Tis nog niet aan maar zit er denk ik wel aan te komen. Iemand ervaring hiermee en dan bedoel ik hoe je omgeving reageerd? Ze gedraagd zich wel als iemand van 16/17 en ziet er ook wel zo uit, maar ja 't blijft 13 he.
quote:heb ik ook al aan ged8
Op woensdag 21 november 2001 17:00 schreef Smirnoff_ice het volgende:
als zij 18 is en jij 23 is dr geen probleem.. maar nu denk ik wel n beetje..
quote:Idd, denk ik ook. Misschien over 5 jaar, als zij 18 s en jj 23, dat klingt al een stuk beter, maar 13 vind k persoonlijk veel te jong.
Op woensdag 21 november 2001 16:57 schreef Fannetje het volgende:
Ik denk dat je alleen maar negatieve reacties zult krijgen.
-edit, die mening hebben anderen ook dus-
quote:yup... ik denk dat vanaf het moment dat ze een jaar of 16 is de problemen wat minder zullen zijn... maar een relatie tussen iemand van 18 en 13 zal vrijwel niemand "goedkeuren" en bovendien zet ik er ernstig mn twijfels bij of dat wel goed zou gaan... bedenk wel dat iemand van 13 net van de basisschool af is
Op woensdag 21 november 2001 17:00 schreef Myster_E het volgende:[..]
Idd, denk ik ook. Misschien over 5 jaar, als zij 18 s en jj 23, dat klingt al een stuk beter, maar 13 vind k persoonlijk veel te jong.
quote:Je hart, je verstand, je hart, je verstand.... welke moet je nou volgen in een kwestie als deze....Ik snap dat je in een moeilijk parket zit. Het is natuurlijk niet leuk om jezelf en dat meisje verdriet te doen door geen 'verkering' met haar te nemen... Je verstand zegt weer iets anders. Ik kan moeilijk zeggen dat ik het totaal afkeur... ik heb zelf ook een jonge vriendin zij 16 ik 24, is ook een lang topic over geweest van venator_udf geloof ik.
Op woensdag 21 november 2001 16:56 schreef Shove_it999 het volgende:
Ik ben 18 zij is 13, wat nu?Tis nog niet aan maar zit er denk ik wel aan te komen. Iemand ervaring hiermee en dan bedoel ik hoe je omgeving reageerd? Ze gedraagd zich wel als iemand van 16/17 en ziet er ook wel zo uit, maar ja 't blijft 13 he.
Vampier
naja.. ik vindt het wat erg jong... ik denk dat haar ouders dat ook zullen vinden. maar toch succes ermee
Leeftijdsverschil, * pinguin heeft er inmiddels ook last van ik ben 19, zij 25 en het gaat uitstekend tot op heden
quote:`
Op woensdag 21 november 2001 18:56 schreef Herald het volgende:
wat lief, een vriendinnetje van 13. Had ze d'r Cito-toets goed gemaakt? En vindt ze het wel leuk in de brugklas? Als er wel iets sexy is dan is het wel een meisje dat alle Pokémons uit d'r hoofd kent
Eej doe ff normaal ik zit echt met een probleem. Reageer normaal en anders niet.
Dank je.
quote:altijd leuk die Herald......
wat lief, een vriendinnetje van 13. Had ze d'r Cito-toets goed gemaakt? En vindt ze het wel leuk in de brugklas? Als er wel iets sexy is dan is het wel een meisje dat alle Pokémons uit d'r hoofd kent
Maar reken maar op een hoop negatieve reacties. En trouwens. Er is nog niks gebeurd. je zeg alleen het zit er aan te komen. Klinkt heel simpel, maar laat het gewoon niet zo ver komen.
quote:Kijk ik ben ook erg makkelijk met leeftijden maar dertien jaar en dan een vriend van 28
Op woensdag 21 november 2001 19:04 schreef InterCC het volgende:
Een nichtje van me is 13 en haar vriend 28! Dat vind ik echt ZIEK! en me tante (haar moeder dus) zegt: "tsja je houd het toch niet tegen. (ik heb zo iets van zou mijn kind later moeten doen.. en of ik het tegen zou houden).Maar reken maar op een hoop negatieve reacties. En trouwens. Er is nog niks gebeurd. je zeg alleen het zit er aan te komen. Klinkt heel simpel, maar laat het gewoon niet zo ver komen.
quote:dit vind ik ook nie normaal ik zou nooit zoiets doen, jezus als je 28 bent lijkt het me wel dat je niet zo dom bent, maar ja er zijn toch van die gasten die op heel jong vallen
Op woensdag 21 november 2001 19:04 schreef InterCC het volgende:
Een nichtje van me is 13 en haar vriend 28! Dat vind ik echt ZIEK! en me tante (haar moeder dus) zegt: "tsja je houd het toch niet tegen. (ik heb zo iets van zou mijn kind later moeten doen.. en of ik het tegen zou houden).Maar reken maar op een hoop negatieve reacties. En trouwens. Er is nog niks gebeurd. je zeg alleen het zit er aan te komen. Klinkt heel simpel, maar laat het gewoon niet zo ver komen.
Op jongere leeftijd zullen mensen hier eerder over vallen, dan wanneer je for instance 21 was geweest en zij 16...
Misschien moet je het nu nog ff rustig aan doen... kijken of ze echt diegene is waar je verder mee wilt... is het echt zo... dan zou ik me niet tegen laten houden...
Doe alles alleen wel rustig aan is volgens mij de enige oplossing... blijft moeilijk
als dat gezeik om een leeftijd, niks vaan aan trekken, het is jullie relatie, julie weten/voelen het beste wat goed is.
succes ermee kerel!
als je elkaar lief vindt wat let je? zal best moeilijk zijn, maarja.. why not? en het is heus nie zo dat je meteen het bed in moet duiken toch?
en die ouders en jouw ouders hebben niets te zeggen (vind ik) gaat toch om jullie?
gewoon doen..
quote:DWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Heb je daar toch mooi wel ff gelijk in!!
OOOOOOOOH PIKACHU JE MAAKT ME ZOOOOOOOO GEIL!!!!
quote:
Op donderdag 22 november 2001 11:40 schreef Mr_Opel het volgende:OOOOOOOOH PIKACHU JE MAAKT ME ZOOOOOOOO GEIL!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |