abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2165691
Zijn er hier op Fok eigenlijk nog mensen actief mee bezig?
Ik ben van 1992 tot 1998 actief met graffiti bezig geweest.
Tot ik ging studeren en een vriendin kreeg en mijn ouwe "bomb-maatje" nooit meer zag. Ik ben erg benieuwd hoeveel reacties er op komen. Ik plaats dit topic omdat ik net nog een keer de film "wildstyle" heb gezien en ik kwam meteen weer helemaal in de stemming.

Groet

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 12 november 2001 @ 23:11:53 #2
6598 Bigfoot
wind, waves & snow
pi_2165981
Sorry hoor....

Maar ik kan weinig respect opbrengen voor mensen die aan graffiti doen! Ik vind het erg lelijk en asosiciaal om zomaar op iemands eigendom een muurschildering neer te zetten.

ik kan best begrijpen dat je je artistieke talent kwijt wilt maar koop dan een tekenblok ofzo

Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Kerk saai???
pi_2166706
Hee Nozem! Kom je een hart onder de riem steken. Je zal wel veel non-graffitireacties krijgen want dat gezijk over graffiti houdt nooit op.
Voor mij begon het na het lezen, eh bekijken, van een boek "Watching My Name Go By". Ik heb van 77 tot 96 veel graffiti gemaakt. Throw-ups, pieces en hele muren. Stiekem en in opdracht. Mijn wijsvinger kan ik nog in zo'n rare knik zetten dat ie precies op een dopje past. Al ben ik inmiddels een hele mevrouw, deze dame heeft altijd een vette stift in haar handtasje voor 'je weet maar nooit'. Ook heb ik veel graffiti in huis hangen van andere graffitikunstenaars. Tentoonstellingen bezocht, lezingen en demonstraties bijgewoond, wereldberoemde graffitiėrs ontmoet...noem maar op.
Graffiti is wel degelijk kunst.

Goeie site: Art Crimes met ongeveer alles over graffiti anders linkt het er wel heen.

Er is natuurlijk ook vandalisme van scribblescrabblekids die hun tags op iedere huisdeur zetten. Met vim of cif gaat t er prima vanaf Gebruik ik ook wel eens als 'huisvrouw'.

Je heimwee naar je bombmaatje kan ik mij indenken. De spanning, de kick van (nachtelijke) acties en het effect als het er de volgende dag staat. Dat waren nog eens tijden!

Dat je vriendin het niet leuk vindt als je savonds op pad gaat met je vriend is meer een onderwerp voor het R&Pforum: je moet je partner niet zijn/haar hobbies ontnemen. Zeker niet als het een hobby is waar je je vak van kan maken.
Heel wat graffitiėrs zijn verder gegaan in de reclamewereld of met eigen ontwerpbureau's waneer ze geen beeldend kunstenaar werden.

zomaar een plaatje:

Niks mis met een mooie piece!

pi_2169284
Topic bestond al: Grafitti

Slotje...

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 november 2001 @ 17:06:52 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2172207
slotje dan maar he
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')