*Jankt*
Drie weken geleden zou mijn behandelend psychiater (in opleiding was ze nog, dat schaap) een brief naar het GGZE (Voorheen RIAGG) sturen, om mij aan te melden voor psychotherapie. Sinds twee weken ben ik weer thuis na een opname op de PAAZ-afdeling en het duurt zo lang eer ik een oproep c.q. bevestiging krijg van het GGZE. Wij dus bellen naar het GGZE (wat ook niet vlekkeloos verloopt maar dat terzijde ). Na een aantal dagen bellen, blijkt dat er nu nog steeds geen brief is van die zgn. psychiater!
Jézus!!!!!
Wat een k*twijf gewoon!
Ik zit toch niet voor mijn lol te wachten op therapie!!!
Dus weer naar het ziekenhuis gebeld dat ze die brief verdomme eens moeten schrijven, het gáát helemaal niet goed met me!!! Jezus, bén ik gemotiveerd om beter te worden, het ik tijdens mijn opname al mijn kracht en energie in de strijd gegooid, laten ze me nu stikken!
(Ze hadden zobiezo al een hoop ellende naar boven gehaald en me daar mee laten stikken want einde opname en zoek het dan maar uit)
Nu duurt het bij het GGZE ook weer langer, ondanks dat er spoed op wordt gezet.
(Ja zelfs voor spoed geldt een bepaalde wachttijd)
Ooooooh wat ben ik kwaad, ik zit gewoon te janken van woede, teleurstelling, onmacht!
Het liefst zou ik met alles gooien! Ik vond het al zo lang duren allemaal, blijkt dat er dus nog helemaal niets gebeurd, laat staan voor mij geregeld is! Wat moet ik dan?
Mezelf eerst iets aandoen en dat ze dan in actie komen???
Als ze mij nog langer laten wachten, zit ik weer net zo diep terug in mijn depressie als vóór de opname! Dan is alles voor niks geweest! G*dverdomme!!
Sorry voor al het gevloek maar ik sta op ontploffen
Sorry Juup© , ik wil zó graag sterk zijn voor je maar het lukt me niet.
geloof mij maar het riagg is ruk
Wat een gezeik zeg, ik hoop dat jullie die trut wel goed hebben laten weten wat jullie er van vinden!!
En je bent wel sterk anders had je het niet to nu gered, alleen wordt het je nu moeilijk gemaakt door anderen en dat is zo frustrerend!!!!!!
Ik hoop zo voor je dat het allemaal gaat opschieten en dat die incompente mensen eens doorkrijgen dat je hulp nodig hebt en dat je idd, niet voor je lol thuis zit te wachten op therapie .
Lief meiske heel veel sterkte en je weet me te vinden he??
En dat is inderdaad te belachelijk voor woorden...
Sterkte!
quote:Maar ik kan niet op Juup© blijven terugvallen, hij heeft het al zo zwaar gehad met mij, snap je?
Op donderdag 15 november 2001 13:07 schreef Mr_Opel het volgende:
Het riagg kan jou niet helpen, die kunnen niemand helpen, de enige mensen die jou kunnen helpen zijn de mensen met wie je kan knuffelen, huilen, lachen...geloof mij maar het riagg is ruk
Juup zit waarschijnlijk in de zelfde situatie als ik, mijn vriendin moest eigenlijk ook naar het riag maar na 2/3 gesprekken werd het alleen maar erger, en mijn schouder natter...en ik was dus de enige waar ze op kon vallen...en nu gaat het al weer stukken beter met haar!
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Opel op 15-11-2001 13:11]
quote:probeer het 'one day at a time' te nemen. Als je even aan 'struisvogelpolitiek' moet doen om deze periode door te komen doe dat dan!!! als je negatieve gedachtes krijgt, probeer dan te denken aan iest positiefs, jullie toekomstige huisje, en hoe knus jullie dat gaan inrichten ofzo..*leeft mee*
Op donderdag 15 november 2001 13:08 schreef DuchessX het volgende:[..]
Maar ik kan niet op Juup© blijven terugvallen, hij heeft het al zo zwaar gehad met mij, snap je?
quote:Nou en dan heeft hij het nog maar wat langer zwaar. Als hij van je houdt dan moet dat geen probleem zijn.
Op donderdag 15 november 2001 13:08 schreef DuchessX het volgende:[..]
Maar ik kan niet op Juup© blijven terugvallen, hij heeft het al zo zwaar gehad met mij, snap je?
Zolang er ook maar eens een rustperiode is voor hem. En ik vermoed dat hij je niet kwijt wil (uit de vorige posts) dus hij zal er altijd voor je zijn.
Hou hem heel dicht bij je want daar heb je een goeie aan.
En veel sterkte in de toekomst.
Sterkte meis.
quote:Dat vind ik iets te stellig! Ik snap dat je DuchessX een hart onder de riem wilt steken, dat willen we allemaal.
Op donderdag 15 november 2001 13:16 schreef Quarentine het volgende:
Nou en dan heeft hij het nog maar wat langer zwaar. Als hij van je houdt dan moet dat geen probleem zijn.
Je zegt zelf al "zolang er ook maar eens een rustperiode is voor hem" dus je ziet zelf ook wel dat het erg zwaar is. Maar dan nog vind ik een uitspraak als "als ie van je houdt moet ie dat maar volhouden" te ver gaan, het is ECHT enorm zwaar, trust me
quote:En jij denkt dat ik dat niet weet. Genoeg ervaring trust me!
Op donderdag 15 november 2001 13:20 schreef Beatrice het volgende:[..]
Dat vind ik iets te stellig! Ik snap dat je DuchessX een hart onder de riem wilt steken, dat willen we allemaal.
Maar de zorg voor een psychisch ziek iemand kan ENORM zwaar zijn, en door de crisis in de geestelijke gezondheidszorg moeten veel mensen -die er niet voor geleerd hebben en alleen maar toevallig familielid of partner zijn- VEEL te lang de steun en opvang blijven verlenen die de gezondheidszorg eigenlijk allang had moeten verlenen.Je zegt zelf al "zolang er ook maar eens een rustperiode is voor hem" dus je ziet zelf ook wel dat het erg zwaar is. Maar dan nog vind ik een uitspraak als "als ie van je houdt moet ie dat maar volhouden" te ver gaan, het is ECHT enorm zwaar, trust me
quote:Ik sluit me hier helemaal bij aan. Als je iemand om je heen hebt 24/7 die psychisch in de knoop zit krijg je een aardige klap van de molen geloof me, en als juup zelf al niet zo lekker in zijn vel zit (al een hele tijd) is het des te zwaarder om er voor iemand te zijn. Ik snap wat je probeert te zeggen maar ik snap Duchess heel goed dat ze het zo erg vindt voor juup. Hij is haar rots, maar rotsen hebben het ook zwaar vergeet dat niet.
Op donderdag 15 november 2001 13:20 schreef Beatrice het volgende:[..]
Dat vind ik iets te stellig! Ik snap dat je DuchessX een hart onder de riem wilt steken, dat willen we allemaal.
Maar de zorg voor een psychisch ziek iemand kan ENORM zwaar zijn, en door de crisis in de geestelijke gezondheidszorg moeten veel mensen -die er niet voor geleerd hebben en alleen maar toevallig familielid of partner zijn- VEEL te lang de steun en opvang blijven verlenen die de gezondheidszorg eigenlijk allang had moeten verlenen.Je zegt zelf al "zolang er ook maar eens een rustperiode is voor hem" dus je ziet zelf ook wel dat het erg zwaar is. Maar dan nog vind ik een uitspraak als "als ie van je houdt moet ie dat maar volhouden" te ver gaan, het is ECHT enorm zwaar, trust me
quote:Mijn Poepie
Op donderdag 15 november 2001 13:14 schreef DarkElf het volgende:
Meiske, niet vergeten dat je altijd bij mij kan aankloppen he?? Wel doen hoor als het je allemaal te veel wordt. Ik kan niet veel doen, er alleen zijn en een luisterend oor bieden maar dat is meer dan niets!
Maar je hebt het zelf al zo zwaar meis...je bent echt een lieverd
quote:Vivi is lievvv
Op donderdag 15 november 2001 13:15 schreef Vivi het volgende:[..]
probeer het 'one day at a time' te nemen. Als je even aan 'struisvogelpolitiek' moet doen om deze periode door te komen doe dat dan!!! als je negatieve gedachtes krijgt, probeer dan te denken aan iest positiefs, jullie toekomstige huisje, en hoe knus jullie dat gaan inrichten ofzo..*leeft mee*
quote:Ook rotsen kunnen eroderen, hoe sterk ze ook zijn.
Op donderdag 15 november 2001 13:23 schreef DarkElf het volgende:Hij is haar rots, maar rotsen hebben het ook zwaar vergeet dat niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 15-11-2001 13:26]
quote:Nee jij mijn moppie
Op donderdag 15 november 2001 13:24 schreef DuchessX het volgende:[..]
Mijn Poepie
Maar je hebt het zelf al zo zwaar meis...je bent echt een lieverd
En hoewel mijn leven ook niet echt op rolletjes loopt (understatement van het jaar ) kan je gewoon altijd bij me aankloppen hoor!
*echt erg blij met jullie reacties is*
Ik heb even uitgejankt, mijn woede geventileerd en nu moet ik even mijn aandacht verzetten, ook voor Juup©.
Voor jullie allen!
quote:Mijn idee.
Op donderdag 15 november 2001 13:15 schreef Vivi het volgende:[..]
probeer het 'one day at a time' te nemen. Als je even aan 'struisvogelpolitiek' moet doen om deze periode door te komen doe dat dan!!! als je negatieve gedachtes krijgt, probeer dan te denken aan iest positiefs, jullie toekomstige huisje, en hoe knus jullie dat gaan inrichten ofzo..*leeft mee*
quote:Hoeft ook niet.
Op donderdag 15 november 2001 13:04 schreef DuchessX het volgende:Sorry Juup©
, ik wil zó graag sterk zijn voor je maar het lukt me niet.
quote:Prima plan, vooral proberen je leven te nemen zoals het nu is en dus ook proberen te genieten van dingen. Makkelijk gezegd dat weet ik.
Op donderdag 15 november 2001 13:27 schreef Juup© het volgende:[..]
Mijn idee.
En wij gaan straks ook weer kijken voor huisjes.
heel veel liefs voor jullie allbei!
En een knuffe voor zito natuurlijk!
quote:DuchessX, toch blijven doen, Juup zal het ongetwijfeld graag doen en ook blijven doen. Ga iig niet ineens zijn hulp en steun weigeren omdat JIJ vindt dat je hem te veel belast, Juup geeft zelf wel een gil alst zo ver komt. Maar zo verliefd als ie klinkt, komt dat moment echt niet. Dus blijf je laten steunen door hem.
Op donderdag 15 november 2001 13:08 schreef DuchessX het volgende:Maar ik kan niet op Juup© blijven terugvallen, hij heeft het al zo zwaar gehad met mij, snap je?
Suc
En een pluim voor Juup!
quote:Omdat Juup van haar houdt heeft hij het zwaar.
Op donderdag 15 november 2001 13:16 schreef Quarentine het volgende:[..]
Nou en dan heeft hij het nog maar wat langer zwaar. Als hij van je houdt dan moet dat geen probleem zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |