Als Cynix het er niet mee eens is, dan sorry voor alweer een overbodige topic, en gooi dit maar snel po slot.
Hummie: "wat kunnen we doen aan dat stelletje werkeloze zeikers op FOK die maar blijven mailen?"
Medewerker: "Als we ze nou een paar codes geven zijn we voorlopig van dat gezeik om gratis streams af, denk je ook niet?"
Hummie: "Goed plan! regel het ff..."
bvd
quote:15 p.dag.
Op maandag 19 november 2001 20:25 schreef m1tch het volgende:
kijk, dat is bonusstuurt BB onbeperkt codes of houden ze het op een beperkt aantal?
Uit journalistiek oogpunt gezien is dit natuurlijk ronduit verwerpelijk. Maar aangezien de enige info uit het huis door Big Brother zélf gegeven wordt (zij geven de beelden door), is er toch al geen sprake van onafhankelijke nieuwsgaring. De streams gingen af en toe op zwart en zullen dat blijven gaan op momenten dat BB dit beter uitkomt.
Tijdens BB1 zou het door velen hier als je reinste NSB-praktijk zijn beschouwd, als heulen met de vijand, als je laten inpakken voor een paar piek per dag.
Maar dit is BB1 niet, dit is een spelletje genaamd Big Brother the Battle, en het is hartstikke gul van HMG dat ze ons sponsoren. Je krijgt als BB-Fokforum haast het gevoel dat je er echt bij begint te horen, bij de BB-incrowd. Hoezee!
BB werkt natuurlijk met ploegendiensten, en die streamverslagen zijn een goedkope briefing. Nu ze er een paar knaken per dag tegenaan gooien (kostprijs nog veel minder), kunnen ze er van verzekerd zijn dat de streamers nog meer hun best gaan doen. Win-Win situatie. Toch?
quote:Mij ook, want Sjonnie en Hummie staan hier volledig buiten. De codes komen van de opdrachtgever en niet van de producent.
Op maandag 19 november 2001 21:24 schreef Gert het volgende:
Een hoeraatje voor JdM gaat mij veel te ver...
quote:Klopt, dat was ook mijn overweging om toch gebruik te maken van dit aanbod.
Uit journalistiek oogpunt gezien is dit natuurlijk ronduit verwerpelijk. Maar aangezien de enige info uit het huis door Big Brother zélf gegeven wordt (zij geven de beelden door), is er toch al geen sprake van onafhankelijke nieuwsgaring.
quote:Ja, en ik hoop dat we verder even kritisch blijven als wanneer we geen 'subsidie' zouden hebben gekregen.
Win-Win situatie. Toch?
1. Voor het eerst in de BB-historie werden (ongeveer twee weken geleden) de 'internetkijkers' genoemd in het conflict tussen GJ en PaCoEd. En men doelde daarbij volgens mij écht op de Fok!kers.
2. Toen we hier op het forum twijfels uitten over Coos' zogenaamde message-watch, probeerde de regie daar ook ineens achter te komen.
Het is dan wel wat broos, en het mag niets afdoen aan onze kritische kijk op BB, maar ik stel het gebaar van HMG toch op prijs.
Zelf zal ik mij overigens niet aanmelden voor een 'gratis' code, omdat ik alleen wil streamen op het moment dat ik daar zelf zin in heb. Dat is me best een knaak waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |