abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juni 2000 @ 09:50:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_14662
Voor alle HeXen van het busforum en de selectie van de nieuwe heXen.

Aanleiding voor deze topic is de volgende Quote:

quote:
Van Borgia - 10 Juni 2000 @ 03:17.

Je bent wat laat, boskatje
Er zit ruim een maand tussen. Ik leef in het heden en het leven ziet er nu, na de bus, echt heel anders uit.
Verder heb ik geen zin in de door jou geboden polemiek. Je bent te lang weggeweest en in ouwe koeien heb ik werkelijk geen zin.
Schrijf je in bij Opa Fondaco, word lid van de FOK!-familie die tijdens je afwezigheid is ontstaan en gedraag je als een vriendelijk mens. Moet niet moeilijk zijn, zelfs ik ben erin geslaagd inmiddels.
Overigens zit je er niet ver naast. Ik ben een hele enge heks. Soort zoekt soort en jij keurt mij af, dus je bent geen heks. Quenda en tante Bep en Jolleke en Chucky zijn ook enge heksen. Pas maar op. hihihihihi * Borgia lacht als Eucalypta met kiespijn.

Dag Katje, ik zie je wel als je in friendly mode staat.

OerMoer

(de rest hiervan is eventueel te lezen in: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum12/HTML/001114.html )

pi_14663
Hoi, hoi, hoi, ik heb mijn plekje in de hexenkring gevonden. Vind het hier best aangenaam, zo tussen de vogeltjes en de bloemetjes en de bijetjes. Kan hier ook heerlijk rondvliegen op mijn bezempje. Er is echter wel en kleine storing van negativiteit. Maar die kunnen wij zo wel even weghexen. Oh ja, Quen, Roel (=vriendje) vond het erg leuk om een nieuwe schoonmoeder te hebben die zo met zijn solicitatie meeleefde.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

zaterdag 10 juni 2000 @ 15:20:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_14664
Jolleke, negatieve vibraties voelde ik ook al, maar ik denk dat Oma Borgia, onze oermoer , daar wel iets voor heeft, misschien een rituele dans???
Overigens wel uitkijken want er lopen hier op het eiland duistere figuren rond....

En is Roeleke aangenomen????

* Quenda® zoekt d'r kruisboog en gaat ff het eiland bos in.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 10 Juni 2000).]

pi_14665
[quote]op 06-10-2000 om 03:20 PM schreef Quenda® het volgende:
Jolleke, negatieve vibraties voelde ik ook al, maar ik denk dat Oma Borgia, onze oermoer , daar wel iets voor heeft, misschien een rituele dans???
Overigens wel uitkijken want er lopen hier op het eiland duistere figuren rond....

En is Roeleke aangenomen????

[Quenda zoekt d'r kruisboog en gaat ff het eiland bos in]

[quote]

Ja, Roeleke is aangenomen. Feest dus.

Maar aan de andere kant ben ik erg verdrietig. Ik heb namelijk in een topic van de bus gelezen dat mijn zeer geliefde man Rocket Ride zich van tafel en bed heeft laten scheiden van mij. Hij schreef dat hij terug naar huis ging. En dat hij pas na de zomer terug zou komen. Mama wat moet ik doen? Een nieuwe lover zoeken, een lesbische relatie beginnen of braaf in mijn Hexenketeltje blijven roeren tot mijn mannentje bij mij terugkeert? Heb jij als ervaren mammie een oplossing of in ieder geval een tipje voor mij?

Kusje, Jolleke

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

zaterdag 10 juni 2000 @ 19:01:00 #5
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_14666
Hola Familia!

Een kleine, misschien domme vraag, maar hebben jullie Merlijn ook meegenomen?
Is niet snerend of naar bedoeld, maar lijkt me een leuke man.
Of is Merlijn nog niet opgestaan in jullie midden.

zaterdag 10 juni 2000 @ 19:08:00 #6
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_14667
oke
* jolanda heeft een idee.

let op:
Killer Tweety, ik geef je bij deze wat magische krachten... *straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal*
heb je ze??

oke, met die krachten kun je alle tegenstanders wegtoveren, net zoiets als merlijn maar dan beter en sterker en hardnekkiger
magische krachten werken altijd

zaterdag 10 juni 2000 @ 19:11:00 #7
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_14668
* killer tweety schudt haar veren, voelt wat twinkelen en probeert een voorzichtige spreuk:
wapen ons vrouwen tegen vervelende bruten..

Tnx Jolanda, bij de volgende aanval zullen we dit proberen.
En anders roepen we onze collega-hexen erbij.

zaterdag 10 juni 2000 @ 19:50:00 #8
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_14669
oke
goedzo tweety
* jolanda gaat nu weg.

je weet hoe je de spreuk moet overgeven aan iemand anders??
goedzo
DOE JE BEST!!!!!! )
pi_14670
Schattebolletjes,
Oma Borgia maakt hier op het eiland gebruik van Voodoo en gedachtenkracht. Je moet je aanpassen aan de cultuur nietwaar?

Meisjes, les 1, als je je echtgenoot/partner/vriend of hoe die gebruiksvoorwerpen tegenwoordig ook heten, wilt behouden, doe dan een struikje rosemarijn in het kussen waarop hij slaapt.
Je maakt een popje, plakt daarop zijn haartjes of een stukje van zijn teennagel dat je met stofzuigen hebt gemist, en steekt dan een speldje ter hoogte van de genitalien. Dat speldje haal je er alleen uit wanneer je bevruchting dan wel bevrediging of een combinatie van beide nodig hebt. Daarna steek je het popje weer met het speldje op nonaktief.
Je kunt het popje ook een blinddoekje voorbinden, dan weet je zeker dat mannie alleen oog voor jou heeft.

Niet verder vertellen maar Merlin is onze Oer-Aartsvader. Het zit dan ook in onze genen. Hij heeft zich als de Heilige Geest over ons verspreid. Hij is in Ons Allen.
Oma Borgia is IRL een echte oude heks. Mag ook niemand weten, maar ja we zijn hier toch onder elkaar.
Alleen die zwarte kat die al jaaaaaaaren op mijn schouders woont, ja daar zie je het aan.
Heksen noemen zo'n 'huisdier' een Familiar. Daar praten ze mee. Ik zit al met de 2e incarnatie op mijn nek.
Leuk Quennetje, zo'n topicje. Ken je die van de pure gedachtenkracht? De Wil? De Boemerang?

------------------------
Hex is niet Nix
Haal je gram met Pentagram

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

zaterdag 10 juni 2000 @ 20:18:00 #10
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_14671
[quote]op 06-10-2000 om 07:59 PM schreef Borgia het volgende:

Meisjes, les 1, als je je echtgenoot/partner/vriend of hoe die gebruiksvoorwerpen tegenwoordig ook heten, wilt behouden, doe dan een struikje rosemarijn in het kussen waarop hij slaapt.
Je maakt een popje, plakt daarop zijn haartjes of een stukje van zijn teennagel dat je met stofzuigen hebt gemist, en steekt dan een speldje ter hoogte van de genitalien. Dat speldje haal je er alleen uit wanneer je bevruchting dan wel bevrediging of een combinatie van beide nodig hebt. Daarna steek je het popje weer met het speldje op nonaktief.
Je kunt het popje ook een blinddoekje voorbinden, dan weet je zeker dat mannie alleen oog voor jou heeft.

-------

Lieve Oma Borgia,
Ook U welkom in ons midden.
Maar Uw bovenstaand verhaaltje heeft voor mij ook gewerkt zonder al die poespas. Mijn Mannie heeft al jaaaaarenlang alleen oog voor mij en daarom gaan we ook trouwen dit jaar. Dus geen VooDoo of andere streken, gewoon lief zijn werkt dus ook.

Verder wens ik ook U een prettig verblijf in dit forum. Let alleen op de boze mannen die zich slotjesgooiers noemen, ze kunnen nogal eens boos worden.
Gelukkig hebben we nu U in ons midden, een paar goede spreuken zouden misschien wel kunnen helpen.

Killer Tweety mag afgekort worden naar KT of Twiet.

Kom eens een kopje thee drinken.

pi_14672
Lieve Tweet,
wat heerlijk dat we onze arme ouwe zweetvoeten onder je tafel mogen komen schuiven. maar omgekeerd geldt ook: Kom gezalligh bij de FOK!Familie. Opa "stamboom" Fondaco (een prachtig werkstukje! het bekijken meer dan waard!!) zit al klaar om De Tweet toe te voegen. En anderen.
Oma heeft altijd Wyborowa en Vischkoekjes, en wat we vroeger in de Bus op Zolder deden, doen we nu in Boom 5, in de kruin.
Inmiddels heet de nieuwe Boom-zolder de Zwevende Hemel.
Iedereen is welkom bij de Familie, tenminste, 'saamhorigheid' is our middle name, dus stangen in familieverband mag niet. Zelfs ik niet, anders betovert mijn kleindochter Quenda me in een vrouwtjeskikker en op mijn leeftijd vind je niet zo gauw meer een prins die mij terug wil kussen.
Groetjes, en Hex ze.
---------------------------
Wat is een Hex zonder Vortex?

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 10 Juni 2000).]

zaterdag 10 juni 2000 @ 20:45:00 #12
3140 PhalanX
Technarchy
pi_14673
Zondaars!

dit is tegen de wil van de God Keizer!!
Zijn goddelijke woord heeft zich tegen dit soort barbarisme gekeerd en dus gaan alle leden van sianoq op jacht want "gij zult geen heks in leven laten"

Het is nog niet te laat bekeert je en gaat heen uit dezer duivelse sekte. Dit leid tot uw ondergang! Zowaar de God Keizer ons heeft geleerd dat de enige weg die men bewandelt om zo naar het eeuwige te reizen is Zijn Gouden Weg.

Het Grote Delen
Sianoq

heil aan de God Keizer!

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_14674
* VixenFromHell wil ook bij de HeXen.

Mag toch wel??????

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 10 juni 2000 @ 20:53:00 #14
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_14675
quote:
op 06-10-2000 om 08:45 PM schreef PhalanX het volgende:
Zondaars!

dit is tegen de wil van de God Keizer!!
Zijn goddelijke woord heeft zich tegen dit soort barbarisme gekeerd en dus gaan alle leden van sianoq op jacht want "gij zult geen heks in leven laten"

Het is nog niet te laat bekeert je en gaat heen uit dezer duivelse sekte. Dit leid tot uw ondergang! Zowaar de God Keizer ons heeft geleerd dat de enige weg die men bewandelt om zo naar het eeuwige te reizen is Zijn Gouden Weg.

Het Grote Delen
Sianoq

heil aan de God Keizer!

Pas maar op voor de zusters van de Bene Gesserit, hun stemmen zijn nog altijd gevaarlijk.

zaterdag 10 juni 2000 @ 20:56:00 #15
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_14676
Ging de God Keizer trouwens aan het eind van deel zoveel niet een eindje zwemmen?
  zaterdag 10 juni 2000 @ 20:57:00 #16
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_14677
Het is alweer een tijd gelezen dat ik die boeken gelezen heb.
  zaterdag 10 juni 2000 @ 21:08:00 #17
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_14678
Is Phalanx de boeken erop naslaan?
pi_14679
Heremetiet!
Inquisitie? Blinde dogmatiek? Op FOK! ?
Daar moet ik me kleine broertje Paul Muhadib bij inschakelen, die ligt ergens verderop in de Duinen de Wormen te voeren, maar ik kan hem oproepen via de Stem en het Oog.
Een phalanx is te stoppen met een Cirkel, dus druk maken doe ik me niet.
Ik blijf van mening dat Carthago vernietigd moet worden.

Catootje Borgia

--------------
Het stroomt
en toch draait zij

zaterdag 10 juni 2000 @ 21:12:00 #19
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_14680
quote:
op 06-10-2000 om 09:10 PM schreef Borgia het volgende:
Heremetiet!
Inquisitie? Blinde dogmatiek? Op FOK! ?
Daar moet ik me kleine broertje Paul Muhadib bij inschakelen, die ligt ergens verderop in de Duinen de Wormen te voeren, maar ik kan hem oproepen via de Stem en het Oog.
Een phalanx is te stoppen met een Cirkel, dus druk maken doe ik me niet.
Ik blijf van mening dat Carthago vernietigd moet worden.

Catootje Borgia

--------------
Het stroomt
en toch draait zij

Zo, zo, Oma. U kan ook snel zwemmen, is toch wel een stief half uurtje om de oversteek te maken. Beseft u wel dat uw thee koud staat te worden.

pi_14681
quote:
op 06-10-2000 om 09:12 PM schreef killer tweety het volgende:
Zo, zo, Oma. U kan ook snel zwemmen, is toch wel een stief half uurtje om de oversteek te maken. Beseft u wel dat uw thee koud staat te worden.
Mijn lieve kind, Oma heeft altijd haar inklapbare bezempje bij zich. Vergeet niet dat wij kunnen hexen!

En wat een zalig koppie Appeltjes/Kaneelthee zet jij!!! Oma heeft het grote heen en weer tussen de Zwevende Hemel en Tweetie's Strandpaviljoen.
Wat heb je toch een lekker plekje, Tweet!
* Borgia wordt steeds gelukkiger..

--------------------
Ja, er is leven na FOK!-Bus

pi_14682
Hallo???
pi_14683
Het nummer dat u draait is tijdelijk buiten gebruik. Zodra het numerologisch veilig is dit nummer te gebruiken kunt u weer bellen.
tuut....tuut....tuut....

pi_14684
* VixenFromHell wil er ook bij horen!!!!!!!!!!!!.
ahhhhh toe mag ut?????
  zaterdag 10 juni 2000 @ 22:15:00 #24
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_14685
quote:
op 06-10-2000 om 09:37 PM schreef Borgia het volgende:
Het nummer dat u draait is tijdelijk buiten gebruik. Zodra het numerologisch veilig is dit nummer te gebruiken kunt u weer bellen.
tuut....tuut....tuut....

Oma, hier bent u mij even kwijt. Sinds wanneer hebben wij telefoon?

zaterdag 10 juni 2000 @ 22:17:00 #25
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_14686
quote:
op 06-10-2000 om 09:19 PM schreef Borgia het volgende:
Mijn lieve kind, Oma heeft altijd haar inklapbare bezempje bij zich. Vergeet niet dat wij kunnen hexen!

En wat een zalig koppie Appeltjes/Kaneelthee zet jij!!! Oma heeft het grote heen en weer tussen de Zwevende Hemel en Tweetie's Strandpaviljoen.
Wat heb je toch een lekker plekje, Tweet!
Borgia wordt steeds gelukkiger.]

Oma Borgia, heeft u voor mij ook zo'n inklapbaar bezempje? Wel makkelijk wanneer mijn vleugeltjes moe worden. Als u er nog eentje over heeft, dan graag.

Ik ben blij dat u zich op uw gemak voelt hier. Het strandpaviljoentje is bijzonder aangenaam.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')