Zijn er nog meer Spin City-fans in Fokland?
[Dit bericht is gewijzigd door Elbutre op 19-11-2001 15:37]
Ook erg leuk was het toen de professor uit Back to the future zijn opwachting maakte en er diverse woordgrapjes over de vroegere samenwerking van hem en Michael J. Fox werden gemaakt. Ik vind trouwens alle bijrollen ook geniaal!
Groetjes!
quote:Maar zijn die goed
Op maandag 19 november 2001 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het te flauw voor woorden. Wat moeten we met zoveel slechte, Amerikaanse series. Daarvoor hebben we toch genoeg Nederlandse?
Vrienden voor het leven, SamSam, allemaal veel te voorspelbaar
Verder is stacey en is de serie gewoon leuk!!
In de nieuwe series speelt trouwens ook Heather Locklear
quote:Leuke comedy, met zeker als topper het suicidale handje
Op maandag 19 november 2001 14:38 schreef Elbutre het volgende:
en het meest briljant: Het lelijke hondje dat zelfmoord wil plegen!
quote:Rags!!!!!!!!
Op maandag 19 november 2001 19:33 schreef cptmarco het volgende:[..]
Leuke comedy, met zeker als topper het suicidale handje
Ik kijk het al zo lang het hier in Nederland is.. Super Serie, alleen jammer dat het nu allemaal herhalingen zijn
mooie van deze serie is dat de gastrollen erg sterk zijn. als je dat afzet tegen bijv. Friends waar op een paar uitzonderingen na de gastrollen meer het nivo hebben van kijk ons eens een bekendheid in de show hebben is dat natuurlijk helemaal top.
Klum als zichzelf was gewoon leuk om te zien maar de terugkeer van Doc. icm Marty McFly was echt goed.
Net als Will en Grace probeer ik het regelmatig te kijken, lukt alleen niet echt.
quote:Paul roeleert zeker ja. En de onnozelheid van de burgemeester is van behoorlijke kwaliteit
Op maandag 19 november 2001 19:28 schreef thecrook het volgende:
Leuke serie!!! Vooral Paul roelt de tent uit!!!!In de nieuwe series speelt trouwens ook Heather Locklear
![]()
![]()
quote:Webster=
Op dinsdag 20 november 2001 19:01 schreef luukster het volgende:
jaa..wel leuk.
quote:Heel goed. Dat was inderdaad mijn punt. Als we *slechte* series willen, dan hebben we daar genoeg *Nederlandse* series voor. Kost wellicht wat minder.
Op maandag 19 november 2001 14:54 schreef Dikke het volgende:Maar zijn die goed
Vrienden voor het leven, SamSam, allemaal veel te voorspelbaar
quote:enne.. "je weet niet meer waarom?"
Op maandag 19 november 2001 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Vind t erg goed maar om de een of andere reden heb ik nooit meer gezien dan seizoen 1.
Vind het ook een geweldige serie.. maar ze gaan
nu de herhalingen van de herhalingen herhalen..
dus.. mjah :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |