abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 november 2001 @ 17:26:13 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_2205040
Hier kan je deel 10 vinden
Commentaren op de streamverslagen deel 10
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 16 november 2001 @ 17:44:27 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2205185
Ik heb nog wel even een opmerking voor een ieder die denkt dat GJ een video van Hummy te zien heeft gekregen, over de stemafspraken: NO WAY! Zouden ze nooit doen (niet aan 1 persoon tenminste!)
Gert Jan zei ook dat hij iets gehoord had. Volgens mij had hij het woord gezien gebruikt als hem een video was getoond! Ik denk eerder dat er toch misschien iets van buitenaf geroepen is!

Gert Jan hoeft zich trouwens niet druk te maken dat hij volgende keer weer genomineerd wordt. Als Coos weg is lijkt me daar weinig kans op!

My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 16 november 2001 @ 17:48:50 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_2205209
In een van zijn streamverslagen schreef Scanman het volgende:
quote:
We hebben nu op beide streams beel dvan de tuin. Tijd om de 2.50 terug te gaan eisen??? Dit is belachelijk!
Ik heb n.a.v. de streams tijdens het nomineren gisteren ook een mailtje gestuurd.
quote:
"Ik ben een van de mensen die vanavond, na de oproep in de live uitzending, een code heeft aangevraagd om de nominaties op de streams te volgen.
Helaas werd elke keer weer het geluid weggedraaid en waren de nominaties anderszins ook niet te volgen. Dit gebeurde mij vorige week vrijdag ook al tijdens de nominaties.......
Ik vind dit niet kunnen!
Daar betaal ik toch niet voor?
Mijn code was 22278 en werd aangevraagd om ongeveer 12 uur.
Ik hoop hierop antwoord te krijgen want dit was niet eerlijk in mijn optiek."
Hierop kreeg ik de volgende reactie:
quote:
Ik heb je mail ontvangen.
Momenteel wordt gecheckt wat er met je pincode is gebeurd en we sturen je zo
snel mogelijk een nieuwe.

MVG
Big Brother

(Dat was om kwart voor twee vanmiddag.)
Tja, die pincode is gebruikt, door mij, lijkt me duidelijk. (Edit: Maar daar ging het niet om...)
Ik heb nog geen nieuwe code ontvangen.....

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 16-11-2001 17:54]

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 16 november 2001 @ 17:52:02 #4
896 Suzy
in Da House!
pi_2205229
[quote]Op vrijdag 16 november 2001 17:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog wel even een opmerking voor een ieder die denkt dat GJ een video van Hummy te zien heeft gekregen, over de stemafspraken: NO WAY! Zouden ze nooit doen (niet aan 1 persoon tenminste!)
Gert Jan zei ook dat hij iets gehoord had. Volgens mij had hij het woord gezien gebruikt als hem een video was getoond! Ik denk eerder dat er toch misschien iets van buitenaf geroepen is!

Ja,okay dat zou kunnen, maar wat heeft hij dan gehoord en waarom wil hij er 1.5 week mee wachten totdat hij het verteld?

Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
  vrijdag 16 november 2001 @ 18:38:53 #5
18570 Dajon
Wat zegt ze?
pi_2205502
Over zien gesproken volgens mij zijn Pascal en Coos acteurs. Ik zag ze net als Rosco P Coltrane en Boss Hog in de Dukes of Hazard voorbijkomen
You learn more about a man in an hour of play than in a year of talk
pi_2205507
Door Bore om 10.21 vanmorgen

quote:
GJ geeft een boodschap voor Kees, die ik niet versta, maar hij moet de kaartjes maar alvast bestellen.

Ik lees net op het forum van de site www.biggertjan.nl waar deze boodschap over gaat. Lachen zeg. En nu maar hopen, dat GJ dat straks ook doet.

vrijdag 16 november 2001 @ 18:48:05 #7
896 Suzy
in Da House!
pi_2205558
Coos zit gewoon nog steeds in de dagboekkamer, hij is druk gebaren aan het maken en heeft nog geen 1 keer gelachen. Jammer dat er niet gestreamed word (zie doneer hier een streamcode) ik wil wel doneren maar er is niemand en ik ga zo weg..........Nog maar even op de postzegel stream kijken dan!
Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
pi_2205561
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 18:39 schreef Elbereth het volgende:
Door Bore om 10.21 vanmorgen

quote:
GJ geeft een boodschap voor Kees, die ik niet versta, maar hij moet de kaartjes maar alvast bestellen.

Ik lees net op het forum van de site www.biggertjan.nl waar deze boodschap over gaat. Lachen zeg. En nu maar hopen, dat GJ dat straks ook doet.

GJ maakt een fitte indruk...leuk forum trouwens op die site van GJ.
pi_2205636
van de officiele bb site:

Ed: “Je moet elkaar respecteren en ik ben zeker een bemiddelaar tijdens ruzies.” Tijdens zijn promotiepraatje bij de captainsverkiezing.

Mag ik een bakkie!!! stoker om er zelf beter van te worden zallie bedoelen!!

en:
Leo: “Ik kies voor Coos, omdat hij naar mijn mening de minst sterke is.”

Deze mededeling vertelt Leo even later aan de hele groep. Het enige dat Coos erop te zeggen heeft is: “Dat had ik wel verwacht.”

en dan lees ik op de fok streamverslagen:
Coos: Ik vind de motivatie van Leo heel knap. Dattie mij, in twee minuten tijd, kan bepalen dat ik mentaal en fysiek zwakker ben (dan GJ). Hij bedoelt het heel cynisch. Coos reageeert een beetje flauw, als slechte verliezer. Oh, daar hebben we ook weer Paskwal: dus hij is fysiek zwak??? Nu ontstaat er natuurlijk weer een heftige discussie tussen Leo en Pascal en Coos.

BAH BAH!!! waarom geven ze bij big brother nou niet gewoon de feiten weer zoals ze zijn!!! Je wordt gewoon misleid op deze manier! Ja ja ik weet het, dat zou geen nieuws voor me moeten zijn, maar het irriteert me gewoon. Maar ja, coos en pascal geven natuurlijk mooi spectakel elke keer, dus die zullen ze nog wel ff willen houden..

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 16-11-2001 19:11]

pi_2206004
beter zo ja
pi_2206257
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 18:48 schreef Suzy het volgende:
Coos zit gewoon nog steeds in de dagboekkamer, hij is druk gebaren aan het maken en heeft nog geen 1 keer gelachen. Jammer dat er niet gestreamed word (zie doneer hier een streamcode) ik wil wel doneren maar er is niemand en ik ga zo weg..........Nog maar even op de postzegel stream kijken dan!
Iemand al uigevonden wat Coos zo lang in de DBK deed?
pi_2206299
Nope, denk dat iedereen bier aan het drinken is...
...
pi_2206339
Trien, streamen kreng!
pi_2206354
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:18 schreef femalehunter het volgende:
Trien, streamen kreng!
Hahahahaha juist
Try anything once, twice to be sure
pi_2206361
Ik hoop echt dat MMXMMX ook gauw gesponsort wordt want die plaatst leuke fotos tussen zijn streamverslagen.
Viper 4 life
pi_2206449
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:09 schreef Han1313 het volgende:

[..]

Iemand al uigevonden wat Coos zo lang in de DBK deed?

Kwam erin toen hij er net uit kwam, hij schijnt een surinaams feest voor morgen aangevraagd te hebben, compleet met live muziek en danseressen.

BTW Pascal heeft weer om een hondje gevraagd (en neemt hem na Bb mee naar huis)

pi_2206465
Edit:

Weggehaald ivm irrelevantie.

[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 16-11-2001 20:45]

pi_2206520
MMX : wat betere fots misscjien ???
Kan er niets op zien
Het komt allemaal wel goed !
pi_2206535
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:21 schreef Showtime het volgende:
Ik hoop echt dat MMXMMX ook gauw gesponsort wordt want die plaatst leuke fotos tussen zijn streamverslagen.
NIET DUS !
Het komt allemaal wel goed !
pi_2206538
MMXMMX hij gaat lekker man, ik hoop dat ik je gauw kan aanvullen met een paar verslagen op deze vrijdagavond.

Misschien kom ik later op de avond nog even een bakkie bij je doen.

Viper 4 life
pi_2206576
Pas en Coos .

C ik heb tegen H van de T gezecht dat de kans groot is dat ik er uit moet want Leo is een geduchte concurent .
C heeft haar ook verteld dat hij er onwijs van baalde dat Frenkie weg moest en dat hij tranen in zijn ogen had .
Dat is 1 van de wijnige waar ik na bb nog langs ga .
P ik hoop dat je ook af en toe ff op de fiets langs mij komt hhaha.
P ik vond Frenk een wereld gozer .
C ik denk dat hij vaak bij mij thuis komt zo is hij gewoon .

Zat ik nu in het verkeerde topic ?
Na ja snap er niks van .

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2206583
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:45 schreef MMXMMX het volgende:
Pas en Coos .

C ik heb tegen H van de T gezecht dat de kans groot is dat ik er uit moet want Leo is een geduchte concurent .
C heeft haar ook verteld dat hij er onwijs van baalde dat Frenkie weg moest en dat hij tranen in zijn ogen had .

Wrong topic
pi_2206590
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:45 schreef MMXMMX het volgende:
Pas en Coos .

ik kom vanavond zeker even langs om met je te praten, je bent helemaal losgeslagen man, je streamt het hele forum vol
Viper 4 life
pi_2206616
Kan het topic niet meer vinden ik kreeg de melding topic gesloten .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2206624
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:46 schreef Showtime het volgende:

[..]

ik kom vanavond zeker even langs om met je te praten, je bent helemaal losgeslagen man, je streamt het hele forum vol

*LOL* super enthousiast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')