abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 november 2001 @ 16:22:32 #1
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_2234892
Met verbazing heb ik Oproep aan de 'vaste' streamverslaggevers! gelezen, en het is duidelijk dat BB in de gaten heeft wat hier op FOK! gebeurd tav streamverslagen en het in de gaten houden van BB. Ik vind het wel een topic waard om HMG te bedanken voor de codes die ze beschikbaar stellen voor FOK!

Als Cynix het er niet mee eens is, dan sorry voor alweer een overbodige topic, en gooi dit maar snel po slot.

pi_2235574
Gesprek bij HMG:

Hummie: "wat kunnen we doen aan dat stelletje werkeloze zeikers op FOK die maar blijven mailen?"

Medewerker: "Als we ze nou een paar codes geven zijn we voorlopig van dat gezeik om gratis streams af, denk je ook niet?"

Hummie: "Goed plan! regel het ff..."

pi_2235621
tnx joe hmg voor het inzien dat fok voor promotie zorgt van jullie programma . dit allemaal kosteloos , en nu kan het ook kostenloos blijven

bvd

pi_2236702
kijk, dat is bonus

Hummy, bedankt

[Dit bericht is gewijzigd door m1tch op 19-11-2001 20:32]

maandag 19 november 2001 @ 20:27:27 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2236716
quote:
Op maandag 19 november 2001 20:25 schreef m1tch het volgende:
kijk, dat is bonus

stuurt BB onbeperkt codes of houden ze het op een beperkt aantal?

15 p.dag.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 19 november 2001 @ 21:04:05 #6
18605 Mysti
De meeste dromen.......
pi_2237026
Als vaste streamlezer vind ik het top dat HMG dit voor de FOK-kers wil doen.
Veel mensen zien de fouten van anderen, helaas niet die van zichzelf
  Moderator maandag 19 november 2001 @ 21:24:56 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2237204
Een hoeraatje voor JdM gaat mij veel te ver, maar voor de rest is de actie wel OK denk ik. Toch moest ik denken aan hoe deze deal drie jaar geleden zou zijn gevallen, op het BB1-forum.

Uit journalistiek oogpunt gezien is dit natuurlijk ronduit verwerpelijk. Maar aangezien de enige info uit het huis door Big Brother zélf gegeven wordt (zij geven de beelden door), is er toch al geen sprake van onafhankelijke nieuwsgaring. De streams gingen af en toe op zwart en zullen dat blijven gaan op momenten dat BB dit beter uitkomt.

Tijdens BB1 zou het door velen hier als je reinste NSB-praktijk zijn beschouwd, als heulen met de vijand, als je laten inpakken voor een paar piek per dag.

Maar dit is BB1 niet, dit is een spelletje genaamd Big Brother the Battle, en het is hartstikke gul van HMG dat ze ons sponsoren. Je krijgt als BB-Fokforum haast het gevoel dat je er echt bij begint te horen, bij de BB-incrowd. Hoezee!

BB werkt natuurlijk met ploegendiensten, en die streamverslagen zijn een goedkope briefing. Nu ze er een paar knaken per dag tegenaan gooien (kostprijs nog veel minder), kunnen ze er van verzekerd zijn dat de streamers nog meer hun best gaan doen. Win-Win situatie. Toch?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † maandag 19 november 2001 @ 22:56:34 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2238520
quote:
Op maandag 19 november 2001 21:24 schreef Gert het volgende:
Een hoeraatje voor JdM gaat mij veel te ver...
Mij ook, want Sjonnie en Hummie staan hier volledig buiten. De codes komen van de opdrachtgever en niet van de producent.
quote:
Uit journalistiek oogpunt gezien is dit natuurlijk ronduit verwerpelijk. Maar aangezien de enige info uit het huis door Big Brother zélf gegeven wordt (zij geven de beelden door), is er toch al geen sprake van onafhankelijke nieuwsgaring.
Klopt, dat was ook mijn overweging om toch gebruik te maken van dit aanbod.
quote:
Win-Win situatie. Toch?
Ja, en ik hoop dat we verder even kritisch blijven als wanneer we geen 'subsidie' zouden hebben gekregen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 20 november 2001 @ 00:00:51 #9
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2239175
Ik vind het een goede actie. De afgelopen weken is wel duidelijk geworden dat echte BB-fans de streamverslagen nodig hebben om plezier aan het programma te beleven, mezelf incluis. Vooral om te weten wat er écht in het huis gebeurt. Zonder de dagelijkse streamverslagen zou ik er niet veel meer aan vinden. Het zou HMG waarschijnlijk ook kijkers kosten.
Echter: het feit dat HMG codes aan Cynix (Fok) beschikbaar stelt zie ik niet als een commerciële stunt van HMG om de die-hard BB-fans aan zich te binden, maar toch vooral als een blijk van waardering. Misschien is dat naïef, maar ik heb toch de indruk dat men de inspanningen en talloze theorieën hier wel waardeert. En dat geldt ook voor de programmamakers zelf, EndeMol plus HvdT. En daar zijn wel wat -min of meer- bewijzen voor:

1. Voor het eerst in de BB-historie werden (ongeveer twee weken geleden) de 'internetkijkers' genoemd in het conflict tussen GJ en PaCoEd. En men doelde daarbij volgens mij écht op de Fok!kers.
2. Toen we hier op het forum twijfels uitten over Coos' zogenaamde message-watch, probeerde de regie daar ook ineens achter te komen.

Het is dan wel wat broos, en het mag niets afdoen aan onze kritische kijk op BB, maar ik stel het gebaar van HMG toch op prijs.
Zelf zal ik mij overigens niet aanmelden voor een 'gratis' code, omdat ik alleen wil streamen op het moment dat ik daar zelf zin in heb. Dat is me best een knaak waard.

† In Memoriam † donderdag 22 november 2001 @ 13:29:50 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2259285
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')