Vragen, opmerkingen en commentaar graag in commentaren op de streamverslagen deel 10. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van woensdag 14 november, deel 2
"Die tien weken die ik hier heb gehad... 70% was top",zegt Frank. "Ze waren alle tien uniek omdat je extreme situaties heb meegemaakt. Ik zie dit niet als vakantie. Je zit hier met 18 mensen en daarmee ga je iets starten. Mensen vallen er weg en dan kom je aan het nomineren en breekt de pleuris uit. Hoe dichter je bij het einde komt, hoe meer gezeik je gaat krijgen... Maar zo ben ik gewoon niet! Ik ga niet over lijken!"
"Precies", reageert Kelly. "Als je zo denkt ben je een goed mens"
"Ik wil met verschillende karakters zien te overleven... en daarna komt die miljoen!", legt Frank uit. "Maar dat het nu op deze manier moet.... wij zijn geen poppetjes.. we zijn allemaal mensen met emoties... en als je het dan op die manier gaat spelen.... nee!"
Kelly zegt dat ze naar bed gaat. Ze vraagt nog even aan Ed en Pascal of ze onredelijk is geweest, maar beide mannen zeggen van niet.
Coos en Gert Jan zijn aan de klets in de slaapkamer, maar het is niet te volgen omdat het beeld steeds op de tuin gaat (weer het slaapkamer-probleem van BB!)
"het is ook niet zo raar dat je ruzie krijgt als je 24 uur met elkaar zit", zegt Pascal. "Je krijgt discussies omdat je op een gegeven moment nergens meer over kunt praten."
"en je leert mensen kennen", vult Kelly aan... "Echt kennen... en bij sommige mensen merk je dat die het goed met je meent... En dan zijn er mensen die wel naar de andere kant willen gaan... pfff."
Pascal probeert Gert nu toch wat te helpen en zijn reactie een beetje goed te praten voor Kelly.
"Maar hij is ook volwassen", valt Kelly hem in de rede. "Hij weet alles zo goed... en als hij dan zichzelf naar de overkant stuurt en ons hier achter laat, dan vind ik hem zwak... dat vind ik heel zwak!"
Nu begint ook Ed het uit te leggen. Maar ook hij snapt dat Kelly zich wat verraden voelt.
"Je denkt dat je achter iemand hebt gestaan", zegt Kelly... "En dan opeens naar de overkant willen gaan.... "
"Ik heb er een naar gevoel bij dat jullie mij naar de overkant wilden sturen", merkt Sandy EINDELIJK terecht op. "Ik word daar natuurlijk meteen genomineerd....en dan zou Kelly hier genomineerd staan. Dat is wat ik gehoord heb en dat doet best zeer. Ik dacht dat ik over zou moeten omdat ik het moeilijk heb, maar achteraf hoor ik dat het een onderdeel van een plannetje was. Plus dat ik dit ook allemaal nu niet wilde... want dit geeft allemaal spanningen. Ik wilde ook geen motivaties geven waarom ik een bepaald iemand naar de overkant wilde sturen".
"Toen wij het over nominaties hadden heb ik gezegd dat ik daar niet over wilde praten", zegt Pascal. "Ik wist toch al lang wie ik wilde gaan nomineren."
"Ik heb alleen gezegd wat mij mooi zou uitkomen", merkt Ed op. "Verder niets. Ik heb niemand gebruikt... en Gert Jan heeft jou gewoon gebruikt voor zijn plannetje!"
"Voor mij was het duidelijk dat jij Coos zou overzetten", legt Pascal tegen Sandy uit. "En dat wil ik niet en toen hebben wij het erover gehad. We heben het er toen over gehad bij de stoof."
"Kon je dat niet voor jezelf houden dan?", vraagt Sandy.
"Ik heb het er met Coos over gehad omdst ik gewoon niet wilde dat hij weg zou gaan. En toen dacht ik aan een andere captain. Dat was mijn gedachte. Het gaat niet om de nominatie... Het ging mij er gewoon om wie er captain moest worden zodat dan Coos niet weg zou worden gestuurd!"
"Maar voor mij was het gewoon een teleurstelling", reageert Sandy. "Ik dacht dat Ed mij van het captainschap wilde verlossen.. en niet om allerlei andere redenen. Dat was gewoon een teleurstelling!"
Gert Jan ligt met zijn armen onder zijn hoofd op bed in de slaapkamer en luistert aandachtig naar het gesprek in de woonkamer. Hij reageert totaal niet en lijkt helemaal depressief te worden.
"Het enige waar ik mee zat was dat ik het teleurstelling vond dat ik dacht dat iemand mij wou helpen", zegt Kelly weer."Niet om mij naar de overkant te krijgen, waar ik natuurlijk meteen genomineerd word!"
"Dat was onze fout inderdaad", geeft Coos toe.
"Iedereen mag fouten maken", reageert kelly.
Ze loopt naar Danielle toe bij het hek en gaat weer even knuffelen.
De mannen hebben het er nu met Sandy over dat ze hun een keer geen welterusten heeft gewenst (???), wat hun gestoord heeft. Sandy zegt dat ze zo helemaal niet is en ook niet kan geloven dat dat is gebeurd.
"Die captainsverkiezing was alleen om Coos hier te houden", zegt Pascal nog een keer. "Het is terecht als je kwaad en teleurgesteld bent."
"De mensen zitten hier allemaal voor zichzelf", roept Kelly weer vanuit de achtergrond.
"Ik was helemaal niet met die overgang bezig", zegt Ed. "Maar Gert die zei dat tegen mij en toe realisserde ik het me pas. Als ik jou weg zou sturen zou dat zijn omdat ik je hier misschien anders zou moeten nomineren... en daar zou ik het heel moeilijk mee hebben. Dat zou voor mij een reden kunnen zijn."
"Maar kun je ons ook een beetje begrijpen?", vraagt pascal.
"Tuurlijk", zegt Sandy.
Het lijkt erop alsof iedereen vindt dat er maar één schuldige/boeman in huis is en dat is Gert Jan.
0:07
Pascal: Na vrijdag
Ed: Als hij zijn bek had dicht gehouden was er niks gebeurd.
Maar jullie hebben het er niet meer over en hij blijft doorgaan.
Als dat niet was gebeurd was er niks aan de hand geweest.
Sandy: Ik zal het nooit meer vergeten.
Pascal: San je moet je niet opgelaten voelen.
0:08
Pascal: Zal ik je nou eens wat zeggen, je lijkt wel een Sjonnie. Met al dat gel hier.
Vrouwen hebben eerder vet haar toch?
0:09
Kelly verdwijnt huilend de slaapkamer in dat ze er niet uit ziet.
0:10
Coos: dat idee had ik nou niet echt.
Ik had met Gert gepraat dat het over moet zijn en dat we er morgen over praten. Hij gaat er ook kapot aan en dat vind ik ook best zielig.
Ed: maar wie is er nou mee begonnen.
Coos: ik denk dat veel mensen er ander over denken.
Ed: ook al denken er een paar miljoen mensen anders over.
Pascal: Ik merk dat ik de laatste tijd meer chagerijnig ben, ik voel me gewoon kut.
Kelly: weet je wat ik kut vind, dat mijn grootste fan mijn naam riep aan het hek, en ik zei houdt je bek. Heb je gehoord wat ik zei, ik zei aan mijn grootste fan aan het hek ROT OP!
0:11
Pascal: Ik zeg misschien was Gert zijn reactie een reactie op een actie van ons, die wij niet weten. Ik voel van mezelf dat ik het hier niet naar mijn zin heb terwijl ik het naar mijn zin had moeten hebben. Vandaar zeg ik Coos, misschien moet er een van ons naar de overkant dan is het voorbij. Maar ik hou niet van opgeven.
Ed: Ik ook niet.
Pascal: Ik wil eigenlijk bij Coos blijven, maar ik wil dat het nu stopt. We moeten kappen met modder gooien. Misschien moeten wij nu de eerste stap zetten. Ik houdt mijn mond dicht en ik praat alleen met iedereen erbij.
Maar Gert moet ook zijn mond houden over ons uit elkaar drijven. Hij moet stoppen en ik moet stoppen. Ik zet de eerste stap. Praat er morgen nog met iedereen een keer over. Maar ik heb er zo geen zin meer in.
Ed: dat ga je op een gegeven moment toch krijgen.
Kelly huilt en schreeuwt tegen Gert: Je hebt me uit de groep gehaald en laat me alleen, je hebt mij in de steek gelaten. KLOOTZAAK, tering mongool, je bent gewoon een mietje.
- Sponsored by Ron -
0:10 - 0:17 slaapkamer arm
GJ is nu met Kelly in slaapkamer
GJ wil nu praten, Kelly wil absoluut niet praten.
GJ: Kel er stonden 7 man op mij te foeteren
K: ik heb het ook moeilijk gehad, en ik ben morgen misschien wel weg en nu wil ik niet meer praten
GJ: ja maar
K: nee je moet me respecteren als ik nu inog iets zeg dan breek ik je hart!
K loopt weg
S komt binnen en begint over dat het koud is.
GJ kijkt glazig voor zich uit: Jezus waar ben ik in beland...
S: tis gewoon een moeilijke dag en morgen is er weer een nieuwe dag.
GJ: ik hou me maar vast aan.. nou ja, tis maar een spelletje
Op de achtergrond hoor je kelly weer tekeer gaan.
Het blijkt geschreeuw tegen iemand bij het hek te zijn. Ze komt de slaapkamer weer binnen. "Weet je wat ik net gezegd he? Mijn grootste fan heb ik gezegd dat-ie op moest rotten!"
Nou begint Kel weer tegen GJ te foeteren: ik had zoon leuke avond en nu wil jij ons laten zitten!!!!!
GJ probeert er tegenin te gaan (zoveel man tegen mij, wat moest ik nog) maar K laat hem niet uitpraten. "je wil opgeven!"
K zit te dreinen..
K: je denkt alleen aan jezelf. Klootzak. Ik heb zoveel energie in je gestoken en nu laat je me in de steek. Je hebt gewoon gefaald. Je bent een mietje.
GJ blijft heel kalm, maar komt dan ook geen moment tussen het getier van K.
Fontein
Pascal en Coos zeggen nogmaals dat ze fouten hebben gemaakt. Ed zegt als ik geweten had dat dit stemafspraken waren had ik het nooit gedaan. Maar ja, je kan toch niet met BB in discussie.
Ed: ze begrijpen het nog steeds niet. Pascal, jewel. Ed nou ik leg het toch uit, en dan zegt Sandy nog steeds dat ze teleurgesteld is! Ik doe het toch ook voor haar!
Nou.. zegt Pascal.
Kelly en Sandy in gesprek over Gert-Jan.
Kelly is nog steeds kwaad op Gert-Jan en huilt de boel bij elkaar.
En dat was helaas mijn laatste stream code.
Weer over de stemafspraken
C; ik kan me voorstellen dat het verkeerd is overgekomen
P: ik weet naar mijn idee, was het niet zo bedoeld
C; wij dachten dat K en S al ingelicht waren over het andere plan, was ook een fout van ons.
(Coos is zich nu schoon aan het praten tov Hummie, "ich habe es nicht gewusst")
Ed; weet je wat ik ook vreemd vindt, iedereen zegt in het begin joh 't is maar een spelletje. Maar ondertussen.. als ik iemand naar de overkant stuur is dat toch niet persoonlijk.. maar san vat het wel zo op.
C: ik denk dat dit ons heel veel slecht doet
P: ja jammer dan, is echt niet van belang.
0:26
E: ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken.
P+C: nou, snap het wel een beetje
P: maar ik dacht gewoon niet dat dit een stemafspraak zou zijn
E: als ik een stemafspraak had gewild, was ik wel direct op Coos toegelopen
P: ik wist al dat ik GJ zou gaan nomineren
C: dat mag je dus niet zeggen
P: ah zal ik wel naar de dbk moeten zo
C: ik heb ook het idee, en dit is misschien eigenbelang, dat ik steeds verkeerd begrepen word.
E: GJ doet precies hetzelfde als wij blabla...
herhaling op herhaling, niet zo boeiend nu.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 15-11-2001 00:28]
Kelly is nu in de slaapkamer en begint weer te huilen.
"Gaan jullie maar allemaal liggen, dan sla ik jullie allemaal op jullie blote kont!"
"Kel... ik ben vanmiddag aangepakt door zeven man", probeert Gert Jan. "Dat jij het gevoel hebt dat ik zwak ben, kan ik me voorstellen....."
GJ probeert verder te gaan, maar Kelly onderbreekt hem en zegt dat ze beslist niet wil praten...
"Sorry Gert, maar we praten morgen wel. Als ik nu dingen ga zeggen dan breek ik je hart".
"Okee", reageert Gert Jan beduusd... Kelly verlaat de slaapkamer weer.
Dan komt Sandy binnen.
"Sandy, waar ben ik in beland?", vraagt Gert Jan moedeloos.
"Morgen is er weer een nieuwe dag", zegt Sandy kalm.
"Ik hou me er maar aan vast dat het maar een spelletje is", reageert GJ op bijna fluisterende toon. Hij blijft strak naar boven kijken.
Sandy gaat ook in bed liggen en is het ook zat.
"Ik vind het zo erg hè", begint Kelly weer bijna huilend. "En jij wil nog naar de overkant ook en ons hier laten zitten.... ??"
"Kel... ik zei dat ik niet wilde.", legt GJ uit. "Ik zei dat ik hier wilde blijven, maar toen ik 5 stemmen hoorde..."
"Nou en", reageert Kelly meteen. Ze begint nu echt met een mannenstem te huilen. "Je denkt alleen aan jezelf en je laat ons hier achter".
"Als ik aan mezelf denk dan ga ik weg morgen"!
"Jij hebt mij in het begin gekozen in jou team.. en nu laat je me in de steek.. vuile klootzak", schreeuwt ze verder. "Ik vind je gewoon een mietje... en nou sorry... morgen praten we verder!!"
(beeld op de tuin)
"Ik vind het jammer dat je ONS in de steek hebt gelaten", zegt Kelly voor de tiende keer.
"Ik geef niet op", verzekert GJ haar. "Ik merk toch aan jou dat je niet wilt dat ik opgeef."
Gert Jan probeert vanalles, maar met Kelly is op dit moment totaal niet te praten. Telkens als hij een poging doet, valt zij hem steeds in de rede en wacht zijn uitleg niet af. Zelf zeurt ze aan een stuk door en roept dat ze er niet over wil praten, maar ze gaat maar door. En ze snoert Gert Jan meteen de mond als hij een poging doet om het uit te leggen.
En weer begint Kelly piepend te huilen.... "Ik voel me zo kut hè... het was zo'n leuke avond!!!"
Gert Jan zegt nu niets meer en lijkt het te hebben opgegeven. Het is ongelooflijk hoe rustig Gert Jan nog blijft in deze situatie. BB heeft duidelijk aangegeven dat PasCoEd de boosdoeners zijn.... en die hebben nu op de een of andere manier de rollen perfect weten om te draaien. De meiden vallen GJ nu ook aan... ennog blijft hij naar omstandigheden behoorlijk rustig.
In de tuin praten Pascal en Coos nog een keer over de fouten die ze eventueel gemaakt zouden hebben, waar ze het nog niet echt over eens zijn trouwens.
Sandy doet nu in de slaapkamer haar best om Kelly te laten inzien dat ze tien hele leuke weken met GJ heeft gehad en dat ze dat niet moet vergeten.
Dan doet Gert Jan nog een poging (beeld weer weg).
"Ik begrijp je reactie", zegt GJ kalm.
Nogmaals probeert hij uit te leggen dat hij vanmiddag zo onder vuur is genomen, dat het hem het beste leek om naar het andere team te gaan.
"Toch vind ik gewoon dat je opgeeft", zegt Kelly rustig.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 15-11-2001 00:44]
Sandy: Ik ben nu heel veel aan het denken, ik kan er niet van slapen. Ik vind dit heel moeilijk.
Ed in slijmmode: Ik heb Kelly genomineerd, ik had ook GJ kunnen nomineren en een motivatie kunnen verzinnen, maar met jou...
San: ja, wij zijn ook maatjes.
Kelly: Hou nou maar op, want we gaan naar bed.
Ed zit nog steeds boven op de tafel. (is ie bang voor de ratten of zo?)
Coos: Ik baal er echt van, Ed, jij niet?
Ed: Ja ik ook, als ik dit van te voren had geweten?
Coos: Als GJ zijn bek had gehouden, dan was er niks gebeurd.
Ed: Jullie hebben het nergens meer over, maar hij blijft maar doorgaan.
Kelly trekt een vest aan, is dus weer uit bed.
GJ slaat met twee handen tegen zijn hoofd.
Sandy: Ik heb het zo koud.
GJ: Sandy, waar ben ik in beland?
Ik hoop dat ik zo snel slaap.
Sandy: Het was gewoon een moeilijke dag, morgen is er weer een nieuwe dag.
GJ: Wat een toestanden.
Het is eigenlijk maar een spelletje.
Kelly kruipt nu ook in bed. Ze gaat weer huilen
Sandy: We gaan nu slapen, morgen is er weer een dag.
Kelly: En jij, daar, zeggen dat je naar de overkant wil, en ons hier wil laten zitten.
GJ: kel ik heb gezegd dat ik niet naar de overkant wil.
Kel: Je geeft gewoon op.
Zij bepaalt wie er weg gaat, hier.
GJ: Dat wist ik niet.
Kel: dat wist je wel. Je denkt alleen maar aan jezelf.
GJ: Kel als ik aan mezelf denk, dan ga ik morgen gewoon.
Kel: Je wilt me gewoon in de steek laten, terwijl jij me gekozen hebt in jouw groep.
GJ: Kel je gaat te ver, je draaft door.
Kel: Nee, je hebt gewoon gefaalt, je bent een mietje en morgen praten we verder.
Even terug naar de drie van Almere.
Ed: Dat wij toevallig dezelfde mening hebben?
Als ik morgen naar de andere kant moet, okay, dan geef ik er niks meer om. Maar ik ben dan rustig.
Ed: Weet je wat het is, we hebben ons verhaal al honderd keer uitgelegd, maar volgens mij snappen ze het nog niet.
Maar Sandy zou ik nooit kunnen nomineren. (nee maar wel naar de andere kant sturen, zodat ze daar genomineerd wordt)
Coos: Ga je mee buiten zitten. (Waarom Coos, het is koud, wil je weer wat gaan bespreken?)
Het trio trekt een dikke jas aan en gaat naar buiten.
Mijn tijd zal er bijna op zitten. Ik moet de uitzending van vandaag ook nog gaan kijken, dus als ik wegval, hoop ik dat anderen doorgaan.
Pascal: Ik hoop dat Frankie blijft.
Coos: Dit was toch niet als een stemafspraak bedoeld.
Wij hebben ons alleen maar ingedekt, omdat we dachten dat hun afspraken hadden gemaakt. Dat was een fout van ons. (leugenaar!)
Coos gaat koffie zetten.
Ed: weet je wat ik ook vreemd vind? Iedereen zegt, ja, het is maar een spelletje, het is niet persoonlijk. Dus als ik Sandy naar de andere kant zou sturen, dan is dat toch ook niet persoonlijk.
Ik stop ermee, tijd is praktisch om, alles wat ik nu nog hoor zijn herhalingen op wat al eerder is gezegd.
Ik hoop dat er nog nachtuilen doorgaan, voor het geval er weer afspraken gemaakt gaan worden.
Itsme, bedankt, het was het waard geweest, ik heb genoten.
0.03 Sandy : Ik was helemaal niet bezig met de overgang naar de overkant. Ed : Wij ook niet, tot Gert met dat verhaal kwam. Ed tegen Sandy : Op een gegeven moment moet ik jou gaan nomineren, dat vind ik heel moeilijk. Daarom wilde ik je naar de overkant sturen. Sandy : Daar word ik meteen genomineerd. Ed : Nee. Sandy : Ik vind het jammer. Coos : Kun je ons ook een klein beetje begrijpen ? Sandy : Ja. Alleen het sloopt me een beetje. Daarom ben ik de hele tijd in bed en er weer uit, dan weer blij. Ed : Snap je dat dan ? Sandy : Ik snap je. Ed : Ik weet me god niet wat ik in de dagboekkamer moet zeggen, ik nomineer Sandy want. Coos : Ik vind het heel rot. Hij zegt blijkbaar ook dat hij het zielig vindt. Sandy : Ik ben niet zielig. Sandy tegen Kelly : Ik ga mijn tanden poetsen en dan ga ik naar bed. Sandy vertrekt.
0.07 Coos : Ik baal er echt van. Ed : Als ik dat van tevoren had geweten. Coos : We moeten er echt mee ophouden. Ed : Het was nooit zo ver gekomen als hij er niet tegen mij over was begonnen. Als hij zijn bek had gehouden. Als dat gewoon was gebeurd was er niks aan de hand geweest.
0.10 Coos : Ik heb met Gert net gepraat dat het over moet zijn. We gaan er morgen over praten. Hij gaat er ook kapot aan en eigenlijk vind ik dat best wel zielig. Ed : Het interesseert me niet, al denken een miljoen mensen er anders over. Pascal : Ik ben veranderd. Kelly komt er tussendoor : Mijn grootste fan stond aan het hek te roepen en door de situatie ik riep terug rot op. Heb je me gehoord ? Pascal : Misschien is de actie van Gert wel een reactie op ons. Ik heb tegen Coos gezegd, misschien is het beter dat één van ons gaat, maar aan de andere kant, ik hou niet van opgeven snappie ? Ik wil gewoon dat het stopt, ophoudt. Vanmiddag zei ik bij het eten we moeten ophouden modder te gooien. Misschien moet ik de eerste stap zetten. Hij moet zijn mond houden over dat hij vindt dat we uit elkaar moeten. Waar twee vechten hebben twee schuld. Ik merk dat ik er ook onderdoor ga. Ik krijg er de pest in. Ik heb er gewoon geen zin in.
0.14 Nu luisteren ze naar Kelly die in de slaapkamer o.a. klootzak roept. Coos : Zal ik een bakkie thee zetten ? Ed : Dan maar koffie. Coos : Dan kunnen we niet slapen. Pascal : Dacht je dat ik kan slapen ? Ed : Ik wacht wel tot het daar (slaapkamer) stil is. Ik leg me neer bij de beslissing van BB. Maar jullie hebben toevallig dezelfde mening als ik. Zij hebben dat als stemafspraken geinterpreteerd. Als ik morgen naar de overkant moet ga ik fluitend naar de overkant. Maar er wordt zoveel bijgehaald, alsjeblieft. We leggen ons verhaal duizend keer uit en ze begrijpen het nog steeds niet. Ik leg het aan Sandy uit en dan is ze teleurgesteld. Ja zeg. Alleen als ik aan die kant zit is er kans dat ik bij de eerste de beste battle weer hier zit. Dat had Priscella ook. Coos : Zullen we buiten gaan zitten ? Een bakkie koffie zetten ? Ze gaan naar buiten.
0.20 Bij de oven. Coos : We dachten dat Kel en Sandy al waren ingelicht. Dat was ook een fout van ons. Ik mis wel het vuurtje. Ed : We kunnen niet te lang blijven zitten want vannacht gaan ze werken aan dit ding. Pascal : Dat is waar. Ed : BB, wacht even tot de koffie klaar is.
0.23 Coos : Ik denk dat het ons heel slecht doet. Pascal : Jammer dan. Dat is echt niet van belang. Ed : Ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken. Pascal : We hebben gewoon doorgedraafd en dat is als een stemafspraak opgevat. Ed zegt dat hij onverstaanbaar was gaan fluisteren als hij echt stemafspraken had willen maken. Coos : We hebben wel gezegd dat we bij onze stem zouden blijven. Het jammere is dat ik heel verkeerd wordt begrepen. Ed : Ik zei tegen Gert Jan, het komt jou goed uit dat Sandy aan de macht blijft.
[edit : tikfouten]
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 15-11-2001 04:10]
Gert Jan is intussen eindelijk aan de praat met Kelly, maar dat is voor ons niet te volgen. Het beeld flitst steeds weer weg.
Coos denkt dat GJ een waarschuwing heeft gehad voor de vraag aan Ed of hij Kelly niet wild enomineren. Pascal merkt terecht op dat dat niet zo is.
"En wij hebben het ons niet ter harte genomen... dat stond ook in de brief", zegt Ed. "Wij hebben die motie ingediend en dat had niet gemogen. Ze vroegen nog of wij de enige twee waren die de motie indienen..... en ik heb geen problemen met die jongen. Als hij zegt dat hij Kelly wil houden, dan ga ik daar toch wat op verzinnen. Het is mijn reactie op zijn actie... niet jullie reactie". (hij wilde Kelly wegwerken... daar ging het Ed alleen maar om).
"Ik denk dat we te ver zijn gegaan", concludeert Coos.
"Als ze me meteen naar binnen hadden geroepen en een sanctie hadden gegeven had ik het begrepen", zegt pascal. "Maar ze komen met die brief die heel vaag was..."
"Stemafspraken vind ik heel negatief", merkt Coos op. "Als we het er niet ove rhadden gehad, hadden we nog hetzelfde gestemd. We hebben volgens hun afspraken gemaakt over de nominatie."
"Maar het was mijn idee om captain te worden, Sandy naar de overkant en Kelly te nomineren", legt Ed uit. "Maar dat had ik ook gedaan zonder met jullie te praten".
"Ze hebben ons vertelt hoe de vork in de steel zat", zegt pascal. "Zij zijn de scheidsrechter. Hummy legde me al uit dat ik hier voor bepaalde dingen kan komen te staan.... en dat zij bepaalt of het mag of niet. Als de scheidsrechter fluit, dan is het zo... Er is dan ook geen discussie mogelijk. Dat is nu het geval. Ik zie het anders... ik heb zeg maar die schop niet uitgedeeld, maar alleen een schouderduw uitgedeeld... en dat mag. Maar zij zien het anders en ik denk dat wij die moeten accepteren. We moeten het uitpraten met z'n allen."
(Hij geeft zijn fout dus nog steeds niet toe!!)
"We moeten toch met elkaar verder", besluit hij. "We zullen toch weer die harmonie moeten vinden. Ik kan nu al met Kel wel goed door de bocht. Je moet hier af en toe water bij de wijn te doen... en dat moet bij Gert Jan ook. Ik ga er vanuit dat hij erover op houdt. Ik wil een leuke tijd met Coos hebben en niet dat wij uit elkaar worden gehaald. Ik zal zijn ideeen accepteren.... maar zeker niet waarderen. Ik wil er morgen nog één keer over praten, iedereen recht in de ogen kijken en vertellen hoe ik er over denk. Ik wil zo'n leuk mogelijke tijd hebben.... en het liefst met Coos omdat ik het zo goed met hem kan vinden."
In de slaapkamer liggen Sandy en Kelly nog wat na te kletsen. Het gaat nu over de foto's die zijn genomen pas geleden met de polaroidcamera.
"We moeten morgen met alle scenario's rekening houden", volgens Ed. "Ik ga geen afspraken meer maken, maar ik ga er wel rekening mee houden."
"Het is helemaal niet zeker dat je morgen gaat", reageert Coos.
"Maar dit is dus waar het om gaat", merkt Pascal op. "Als wij gaan kletsen van 'stel zo of stel zo...'..."
"Ik hoef er ook helemaal geen reactie op", zegt Ed.
"Maar het wordt ons bijna kwalijk genomen dat wij heel goed met elkaar kunnen opschieten", zegt Coos lachend.
"En we hebben gewoon de schijn tegen", zegt Pascal...
Ze kletsen nog even door. Beeld van rijk hebben we niet meer.... Die slapen misschien al wel.
(mijn tijd zit er op, na 2 uur onafgebroken typen..pffff)
(Sponsored by myself)
Breedbandstream 1
Kelly kletst in bed over make up en over de jurk die ze aan had. Ze vond hem mooi. Sandy vond ook dat ze er mooi uitzag. Kelly : Ik heb Andries nog vastgehouden en een kus gegeven. Oh, jammer als ik morgen weg moet. Ik zal je missen Mini. Sandy : Ik hoop dat je niet weg moet. Terwijl ik Frank ook een onwijs leuke vent vind. Maar je bent mijn Maxi. Kelly : Ik ben uitgeput, aan het eind van mijn latijn. Sandy : Dan moet je gaan slapen, nieuwe energie. Kelly : Je hebt gelijk. Trusten schat. Kus. Ze kussen. Kelly : Welterusten. Danielle is ook een lekker wijf. Een topper, een stuk. Dat meisje is echt goud waard. Die zou ik zo opvreten. Het is echt een goed meisje.
0.46 Kelly fluistert : Ik ging wel tekeer vanavond. Sandy : Je hebt je geuit. Kelly : Het is toch niet onrealistisch ? Sandy : Vind je jezelf onrealistisch ? Kelly : Nee. Sandy : Nou.
[edit : tikfout en grammatica fout]
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 15-11-2001 12:59]
Team arm Deel 2 : Pascal&Coos&Ed .
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 15-11-2001 01:00]
0.49 Ed zegt dat het hem niet interesseert wat de buitenwereld zegt. Coos : Mij wel. Pascal : Mij ook. Ik ben wel een gevoelige jongen. Wat ik wil zeggen Ed, ik vind dat we allemaal water bij de wijn moeten doen. Ik zag het battlefield als de battle maar die battles zijn er niet zo veel. Het zijn eerder de battles hierbinnen. Die captains zijn er niet voor niets. Het is allemaal emotie. Karaktertrekken komen naar voren. Ik ben eigenwijs en koppig, Kelly ook. Daar leren we allemaal van. Mijn battle is nu te overleven met Gert in normale harmonie, ik zeg niet in goede harmonie, want het is nu oorlog, we smijten met modder. Ik moet Gert Jan zijn denkbeelden accepteren, niet respecteren. Jouw battle is niet te denken dat je het alleen aan kan. Niemand redt het alleen denk ik. Probeer in te zien dat je de anderen nodig hebt. Maak het je niet moeilijker. We hebben het onszelf moeilijk gemaakt. Als we in goeie harmonie leven dan vliegen de dagen. Ik denk dat ze ons niet voor niks negen dagen hier laten zitten.
0.55 Ed : Ik ben sterk genoeg om het helemaal in mijn ééntje op te lossen. Pascal : Er zijn misschien duizend mensen die weten hoe je thuis bent. Als honderdduizenden mensen buiten denken dat jij een lul bent krijg je het hierna zo verschrikkelijk moeilijk Ed. Die jongen in De Bus, Seki, die is met de grond gelijk gemaakt. Dat is een programma niet waard.
( hmm morgen ben ik daar zamen met Showtime
en scheld hem verot hhahah )
Coos en pascal vertellen hem dat zij daar anders over denken en dat ze het wel erg vinden .
( pff ik wil de rijke kant zien )
Kelly heeft weer bonje met Gertjan hahahhahah
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 15-11-2001 01:14]
1.02 Coos : Kel, je hebt toch wel een broek aan ? Kelly : Nee. Ik neem aan dat ze naar het toilet gaat. Ed blijft herhalen dat het hem niet kan schelen wat men van hem denkt. Ed : Met mensen die ik tegenkom heb ik geen teringtyfusfuck te maken. Ik heb echt geen moer te maken met wat mensen die ik niet ken van mij denken. Als ik solliciteer voor een baan kunnen ze me niet beoordelen op kleine stukjes van hier. Pascal : Dat doen ze wel.
1.09 Ed zegt dat mensen in het huis hem een beetje kennen maar dat kijkers hem niet kennen. Hij zegt dat hij het zich wel aantrekt als zijn moeder of een gabber bij het hek staat. Coos : Wat wij hebben gedaan is fout geweest. Wij denken daar iets anders over. Vind je niet erg dat mensen ons verkeerd begrijpen ? Ik ben bang wat mensen buiten denken. Ed : Mensen zien kleine stukjes en wij kennen het hele verhaal.
Buiten vertelt Ed aan Pascal en Coos dat kritiek van onbekenden hem geen zak kan schelen. Kritiek van zijn vrienden trekt hij zich wel aan.
"Wij doen dat morgen gewoon!", zegt Kelly over haar en Sandy.
"Wat doe ik morgen dan?", vraagt Sandy meteen.
"Niets... ik kan niet voor jou spreken", herstelt Kelly.
"Maar waarom doe je dat dan?", vraagt Sandy.
"Nee, ik wil niet voor jou spreken, mini", zegt Sandy. "Maar ik ken je een beetje mini... en dat was alles".
"Maar waarom zal ik hie rnou nog blijven?", vraagt GJ.
"Ja, dat weet ik ook niet", zegt Kelly terug. "Jij wilt dat ik nu zorg dat jij je weer goed gaat voelen."
"Nee Kel... ik...", begint Kelly.
"NEE GERT, NEE NU EVEN NIET", schreeuwt ze. "MAG IK NU EVEN JA... NIET NU GERT, JA... NU EVEN NIET GOED!!! IK BEN AAN HET PRATEN!!"
"Ik wil alleen maar weten waarom ik voor jou moet blijven in dit team als jij mag blijven morgen", vraagt Kelly.
"Eigenlijk weet ik dat helemaal niet meer", antwoordt Kelly.
"Okee", reageert Gert Jan beduusd.
"Als jij zonodig naar de overkant moet.... Als jij alleen maar aan jezelf denkt... ga jij maar weg dan! Jij hebt duidelijk Big H nodig om het voor je op te nemen. Jij wilt dat we met Big H gaan praten zodat wij te horen krijgen dat JIJ zielig bent. Als er 1 iemand is die het vanavond moeilijk heeft gehad ben IK het. Als jij wilt gaan ga je toch. Je hebt toch al gefaald voor mijn gevoel!"
(
spoort dan mens echt helemaal niet ofzo???????)
"Je hebt alleen maar gehandeld omdat je jezelf zielig vindt", zegt Kelly weer verwijtend.
"Shut up Kel", reageert Ed. "Je zegt nu dingen die je niet meent!"
"Jawel", zegt Kelly terug.
"Ik word daar constant genomineerd en dan ben ik weg!", reageert Gert Jan.
"Ach wat lul je nou achterlijk", schreeuwt Kelly weer. "Je doet weer zielig. Ga toch weg!!! Jij wilt toch GODVERDOMME naar de andere kant!!"
Kelly vliegt overeind in bed.
"MAG IK EVEN JA... MAG IK EVEN NU JA!!!!", schreeuwt Kelly echt keihard. Ze wordt helemaal hysterisch.
Gert Jan probeert maar uit te leggen dat hij 2 seconden heeft gedacht om naar de andere kant te gaan en dat dat gevoel meteen al weer weg was. Kelly blijft hem schreeuwend in de red evallen en maakt hem nu voor alles en nog wat uit!!!
(Sponsored by CosmicV)
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 15-11-2001 01:27]
(geluid valt nu behoorlijk lange tijd weg... we horen Pascal, maar we zien de slaapkamer)
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om iedereen erop te wijzen dat ik nu naar het meest hysterische en gestoorde wijf zit te kijken die ik ooit in mijn leven ben tegengekomen!!! ONVOORSTELBAAR!!!!!
01:28
Kelly: Ik heb pijn aan mijn harsens ik wordt helemaal gek.
Ik wou dat ik een fles alcohol had lekker de disco in en lekker veel neuken. Het interresseert me geen fuck.
(Kelly loop te woonkamer in)
01:29
(ze doet haar slipje in de keuken aan
01:30
Coos: ga je niet slapen
Kelly: het interresseert me geen bal ik ga niet slapen.
Ik ga morgenochtend naar mijn bed en ga de hele dag op mijn bed rotten.
Coos: kom even lekker zitten bij mij. kom even ik wil praten
Kelly: waarom
Coos: ik vind het ook rot voor jou
Kelly: ik voel me gewoon klote alles wordt gefilmd en dit is mijn laatste avond. Dat mijn laatste avond zo is.
Coos: dat hoeft niet, waar zit je het meest mee, waar baal je het meest van en niet huilen.
Kelly: ik ga niet huilen.
Als ik lekker heb gedronken en gegeten en dan kom ik terug en dan is iedereen zo opgefucked.
Coos: dat is onze schuld, begrijp je dat wij er ook van balen
Kelly: waar ik van baal, dat als ik om iemand geef en om hem vecht. hij het dan opgeeft.
Coos: weet je wat het is, Gert is het gewoon zat.
Kelly: ik begrijp dat Gert ook baalt.
Ik vind het gewoon jammer dat hij dat heeft gezegd, ik baal gewoon de hele dag, ik voel mij gewoon in de steek gelaten. En dat weet gert ook, ik praat morgen met hem, en dat komt helemaal goed. we kennen elkaar zo lang.
Coos: ga je zo slapen dan?
Kelly: ik blijf de hele nacht wakker, er is teveel gebeurd, de adreline gaat door mijn lichaam. Ik ben al 10 weken niet uit geweest. Als ik uit ga raak ik zoveel energie kwijt, lekker dansen met al die kerels. ik raak hier gewoon opgefucked. Al dat gezeur.
Aan de andere kant denk ik eindelijk gebeurt er wat, alle waarheid komt boven.
Coos: begrijp je wat er gebeurd is.
Kelly: ik begrijp het
Coos: het is rot voor frank zijn laatste avond
Kelly: Als ik morgen weg moet, graag. als ik moet blijven ook goed, maar dan hoop ik dat er gauw een einde aan komt. Ik vind het gewoon rot hoe dit gaat, ikben kapot, ik ben gewoon op. Ik ben aan het einde van mijn latijn.
Ik denk waar ben ik gekomen, wat is dit waarin ik ben beland. Maar ja, dat is big-brother, dit is big-brother.
- sponsored by see.u -
Kelly: soms zit je mensen opgescheept, en dan denk je die vertrouw ik en die vertrouw ik. en dan voel je ineens zo genaaid.
Coos: zoals wie dan, welke situatie.
Kelly: ik heb het met de persoon over gehad en daar kan ik nu niet over praten, daar praat ik morgen over met die persoon en ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt.
Daar wil ik nu over boos zijn. Ook al wil die persoon het goed praten, ik wil even bij mijn standpunt blijven, nu even niet.
Het is niet mijn bedoeling om jouw en pascal uit elkaar te halen, ik wil gewoon eerlijk zijn. Daarom koos ik ook voor Ed.
Het publiek als je eerlijk bent.
Ik nomineer wie ik wil, ik nomineer niet iemand om mensen uit elkaar te halen, zo ben ik niet.
Ik vond het vreselijk dat jullie sandy en mij uit elkaar wilde halen.
Coos: als ik over mijzelf spreek dan heb ik gewoon een verkeerde inschatting gemaakt.
Kelly: ik zit hier echt voor mezelf, als ik de banden terug kijk als ik hieruit ben wil ik mezelf zien en niet mezelf in de maling nemen.
- sponsored by see.u -
Pascal, Coos en Ed zijn nog steeds in de tuin aan de klets.
"Die ruzie met Kelly liep uit de hand toen", vertelt Ed. "Ik heb dingen gezegd die niet konden. Gert Jan zat te schudden dat ik dat niet moest zeggen op TV, maar buiten had ik dat ook gezegd. Omdat ik hier zit, doe ik weer normaal. Buiten had ze de tering kunnen krijgen... dan had ik haar doodgezwegen. Ik kan hier niet weg en wil die maanden ook goed doorkomen. Maar buiten had ze de pleuris kunnen krijgen."
"Ik weet dat jij het niet zo grof bedoeld", reageert Pascal. "Maar zo ben jij gewoon."
Coos zit nu bij Kelly.
"Ik denk dat Gert het gedaan heeft omdat hij het helemaal zat is", probeert Coos.
"JA, IK OOK!", zegt Kelly, het meteen weer op zichzelf betrekkend. "Ik ben boos en dat is heel normaal. Ik voel me in de steek gelaten. Morgen praten we daar wel over. En ik hoop dat het dan goed komt! En voor de rest maakt het me geen bal meer uit!"
"Ga je zo slapen dan?", vraagt Coos.
"Ik ga nog lekker een paar peuken roken. Ik ben al tien wekenniet uit geweest. Ik ben helemaal opgefokt. Ik word hie rgek van al die mensen hier! Dit gezeur, pffff. Aan de ene kant denk ik vreselijk, maar aan de andere kant gebeurt er tenminste weer wat."
"Kun jij begrijpen dat mensen zo reageren?", vraagt Coos opeens.
"Tuurlijk kan ik dat", antwoordt Kelly. "Maar kun jij begrijpen waarom IK zo reageer?" (alles draait toch om KELLY!!)
"Wel jammer dat Frank's laatste avond is verpest", reageert Coos.
"Ja, jammer dan", zegt Kelly terug. "Die van mij ook!" (en dat is belangrijker!! ) Als ik morgen weg ben bekijk ik die videobanden, dan zie ik dat ik eerlijk ben geweest. Er zijn hier mensen waardoor je je dan achteraf genaaid voelt."
"Noem eens vooebeelden dan?", vraagt Coos meteen.
"Ja, dat weet ik zo direct even niet", zegt ze terug. "Maar ik praat daar met de desbetreffende persoon wel over morgen. Maar mijn gevoel laat me nooit in de steek. Ik wil daar nu gewoon even boos om zijn. Ik wil bij mijn standpunt blijven. IK voel me gewoon genaaid. Snap je wat ik bedoel. Ik heb ook voor Ed gekozen omdat ik juist niet mee wil doen met dat kinderachtige gedoe. Ik ben gewoon Kelly. Ik ga niet mensen uit elkaar halen. Ik ben ook close met Sandy en ik zou het ook niet tof vonden als jullie dat plannetje hebben. Dat was vreselijk van jullie... maar goed, iedereen maakt fouten."
"Ja, ik heb daar nu ook spijt van", reageert Coos.
"Nou, dat kan toch", zegt Kelly weer. "Ik wil geen oneerlijk spelletje spelen. Ik ga geen afspraken maken en wat iedereen doet moeten ze zelf weten... maar niet ten nadele van ons!!! Dat pikken wij niet! Maar als ik energie in iemand heb gestoken en achteraf het gevoel krijg dat het allemaal voor niets is geweest, dan denk ik van FOK YOU... Ik ben helemaal niet haatdragend, dat ik mensen het licht in de ogen niet gun... maar als ik mensen vertrouwd heb ...en dan zoiets... daar kan ik niet tegen...."
"Kom even naar buiten", zegt Coos, en hij looptnaar zijn maatjes in de tuin. Kelly gaat mee.
1.14 In de slaapkamer. Kelly tegen Gert Jan : Als jij naar de overkant wil dan ga je maar lekker. We zullen zien. Als jij aan jezelf denkt ga je maar lekker naar de overkant. Jij hebt iemand nodig om het voor je op te nemen. Gert Jan : Ik kan het toch goed voor mezelf opnemen ? Kelly : Als er één is die het vandaag kut heeft gehad ben ik het. Je hebt toch al gefaald voor mijn gevoel. Gert Jan : Okee.
1.16 Kelly : Volgens mij heb je niet gehandeld om de goede vrede te bewaren. Gert Jan : Shut up zeg, je gaat dingen zeggen die je niet meent. Aan de overkant krijg ik vijf exits aan mijn reet en dan ben ik weg. Kelly : Ga je er nou echt van uit dat je dan weg gaat ? Gert Jan : Ik hoor niet bij dat team. Kelly : Waarom blijf je dan niet hier ? Gert Jan : Ik krijg hier toch geen nominaties voor mijn kiezen ?
1.18 De stream gaat nu heen en weer naar de tuin. Kelly blijft herhalen dat Gert Jan naar de overkant wil. Kelly schreeuwt : Ik blijf over met twee mensen die tegen ons zijn. Gert Jan : Ik begrijp je. Kelly : Je vertrouwt me niet. Gert Jan : Ik vertrouw je wel. kelly : Je hebt mijn vertrouwen beschadigd. Je hebt me teleurgesteld.
1.21 Kelly : Je zet me voor schut. Ik heb het gevoel dat je opgeeft, dat je denkt laat maar. Je vertrouwt me niet. Je had verwacht dat ik had gezegd, Gert, ga maar lekker naar de overkant. Je hebt mij gekozen. Dat vind ik jammer, dat vind ik zwak. Gert Jan : Jij en Sandy kiezen Ed, ik kies voor mezelf. Kelly : Je wist dat ik voor Ed had gekozen en toch ga je twijfelen. Ik heb gezegd dat Ed naar de andere kant moet omdat ik Pascal en Coos niet uit elkaar wil halen. Ik wil niet meegaan in jouw spelletje. Gert Jan : Dat vraag ik toch ook niet. Er is nu beeld van de slaapkamer en zacht geluid van de drie in de tuin.
1.26 Kelly : Ik hoop dat je het nu door hebt. Iedereen weet dat ik om je geef. Gert Jan : Waarom voel je je dan belazerd ? Kelly : Vier seconden zijn zo lang in zo'n situatie. Er stonden veel mensen om ons heen. Ik voelde mij in het openbaar vernederd. Door iemand die mij heeft gekozen. Gert Jan : Dat staat er los van Kel. Kelly doet het licht aan en trekt haar witte kousen aan. Sandy : Mijn voeten willen niet warm worden. Kelly : Ik wou dat ik een fles drank had en naar een disco kon. En dan lekker neuken. Ik heb zin in een beurt.
1.29 Kelly is in de woonkamer. Coos komt binnen. Kelly : Ik kan niet slapen. Ik ga morgenochtend naar bed. Ik hoop dat BB het licht uit laat. Coos : Kom even bij mij zitten. Ik vind het rot voor jou. Dat meen ik echt. Kelly : Ja (ik geloof het niet helemaal). Kelly gaat toch zitten. Coos : Waar baal je het meeste van ? Kelly : Als ik lekker heb gegeten en heb gedronken dat dit gebeurt. En dat ik weer naar arm moet. Coos : Iedereen baalt ervan. Kelly : Ik baal ervan, dat als ik voor iemand vecht hij gaat opgeven. Coos : Ik denk dat Gert het zat is. Kelly : Het komt morgen wel goed. Maar ik mag er wel boos om zijn. Ik voel me gewoon in de steek gelaten. Morgen praten Gert en ik erover. Ik ga nog even lekker een paar peuken roken. Coos : Jij gaat zo lekker slapen. Kelly : Ik ga echt niet slapen. Mijn adrenaline gaat helemaal door mijn lichaam. Ik ben al lang niet uit geweest. Ik ben nu helemaal opgefokt. Ik word gewoon gek van al die mensen hier. Aan de ene kant denk ik vreselijk maar aan de andere kant komt de waarheid boven. Coos : Kun je begrijpen dat mensen zo reageren ? Kelly : Ja, kun jij het begrijpen ? Coos : Ja. Ik vind het rot voor jou en Frank, op de laatste avond.
1.38 Kelly : Ik heb voor Ed gekozen omdat ik niet mee wil doen aan dat kinderachtige gedoe. Ik nomineer niet om iets te bereiken of om iemand uit elkaar te halen. Ik wil ook niet dat Sandy en ik uit elkaar gehaald worden. Dat vind ik vreselijk. Coos : Ik heb gewoon een verkeerde inschatting gemaakt. Kelly : Ik ga geen afspraken maken over nomineren. Als mensen ons willen pakken, dat willen wij niet. Net als jij en Pascal. Maar ik wil ook niet dat ik energie in iemand heb gestoken, dat ik denk dat ik dat voor niks heb gedaan.
1.41 Coos gaat naar buiten. Kelly volgt hem. De stream gaat naar Gert Jan in de slaapkamer.
Met dank aan Bruut.
[edit : jezelf veranderd in mezelf]
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 15-11-2001 13:49]
Pascal legt Ed uit hoe de hele situatie in elkaar zit volgens hem. Hij legt uit hoe de buitenwereld op de hele situatie kan reageren. En ondanks dat Ed schijt heeft aan zijn gedrag ten opzichte van de buitenwereld, dat bijvoorbeeld zijn zusje er ook onder kan lijden als hij zich misdraagt. Even een paar leuke shotjes met dank aan MMXMMX voor het progie ( en indirect dus ook aan Scanman )
- sponsored by see.u -
Hhahha Ed : Ik heb hier nog steets niks van geleerd .
Pascal vertrouwd een paar mensen nu niet meer en heeft geleerd dat hij niet zo koppig moet zijn en daar moet ik aan werken want ik neem daardoor andere mensen mee en dat is niet mijn bedoeling .
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 15-11-2001 01:54]
1:48
Op camera 1 lijkt Gert te slapen
hij draait zich toch nog even om.
Pascal is aan het woord buiten en hij zegt dat je hier ook bent om te leren. Hij vindt dat Ed zichzelf te kort doet in bepaalde opzichten. Volgens hem krijg je een beeld van jezelf door Big Brother die niet klopt met de werkelijkheid. Hij zegt dat Ed hele andere motieven had dan BB hem doet denken en dat hij zich daar niets van moet aantrekken.
Gert Jan ligt in zijn slaapzak wat te draaien en kan de juiste houding niet echt vinden.
"Als iemand over jou moeder iets vreselijks zegt over jou moeder, dan kwetst jou dat", zegt Pascal. "Nu zeggen ze iets over jou en daaro moet jij laten zien dat je helemaal niet zo bent als BB de kijkers wil doen geloven. Niet voor jezelf, maar voor je familie! Als MIJN moeder ervoor aangekeken zou worden wat ik hier doe, dan ship ik mezelf naar Australie... echt! Ik weet dat jij die jongen bent met dat kleine hartje. Wat we hebben gedaan is fout, maar we moeten er van leren."
"Ik heb 1 fout gemaakt in die 5 weken dat ik hier zit", merkt Ed op.
"Maar dit onthouden ze", reageert Pascal. "En nu laten ze al het slechte zien!"
"Mijn moeder weet heus wel hoe ik in elkaar zit", zegt Ed."Iemand aan de andere kant zei dat je hier bent om te leren. Ik niet, ik ben hier helemaal niet om te leren.. Als ik een fout maak, okee... ik leg me erbij neer, maar ik denk nog altijd dat ik niet fout ben geweest. Maar dat is een meningsverschil".
"Maar we zijn wel foutgeweest", valt Pascal hem in de rede.
"Ik heb geleerd dat ik heel erg wantrouwig ben tegenover mensen", zegt Coos. "Ik dacht ook dat Gert hetzelfde had gedaan en dat blijkt helemaal niet zo te zijn!"
"Ik heb hier nog steeds niets van geleerd", meent Ed.
"Ik vertrouw een hoop mensen wel", zegt Pascal. "Ik vertrouw Coos, jou en San... maar ik vertrouw Kel niet meer door dingen die gebeurt zijn ... en Gert ook niet! Ik heb wel geleerd dat ik niet zo koppig en eigenwijs moet zijn. Nu zie ik dat pas, begrijp je. Daar moet ik een beetje aan werken. Ik kan soms te ver doordraven en daarin andere mensen meenemen.... en dat is niet mijn bedoeling!"
Gert Jan ligt nu met zijn ogen open op zijn rug in bed en lijkt een poging te doen wat van het gesprek op te vangen. Kan ook zijn dat hij gewoon heel diep in gedachten is en denkt aan mogelijke oplossingen.
(Sponsored by CosmicV)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 15-11-2001 01:57]
1:52
Coos: ik vind het kut voor hun
Ed: ik kan er niks meer aan doen, ik heb hier nog steeds niks van geleerd. wantrouwen is een groot woord, maar vertrouwen vind ik ook een groot wordt.
Pascal: ik vertrouw jou en coos en sandy volkomen. Kelly en Gert vertrouw ik niet meer door de dingen die gebeurd zijn. Ik heb geleerd hier dat ik niet meer zo koppig en eigenwijs moet zijn. Iedereen zei dat altijd en nu zie ik het gewoon. en daar moet ik gewoon van leren, ik kan teveel doordraven en dat is niet mijn bedoeling.
1:54
Coos binnen tegen Kelly: tering wat koud
Moet je die baard zien is toch niet meer normaal meer.
Kelly: ik zou eigenlijk gewoon naar de overkant moeten lopen en daar het bed in moeten duiken.
Dan zal je nog een exit krijgen ook
- sponsored by see.u -
Coos loopt wat zenuwachtig zijn tanden te poetsen. Kelly zit bij het hek en staart star voor zich uit. Coos kan niet stoppen met lopen en blijft al wandelend zijn tanden poetsen. Buiten klinken de stemmen van Ed en Pascal.
Dan komen ook zij naar binnen.
"Ik ben verkeerd in hun ogen", zegt Pascal. "Dus laat ik ze dan maar zien dat ik niet verkeerd ben! Zo is het toch?"
"Ja, maar zo ben ik niet", zegt Ed terug.
"Het is gewoon jammer", zucht Kelly. "Ooohhh... ik heb pijn in m'n kop joh!"
"Ging je net weer uit je dak?", vraagt Pascal. "Ik hoorde je daar net gillen."
"Ja, logisch toch!", reageert Kelly. "Maar laat me maar even. Ik heb gewoon zin om naar de overkant te gaan. Ik denk gewoon dat ik naar huis moet. Ik ga gewoon van het negatieve uit! (ik dacht dat je weg WILDE Kel???)
"Morgen wordt er heel veel lucht geklaard", reageert Pascal. "Ik ben het gewoon zat. Ik kwam hier vrolijk binnen, maar de laatste 4 dagen weet ik niet meer wat ik hier doe. Ik ga het er met Gert over hebben... met iedereen eigenlijk. We moeten allemaal even rustig praten en dan wordt er veel lucht geklaard. We gaan allemaal van het negatieve uit... allemaal! Ik ging er vanuit dat Gert zijn plan al klaarhad, terwijl dat klinklare onzin was.... en dat hij jullie geinstrueerd had... ook klinklare onzin. Dat is dat negatieve waar ik vanuit ging. Door mijn koppigheid bleef ik maar doordraven.... en er maar voor strijden en strijden. Dat is wat ik heb fout gedaan. Daardoor heb ik niet ingezien dat ik anderen meesleepte. Ik zag negatieve dingen die er niet waren."
"We moeten morgen een groot gat graven, alle shit erin gooien en dat gat helemaal dichtgooien", volgens Ed.
"Ik heb er helemaal geen zin in", zegt Kelly. "Ik moet morgen misschien weg... ik vind het gewoon kut. Ik zit onder de pukkels. Ik kan nu mezelf gewoon aankijken in de spiegel (en het liefst 300 keer per dag)... !"
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 15-11-2001 02:54]
2:03
Gert slaapt blijkbaar nog niet maar luisterd rustig mee.
2:04
Pascal: il dacht Kel zit erbij
Ik dacht ook dat Gert jullie had geinstrueerd, dat is dat negatieve waar ik van uit ging.
Kelly: nu zie je dat dat niet zo was.
Pascal: Mijn koppigheid en mijn eigenwijsheid heeft er toe geleid dat ik door bleef draven. Ik wil helemaal niet dat Coos en ik uit elkaar gaan, en daarom bleef ik strijden.
Kelly: dat wisten wij.
Pascal: ik geef alleen maar aan wat ik fout heb gedaan. Ik ging negatieve zien die er niet waren. En als ik dat morgen aan geef.
Ed: als ik even mag aangeven. Ik denk dat we morgen een groot gat moeten graven en daar alle shit in gooien en dan de kuil dichtgooien.
Toen ik kwam was er niks aan de hand.
Kelly: ik ben kapot, ik moet morgen misschien weg, ik zit onder de pukkels ik ben vies.
Ed: is het niet goed dat je morgen iedereen kan omhelzen als je met iedereen goed weg gaat.
Kelly: ik kan mezelf aankijken in de spiegel en zeggen dat ik geen zin meer heb in gezeik.
Pascal: jij zegt dat je een bepaald beeld heb van mensen kelly en sommige mensen hebben een bepaald beeld van mij. Je weet waarom we die actie voerde, ze hebben ons terug gefloten. Hummy vertelde mij dat er momenten komen dat big-brother als scheidsrechter optreed. die ziet dingen anders, namelijk door een camera. Nu hebben ze een beslissing gedaan, ik heb tijdens mijn koppigheid mensen meegenomen , hun zien dat zo en ik moet het accepteren.
Maar ik ben eigenlijk niet die eikel zoals ik mezelf heb voorgedaan, ik doe mezelf kort.
Kelly: maar je hebt er toch spijt van.
Pascal: maar sommige mensen hebben nu een beeld van mij , en ik wil nu laten zien dat dat beeld niet juist is.
- sponsored by see.u -
2:15
Kelly verteld dat ze morgen exit gaat en niet wilde dat het zo ging maar dat het allemaal de waarheid is. Als ze morgen exit gaat zal ze het helemaal niet erg vinden en als ze mag blijven dan zal ze vechten voor haar zelf en Sandy. En dan zal ze ervoor zorgen dat het haar en Sandy niks ontbreekt. Verder no hard feelings ze vind iedereen hartstikke leuk en ze zegt dat ze denkt dat Pascal dat wel begrijpt.
2:17
Het is een beetje rustig geworden. Ed doet weer wat stemmetjes en Pascal verteld dat hij koude tenen heeft. Ed geeft aan dat wanneer hij zijn schoenen uit doet zijn voeten er af pleuren (terwijl hij een boert laat)
Ed: het heeft gewoon gevroren buiten he
Coos: het vriest nog steeds.
Pascal: ik ga mijn tanden poetsen en naar bed.
- sponsored by see.u -
Gert Jan ligt op zijn zij in bed, maar ik kan me niet voorstellen dat hij echt slaapt.
"Ga je mee slapen jongens?", vraagt Coos.
De anderen staan op, alleen Kelly niet.
"Ik kom zo", zegt ze.
Coos verdwijnt in de slaapkamer. GJ kijkt hem even aan en slaapt dus inderdaad nog niet. Wel draait hij zich van Coos af. Hij wil hem blijkbaar niet aankijken.
Ed gaat ook de slaapkamer in. Pascal staat nog zijn tanden te poetsen en Kelly zit nog op de stoel sip te kijken.
In het rijke deel is al lang geen leven meer te bespeuren.
(Sponsored by CosmicV)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 15-11-2001 02:23]
2:20
Het lijkt erop dat ze gaan slapen.
2:22
Gert wordt wakker (was de hele tijd al wakker natuurlijk)
- sponsored by see.u -
Sandy is ook nog wakker en ze praten nu met elkaar .
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 15-11-2001 02:28]
2:26
Pascal is zijn voeten aan het opwarmen
Gert Jan nesteld zich weer in zijn bed
Pascal: In spanje heb ik perfect geslapen
Sandy: ik kut met dat gesnurk
Coos: Audrey die snurkt he
Pascal: hier heb ik ook goed geslapen, de eerste drie dagen en toen was het over.
Sandy: het is zo erg als iemand snurkt
Coos: daarom ben ik blij dat Ed nog buiten is
Ze verwonderen zich erover dat het al half drie is. Dan maakt Gert Jan de leukste opmerking van de avond:
"Funny how time flies when you're having fun"
Sandy klaagt wat over snurkgeluiden van Ed. Ze vindt het heel irritant, maar zegt wel dat hij er natuurlijk niets aan kan doen. Ed schijnt nog aan de klets te zijn met Kelly, maar daar hebben we geen beeld van.
Gert Jan staart voor zich uit met zijn ogen open. Wat zou het boeiend zijn als je nu gedachten kon lezen!
Dan komt Ed ook binnen en beginnen ze wat te kletsen over brood en andere zaken. Dit lijkt het einde te zijn van de meest roerige BB dag tot nu toe. Dan komt ook Kelly binnen.
2:30
Pascal: ik ruik electriciteit, straks ligt hier een leiding te smelten.
Sandy: volgens mij is het een kachel of zijn het straks die panelen die hierboven die smelten. Ligt er ineens plastic op je lichaam.
Ed: tegen die tijd ben je wel wakker als dat op je lichaam zit.
Sandy: ze hebben ook brandmelders
Ed: stel je voor dat hier de fik uit breekt.
Sandy: dan slaan we een raam in
Ed: ik breek zo een camera van de wand af en gooi hem door een ruit.
Pascal: ik ga ook gewoon dwars door een ruit heen.
Coos: als we een sanctie krijgen gaan we wel naar rijk .
Sandy: dan krijgen we op onze kop dat we vuur hebben laten fikken (?) (kan het even niet volgen)
2:33
Coos: weet je wat we ook lang niet hebben gezongen, bom bom bom padieda
Kelly: goede tijden slechte tijden.
2:35
Ed: ik heb een stel koude poten onder mijn lichaam hangen, lijken wel ijsblokken.
Pascal: we hebben nu zo een ellendige dag achter de rug en zo lang gepraat iedereen. Zullen we het nu uitpraten met zijn allen.
Sandy: NEE!!
Pascal: zullen we nu iets afsluiten en morgen een nieuwe start.
Sandy: zullen we nu een slaap moment houden.
Pascal: niemand kan slapen omdat ze zo een klote gevoel hebben.
Sandy: ik ga nu slapen.
Gert-jan: ik hoop dat ik het volhoudt tot we in rijk zitten, ik ga daar rustig zitten lezen. Ik doe aan alles mee met de battles, maar ik ga me op de achtergrond vertoeven. Ik ga na een week weer normaal verder ik hoop dat dat kan.
kelly: maar natuurlijk
Gert-Jan: ik heb van Pascal net dingen gehad die mij goed hebben gedaan.
Kelly: ik heb lekker een peer net gegeten, het was de laatste ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik eet morgen wel geen fruit. Hij was zo lekker
Coos: dus je hebt een verboden vrucht gegeten.
Sandy: ik vind het zo jammer, dan lig ik lekker dan moet ik plassen.
kelly: plas dan in de po
Sandy: ja dag dat doe ik echt niet
Kelly: nou als ik weer moet plassen dan ga ik fijn op de po
Ed: je gaat toch niet weer licht maken.
Iedereen is nog klaar wakker.
2:41
Kelly: toen we buiten stonden hoorde ik keihard een mannenstem KELLY. en ik riep keihard hou je bek dicht. Op dat moment was ik boos, oooh wat erg.
Sandy: dat hebben ze niet gehoord en ook al hebben ze het wel gehoord het hoeft niet per se voor hun geweest zijn. En wat dan nog je was kwaad en kan het toch niet terug trekken.
2:42
Kelly: morgen een kutdag
Sandy: ga maar lekker slapen
2:44
Kelly: die jongen die serveerde was heel aardig.
Ed: laat keihard een scheet
Pascal: Nu zit je broek vol ed
Coos: het leek wel alsof je een slagroomspuit uitspoot, dat idee was.
Kelly: Frank zag er leuk uit he
Ed: met dat colbertje aan leek hij net Lambiek hoor
Kelly: hij zag er mooi uit, hij had een grote sigaar in zijn mond daar
2:45
Ed: Die cameras kunnen ook helemaal schuin he
Vanuit een van de 2 ramen ben jij gefotografeerd (vaag verhaal over de camerastanden)
Kelly: reageert heel verbaast dat dat kan.
"We hebben nou zo'n ellendige dag achter de rug", begint Pascal opeens. "Zullen we het NU uitpraten, nu afsluiten... morgen een nieuwe start?"
"Zullen we nu een slaapmoment houden?", antwoordt Sandy.
"Ik wil ook niet", zegt Kelly meteen!
"Daar wil ik wel even iets op zeggen", reageert Gert Jan opeens. "Ik hoop het vol te houden totdat we in rijk zitten. Daar ga ik een boek lezen... en zal me zeker een week even met niemand bemoeien. Ik hoop dat dat kan. Ik heb net iets van Pascal gehoord en daar ben ik erg blij om".
Kelly begint er dan tussendoor te lullen tegen Sandy en geeft zo Gert Jan niet de kans zijn verhaal af te maken.
Gert Jan draait zich maar weer zuchtend om en zwijgt verder.
"Ik ben benieuwd wat voor herrie we morgenochtend krijgen", zegt Ed, de stilte doorbrekend.
Kelly zegt opeens dat ze Danielle een lief meissie vindt... echt een schatje.
GJ staart naar boven vanuit zijn slaapzak. Hij wrijft wat in zijn ogen.
Kelly vertelt even dat er een fan buiten naar haar stond te roepen en dat ze keihard "hou je bek" terug riep.
"Morgen een kut dag", fluistert Kelly.
"Ga maar lekker slapen", zegt Sandy terug.
GJ begint intussen wat te gapen en streelt wat door z'n haar. Er wordt weer een scheet grapje gemaakt en natuurlijk wordt er weer om gelachen... alleen Gert Jan vertrekt geen spier.
Ed begint nu te vertellen dat ze echt alles met de camera's kunnen zien. Het schijnt dat ze foto's van hunzelf gezien hebben, genomen met de camera's... zelfs van de meest onmogelijke hoekjes.
Gert Jan draait zich maar eens weer om voor de driehonderdste keer.
Dan is het voor mij ook tijd om maar eens naar bed te gaan. Na bijna 4 uur onafgebroken typen ben ik het nu wel een beetje zat. Morgen de dag van de exit... en na vanavond ben ik nog meer overtuigd van mijn idee wie eruit moet! Maar of het ook zal gebeuren????
Welterusten allemaal!
(Sponsored by CosmicV)
2:54
Waar is Diane aan de rijke kant.
Ik hoor iemand zo hart ademen tijdens zijn slaap dat ik haast zou denken dat ze bezig zijn. Maar dat zal wel niet, in ieder geval ligt ze niet in haar eigen bed.
2:56
kelly: toen ik binnen kwam de eerste week vertelde ik dat ik smeerkaas lekker vind en rijstevla.
Coos: koude rijst
Kelly: ja , toetje
Coos: toen ik hier binnenkwam zat de hele koelkast vol.
Kelly: en ik had gezegd dat ik sushi lekker vond, alles was er.
Diane vertelde dat ze van hagelslag hield en er stonden 5 pakken voor haar.
Ed: sushi is toch dooie vis ofzo ( ja Duuuuuh )
Sandy: het is zeker heel laat nu?
Pascal: 5 voor drie
Kelly: wat waren dat voor munten pascal
Pascal: het formaat van een gulden waarop big brother stond, helemaal zilver als een gulden, echt geslagen.
Kelly: misschien van big brother een of twee
Pascal : zou kunnen ja (ik weet niet welke munten ze bedoelen)
3:08
Pascal: Ed, hebben wij dat gastelletje mee naar binnen genomen
Coos: dat heb ik gedaan
(dit zijn echt de laatste restjes, ze zijn gewoon echt uitgeput, net als ik. over 4 uurtjes alweer naar stage. )
03:14 uur
En met dit laatste beeld duik ik ook maar mijn bed in.
Morgen een leuke dag, samen met MMXMMX en nog een paar vrienden het big-brother huis bezoeken tijdens de live uitzending.
Welterusten
Frank kan niet slapen en is uit bed gegaan. Hij is op de bank gaan zitten en leest wat in een blad/boekje. (misschien neemt hij alvast het stratenboek even door?)
De andere bewoners zijn in diepe rust lijkt het.
Frenk maakt een erg onrustige indruk, bladerd maar wat heen en weer door het boekje en zit op het puntje van de bank (alsof hij in de wachtkamer van de tandarts zit zeg maar).
Terwijl ik dit schrijf gaat hij eindelijk wat comfortabeler zitten, maar krijg toch de indruk dat hij anders 'beweegt' dan we van hem gewend zijn.
Hij zit met de benen over elkaar. Nu doet hij het rechterbeen weer over de linker, dan de linker weer over de rechter en vice versa..
quote:off-topic:
Op donderdag 15 november 2001 03:00 schreef Showtime het volgende:
- sponsored by see.u -Kelly: wat waren dat voor munten pascal
Pascal: het formaat van een gulden waarop big brother stond, helemaal zilver als een gulden, echt geslagen.
Kelly: misschien van big brother een of twee
Pascal : zou kunnen ja (ik weet niet welke munten ze bedoelen)
Diane kruipt bij Andries in bed....
Kell zit met Daan en Leo te praten over wat gisteren allemaal is voorgevallen...
Ze verteld dat ze t zielig vind voor Sandy
Kelly wil vanavond aan Patty gaan uitleggen met wat voor rare rotzakken ze in t team zit....
Leo vind dat ze t moet gaan uitpraten met Sandy maar vooral met GJ.
Dan verteld ze dat ze PA-CO-ED ook toppers vind..
Kelly wil graag nog een batlle... ze wil kunnen douchen om er een beetje uit te zien vanavond...
Frenk loopt naar de serre en gaat daar zitten en gooit de deur open..
T wordt wel wat koud mopperd Daan...
He hallo mag die deur dicht!!
Frenk doet de deur weer dicht
Kelly gaat weer zingen.......
I still cry....
bla bla bla...
Daan gaat een boekje ophalen...
Leo en kelly hebben t over de stoel die bij rijk staat.. die met de tijgerprint... Kell vind die stoel heel mooi...
Leo vind dat meer een stoel voor kelly
Daan is weer terug
Ze kijken de foto van kelly op een boekje..De Menu kaart van gisteren is dit..
Er staan allemaal foto's in t boekje... en ze praten over hoe en vanuit welke camera's de foto's zijn gemaakt...
Over hoe mooi iedere foto is
Ze verbazen zich er over hoe duidelijk de foto's zijn..
Ook zijn de dames het er over eens dat het bb huis een echt miljonairshuis is..
en dat arm er zo arm uitziet...
Op de achtergrond hoor je Frenk en diaan in de serre kletsen..
er gebeurt echt bijna niets in t huis...
de genomineerden zijn beide vrij rustig..
en een grimeurs cursus van Fl 13.000,- ( hoeveel euro weet ik niet) die twee en een halfjaar duurt....
volgens Frenk heeft ze dan heeeeeel veeeeeeeel geld over...
Fr3nk rekent uit dat ze dan nog zes ton over houd..
dan verteld ze dat ze patty zomer gaat vragen om es mee t e gaan shoppen..
En ze gaat vragen aan veronica of ze voor op de gids mag staan..
Frenk heeft zijn geld al uitgegeven (in gedachten)
Frenk koopt t appartement van zijn ouders...
een auto voor zijn ouders...
Airco voor t huis van zijn ouders..
ook zet hij 100.000 gulden voor zijn zoon opzij.
Hij gaat ook een ferrari kopen..
Ook geeft hij familie en vrienden wat geld..
Hij gaat een heel groot feest geven voor vrienden en familie..
Diaan vraagt of zij ook mag komen...
Tuurlijk zegt Frenk
Frenk vraagt zich af of dit zijn laatste avond is.
Ze zien een vliegtuig vliegen met de boodschap: BESTE BAAS IK WIL NU MET PENSIOEN...
Ze roepen nu dat dit ook weer voor GJ is...
want er zit weer zo'n groene code aan t eind...
Nu moet ze er af want frenk voelt wat??!?
Hij voelt dat zijn sleutels gloeien?!??
Leo legt uit dat je ascedant te maken heeft met de eerste indrukken...
Nou zegt Frenk Mensen kijken tegen me op!
Leo verteld dat hij een prater is...
Frenk zegt ik ben heel naief..
Frenk verteld dat als hij naar huis moet... gaat hij bij patty op de bank gaat zitten.... en dan vraagt patty: Frenk hoe voelt je je nou? Frenk: Patty wat denk je nou??
Leo zegt dat hij niet moet doen alsof hij de leukste is want dan maken ze je af op tv..
Als je bij Paul de Leeuw zou zitten ga je helemaal af....
(zo zie je maar weer... ze zitten al te lang in dat huis... want paul de Leeuw is al tijden niet meer op tv)
Frenk roept Leo doe es Gek..
ga es ff lekker de tuin harken...
Leo mompelt iets over de mooie natuur...
Nu gaat ook leo zingen....
Sometimes i feel so bad.... so sad...
Looking for love... for love... (geen echte melodie te herkennen...)
Frenk ligt van de zon te genieten.....
Leo heeft nu eten in zijn mond... en smakt vrolijk iets op...
Smak slurrrrrp smakk leo eet erg vredig iets op... t klinkt heel vies...
Ik hoor frenk nu zachtjes snurken
hij ligt op de grond in serre.
Leo kijkt naar de lucht...
Frenk snurkt steeds harder...
Leo verveeld zich en mompeld een liedje.....
Frenk snurkt harder en harder...
Leo hoor ik kreunend binnen lopen.... maar ik kan hem op de streams niet vinden...
De deur staat open... terwijl frenk voor de deur op de grond ligt...
Ik vind dat iemand hem ff wakker moet maken... anders wordt ie nog ziek (LOL)
Frenk draait zich om.... en al kreunend slaapt ie door...
AHA leo zat op de plee.... vandaar zijn gekreun.....
ik hoor de plee doorspoelen...
T zou gaaf zijn als leo nou een emmer water over de grote boze frenk heen gooit ofzo... want nu wordt t erg stil hier in huis...
(In gedachte zie ik een boze frenk achter Leo aan rennen)
Kelly praat door over iets wat ik niet helemaal kan volgen... vanwege slaapzak geluiden....
Paskwal is wakker maar doet net of hij slaapt en volgt t gesprek...
GJ is nog niet echt spraakzaam...
Daniel vraagt hoe het is....
GJ naar omstandigheden goed.
Hij heeft heel slecht geslapen...
Hij loopt naar buiten...
en neemt daan mee.....
Hij verteld dat hij erdoor zit... hij denkt er over om te kappen...
HIj zegt nu ook dat er nu wel is gebleken dat er geen afspraken door hem zijn gemaakt...
Hij verteld huilend... dat hij weet dat ie slim is...
en dat hij zijn inteligentie niet gebruikt om te manipuleren..
GJ is heel verdrietig....
Hij verteld dat hij ed vertrouwde en dat ed tegen hem heeft gebruikt wat er is gezegd...
Hij merkt dat PA-CO over hem liegen en hem zwart maken..
Hij zegt ook dat als PA of CO weg is hij een mogelijkheid heeft om te overleven binnen dit spel...
Hij verteld ook dat Frenk zijn zoontje eind november jarig is en Frenk zijn zoontje zou willen zien...
Dus hij wel naar huis zou willen ook omdat hij dit steeds heeft gezegd...
Gisteravond hebben we t over gehad wie er naar de overkant zou moeten...
ED heeft met PA-CO afgesproken om lekker kelly te nomineren om iedereen weg te nomineren...
Sandy en kelly voelden zich hierdoor genaaid... en nu willen ze ed naar de overkant sturen...
Voor mij (GJ) is t spel afgelopen...
En nu is hij geschrokken van die paniek reactie van kelly... hij vond het raar dat kelly hem niet kwijt wilde..
Hij voelt zich lullig t.o.v. kelly...
Leo verteld dat kelly heel veel om GJ geeft..
Sandy en kelly voelen zich genaaid voor Ed.
Nu kiezen ze voor zichzelf.
GJ: ik denk dan stuur mij maar naar de overkant
Kel reageert heel boos en daar schik ik van. Op dat moment voelt zij zich in de steek gelaten. Toen zei ik : Ok Kel ik blijf.
En toen zei ik , ik ben op ik kan niet meer praten .
GJ kan zich voorstellen dat Kel het gevoel heeft dat zij in de steek wordt gelaten .
Maar ik heb het idee dat er mensen zijn met boter op hun hoofd.
Als men gaat zeggen dat ik sluw ben ga ik daar op in , want dat ben ik niet , ik ben bovenmatig intelligent.
Leo: Ik vind het goed dat je nog zo helden bent Ed heeft gebruik gemaakt van jou info , maar heeft het niet doorgelult. Ik zou niet telleurgesteld zijn in Ed.
Gj: ik ben niet teleurgesteld maar ik vind het wel raar
Leo neemt t op voor Ed...
Je moet niet teleurgesteld worden door wat ed heeft gedaan.. want hij heeft niets doorverteld...
Gj beaamd dit.. en zegt dat deze reaktie van ED heel begrijpelijk is..
GJ vind de reaktie van ed normaal???!??
Ed heeft mij gisteren verteld dat hij nooit iets door verteld..
GJ ik geloof hem voor 500%!
Daan: ik snap dat je het zo doet , maar tegenover Kelly vind ik het niet eerlijk. Je moet die dingen gelijk zeggen, das veiliger.
GJ: maar ik dacht het ebt wel weg.
Daan: en daar maak je het jezelf moeilijk mee.
ED: ik heb het tegen ED gezegd en hij wist dat dat met zijn eigen plannen niet strookte.
GJ: Als ik naar de overkant wil dan wordt mij verwijt dat ik de groep in de steek laat, maar ik kies niet voor een smeulende rommel , dat is het nu.
Ik hoop dat ik naar rijk mag over een paar dagen en dan bestel ik een boek en dan ga ik lekker proberen dat alles weer goed komt.
Leo: van mij heb je alle begrip, ik snap het , ik kan het goed met je vinden , dat weet je.
Kelly is niet voor niets zo kwaad op jou, je betekent veel voor jou.
Daan: ja dat is zo , je bent eemn vertrouwd figuur voor Kelly.
Leo en Daan: ja dat klopt echt, ze heeft het ook gezegd en ze wil met je praten
Leo zegt dat hij gewoon een denkfout heeft gemaakt...
Je moet wel bedenken dat als kelly zo boos op je is dat ze ze boos wordt omdat je belangrijk voor haar bent..
Volgens Leo moet hij zorgen dat t goed komt met kelly want dat is beter voor jullie groep...
en voor jou..
Leo denkt dat GJ ook heel veel fans heeft...
Je hebt hier met openkaart gespeeld... de kijker is niet gek ze zien dat jij dit hebt gedaan...
T is nog maar 6 en een halve week..
Coos weet heus wel waar hij mee bezig is ( t is een zuigertje) hij weet ook waar jij mee bezig bent.
Daan:pascal ook
Leo:Pascal is nog niet zo volwassen als Coos hij (pascal)is wat emotioneler
Andries maakt wat eten en Frank ligt op de bank
Frank: hou zou het zijn met die andere die al weg zijn?
DAan: ik weet zeker dat Gj eerlijk is, maar Coos en Pascal ook , want die voelen dit nu ook wel hoor.
Leo : tuurlijk , BB heeft al vaak hun naam genoemd.
Dat zegt genoeg.
Daan en Leo gaan weer naar binnen , en groeten de rest van de bewoners , Daan knuffelt Frank.
Daan: heel veel mensen dromen over vliegtuigen die neerstorten , Sandy , Frank ik nu ook .
Frank : ik over helicopters
Daan : staat het bad aan? Jezus wat een walm , wat een damp van dat bad.
Andries: Ik heb gedroomd over Leo , wat ik ruzie met hem had dat hij mijn bami snel op had gegeten en ik gooide jou een kruk tegen je kop. En pricella was er ook , zij moest afwassen maar had het niet gedaan
even naar arm:
GJ doet de vaat en Coos loopt zijn tander te poetsen
er wordt niet veel gezegd. sterker, er wordt helemaal niet meer elkaar gepraat , iedereen doet zijn klusje en verder mond dicht.
In rijk hebben ze het over allerlei phychlogische dingen.
Weer zoomed BB in op het horloge van Coos, zou het echt een messege watch zijn?
Coos is nu in de DBK.
En vraag of het vuur weer aan mag , het zou gemaakt zijn. Het is nu een gaskachel by the way.
Pascal is wakker en groet iedereen , GJ groeten terug
Coos weer naar de DBK , daar wordt nog eens flink ingezoomed op zijn horloge, ze zijn er achter !!!!!!
Coos: slaapt Frank ofzo?
Andries: Ja
Diane: hij heeft ons allemaal uit bed getrommeld met de vraag: het is mijn laatste dan dus allemaal eruit ,gaat ie zelf pitten
Coos: Hij is heel vroeg opgestaan om 7:00 al.Hij heeft gepoest enzo.
Alom bedrijfigheid in BB , er gebeurd niets interesants
Coos kneed het brood,GJ droogt nu dingen af
Andries ziet er slcht uit , blauwe kringen onder de ogen
er wordt niets gezegd in arm
Frank is wakker en heeft direct een droge opmerkingen
Frank wil een snikkers , maar hij zegt een snikkel en tegen een Lion een leeuwtje en Melkweg voor milkyway
Diane wil een asperine, liggen in de badkamer zegt Andries
Pascal zaagt.
Coos: Ik heb wallen onder mij ogen .
GJ: heb je slecht geslapen?
Coos: heel goed
Diane: Ik had het bad op heet gezet
Frank: ik doe altijd lauw.
Andries: nee het moet warm, das het lekkerst.
Frank : hoe weet jij dat nou , jij hebt geen bad thuis
Andries: mijn ouders wel
Diane: ik vind het lekker met zijn 2en in bad.
Andries: heb ik gisteren nog gedaan , met Diane
Frank rolt een shaggie
Frank : Wat is dat nou (over de rok van Danielle) het lijkt wel een zeemlappie.
verrek het is het ook , maar wel heel leuk.
Frenk zegt dat zijn pik op een zeemlappie lijkt...
Diaan zegt hou je m goed vast?
Frenk:Er is niets meer van over...
Diaan voelt ff en zegt... nou t is niet niks hoor...
Diaan: Leo ik zie je nakie...
Frenk je komt zo op tv...
Leo steekt zijn duim op!
Coos en Gert zijn samen in de kamer, maar zeggen niets tegen elkaar.
Coos vraagt nu toch aan Gert of ze vandaag een battle zouden krijgen.
Coos gaat met campinggassetje naar buiten.
Pascal is hout aan het hakken.
En er staat een gasstelletje
Er komt een vliegtuig over , met een reclame boodschap: beste baas is wil nu met pensioen. Waat slaat dat op? zegt Coos.
Ze hebben het nu over dat vliegtuig in rijk
Andries: das vast hier van dat industrieterein
Andries: ze hebben hier toch allemaal bedrijven
Frank: ja ja , een industrieterein he?
Vliegtuigje komt weer over.
"Beste Baas, ik wil nu met pensioen.
Coos vraagt zich af waar dit op slaat.
Zwijgend maken ze de oven aan.
Koos is aan t hakken en hakt in zijn vinger....
(helaas hij valt er niet af)
C:auwwwwwww. kut tering....
P: wat is er?
P: heb je een snee?
C: ja..
P: diep?
C: nee
en hij gaat verder??
Het gesprek gaat nu over make-up.
Tuut: Daan haar zender checken.
Ik geloof dat ze hem niet om had.
Andries heeft nog nooit een opmerking gekregen over haar zender. Alle anderen wel.
Leo roept dat het bad het niet doet. Andries gaat hem helpen.
Daan lakt haar teennagels.
Frenk zegt tegen Andries dat hij de handleiding van het bad moet pakken.
Vanavond willen ze tartaar eten. Frenk loopt gauw naar de koelkast want de tartaar ligt nog in de diepvriezer.
P: t vuur is aan..
C: da's maar goed ook we hebben nog maar drie lucifers..
o nee vier
P: ik denk dat die t doet
C: hij doet t
Hij doet t mooi!!!
P: nee niks erbij....
C: jewel want ik moet een vuurtje hebben!
Coos gaat naar binnen...
en kijkt naar t brood....
O jee dat wordt geen goed brood...
want we hebben het met koud water gemaakt!
Diane: het is mooi geworden Daan
Frank: Ja Daan je bent weer een mooi poppie
Je hebt glitters op je lippies, vind ik leuk.
Frank: ik heb nog geen vrouw gezien hier met een donker lijntje om de lippen.
Of is dat al weer uit.
Danniele zender checken
Frank: ik kijk zo in je doosje
Daan: in mijn koekeledoosie?
Frank: Ja ik kijk zo in je Koekeledoosie
Wat eten we vandaag zegt Frank
Oo shit ik moet het uit de vriezer halen.
A: De vaatwasser moet eerst uitgeruimd worden voor je hem inruimt
F:"oh ja(sarcastisch)
Frenk kijkt in de vaatwasser "Nou, hij staat helemaal vol met viezigheid"
Frenk ruimt nu de vaatwasser leeg.
Andries leest de handleiding van het bad.
Diaan lakt de teennagels van Daan.
Diane: zit hier wel een nagel op?
Daan: een heeeeeeeeeel kleintje daarom doe ik het nooit.
Diane: zingt weer iets
Diane: andere voet.
Daan: wat lach je Andries?
Andries : over dat liedje
Leo weer in Bad
Daan: staat er ergens een deur open?
Diane: ja bij de buren.
Daan: he je doet het gewoon op mijn vel
Diane: ja anders heb je niets.
Nou belachelijk
Oventje brandt weer.
Coos:Echt mooi weer. We gaan vanmiddag onze tiende dag hier in.
P: Elfde dag.
C:Ik voel me wel dun worden.
P:Nee, toch tiende dag. Je bent echt mooi dun.
Pascal moet zich ook wel gaan scheren, krijgt nu een baardje.
Diaan vraagt of daan wel een nagel op haar kleine teen heeft...
Daan zegt een heel kleintje...
De dames lakken elkaars teennagels....
Leo ligt met broek aan in bad!!
Frenk rommelt in de keuken....
Dries kijkt in een boekje..
PA-CO zitten saampjes weer buiten bij t stoofje!
praten niet maar luisteren naar...... (ik weet t niet ik hoor niets)
Misschien wel naar de stilte...
Coos heeft goed geslapen
Pascal ook.
Lekker behagelijk..
Coos: ik ben t beetje zat in t arme gedeelte... ik voel me een beetje goor..
kan je dat begrijpen??
Paskwal: ja dat kan ik...
Coos kijkt naar zijn vinger
C:Er is een stukje vel van mijn vinger af...
P: jaaaaaa LUL!!!
C: we gaan vandaag onze tiende dag in hier....
P: nee tiende week...
C: nee hier...
P: ooooooo nee hoor elfde dag
C: ik wordt dun hier ik had meer buik eerst!
P: o nee tiende dag...
P: zo je broek zit mooi zo!!!
P: o je hebt m omhoog getrokken! dat ziet er echt niet uit!!
P: je lijkt op boris boef nu...
C: niet normaal man
P: je hebt gewoon een baard..
P: ik vind dat dat wel kan hoor...
C: ja dat mag jij vinden
het mag zomaar van jou!!
[Dit bericht is gewijzigd door Emikat op 15-11-2001 14:21]
P:Over een kwartiertje is het brood klaar?
Coos heeft het deeg gekneed met koud water.
P:Zal ik je een geheim vertellen?Ik heb nog een stuk brood.
C:Zal ik je een geheim vertellen? Dat gaan we delen.
Ze bekijken hoe het oventje gemaakt is.
Ik ben te ver gegeaan omdat ik wilde dat Coos en ik niet uitelkaar gingen...
Ik ben doorgedraafd... ik wilde dat perse voorkomen...
Ik wist dat ik eigenwijs en koppig was...
Ik weet nu dat ik daar wat aan moet doen...
Leo is zich aan het aankleden. Het bad was wel lekker, alleen zonder bubbels.
Leo maakt zijn bed op, en haalt een of andere tube uit zijn toilettasje.(als hij zich maar niet in gaat smeren terwijl ik kijk. Gelukkig niet.Camera naar de woonkamer)
Diaan mag naar de kapper. Zij moet haar haren wassen. Ze is enthousiast.
C: zou de kapper ook wat met mijn baard kunnen?
S: ja hij kan je naam er in scheren
P: Ahhhh Coos laat ff je haar zien!!
C: Nee
P: Ahhhhhh toe....
C: Neehee
P: Ahhhhhhhhhhh toe nou koosie.... toe nou...
C: Nee
P: Schaam je je daar voor?
C: Ja
Ze had ook een chinese roos voor Renate gekocht, want haar moeder hield ook zo van chinese rozen.
Vrijdag voordat Daan het huis inging was Renate met de baby (Elise) naar A"dam geweest naar Daan.
Daan moet nu de haren van Diaan uitkammen.
Diaan heeft een mooi rokje aan zo te zien van suede.
Ook Sandy is nog een broek kwijt. Andries mist een witte broek. Hij meldt dit nu door de telefoon. En vraagt om antwoord.
Diaan gaat nu naar de kapper. Ze moet hem namens Daan nog erg bedanken voor haar kop.
Leo's plaatje voor de ochtend wake-up call is nog niet geweest.
Frenk gaat een eitje bakken voor Daan. Voor deze laatste dag wilt hij dit nog wel doen.
S: Auw eikel!
S: dat zijn geen leuke grapjes...
(tegen dries de fries)
P: t gaat goed!
C: hoe kan dat nou?
P: ik weet t niet..
S: ik lust ook wel een koppie koffie een keer...
P: ja?
S: ja
C: TOP KOFFIE!!
P: iets minder water Coos
Anders wordt t slap...
P: dan is t net Thee
Ed: ja.. ( voor t erst dat ik hem hoor vandaag)
C: kell moet jij ook thee?
Kell Ja graag...
Coos owhh shit ik denk dat we ff moeten wachten met iets er in doen...
P: Coos wat een slappe bak..
C: Ik heb voor jou aparte koffie gemaakt....
hmmmmmmm
C: Vraag maar aan ed
P: Heerlijk bakkie hoor coos!
Diaan neemt een berg eten mee naar de kapper.Frenk: Neem ook drank mee en glazen.(spottend)
Daan: Denk je echt dat je naar huis gaat
Frenk: Ja.
Daan; Dat zou ik erg vinden.
Frenk: Als ik mag blijven vind ik leuk maar naar huis gaan vind ik nog leuker.
Daan:Geef je Robin een kusje van me.
Frenk:Over een half uurtje ga ik me aankleden.
Daan:Wat ga je aantrekken dan.
Frenk: Beetje netjes.
Ondertussen is het eitje klaar voor Daan. Nu gaat hij koffie zetten.
ok zegt GJ..
Maar de stream volgt niet... ik weet niet wat er gaat gebeuren....
Nu zegt Coos... kut he we hadden aan de andere kant moeten zitten....
we hadden gert moeten sturen...
maarja we dachten dat t om snelheid ging..
Coos gaat naar buiten....
Kelly informeerd wat ze aan de rijke kant op hun brood hebben!
De kapper zit klaar voor Diaan.
Daan roept naar de kapper dat ze heel blij is met haar haar.
GJ weet nu dat heel veel mensen niet van zijn kronkels gediend zijn..
Hij is blij met wat paskwal heeft gezegd... (ik weet niet wat)
P: op t moment dat jij tegen mij of ed ... dat zegt... we hadden al eerder dat gevoel...
we vroegen je ed heb jij problemen met ons... en dan zeg jij uhhhhmmmmmm nee ik kan daar niet goed praten
Paskwal zegt... ik had geen reden je niet te vertrouwen
dat heb ik nu wel...
Ik ga je vanaf nu weer vertrouwen...
vanaf nu ga ik aannemen dat wat jij zegt waar is..
Paskwal: Van de tonnekreek heeft gezegd... dat BB het anders gaat zien dan dat wij deden...
Paskwal: Ik ga vanaf nu eerlijk tegen je zijn...
Paskwal: Op t moment dat wanneer sandy vanavond zegt dat ik of coos naar de andere kant moet heb ik daar vrede mee..
Ed roept slim :: ik zou bijna zeggen begraaf de strijdbijl maar hij is net nieuw ....
Ik ben blij dat je dit zegt.... ik ben blij dat t goed komt..
Paskwal: We beginnen vanaf nu opnieuw.... ik wil t naar mijn zin hebben..!
Coos: dit moeten we ook aan anderekant melden....
omdat we Frenk en Kelly's avond hebben verpest!
ED: we gaan toch niet zingen van geluk he?
(op een kut toon by the way)
P: nee
P: lalalalala mijn hard sloeg plotseling helemaal over...
Coos: (aan P)ben jij nog in de slaapkamer geweest met gertjan?
Paskwal: neeeeeeeeeehoor...
Coos: ohwwww ik was er ook maar dan weet ie niet meer wie dat was..
Paskwal: nee ik was er ook... ik heb nog met m gepraat!
Sandy zit alleen bij de stoof.
Bij arm is de tafel gedekt.(Er gebeurt nu niets interessants)
Nou, het begint al goed. Stream op Diana bij de kapper, geluid van de fontein
Stream arm op Sandy die bij de stoof zit, zonder geluid
Nu gaat Sandy naar binnen en heb ik het geluid weer terug. In arm gaan ze eten.
Pascal: wat was er eerst, het kip of het ei? Was er eerst de aktie, of de reaktie?
Geluid is erg slecht, ik zie GJ nu ook zitten, ik hoor Sandy wat rommelen....
Ed: het is net een guppie
Coos: tering wat een brood, ik zou hem helemaal op kunnen, hij rijkt naar ham, hambroodje
Ed: dat komt door die boter...
Ed: zal ik hem verdelen? 1 stukkie voor Coos, 1 stukkie voor Ed, 1 stukkie voor Sandy, 1 voor Ed, 1 voor Pascal...
Sandy heeft geen honger, Coos wel.
Sorry voor de saaiheid van dit verslag morph, meer kan ik er niet van maken.
Ze gaat naar binnen....
iedereen gaat eten....
PAskwal legt uit aan frenk dat de grote vraag is...Wat was er eerder de kip of t ei...
ofwel Wat was er eerder de actie of de reactie.....
Ik hoor hem zeggen ik was verkeerd.... maar ik kan t niet goed volgen.... ik moet ook eten...... ik ben er straks weer....
Frank geeft nu zijn visie op het gebeuren.
Frank: je had kunnen zeggen dat je het idee had dat ze teveel smoezen, dan hadden ze antwoord kunnen geven. Dat ze kwajongens zijn en het leuk vinden om geintjes uit te halen. Met dat haakie, ons het idee geven dat het iemand van ons team was (dit gaat om de laadjes-opentrek-aktie van C en P).
GJ: het feit dat er gisteren door de regie is ingegrepen, daaruit blijkt dat we te ver zijn gegaan.
Coos: dat hadden we niet moeten doen
Frank: ik ben de DBK in geroepen, ze zeiden dat alles eerlijk gaat. Ze zeiden: wij weten wat er is gebeurd, en ik zal je nu vertellen wat er is gebeurd.
Hele schema's hebben jullie besproken
Pascal: en dat is wat we fout hebben gedaan
Frank: ik denk dat ze toen expres Coos over de speaker hebben laten horen
Coos: tuurlijk, het was die avond
GJ: ja Frank, je hebt gelijk, was anders wel een beetje toevallig geweest.
Coos denkt dat hij goed had gehandeld, die keer dat hij de DBK in moest en op zijn donder kreeg over zijn gedrag tov GJ.
Frank: waar 2 kijven, hebben 2 schuld.
Frank heeft trouwens een zwarte heksenhoed op, hij lijkt wel een zwerver.
Stream bij Diana is nog steeds zonder geluid. De kapper is allemaal laagjes aan het knippen.
Frank: ik heb gisteren dingen gezegd waar ik spijt van heb (tegen GJ). We hebben nog een uurtje of 6 te gaan, ik vind het helemaal niet erg om naar huis te gaan, ik hoop dat jullie nog een hele leuke tijd hebben de rest van de tijd. Als ik blijf, is de teleurstelling des te groter, jij (coos) bent daar vorige week heel goed mee omgegaan. Al mijn theorieën worden ondermijnd, maakt niks uit of je in arm of rijk zit.
Frank: eetsmakelijk jongens
Sandy: dankjewel
Iedereen in arm zit te eten, muv Kelly! Die zal nog wel op bed liggen.
Frank komt nu de verwenkamer in met een glas water en een aspirine voor Diana. Hij geeft de kapper even een hand. Daan komt er nu ook bij en dries staat in de deuropening. Helaas nog steeds het geluid van de fontein.
BB: DOE er eens wat aan...?!!
Coos staat op van de tafel want hij wil naar de DBK voor pillen.
Frank heeft nu een visserspetje op, volgens Sandy is het een Anouk-petje.
Frank: het is petjes tijd vandaag, moet alleen nog ff dat ding afplakken.
Ed: straks komt hij nog met een schemerlampkap binnen lopen
Kelly wil eerst even haar tandenpoetsen.
Coos is weer terug van de DBK
Ed heeft het over een winkel die altijd open is, behalve als hij komt, dan is ie dicht... Hij wou een metallica-trui halen weet je, maar eh, dicht.
Frank heeft iets van Coos, onduidelijk wat, en bedankt hem daarvoor. Frank: ik doe hem vanavond niet op hoor! Coos: jawel joh!
Kelly zit nu aan de eettafel haar tanden te poetsen.
Sandy geeft Frank nu advies wat hij vanavond aan moet trekken.
Ed: ik hoop niet dat ik een pak aanmoet als ik genomineerd ben (ivm diner).
Sandy: jij krijgt een schotse rok.
Frank: heb je nog shag dan?
Ed: eentje
Ed doet nu weer irritante geluidjes na
Ed: ga je mee roken?
Sandy: mag ik eerst mijn water opdrinken?
Ed: ga je mee, eh lange? (ik neem aan tegen Kelly)
Coos: ik heb je altijd gezegd dat je je water op moet drinken!
Coos: ik ben zo loom, veel te lang geslapen
Kortom: de gesprekken gaan nergens over, iedereen probeert normaal tegen elkaar te doen, GJ is erg stil.
Frank heeft het over het feit dat hij daar helemaal geen gereedschap heeft. In het bad schijnt iets kapot te zijn, volgens Leo.
Coos: als Leo zegt: hij doet het niet, zal ik het toch maar ff controleren!
Diana krijgt nu middels de Easy Mashes een kleurtje in heur haar. Enkele lokken worden geverfd.
Frank, Pascal en Ed hebben het nu over een stoomcabine, met sauna en met halogeen erin (volgens P, ik neem aan dat hij infrarood bedoelt). Frank zijn vader werkt bij...gebarentaal, ja die. Het gaat nu over Hans van Willigenburg.
Coos vindt het overdadig. Hij doet ook nooit zijn bad helemaal vol, vindt hij zonde. Tuinsproeien idem dito, overdadig en zonde. Auto wast hij wel...
Pascal: Coos heb net zoveel haren op zijn hoofd als op zijn kin.
Frank vindt het wel leuk, Coos vindt het verschrikkelijk.
Frank: ik voel aan mijn water dat ik naar huis mag
Pascal: waarom?
Frank: dat gevoel heb ik
Pascal: ik hoop niet dat je weggaat, en ik denk niet dat je weggaat!
Frank: bij Richard had ik het ook niet verwacht
Pascal: ik wel, bij tanja ook, bij nancy ook.
Frank: BB zal je nooit slecht neer zetten, nooit
Coos: nee
Pascal: voor mij is het nu klaar
Geluid nu naar buiten, Ed, San en Kel
Kelly wil op een fries (paard), met een spijkerbroek en een suedejasje, net zoals madonna in de clip.
Ed: ik weet precies wat jij denkt, zo zal ik erover denken. Als ik genomineerd sta, ga ik ervan uit dat ik weg ben. Als ik ga solliciteren, ga ik er ook vanuit dat ik niet aangenomen wordt.
Kelly gaat shag halen.
Ed maakt wat gore snuit en gorgel geluiden.
Ed noemt Kelly ineens "mop". Gatver!
Hij geeft Kel een vuurtje.
E, S en K zitten nu dus gezamenlijk bij het oventje.
K: spannend vanavond man
S: ja
K: ohhh, mijn laatste dag hier
S: hmmm
K: het lijkt of het al donker wordt
S: het is ook best al laat
E: misschien moet ik morgen wel 1 van die andere nomineren (als hij over moet naar het andere team), dat is ook vreemd, ben je er net een dag... nou, ja, who cares.
En hij begint weer te rochelen. (wat is dit smerig).
Sandy: we raken wel gehard door al die kou, douchen enzo
Ed: dat wel
en weer zwijgen ze...
Kelly en Sandy zijn weer naar binnen. Ed blijft nog even buiten en spuugt wat om zich heen. Helaas blijft de camera op hem gericht...
Diana zit nog steeds bij de kapper, die heur haar nog aan het verven is.
Ed spuugt en rochelt alsof het een lieve lust is, echt ontzettend smerig. Ik wilde nog wat gaan eten, maar nu dus maar ff niet.
Hij kreunt er wat bij, echt om onpasselijk van te worden.
Oke, ff een situatieschets:
Stream 1: Diana bij kapper zonder geluid
Stream 2: Ed bij stoof, helaas met geluid.
femalehunter wordt een beetje misselijk van Ed.
Diaan bij de kapper:
Twee meiden in t team....... eentje heeft verkering.... en ik ben vrijgezel....
dus dan wordt je al snel t lekkere wijf in t team....
Als de camera's op je staan... moet je oppassen.. maar ik ben heel lijfelijk...
dus dan denken mensen al snel...
en weg is t geluid!!!
Kelly heeft het nu over lekkende silliconen, haaruitval, troep onder de nagels.
Frank: ik heb foto's gezien van lekkende tieten, zaten gewoon gaten in dat lichaam, gatver
Pascal: dat kan nu niet meer
Coos: nee, ze zijn nu zover, zoiets gebeurt niet meer
Sandy wil dus nogsteeds een borstvergroting. Pascal denkt dat het ziekenfonds dat wel wil betalen, als Sandy er echt problemen mee heeft.
Coos: nee, denk ik niet.
Pascal: is het duur dan?
Frank: 5 ruggen.
Kelly: 10.000 gulden.
Pascal: ja, alleen als je van die hele grote dingen wil zeker?
Kelly: nee, hoor, is standaard. Een vriendin van mij, Karin, die deed het ook, maar die was bang voor narcose, toen hebben ze het onder plaatselijke verdoving gedaan.
Coos: veel mannen doen het ook, implantaten, en de buik leegzuigen.
Het gaat nu over een verhaal van tv, over vet wegzuigen (liposuctie dus), dat het een heel goor gezicht is op tv.
Kelly: er is een medicijnman op de wallen, dat is een illegale dokter, daar gaan vriendinnen van mij heen, braziliaanse types, chicks with dicks, die hebben hun heupen laten opvullen, alles met silliconen opgespoten. Heel mooi.
Kelly vertelt nu een verhaal over iemand die helemaal mismaakt is door al die operaties, net the elephant man.
Nu gaat het over het bedrijf van vanessa, new fill.
Melkzuurpolymide, volgens kelly. Komen er gewoon littekens onder je rimpels. Volgens Coos gaat Vanessa 1x per kwartaal naar een man, die haar aderen dan helemaal schoon spuit... Coos: misschien zeg ik het wel verkeerd, maar ze laat het helemaal schoon maken.
Frank: hele aardige vrouw, heb ze ontmoet, alle kinderen bij, oef mooie dochter, pfoe.
Van Breukhoven is bij Frank's ouders in de zaak geweest, ter ere van het 50jarig bestaan. Nu gaat het over de auto van Hans. Bently cabrio. Heb Froger ook, maar dan met dak.
Ed en GJ zitten er zwijgend bij.
Coos verteld dat hij vanessa een charmante vrouw vond.. maar nu heeft ze van die rare ogen..
Coos zijn moeder wilde ook naar vanessa... maar dat heeft hij zijn moeder uit haar hoofd gepraat....
Coos vind dat vanessa voor haar leeftijd een mooi figuur....
Frenk heeft ze wel eens ontmoet...
Coos vind dat meneer vanessa een mooie auto heeft..
maar Frenk vind de auto niet zo mooi hoor...
Frenk is de enige die rookt...
alle rokers zijn nu weg....
Maar Leo is helemaal gestopt....
Heel kanp...
Kapper.. Ik ben een hele gevaarlijke roker..
Ik ben een keer vijf dagen gestopt ohhhhhhhhhhwwww wat een drama.....
Ik ben één keer anderhalf jaar gestopt maar toen kreeg ik een vriendje... en iedere keer dat ik hem zoende dacht ik laat ik maar weer gaan roken....
nu ben ik helemaal gestopt....
Ik hoor ook bewoners zeggen "nou bij mij wordt niet gerookt hoor" (volgens was dit Coos)
Maar t is tegenwoordig ook wel in om niet meer te roken... en om roken bij je thuis te verbieden....
Kapper: Ohhhhhw dit gaat lekker...
we zijn bijna bijna bijna klaar.....
GJ: op het moment dat het er 2 zijn, kan ik het hebben, op het moment dat het er meer zijn, dannn
GJ: 'smiddags had ik een slechte middag, ik ben slim, heb een bovenmatig intellect, zal ik zo maar zeggen...
GJ: ik heb gisteren een boek gelezen, kreeg ik een sanctie voor, ik kan nergens in het regelboek lezen dat het niet mag, ik snap wel dat ik niet zelf de blz. om mag slaan.
Ik ging dus naar BB, gewoon met een vraag.
Nu het hele verhaal van GJ aan Kelly.
IK HEB EEN probleem: ik heb een logitech, draadloze muis en die doet het niet meer, ik hoop dat het lukt dat ik dit bericht post.
Ik moet eerste even op zoek naar een batterijtje!
[Dit bericht is gewijzigd door Emikat op 15-11-2001 16:18]
dat heb ik al eens gevraagd... maar die was er niet
Kapper: dan moet je die bestellen..
Diaan wat voor spul moet ik er in doen dan?
Kapper: Schuim
Kapper: Ellen die hier laatst was (woensdag) die doet altijd vier tennisballen met schuim in haar haar..
ze sheuren een soort strippen uit Diaan haar haar...
Kapper: ahhhhhhhhhwwwwwww wat lekker die ging goed he?
Diaan: Ja dat viel mee
Kapper JEZUS WAT MOOI!!!!
Je mag wel even lopen hoor als je maar niet gaat headbangen....
Jezus wat mooi!!
t lijkt hier wel een camel trophie in alaska... zo koud
Diaan: ja t is wel koud he?
Kapper: Jezus wat mooi...
Diaan ik kan heel goed tegen de kou!
Diaan vraagt aan BB of de verwarming aan wil doen...
Diaan verteld over hoe kelly er gisteren uitzag tijden het diner...
ze had een mooie jurk zonder make-up met panty sokjes....
T is zo'n mooi mens die kelly...
Maar t ene moment zegt ze ik hou van je en t volgende moment scheld ze je verrot..
Kapper ohhhhhh ze is onbetrouwbaar?
Diaan: ja.. maar wel een tof mens.
Maar goed, ik kan het gesprek goed volgen, dan maar zonder beeld streamen. (shitzooi) En Ethel, ik kan niet via MSN reageren omdat ik ook daarvoor mijn muis moet bewegen!
Samenvatting: GJ en Kelly zijn aan het praten, Kelly vindt toch dat GJ gefaald heeft, voor iemand met zijn intellect. Ookal heeft GJ het ook voor Kelly gedaan, kelly begrijpt het nog niet helemaal.
Nu beginnen ze weer over nagels...
Gert en kelly
Als jij weet dat ik achter je sta.....
Maar waarom stap jij dan op?
GertJan ik wil weten waarom jij opstond en mij in de steek wilde laten....
Ik werd door iedereen aangepakt...
Ed met hele valide redenen..
Vervolgens was het zo dat jullie voorjezelf gingen kiezen...
toen dacht ik laat mij maar naar de overkant gaan...
Hoe bedoel je ?
Kelly:
Wij wilden niet Coos en Paskwal uitelkaar halen....
wij vinden hun sterk.... wij willen ED naar de andere kant doen...
GJ wil nog steeds Coos weg hebben... laat ie door schemeren...
Kelly: je moet maar zorgen dat jij met Coos kan opschieten
Kelly: ik wil ed naar de overkant...omdat hij fysiek slechter is...en omdat ik minder met hem kan opschieten...
Als jij naar de overkant wil... denk je alleen maar aan jezelf...
GJ: jij en Sandy kiezen voor Ed, terwijl jullie weten dat ik zoveel problemen met p en c heb. Ik word door hun 3 afgewezen en jij en Sandy kiezen voor jezelf.
Kelly: weet je waarom? doordat er 'smiddag wat gebeurd was. Alles moet op jouw manier!
GJ: nee, dat is niet waar, ik zag 5 brandende puinhopen, op dat moment dacht ik: stuur mij maar.
Kelly: ik wou ff zeggen, dat je aan jezelf denkt, dat je niet sterkt blijf! Dat je niet denkt: dit kan er ook nog wel bij.
Samengevat: Kelly praat op een ontzettend vervelende manier, ik heb geen beeld, maar ik weet gewoon dat ze met haar vingertje naar GJ zit te wijzen. Kelly heeft nog steeds weinig begrip voor GJ, ze blijft maar hameren over die uitspraak van GJ.
GJ: ik bied mijn verontschuldigingen aan, dat heb ik aan het begin van dit gesprek ook gedaan. Ik schrok van jouw reaktie. Kelly: ja, tuurlijk schrok je, omdat je bang was dat je nog meer problemen krijgt. Je hebt altijd gesuggereerd dat je het goed met mij kan vinden.
Sorry, ik kan niet langer dat enorme gezeik van dat teringwijf aanhoren, ik kan het hier niet uitleggen maar dat wijf is nog dommer dan het achterend van een koe.
GJ laat merken dat hij spijt heeft van t opstaan....
Maar in t zaken leven... dat niemand dit meer vergeet en dat zijn klanten hem niet meer serieus zullen nemen..
Kelly denkt dat ze vanavond weg moet...
ze baalt er van dat haar avond gisteren zo kut was..
GJ bied daarvoor zijn excuses aan...
dat hoeft niet van Kell
Hij verteld dat hij merkte dat toen PA_CO haar gingen nomineren... hij bang was dat zijn vriendinnetje misschien weg moest.... daar was hij bang voor..
kelly begrijpt dit..... maar blijft mopperen...
het gesprek is klaar ze heeft het gehad...
als ze vanavond niet weg hoeft spreekt ze Pa-Co hier op aan...
Maar vandaag niet meer.. als ze nu met ze gaat praten vreet ze ze op....(??)
Kelly spreekt af met GJ (na BB)uit te gaan en met hem naar IBIZA te gaan....
En PA-CO-ED gaat ze alleen nog maar oppervlakkig mee om.
Ze verteld ik heb heel veel verdriet gehad heeft om wat er gisteren is voorgevallen.....
Maar nu is het weer goed tussen haar en GJ.. ze gaat een peukie halen
Kelly is weer ongelovelijk irritant bezig, ze blijft maar op een vervelend toontje tegen GJ praten (kraaienmode).
Kelly: Ik had het niet in mijn hoofd kunnen halen om op te staan en te zeggen, ik ga naar de overkant. En dat is waar ik woest op ben!
GJ: en daar heb ik 4 seconden over gedacht.
Kelly: ik wil dat jij begrijpt hoe ik me voel.
GJ: daar bied ik mijn excuses voor aan.
Kelly: dank je wel. Nu wil ik niks meer horen, nu heb ik het uitgepraat met jou (oh, toch wel), en ik kan hun (PCE) nu wel opvreten, ik doe het niet. Als ik vanavond mag blijven, dan komt dat nog wel. Ik ben een hele gekke vrouw.
Als ik hier vanavond weg loop, zal ik denken aan jou, ik vind je een topvent, lief en aardig, ik wil met je uit en naar Ibiza, met Sandy ook, that's it. De rest is oppervlakkig.
GJ; ik ben heel blij dat je vandaag de tijd hebt genomen om het met me uit te praten. Jij ligt me dicht bij mijn hart. Ik vind het echt kut, dat gevoel dat ik bij jou heb opgewekt. Nogmaals Sorry!
Kelly: ik ga ff een peukie halen, wacht je ff
GJ: tuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 15-11-2001 16:39]
Coos vraagt of ie wel naar de plee mag!!
Tuurlijk zegt Kelly....
GJ: de afgelopen 10 jaar heb ik misschien 10 x gehuild. Hier in het huis heb ik al 4 x gehuild.
Het gesprek gaat over dat het een snelkookpan is, dat gevoelens erg versterkt worden. Dat muziek bepaalde herrinneringen omhoog haalt.
Het gesprek gaat nu gelukkig op een normale manier en een normale toon verder.
Kelly: als ik vanavond weggaat, wil ik jou aan kunnen wijzen om voor Sandy te zorgen, ik wil niet dat PCE haar kunnen pakken. Je moet haar niet in de steek laten, je moet voor haar zorgen.
GJ: dat beloof ik je
Kelly: ze is heel gevoelig, maar ze heeft iets meer nodig dan een ander.
GJ: dat beloof ik je, maar ik hoop dat het niet van toepassing is (dat kelly dus niet weggaat).
GJ: als Sandy het echt zat is om captain te zijn, zal ik me aanbieden om captain te worden.
Kelly: goed zo, dan krijg je mijn stem.
Kelly heeft het nu over Frank, dat het voor hem ook allemaal moeilijk is.
GJ verteld hoe hij sandy met raad en daad wil bijstaan...omdat ze captain is.. al vanaf het moment dat ze captain was.
GJ zegt dat als kel d'r morgen nog is... hij zich verkiesbaar steld als captain.. Kel belooft op hem te stemmen.
Kelly vind t zielig voor Frenk.. omdat er zo is gekonkelt dat hij daar de dupe van werd..
Toen Frenk captain werd... dacht ik wel even van ojee...nu ga ik het moeilijk krijgen...
GJ heeft t koud en wil naar binnen
GJ en kelly knuffelen..... t is weer helemaal goed....
GJ: kanjer van me
Ze gaan nu naar binnen, omdat het te koud is.
GJ: goed gesprek!
GJ: ik ga ff lopen om het warm te krijgen.
ff weer Off Topic: ik baal dat ik geen beeld heb!! Ik hoop dat de stream die nu open staat, niet ineens op de fontijn gaat, ik kan dus niet meer switchen...
Frank: Daan, je weet dat dat niet mag he? Je bent meer als 3 kwartier daar geweest (verwenkamer).
Daan: het mocht van de kapper. Frank: met hem heb ik niks te maken, maar goed, ik wijs je er nu op, dus de verantwoording is voor jezelf.
Frank tegen Coos: wat zit jij nu te lachen, ik ben verdorie geen politieagent, als ik straks daar zit (arm) dan ben ik geen lieve Frankie meer hoor.
Stem: wil Frank naar de DBK komen.
ook dit verslag werd mede mogelijk gemaakt door morphy
Ik val in het gesprek met Kelly en GJ en was op het ergste voorbereid, maar het valt mee. Er wordt ook door Kelly nu op een rustige en normale manier gepraat. Ze vraagt GJ nadrukkelijk om op Sandy te passen als zij weg moet. GJ zegt dit toe.
Coos, Pascal en Ed zitten nu in de woonkamer van arm. Ook sandy zit er zo te horen. Ed zit weer OP de tafel, en Coos en GJ bij het hek op een stoel (ieder aan een kant van het hek).
Op de streams zie ik nu Kelly en GJ knuffen, dus dat is ook weer oke volgens mij.
Vriendelijk informeren Coos en Pascal bij Andries en Frank waar de rest van hun team is. Leo schijnt buikloop te hebben, Diaan zit nog bij de kapper en Daan zat erbij te kijken, de captain haalt haar terug want ze mag daar niet staan.
Frank moet nu naar de dagboekkamer komen.
Diane is iets in de badkamer aan het doen en Daan is daarbij. GJ is trouwens in een lelijke kortebroek gekleed.
Kelly is ook weer binnen en gaat bij het hek zitten.
Kelly: ik heb geen bb-koffertje hier!
Ik denk dat Frank in de DBK heeft gehoord dat ze hun koffers moeten pakken, maar dat weet ik dus niet zeker.
Pascal: was de stoof uit?
Kelly: ja, nee niet uit, GJ zei dat er geen hout op moest, dus dat moet je maar even aan Gert vragen.
Sandy neemt wat chocola, Kelly hoeft niet.
Kelly: Frank, schat? Oh nee laat maar, ehmmm, ik kan mijn spulletjes er niet in doen. Of moet ik mijn arme spulletjes erin doen?
Diana komt blijkbaar terug uit de verwenkamer. Kelly: oh gaaf.
Kelly heeft weer een verzoekje voor 1 vd dames aan de andere kant, ivm het inpakken van haar spullen.Middenin haar opdracht zegt ze: oh, ben zo terug, moet even naar de wc.
Kell vraagt aan andries of hij haar koffertje wil inpakken....met wat verzorgings artikelen....
Er gebeurt weinig!!
Ik moet ff weg tot later!
GJ is buiten rondjes in de tuin aan het lopen. Diane zit bij de kapper met een knalrood ding om zich heen. Ze vindt het leuk bij de kapper. Hij is ook heel erg enthousiast over wat hij wil gaan doen.
De rest hangt in de kamer. Frank heeft een achterlijke cowboyhoed op.
Sandy moet nu naar de dagboekkamer komen.
Er gebeurt helemaal nix, sorry.
Frank moet door zijn rol als captain onhelspellend slecht nieuws aan Kelly brengen. Hij veronderschuldigd zich, en toch komt het heel hard aan deze boodschap, zo hard, dat kelly er helemaal stil van is geworden, tjeeminee zeg, het is namelijk zo dat .... kelly de dingen uit de beautycase in het huis moet laten ....
Ed zegt wat tegen Leo, maar is onverstaanbaar.
Sandy is nu naar de DBK.
Ed: jesus christ
Coos: welk luchie is dat? Oh, die heb ik ook.
Sandy: ik dacht dat we er 2 hadden
Coos: hebben we toch ook
Ed: staat buiten
Coos: echt kut
Tja, sorry, laatste stukje is abacadabra, zonder beeld..
Kelly: Andries, vind je het niet vervelend om te doen? Andries: je spullen worden ingepakt.
Kelly: alles ligt hier, ik heb thuis niks, ik heb het toch nodig als ik weg ben?
Andries: moet je aan Frank vragen
Frank: spullen in de beautycase
Kelly: man, de helft vd spullen is van mij
Frank: je moet het zelf regelen, dat ga ik niet doen, pas als ik opdracht van BB krijg, zal ik het doen, nu niet.
Kelly: moppermoppermopper
Samengevat: Kelly wil dat het andere team haar spullen inpakt maar het team wil dat niet doen, pas als BB hun opdracht geeft, zullen ze haar spullen pakken.
Rijk heeft nog 425 gulden over, ze moeten snel bestellen, want ze hebben nog maar 2 minuten.
sponsored my morpheus_at_work
Ik zie dat ik versterking heb gekregen van o.a. Ethel, mijn streams zullen het nog ca. 10 minuten blijven doen, maar zonder beeld is het knap lastig.
Dus: Ethel, Go Girl! en Morphy: bedankt voor het sponsoren. Volgende keer zal ik eerst een batterijen-check doen
Kelly zit nu in de dagboekkamer, dit is op drie streams te zien, helaas geen geluid.
Diane der haar wordt nu geföhnt door de kapper. Ze geniet.
Buiten is GJ nog steeds aan het trimmen, hij heeft een goede conditie.
Drie mannen zijn op het battlefield bezig een soort van podium of zo te creeeren. Het is al donker buiten en er is een licht met het BBtheB logo, die doet het in ieder geval.
Kelly zit nu weer op een stoel in de woonkamer en kijkt sip. De stemming is zeer rustig in het huis, en afwachtend, het is saaiiiiiii.
Diane is bijna klaar bij de kapper, ze staat nu voor een spigel de haartjes van haar zwarte trui af te halen, terwijl de kapper nog wat aan haar haar loopt te plukken.
Danielle en Frank staan in de keuken, ze hebben volgens mij nog 425 gulden aan budget over.
Diane is terug van de kapper en erg tevreden met het resultaat. Ze showt haar nieuwe kapsel nu aan haar team, en ze vinden het héél mooi. (persoonlijk zie ik er niet zoveel verandering in en haar hoofd is er ook niet door veranderd, maar haar teamleden vinden het echt héééééél mooi).
Andries, Frank en Danielle roddelen in de keuken over Leo. Leo schijnt zichzelf gepasseerd te voelen en dacht dat iets over hem ging. Danielle telt nu tot 10. Frank en Danielle zijn trouwens aan het koken.
Kelly comlimenteert Diane met haar nieuwe kapsel, ook zij vindt het hééééél mooi. Ze zegt dit echter wel op een gematigde toon. Diane vraagt vervolgens aan haar of ze verdrietig is. Kelly beaamt dit en zegt dat ze dat de hele dag al is, maar dat ze niet zenuwachtig is voor vanavond.
Andries hangt op de bank en Leo zit weer in de stoel bij het hek.
Kelly gaat naar de slaapkamer toe waar Sandy ook ligt, ze babbelen wat. Kelly vertelt dat ze de ruzie met GJ heeft uitgepraat. Ook hebben ze het over het gebruik van afwasmiddel als shampoo, je krijgt er volgens de dames weliswaar volume van maar je kapsel lijkt net een opgedroogd permanentje.
Ik heb ook regelmatig beeld van het battlefield, er liggen drie schavotjes die als podium dienen, maar voor de rest is het kaal. Ze zijn nu aan het oefenen met de lichten, een beetje blauwig.
Ik kan dit niet invoeren want het forum is momenteel niet bereikbaar wegens onderhoud, grrrrr.
Team rijk is aan het zingen om de tijd te doden en Sandy en Kelly hangen in de slaapkamer. Veel stiltes en af en toe een onzinnige opmerking uit verveling.
Op het battlefield zijn inmiddels 5 mannetjes bezig. Het ziet er echt sober uit, lichten worden geoefend.
Kelly is heel loom, zo praat ze ook. Ze zegt dat ze het wel fijn vindt om eruit te gaan. Ze moet nu echter huilen, ze zegt tegen Sandy dat het een traantje van geluk is.
Wel grappig om te zien, op het battlefield oefenen de medewerkers nu de opkomst en opstelling op het battlefield op het podiumpje. 1 heeft het script in zijn handen. Ze hebben veel lol. 2 medewerkers hebben dus de rol van de genomineerden en staan op het podium te wachten op hun vonnis terwijl er met de lichten wordt geoefenend. Een man en een vrouw spelen voor genomineerden. De mannelijke acteur steekt nu een sigaretje op. De man staat voor ons aan de linkerkant van het podium en de vrouw aan de rechterkant, net als vorige keer Precilla en Coos stonden. Waarschijnlijk wordt er weer dmv lichten aangegeven wie er weg moet en wie moet blijven. Het duurt echt lang.
Het forum is nog steeds niet bereikbaar en het gesprek tussen Sandy en Kelly (waar drie streams op gericht zijn) is errug saai, maar ik maak gebruik van deze tijd om te bestuderen hoe ze oefenen met het licht en de medewerkers op het battlefield, misschien kan ik er zo uithalen wie er weg moet vanavond. De man, die aan de linkerkant staat, doet eerst een soort van juichbeweging, maar gaat dan het podium af, terwijl de vrouw aan de rechterkant voor ons blijft staan, hij knuft zijn eigen team en daarna het andere team en loopt weg, terwijl de vrouw nu staat te juichen en op het podium blijft staan. Ook wordt er met de camera geoefend. Als dit het scenario is en de man stelt frank voor dan is het dus frank die weg moet vanavond.
Kelly praat op een hele sippe monotone toon over wat ze allemaal gaat doen als ze thuis is en wat als ze blijft.
De vrouwelijke BB medewerker staat nu te dansen op het podium waar de teamleden op moeten staan. De podiums waar de genomineerden vanavond op moeten staan zijn dezelfde als vorige week. Waarschijnlijk worden de rode matten ook weer neergelegd. En er wordt dus weer middels een spannend opbouwend lichtshowtje aangegeven wie er weg moet.
Kelly en Sandy dus nog steeds in de slaapkamer.
In rijk gaan ze nu eten. Ze zitten gezamenlijk aan de eetkamertafel. Er wordt op Frank getoost. Er heerst in dit team een goede sfeer.
En nu moet Frank naar de dagboekkamer. Het is niets bijzonders en ze krijgen nog instructies voor vanavond. Ze gaan eten, ze hebben netjes gewacht tot frank terugkwam uit de dagboekkamer. Frank heeft zijn hoed nog steeds op.
In arm zijn ze aan het koken. GJ is aan het fitnessen op de grond bij het hek.
Sandy moet nu naar de dagboekkamer komen.
De heren Pascal, Coos en Ed zitten buiten bij de oven te praten. Nix bijzonders. Ed klaagt weer even over het vele gebruik van toiletpapier door "de wijve".
Alles is zeer rustig en er gebeurd echt helemaal nix.
In arm zijn de drie heren nog steeds buiten, de gesprekken (voor zover ze gevoerd worden) zijn niet het vermelden waard. Helaas drie streams hierop gericht. Andere stream is gericht op het battlefield. De rode loper wordt inmiddels ook weer uitgelegd.
Frank is nu boos en loopt kwaad weg van tafel om te gaan douchen, terwijl de rest nog aan het eten is, de stemming is omgeslagen. Hij kreeg wat woorden met Andries, ik weet niet waarom. Volgens mij was Andries wat aan het jennen over vanavond, maar het ligt toch gevoelig bij Frank, vandaar.
In arm zitten GJ en Sandy in de woonkamer te kletsen.
[Dit bericht is gewijzigd door Ethel op 15-11-2001 18:32]
(nu Coos' horloge nog)
(Frank heeft zijn zaakje vast)
Diane: Je zou hem toch op het nachtkastje laten staan?
Frank: Ja dat doe ik toch
Diane: Nou omdat je hem zo vasthoudt.
Daan zegt iets over koude balletjes.
Daan: Wat ga je ermee doen vanavond Frankie?
Frank: Niets.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanshine op 15-11-2001 20:23]
Gert-Jan wordt wakker; Kelly vertelt hem dat er fans bij het hek staan. Hij komt overeind.
Sandy vraagt aan Diane hoe haar relatie met Frank is. Ze zegt dat ze hem eerst niet leuk vond maar dat ze nu wel geniet van hun haat/liefde-verhouding.
Frank: Ah, joh, gewoon positief. Lekker vanvond bij Pat op de bank zitten. Pat kom maar op met die rooie knop, nog effe praten met het huis.
20.35
De fans buiten gaan steeds harder tekeer. Voor Frank zijn er ene Theo en Linda. Frank gaat direct naar buiten zodra hij dit hoort.
Coossie eruit, Coossie eruit
Coossie, Coossie, Coossie eruit!
(dit wordt verschillende keren door een grote groep herhaald)
GJ: Nou dit vind ik belachelijk. Coos staat er zelf een beetje stom bij te lachen. Frank: Hee kom op, ik wil gewoon naar huis.
Frank zingt 'I did it my way'.
20.45
Coos vindt het erger als ze roepen Coos valserik. GJ heeft het over de ballonnen verleden week. Gert-Jan nummer één begreep hij niet helemaal; had liever dat er gestaan had GJ toppertje. Frank zingt door.
GJ: Ik hoorde net Gert-Jan hufter, en Gert-Jan nummer één en toppertje. En ook Coos die moet eruit.
Leo (tegen GJ): Die hoor je vaker deze stem; dat is een vaste fan van jou.
(heel slecht geluid op de streams)
GJ heeft het nu over dat Pascal gisteravond goed was? Daarna over Kelly. GJ: Ik heb mijn verhaal en zij heeft haar verhaal. Ik zie het zo; mijn huis wordt in de fik gestoken; ik merk dat er drie mensen tegen me zijn. Voor mij is het afgelopen. Alles wat ik zeg wordt verkeerd geïnterpreteerd. Nou dan ga ik maar naar de overkant. Dan word ik genomineerd. Ga ik wat lezen enzo, en dan is het voor mij einde oefening.
GJ: Ik weet ook niet wat ze allemaal hebben uitgezonden, ik weet niet wat ze allemaal hebben gezien. Dat van vanmiddag; vanmiddag was een stuk rustiger dan gistermiddag. Leo zegt dat er ontzettend veel gefluisterd wordt. GJ: Nou ik doe daar niet aan mee. Leo: Ik hoop zo dat ze het uitzenden al dat gefluister.
Frank wordt naar de dagboekkamer geroepen.
Mijn streams stoppen over 10 minuten, als iemand me na de live-uitzending wil sponsoren hoor ik het graag. sanshine@chello.nl
21.30
Kelly zingt heel zachtjes voor haar uit: Vogue. Ed heeft het over scheren. Kelly staat op en Voguet zich een weg naar de spiegel. Er heerst een gespannen sfeer; Ed maakt grotgeluiden en Diane en Daniëlle giegelen zenuwachtig.
By rijk troost Andries Danielle.
Diane nomineert in de DBK weer Leo. Omdat ze hem niet in het team vindt passen.
Off topic: Leuk om te zien dat 10 of 20 seconden achterlopen bij de life uitzending. Dat betekent dat BB even de tijd heeft om in te grijpen als de stream hen niet bevalt.
Diane geeft door dat Frank's zoontje er niet was. Frank klonk down had ze gemerkt.
Diane en ik moest nomineren. He? Nu al, dat kan niet roept Pascal.
Alle streams staan op arm, met geluid van iedereen (?), dus het is wat lastig te volgen.
Kelly loopt weer vrolijk te zingen en te dansen met GJ. Kelly: Yes ik ben blij dat ik er nog ben. OOOOOHHH, Yeeeessss! Yoehoehoe!
Ed zoekt steun bij Diane.
Off stream: media spy knalde eruit, beetje druk?
Kelly en Sandy vieren veest. GJ is heel blij. Maar hij verdomt het om zicht te verlagen tot de dingen.. (hij spreekt het niet uit) hij wil gewoon lol hebben. Ook wel snel naar rijk voor een massage.
Kelly een massage? HaHa. Nee, zegt GJ, een gewone, niet die van Frank.
Wat een vechter ben jij Kel.
Het geluid is K, het hort en stopt steeds.
quote:Ik vind die Delly echt triest worden. Ik snap echt niet dat zij de favo is.
Op donderdag 15 november 2001 22:55 schreef Bore het volgende:
22:52 Iedereen is heel verbaasd dat ze nu al moeten nomineren. Ze zijn nog niet bekomen van de schrik van de exit.Alle streams staan op arm, met geluid van iedereen (?), dus het is wat lastig te volgen.
Kelly loopt weer vrolijk te zingen en te dansen met GJ. Kelly: Yes ik ben blij dat ik er nog ben. OOOOOHHH, Yeeeessss! Yoehoehoe!
GJ: ik vind die goser ook leuk. Ik ken hem helemaal niet, maar hij is wel leuk. (De camera man???)
Bij het hek legt Diane nu ook aan Coos uit dat er vanavond genomineerd wordt. He?
Ed: het programma zal nu wel afgelopen zijn. Dan ga ik even die gesponsorde kleding uittrekken.
Diane: ik sta er weer mooi op in de life uitzending. Coos: je hebt toch niet gehuild? D: nee ik moest me erg inhouden.
C: ik heb het er ook erg moeilijk mee. Maar dat kan ik nu niet zeggen. Ik ben erg boos.
Ed installeert zich in rijk. In de badkamer is hij zich aan het omkleden. Even naar een andere stream.
Leo en Pascal geloven niet dat er genomineerd gaat worden. Diane: nee hier ga ik geen geintjes over maken.
Andries "herdenkt" Frank. Het was echt een hele leuke week met Frank. Chocoladebad, massage. Maar aan de andere kant was hij echt kut.
GJ: ja een iemand kan de sfeer verpesten. Kan je nagaan als het hele team niet goed functioneert.
Kelly vraagt naar de nominaties van de andere. GJ wil het niet, hij wil gewoon plezier, dollen. Andries vindt hem te voorzichtig.
GJ wil graag eerst de nominatie (morgen) en dan een battle. Dan die winnen, en kunnen ze in rijk weer rustig de sfeer in het team herstellen.
Binnen vraagt Danielle of Diane de nominatie wel zo snel wist. Pascal staart voor zich uit, sip. "Wat een tering fucking tyfus avond"
De exit verliep niet zo duidelijk. Vorige week was het duidelijker, maar nu stonden ze zo dicht bij elkaar. Kelly vindt het wel jammer dat ze haar ouders even niet wat kan zeggen. Ze vindt het wel heel fijn dat de mensen haar waarderen. Dat ze er nog is. Dat had ze niet verwacht. Jij Diane?
Diane heeft geen verwachtingen, ze heeft alles tot 30 dec geregeld en verder ziet ze wel.
Kelly wil graag even wat zeggen, dat ze haar ouders mist. Ze had niet verwacht dat Frank weg zou gaan. Ze vond het zo erg dat zij tegenover elkaar stonden. Het eten was gisteren zo gezellig. Wat zei Frank allemaal?
[Dit bericht is gewijzigd door Bore op 15-11-2001 23:22]
23.20
Andries en Gert-Jan hebben een gesprek in de tuin. In de woonkamer zit Diane te praten over het afscheid van Frank. Dat ze het zo sneu voor hem vond dat zijn zoontje Robin er niet was. Diane: Je weet niet hoe zijn exvrouw erover denkt. En dan vraag ik er ook nog naar of ie er is. Coos zegt iets geruststellends. Kelly vraagt aan Pascal hoe laat het is. Gert-Jan hoor ik praten over de druivensap die hij 's morgens drinkt.
(veel bufferproblemen)
Andries: We hadden twee weken niet goed gecommuniceerd; we hadden gewoon niets meer. Het is de vraag of je eerlijk moet zijn. Niemand heeft daar iets aan. GJ: Andries, ik heb hier zoveel dingen, mijn gevoelens hollen van links naar rechts. Zoals vrouwen met hormonen, af en toe denk ik gewoon dat ik een doos heb in plaats van een pik.
kelly vindt het jammer dat frenk weg is
de bewoners hebben het er over hoe sneu het is voor frank dat ze zoon er niet was
coos en pascal zuchten gezellig mee, maar het is duidelijk dat ze ergens anders de pest over in hebben
diana vertelt over haar korte gesprek met frank in dgbk
pascal gaat naar bed
coos gaat douchen
diana "heeft een hopofd als een luchytballon"
kelly eet een appel
de stemming is rustig, bedrukt, gemoedelijk
gert en andries staan al een tijdje buiten te praten en ed is aan 't douchen
A: het is de vraag hoe eerlijk je moet zijn af en toe. De allereerste keer dat ik in de DBK moest komen vroegen ze aan mij met wie ik het beste kon opschieten. Dat was jij toen. Maar na twee weken was dat anders. Maar moet ik dat dan gaan zeggen? Nu, de laatste weken praten we weer wel, en is het wel weer goed.
GJ rent naar binnen, hij hoort van alles. Kelly roept wat, Sandy waarschuwt dat dat niet mag.
Op een gegeven moment had GJ het gevoel dat hij to war moest, maar wel altijd eerlijk. Andries: het is de vraag hoe eerlijk je altijd moet zijn. Doordat je het gisteren verteld heb ben je enorm in de moeilijkheden gekomen. Zou je het de volgende keer anders doen? GJ: Dat weet ik niet.
Andries: het is echt niet te verstaan, hou maar op. GJ: vorige keer met Coos was het heel goed te verstaan, alsof ze hier vlakbij stonden.
Andries probeert GJ uit te leggen dat hij niet per definitie oneerlijk is als hij iets NIET zegt. GJ: als er dingen zij die ik vind dat niet oprecht zijn, dan wil ik wat van zeggen.
Maar het gaat goed komen, zoals Diane het opnam, hij nu met Andries staat te praten, etc.
Nu moeten ze allemaal binnen komen.
Andries, nou nog niet echt. Dan wordt het nu nog erger, want over 10 minuten moeten jullie nomineren!
Hummie zelf:
Goedenavond bewoners, zijn jullie van de schrik bekomen? Andries antwoordt dat ze dat niet zijn. Hummie: Dan maak ik het nog erger want over tien minuten kom ik bij jullie terug voor het nomineren.
leo en diana zijn in de keuken aan het keutelen en keuvelen
leo gaat slapen
diana: weltrusten schat
bb: willen alle bewoners zich verzamelen
de bewoners komen allemaal naar de woonkamer
diana tegen ed: zit je riem al op een ander gaatje
hummie kondigt aan dat er over 10 minuten genomineerd gaat worden "denk goed na"
de bewoners reageren gelaten
Breedbandstream 1
23.27 Bij het hek. Diane : We gaan er het beste van maken Ed. Morgen moeten we kiezen wie er bij ons captain wordt.
23.28 In de slaapkamer. Ed trekt zijn schoenen aan. Ed : Ik ga mijn best doen moppie. Ik kan er wel om gaan rouwen dat ik in een ander team zit. Dit is ook een leuk team. Diane : Ik denk dat Ed wel wat lust. Ed : Wat hoor ik, kipnuggets ? Lekker.
23.30 Stream naar de keuken. Leo en Diane zijn bezig met het frituren. Diane : Ze mogen niet ontdooien voordat ze de frituur in gaan. Andries op de achtergrond : Lekker slapen Sandy. Diane tegen Sandy : Welterusten schat.
23.32 Speaker : Willen alle bewoners zich binnen verzamelen nu ? Diane : Jullie moeten naar binnen van BB. Speaker : Team Sandy moet plaatsnemen aan tafel. Het team zonder captain moet op de banken gaan zitten. Hummie via de speaker : Over tien minuten gaan wij nomineren. Het is niet anders. Andries : vervelend tijdstip. Hummie : Het moet gebeuren. Tot zo.
Over of ze de nominaties moeten vertellen: Leo: iedereen moet dat voor zicht weten, ik ben daar heel open in.
Alle streams hebben weer hetzelfde geluid (Rijk). Daar is wat loos gebabbel.
23.35
Het toilet wordt doorgetrokken. Daan: Wat zei Big H. eigenlijk dat we nog 10 minuten de tijd hadden. Ed zegt dat dat inderdaad zo is. Ed vraagt of ze na het nomineren vertellen wie ze gekozen hebben. Leo: Diane doet het niet, ik ben er open in. Ieder moet voor zich weten. Ed doet zich tegoed aan de kipnuggets die op tafel staan.
23.40
Piepiep!
Ed moet naar de dagboekkamer komen.
Hummie: Dag Ed. Nou nu in één keer aan de andere kant.
En weg is het beeld en geluid
SHIT, geen geluid uit de DBK! Wel alle kijkers naar de streams lokken, maar het dan niet uitzenden?
ed: "wish me luck"
hummie herself: nou ed, in een keer aan de andere kant
de stream switcht, bb wil het vervolg blijkbaar niet met ons delen
23.37 Ed : Jullie praten er aan deze kant niet over ? Leo : Diane niet. Ik ben er wel open in. Andries tegen Ed : Ik zou vreten als een gek. Ed : Dat komt naatje over. Danielle : Ik vind het fijn dat je er bent Ed. Ed zegt dat hij van het gezeik van de andere kant af is. Hij eet wel kipnuggets inmiddels.
23.40 Ed : Wil Ed naar de dagboekkamer komen ? Ed : Het moet niet gekker worden. Nu moet ik nog als eerste ook. Stream naar de dagboekkamer. Hummie : Dag Ed. Nou, in één keer aan de andere kant. Stream naar de woonkamer van ver met zacht geluid.
23.42 Gert Jan zegt dat er in zijn team een twee-twee situatie kan zijn en dat er dan geen captain is in het rijke team om te beslissen.
23.43 Ed verlaat de dagboekkamer. Danielle is dan aan de beurt.
quote:Dat gevoel had ik nu ook
Op donderdag 15 november 2001 23:42 schreef Bore het volgende:
Tuut Tuut. Wil Ed naar de DBK komen. Ed: het moet niet veel gekker worden nou ben ik nog de eerste ook!SHIT, geen geluid uit de DBK! Wel alle kijkers naar de streams lokken, maar het dan niet uitzenden?
Danielle is de volgende. Dag Danielle. En weg is het beeld.
23.43
Daniëlle is de volgende die de dagboekkamer in mag. Ook hiervan wordt geen beeld of geluid doorgegeven. Hierna is Andries aan de beurt.
Diane, Danielle en Andries zitten naast elkaar op de bank. Ze hebben het over battles. Leo denkt dat er binnenkort een lange battle komt.
"Já, Andries wordt captain!", roept Kelly vanuit arm.
"Nee, ik word nooit meer captain", reageert Andries meteen.
Ik zie Ed nergens in beeld. (Hij heeft aan de ene kant wel mazzel dat hij nu in rijk zit!)
Ed blijkt in de dagboekkamer te hebben gezeten om te nomineren (?). Dan vertrekt Danielle de dbk in.
We hebben nu op beide streams beeld van rijk.
Andries laat zijn koude handen even voelen op Diane's blote rug. Ze geniet er inderdaad niet echt van.
Diane denkt trouwens dat zij niet mer hoeft te nomineren omdat ze haar nominatie al aan Patty verteld heeft.
Leo staart wat voor zich uit en lijkt de bui al te zien hangen.
Danielle komt uit de dbk en zegt dat Andries aan de beurt is. Helaas krijgen we geen beelden van de nomiaties in de dagboekkamer.
inderdaad niet erg charmant van bb
Bron: Postzegel
Ed vraagt of ze elkaar vertellen wie ze nomineren, Leo antwoord van wel, in ieder geval hij wel. de andere bewoners zijn denk ik niet zo blij met dat antwoord.
Danielle zegt zeer wel gemeend ( not ) dat ze bljij zijn dat hij er is.
Ed ook, lekker zuipen in rijk!
rip off, ze laten de dagboekkamer niet zien!!!! gvd dat bestaat toch niet, betaal ik hier 2,50 voor, wat een assholes. BB doe iets!!!
woorden van patty; "U kunt nu het nomineren live volgen op de livestreams van bb the battle"
morgen een brief sturen naar commisariaat van de media en kopietje naar Endemol" . Wat een ongehoorde huichelachtige lompe oplichters. Ik moet niet vaak kotsen, maar mag ik nu even braken!!!!
Leo zit nu in de DBK.
Hoeft niet per se wat te zeggen natuurlijk, maar het is het enige wat er is momenteel..
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 15-11-2001 23:55]
Dan komt ook Leo uit de dagboekkamer. Dan moet Diane dus toch nog een keer nomineren.
"Ik vond het de vorige week makkelijker", zegt Leo.
Ah Sanshine heeft geluid lees ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 15-11-2001 23:58]
Dan zal Andries wel op Ed hebben gestemd, want die was toen steeds in beeld.
Nu is Leo aan de beurt. Diane komt in close-up. Nu Danielle. Wie kiest Leo nou?
De bewoners worden in de DBK ook ondervraagd door Hummie. Andries legt uit dat hij geen zin had veel over de situatie te zeggen op dit moment.
Hoe kunnen ze nou de uitslag geven als er nog geen captain is?
Nu moet Diane weer. Leo en Ed in close-up. Nu Leo vol. Klopt de close-up theorie toch?
Breedbandstream 2
23.47 Diane grapt : Het is jammer dat Frank al weg is wat dan kon ik op hem stemmen. Even later : Zo'n grote bek had ik net niet. De stream toont Leo vanuit allerlei hoeken, zoomt op hem in etc. Ed rookt een sigaret.
23.51 Diane : Ze zei, wil je nog wat tegen Frank zeggen. Voor hetzelfde geld had ik gezegd nee. Andries is terug. Ik denk dat Leo gaat nomineren. Diane : Mag ik vragen wat er gebeurd is ? Andries : Ze zei, we doen meestal een spreekwoordje of zo, maar op het moment dat er iemand vertrekt en er iemand naar de overkant gaat heb ik daar geen toepasselijke woordspeling op. Ik zeg dat de omstandigheden dusdanig spannend zijn dat ik ook geen woorden heb. Ze vroeg of er in het fries iets op te vinden was. Maar ik zei, ik heb er niet veel op te melden. Dan ga ik de vraag maar stellen zei ze. Tsjoh wat gebeurt er allemaal met je, onvoorstelbaar. Er gebeurt toch wel heel veel met je hier. Ed : You win some, you lose some. Ik zei, ik heb er nog niet eens over na kunnen denken.
23.56 Leo is terug : Het is even anders nog. Vorige week was het makkelijker.
Nu over naar arme kant.
Kelly moet beginnen. Kelly is wel in beeld, maar geen geluid. Kelly nomineert Coos!
Diane is inmiddels ook klaar met nomineren. Dat betekent dat nu iedereen van het rijke team is geweest. Op cam 2 is meteen het arme team ook in beeld, die allemaal keurig netjes rondom de tafel zitten te wachten. Niemand die wat zegt!
Dan moet Kelly als eerste naar de dagboekkamer. Meteen wordt er ingezoomd op Coos.... (zal ze hem nomineren??)
Liplezen: Kelly nomineerde duidelijk Coos net in de dagboekkamer.. Dus we weten er in ieder geval al één!
Coos nomineert Gert Jan!
Hier weer verder:
Streamverslagen vrijdag 16 november 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |