Kijk..n.a.v. een eerder topic van mij waarin ik vroeg om hulp om een stop te kunnen vervagen..heb ik een vreemde fascinatie..neej..een obsessie opgevat voor mijn stoppenkast...ik maak me een beetje ongerust over mezelf eik..en nou wilde ik jullie vragen: zou ik ooit nog een nromale relatie kunnen krijgen, ik bedoel: voor mij is het tegenwoordig niet meer echt mogelijk om ergens anders opgewonden van te worden dan..een nieuwe stop, zo lekker rond, maar met zo'n verleidelijk uitsteekseltje, blinkend zilveren frutseltje wat zo kwetsbaar maar toch zo sterk is...hmmm..
ik denk dat hetgene wat mij de extra kick geeft het element van gevaar is wat er bij komt kijken, ik bedoel, je weet maar nooit he, voor hetzelfde geld steek ik mijn vinger in het verkeerde gaatje als ik weer met een erotisch partijtje "stopverwisselen met blinddoek om" bezig ben..
oehh..* zakt bijna over bureaustoel heen
wat denken jullie? ben ik rijp voor dagbehandeling of hebben jullie ook wel es erotische fantasieen gehad over je stoppenkast..of iets soortgelijks..laten we zeggen: een afwasrek ofzo???
toch leuk dat je af en toe wat .o. herkent
quote:Ja ze missen jouw aanwezigheid, creativiteit en originaliteit
Op donderdag 15 november 2001 15:34 schreef Smike het volgende:
Dat TorD begint wel een beetje afgezaagd te worden..
quote:Viese lurker
Op donderdag 15 november 2001 15:34 schreef Smike het volgende:
Dat TorD begint wel een beetje afgezaagd te worden..
quote:Daar hoef je niet voor te lurken hoor, als ik een topic als dit lees weet ik genoeg.
Op donderdag 15 november 2001 15:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
Viese lurker
![]()
quote:idd
Op donderdag 15 november 2001 15:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
Viese lurker
![]()
quote:nee hoor, er is een man die nog heel geschikt voor je is..
Op donderdag 15 november 2001 15:27 schreef Vivi het volgende:
ik bedoel: voor mij is het tegenwoordig niet meer echt mogelijk om ergens anders opgewonden van te worden dan..een nieuwe stop, zo lekker rond, maar met zo'n verleidelijk uitsteekseltje, blinkend zilveren frutseltje wat zo kwetsbaar maar toch zo sterk is...hmmm..ik denk dat hetgene wat mij de extra kick geeft het element van gevaar is wat er bij komt kijken
quote:*pakt speknek bij zijn speknek*
Op donderdag 15 november 2001 15:42 schreef speknek het volgende:[..]
nee hoor, er is een man die nog heel geschikt voor je is..
WIE ZEG ME WIEIEIEHHHHHHHHHHHHHH!?!?!....rhrjr....*ploink*
quote:nog een lurker
Op donderdag 15 november 2001 15:44 schreef Webby het volgende:
edit je eigen knijntjesmaaruh vivi had je niet beter gewoon geblindoekt op je werk de stoppen kunnen vervangen
alhoewel ik genoten heb van je verhaaltje
Losers!!!!!
quote:man, ik weet niet eens waar de stoppenkast zit!!!
Op donderdag 15 november 2001 15:44 schreef Webby het volgende:
edit je eigen knijntjesmaaruh vivi had je niet beter gewoon geblindoekt op je werk de stoppen kunnen vervangen
alhoewel ik genoten heb van je verhaaltje
quote:Geen idee
Op donderdag 15 november 2001 15:43 schreef Vivi het volgende:
*pakt speknek bij zijn speknek*
*schud*WIE ZEG ME WIEIEIEHHHHHHHHHHHHHH!?!?!....rhrjr....*ploink*
quote:lurker is iemand die TorD leest zonder mee te doen gok ik ?
Op donderdag 15 november 2001 15:45 schreef calvobbes het volgende:[..]
nog een lurker
Losers!!!!!
* Webby leest het verder nooit ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |