:[..]
sinds wanneer wordt er een gp op maandag gehouden
3 maart komt dichterbij hoor en 1 maart begint de training op 01:00 uur ofwel 81d 5u 6m
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |