Groet
Maar ik kan weinig respect opbrengen voor mensen die aan graffiti doen! Ik vind het erg lelijk en asosiciaal om zomaar op iemands eigendom een muurschildering neer te zetten.
ik kan best begrijpen dat je je artistieke talent kwijt wilt maar koop dan een tekenblok ofzo
Goeie site: Art Crimes met ongeveer alles over graffiti anders linkt het er wel heen.
Er is natuurlijk ook vandalisme van scribblescrabblekids die hun tags op iedere huisdeur zetten. Met vim of cif gaat t er prima vanaf Gebruik ik ook wel eens als 'huisvrouw'.
Je heimwee naar je bombmaatje kan ik mij indenken. De spanning, de kick van (nachtelijke) acties en het effect als het er de volgende dag staat. Dat waren nog eens tijden!
Dat je vriendin het niet leuk vindt als je savonds op pad gaat met je vriend is meer een onderwerp voor het R&Pforum: je moet je partner niet zijn/haar hobbies ontnemen. Zeker niet als het een hobby is waar je je vak van kan maken.
Heel wat graffitiėrs zijn verder gegaan in de reclamewereld of met eigen ontwerpbureau's waneer ze geen beeldend kunstenaar werden.
zomaar een plaatje:
Niks mis met een mooie piece!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |