abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2254563
Ik ben 18 zij is 13, wat nu?

Tis nog niet aan maar zit er denk ik wel aan te komen. Iemand ervaring hiermee en dan bedoel ik hoe je omgeving reageerd? Ze gedraagd zich wel als iemand van 16/17 en ziet er ook wel zo uit, maar ja 't blijft 13 he.

- - +| [url=http://www.korn.com]KoRn roeleert!!!![/url]| + - + |[url=http://www.deftones.com]Deftones roeleren!!!![/url]| + - + |[url=http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/212189/1/25]Hier klikken voor info over mijn webicon.[/url]| + - -
pi_2254568
sorry dat ik het zeg, maar 18 en 13 vind ik een te groot verschil, hoe oud ze zich ook mag gedragen. Begin er maar niet aan, ik denk dat je alleen maar negatieve reacties zult krijgen.
pi_2254587
als zij 18 is en jij 23 is dr geen probleem.. maar nu denk ik wel n beetje..
geen commentaar
pi_2254593
quote:
Op woensdag 21 november 2001 17:00 schreef Smirnoff_ice het volgende:
als zij 18 is en jij 23 is dr geen probleem.. maar nu denk ik wel n beetje..
heb ik ook al aan ged8

- - +| [url=http://www.korn.com]KoRn roeleert!!!![/url]| + - + |[url=http://www.deftones.com]Deftones roeleren!!!![/url]| + - + |[url=http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/212189/1/25]Hier klikken voor info over mijn webicon.[/url]| + - -
  woensdag 21 november 2001 @ 17:00:30 #5
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_2254594
quote:
Op woensdag 21 november 2001 16:57 schreef Fannetje het volgende:
Ik denk dat je alleen maar negatieve reacties zult krijgen.
Idd, denk ik ook. Misschien over 5 jaar, als zij 18 s en jj 23, dat klingt al een stuk beter, maar 13 vind k persoonlijk veel te jong.

-edit, die mening hebben anderen ook dus-

pi_2254603
Tja, nou, gezien dat ze nog maar 13 is, is ze zoiezo jong voor een serieuze relatie. Ze kan nog zo volwassen overkomen, maar jong is en blijft ze. Ik denk dat je omgeving ook verbaasd zal reageren.
[b]Compleet vernieuwde weblog!![/b] [url=http://www.pokpok.nl]![PokPok.nl][/url] | Camera: Fuji S602z, met Polarisatie en UV Filter: [url]http://www.pokpok.nl/portfolio[/url]
pi_2254612
quote:
Op woensdag 21 november 2001 17:00 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Idd, denk ik ook. Misschien over 5 jaar, als zij 18 s en jj 23, dat klingt al een stuk beter, maar 13 vind k persoonlijk veel te jong.

yup... ik denk dat vanaf het moment dat ze een jaar of 16 is de problemen wat minder zullen zijn... maar een relatie tussen iemand van 18 en 13 zal vrijwel niemand "goedkeuren" en bovendien zet ik er ernstig mn twijfels bij of dat wel goed zou gaan... bedenk wel dat iemand van 13 net van de basisschool af is
  woensdag 21 november 2001 @ 18:22:54 #8
8868 steps
Aliens never die!!!
pi_2254618
quote:
Op woensdag 21 november 2001 16:56 schreef Shove_it999 het volgende:
Ik ben 18 zij is 13, wat nu?

Tis nog niet aan maar zit er denk ik wel aan te komen. Iemand ervaring hiermee en dan bedoel ik hoe je omgeving reageerd? Ze gedraagd zich wel als iemand van 16/17 en ziet er ook wel zo uit, maar ja 't blijft 13 he.

Je hart, je verstand, je hart, je verstand.... welke moet je nou volgen in een kwestie als deze....Ik snap dat je in een moeilijk parket zit. Het is natuurlijk niet leuk om jezelf en dat meisje verdriet te doen door geen 'verkering' met haar te nemen... Je verstand zegt weer iets anders. Ik kan moeilijk zeggen dat ik het totaal afkeur... ik heb zelf ook een jonge vriendin zij 16 ik 24, is ook een lang topic over geweest van venator_udf geloof ik.
Ik persoonlijk denk dat dertien wel erg jong is maar aan de andere kant ben je zelf ook maar net volwassen, was je nog maar 17... Ken je haar ouders toevallig??? Misschien is dat de beste manier om er wat van te maken. Hoe kijken haar ouders tegen de situatie aan, ga er eens mee praten. Misschien komen jullie er met de ouders tot een schappelijk iets! BEN JE ECHT VERLIEFD OP HAAR!!! Hoe volwassen is dat meisje???
Shit he , ik hoop dat je er uit komt met haar. Een oplossing zoeken die voor jullie beide, en voor de omgeving acceptabel is zal moeilijk zijn
You now have five minutes to reach minimum safe distance...
  woensdag 21 november 2001 @ 18:32:13 #9
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_2254646
Ik raad het je niet aan beste knul. In ieder geval niet vastigheid. Binnen de kortste keren bots je met elkaar omdat ik denk dat jullie beide in een ander levensfase zitten... Maar doe vooral wat je niet laten kunt!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_2254677
Who the fuck cares? Is er liefde? Dan hoeft het nog niet meteen te betekenen dat ze boven op jou springt of jij op haar.... je kunt gerust een jaar of 5 wachten.

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_2254699
dude.. sick!

naja.. ik vindt het wat erg jong... ik denk dat haar ouders dat ook zullen vinden. maar toch succes ermee

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_2254720
Leeftijdsverschillen.... hmmm, in dit geval zou ik zeggen dat je inderdaad nog een aantal jaartjes zou moeten wachten. Ik bedoel, de dame in kwestie gaat straks lekker door haar pubertijd heen en praat niet anders dan over hoe vervelend de docenten op school zijn ... Kijk, op het moment dat de "volwassenheid" (ik zou niet echt weten hoe ik het anders zou moeten noemen) toe begint te nemen, dan is het geen enkel probleem meer...

Leeftijdsverschil, * pinguin heeft er inmiddels ook last van ik ben 19, zij 25 en het gaat uitstekend tot op heden

woensdag 21 november 2001 @ 18:56:22 #13
3767 Herald
Come get some
pi_2254782
wat lief, een vriendinnetje van 13. Had ze d'r Cito-toets goed gemaakt? En vindt ze het wel leuk in de brugklas? Als er wel iets sexy is dan is het wel een meisje dat alle Pokémons uit d'r hoofd kent
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2254809
quote:
Op woensdag 21 november 2001 18:56 schreef Herald het volgende:
wat lief, een vriendinnetje van 13. Had ze d'r Cito-toets goed gemaakt? En vindt ze het wel leuk in de brugklas? Als er wel iets sexy is dan is het wel een meisje dat alle Pokémons uit d'r hoofd kent
`

Eej doe ff normaal ik zit echt met een probleem. Reageer normaal en anders niet.

Dank je.

woensdag 21 november 2001 @ 19:03:13 #15
8783 gbm
Estd. 2001
pi_2254836
quote:
altijd leuk die Herald......
pi_2254850
Een nichtje van me is 13 en haar vriend 28! Dat vind ik echt ZIEK! en me tante (haar moeder dus) zegt: "tsja je houd het toch niet tegen. (ik heb zo iets van zou mijn kind later moeten doen.. en of ik het tegen zou houden).

Maar reken maar op een hoop negatieve reacties. En trouwens. Er is nog niks gebeurd. je zeg alleen het zit er aan te komen. Klinkt heel simpel, maar laat het gewoon niet zo ver komen.

woensdag 21 november 2001 @ 19:12:14 #17
8868 steps
Aliens never die!!!
pi_2254950
quote:
Op woensdag 21 november 2001 19:04 schreef InterCC het volgende:
Een nichtje van me is 13 en haar vriend 28! Dat vind ik echt ZIEK! en me tante (haar moeder dus) zegt: "tsja je houd het toch niet tegen. (ik heb zo iets van zou mijn kind later moeten doen.. en of ik het tegen zou houden).

Maar reken maar op een hoop negatieve reacties. En trouwens. Er is nog niks gebeurd. je zeg alleen het zit er aan te komen. Klinkt heel simpel, maar laat het gewoon niet zo ver komen.

Kijk ik ben ook erg makkelijk met leeftijden maar dertien jaar en dan een vriend van 28 Dat is wel een extreem iets zeg! Die meid had ff wat jaartjes moeten wachten.
Je houd het toch niet tegen is wel een slap excuus idd.
You now have five minutes to reach minimum safe distance...
  woensdag 21 november 2001 @ 19:15:31 #18
17819 gvd
ondertitel is niet nodig
pi_2254993
quote:
Op woensdag 21 november 2001 19:04 schreef InterCC het volgende:

dit vind ik ook nie normaal ik zou nooit zoiets doen, jezus als je 28 bent lijkt het me wel dat je niet zo dom bent, maar ja er zijn toch van die gasten die op heel jong vallen
amen!
pi_2257672
Voor beide soort reacties is denk ik wat te zeggen... maar echte verliefdheid hou je niet tegen... hoe groot het leeftijdsverschil ook is.

Op jongere leeftijd zullen mensen hier eerder over vallen, dan wanneer je for instance 21 was geweest en zij 16...

Misschien moet je het nu nog ff rustig aan doen... kijken of ze echt diegene is waar je verder mee wilt... is het echt zo... dan zou ik me niet tegen laten houden...

Doe alles alleen wel rustig aan is volgens mij de enige oplossing... blijft moeilijk

Been there, done that!
pi_2257718
Wat is nu leeftijd, jij bent 18 en zij is 13, scheelt 5 jaar. valt mee, jij zegt zelf dat ze ouder gedraagt voor haar leeftijd. Nou dan, wat is dan het probleem? alleen haar geboortedatum? als jullie verliefd zijn, ga er gewoon voor.
Als die ouders het goed vinden is er niks aan het handje.

als dat gezeik om een leeftijd, niks vaan aan trekken, het is jullie relatie, julie weten/voelen het beste wat goed is.

succes ermee kerel!

maker van de enige échte vergelijkingssite voor zorgverzekeringen
pi_2257761
Ik denk serieus dat je eens bij jezelf te raden moet gaan waar je mee bezig bent. Herald maakte misschien een lullige opmerking, maar terwijl jij bier zit te drinken met je vrienden is zij Pokemon Flippo's aan het uitzoeken. Ze is net op de middelbare school en jij bent er al weer af. Jullie zitten allebei in een heel andere levensfase.
Toen ik 16 was had ik een korte relatie met een meisje van 13, maar zelfs dat ging niet goed doordat we gewoon heel anders dachten over het begrip 'relatie'
Als ik jou was zou ik haar een beetje ouder laten worden en dan kijken of ze inderdaad uitgroeid tot de vrouw die je zoekt. 5 jaar leeftijdsverschil an sich is niet zo veel.
pi_2257818
In het leven moet je soms iets verder nadenken, en gelukkig doe je dat ook. Het komt mij over als een serieuze overweging. Meisjes op die leeftijd kunnen heel volwassen overkomen, maar vergis je niet. Je loopt de kans zelf beschadigd te worden, doordat zij binnen een korte termijn tot de conclusie komt dat een andere jongen weer leuker is. Ik ken een verhaal uit mijn directe omgeving van een zelfde relatie. Doordat er echter tevens sprake was van een sexuele realatie, en zij zwanger raakte, hebben haar ouders justitie ingeschakeld. Er was tenslotte sprake van sex met een minderjarige. Deze gast heeft daarna heel veel problemen gehad, en dat wens ik jou écht niet toe. Weet je, jij zit al op een denkniveau waar je weloverwogen over sex na kunt denken en denkt. De vraag is of zij dat ook kan. Maak een lijstje voor jezelf van positieve punten en negatieve. Bedenk goed wat de gevolgen kunnen zijn.
Ik wens je veel wijsheid toe!
sommigen kijken zonder te zien, anderen zien zonder te kijken, wij zien en kijken verder. De verderkijkers
pi_2257914
ach wtf.
niet alle 13 jarige zijn kinderachtig...

als je elkaar lief vindt wat let je? zal best moeilijk zijn, maarja.. why not? en het is heus nie zo dat je meteen het bed in moet duiken toch?
en die ouders en jouw ouders hebben niets te zeggen (vind ik) gaat toch om jullie?
gewoon doen..

pi_2257979
quote:
DWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

Heb je daar toch mooi wel ff gelijk in!!
OOOOOOOOH PIKACHU JE MAAKT ME ZOOOOOOOO GEIL!!!!

Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
pi_2258012
quote:
Op donderdag 22 november 2001 11:40 schreef Mr_Opel het volgende:

OOOOOOOOH PIKACHU JE MAAKT ME ZOOOOOOOO GEIL!!!!

Dat is niet aardig van je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')